![]() |
||
Citaat:
ehm.... ![]() *'I'he Prophet, die niet genoeg vergelijkingsmateriaal heeft*
||
Citaat:
Dank je. En ja die post hoorde hier misschien niet maar dit was meer op jou altijd kankerende manier van posten in het algemeen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja mijn vriend vind het ook een rotplek. Ik wilde het ook uitproberen omdat ik had gehoord dat het heel lekker zou zijn bij een man. Dat ie zal maar zeggen gaat steigeren maarja bij hem dus niet. Denk dat het erg verschilt per jongen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mense, ask me nie vergis is dat het scrotum waar we ut over hebbe en mi soms lekker, soms nie, afhankelijk van de bui
Mijn vriendin vind het errug leuk om me te teasen (moet ook niet al te moeilijk zijn, kschijn behoorlijk oversexed te zijn....) en das echt de dangerzone, ask daar geen trek in heb is het hele tease voorbij en de sfeer ook... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik begin hier beeeest wel een beetje ziek te worden van iemand zijn zwartgallige gezever!!!
![]() ![]() ***Ik heb gezegd ![]()
|
nou, bij mijn vriend is het wel wat gevoeliger daar en daar streel ik m dan zachtjes of geef er kusjes en dan wordt ie helemaal gek.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
Meer dan rukken/mastruberen.! maximekeee | 66 | 29-12-2009 21:21 | |
Seksualiteit |
Erogene zone's beckham1990 | 12 | 27-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jongens nou geil?? Bl0ndje | 52 | 15-04-2004 22:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Erogene zones tuupie | 6 | 12-01-2003 17:36 |