Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 15:06
devilcat
devilcat is offline
eigen schuld , what tha??
Hoe kom ik in het begin zien dat ie zo kklote zou doen?
Nu heb ik hem toch ook gedumpt?

Ik wou een lieve jongen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2002, 15:43
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
eigen schuld , what tha??
Hoe kom ik in het begin zien dat ie zo kklote zou doen?
Nu heb ik hem toch ook gedumpt?

Ik wou een lieve jongen..
Nee maar je wou er ook eentje die er supergoed uitziet, sportief is en tegerlijkertijd net zo arrogant is. Je ex dus.. Zoals alle (95%) andere meisjes zo'n jongen willen of als 'vriendjuuuh' hebben.
Zulke onvoorspelbare jongens heb je, ja.

Dumpen wil zeggen - Het uitmaken en nooit meer contact met hem hebben. Dus ook niet meer mummelen op MSN met hem dat HIJ nu weer raar zit te doen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:50
devilcat
devilcat is offline
1 ding,
Ik ben niet een van die domme sletjes, die aleen maar een lekker gast willen met een sixpack een scoooter onder hun reet.

Ik haat het dta ie een scooter heeft en dat ie z ontzettend is veranderd

Ikkende hem al toen we samen op de basischool zaten, toen was ik al verliefd op 'm

En op me 15de, wou ik hem is uitnodigen, en in het begin was ie nog heel normale jongen, ik werd verliefd, en later werd ie echt VAAG! en arrogant en brutaal.

Nee , het was misschien neit zo'n goed idee om hem weer aan te spreken, maar ik kon er niet tegen dat hij deed alsof ie het slachtoffer was,,
maar ja
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:01
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
devilcat schreef:
1 ding,
Ik ben niet een van die domme sletjes, die aleen maar een lekker gast willen met een sixpack een scoooter onder hun reet.

Ik haat het dta ie een scooter heeft en dat ie z ontzettend is veranderd

Ikkende hem al toen we samen op de basischool zaten, toen was ik al verliefd op 'm

En op me 15de, wou ik hem is uitnodigen, en in het begin was ie nog heel normale jongen, ik werd verliefd, en later werd ie echt VAAG! en arrogant en brutaal.

Nee , het was misschien neit zo'n goed idee om hem weer aan te spreken, maar ik kon er niet tegen dat hij deed alsof ie het slachtoffer was,,
maar ja
meis, echt je moet die jongen vergeten!!
Als hij je een rotactie heeft geleverd, reageer er dan niet op, want zo kom je er nooit vanaf!! Je bent er nu helelmaal door overstuur en dat doe je ook jezelf een beetje aan. niet dat ik nu gelijk ga zeggen dat het je eigen schuld is, maar je zoekt het wel zelf een beetje op!
Je moet het gewoon negeren, hoe vervelend hij ook doet, maar anders dan gaat hij gewoon door, want hij weet je elke keer weer op de kast te krijgen!!
En ik denk dat als je er minder aandacht aan besteedt dat je het er zelf ook makkelijker mee zult krijgen, je confronteert jezelf er nu elke keer mee, en zo krijg je nooit de kans om het te verwerken!!
Oud 09-10-2002, 20:30
devilcat
devilcat is offline
die topicnaam moet eigenlijk anders, want ik mis hem niet meer

"t is vaag dat ik nu bedenk dat ie me gewon grbruikt heeft.
allemaal zo raar , na 1,5 jaar.
nu heft ie meteen iemand anders.
en faat ie mij de schuld geven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:36
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
devilcat schreef:
die topicnaam moet eigenlijk anders, want ik mis hem niet meer

"t is vaag dat ik nu bedenk dat ie me gewon grbruikt heeft.
allemaal zo raar , na 1,5 jaar.
nu heft ie meteen iemand anders.
en faat ie mij de schuld geven
heey dat klinkt al een stuk beter, dan "ik mis hem zo"
Mag ik hieruit concluderen dat je de goede richting op gaat nu...?
Want die jongen is je echt niet waard! Je verdient beter dan dat, dan iemand die je zo behandeld!
Goed ik weet natuurlijk niet alles van jullie relatie en hoe het is gelopen, maar wat ik zo gelezen heb, tja dat klonk gewoon niet leuk..
Je had meer zorgen dan plezier aan je relatie en dat is niet goed..Een relatie moet wel van 2 kanten komen en dat deed het niet echt bij jullie..
Hij manipuleerde je steeds weer.. Hij deed zich weer zielig voor, hij werkte in op jouw schuldgevoel, waardoor je hem steeds weer vergaf en het weer probeerde..

Ik heb het idee dat je zelf nu ook inziet dat hij je een beetje gebruikt heeft die tijd, althans zo komt het allemaal op mij over..
Hopelijk kun je hem snel 'vergeten' en kom je iemand tegen die je wel waard is..
Oud 11-10-2002, 17:55
devilcat
devilcat is offline
het meest pijn doet me nog wel dat ie nog steeds volhoud dat ie niks verkeerds gedaan heeft en de schuld op mij legt

Als ik helemaal in de kreukels lig omdat ie na de 4de keer nog niet is veranderd en me nog ff hele kut opmerkingen heeftgemaakt, en dan mij weer net als die andere keren dat het uit ging me wil brainwashen met zijn "lieve" woordjes, daar werd ik gewoon boos om dat ie die "strategie" weer gebruikte, om me ff snel en makklijk terug te krijgen.
Hij bleef lullig doen, praatte langs me heen, nooit reageren op emails , nooit bedenken hoe ik me voel, en dan nog chantage vragen/keuzes voor leggen aan mij
Ik miste hem toen in het begin dat het weer uit was, en ik hopte dat ie voor mij zou gaan
kom tie dan met een keuze van : je komt met me naar de bioscoop en als je niet komt , hoef ik je nooit meer te zien"
alsof hij dan ineens zielig is,
Hoe kon ik in de situatie waar ik in zat uit die keuzes een keuze maken?
dus ik zei maar van " ik weet het niet " en toen 2 dagen later zattie te provoceren in het pleintje bij mij om de hoek met "chickies" en stoere gastjes, alleen maar om me gek te maken, want die 2 dagen geleden deed ie lullig

Dus ik kwam overstuur thuis en me vader die ging ff tekeer tegen hem

Komt ie nu zeggen dat ie altijd om me gegeven heeft TOTDAT ik met me vader kwam, toen wou die me niet meer zien [ik deed hem niks, hij lokte het uit] maar hij doet alsof ik nu de schuldige ben van dat ht uit is

en als ik hem vraag waarom ie zo makkelijk deed en nu al iemand anders heeft zegt ie :

Ja maar jijwou me toch niet meer? en je deed telkens boos, en die actie van je vond ik ook kut[ damn die actie was een REactie op eenidiote actie van hem! komt ie mij de schuld geven!]

oftewel, hij wil me gewoon het gevoel geven dat ik de schuldige ben.en dat het DOODnormaal is dat hij nu iemand anders heeft

damn die gast denkt alleen wat ik doe en niet waarom ik boos ben ofzo,

hij heeft het er naar gemaakt dat ik hem nit meer wou, doet ie alsof hij nu verlaten is omdat ik hem niet meer wou, alsof ik de gene ben die schuldig is.

Jezus, hier kkan ik dus de hele dag over piekeren

wat vinden jullie hier bnou van??
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:26
PardonMe
PardonMe is offline
hey, zet je erover heen!
Lees je eigen post eens terug, wil je zo'n jongen nog hebben.. wat valt er te missen aan hem??
Je bent echt zoooo veel beter af zonder hem.. je hebt meer verdriet en pijn aan hem dan plezier..
Laat hem lekker met zn "chickies" en zn scooter onder zn reet.. laat m gewoon stikken met zn zielige gedoe.. Zet jezelf erboven!!
Vergeet hem, hoe moeilijk ook, maar zet m uit je hoofd, richt je gedachten op andere dingen, laat hem niet nog meer kapot maken dan al is gebeurd!!

Het is belachelijk hoe hij je behandelt en je moet hem echt links laten liggen, negeer hem, sta boven zijn gedrag!!
Nu moet jij dat zelf nog inzien..

Sterkte..
Oud 12-10-2002, 14:57
Loezzel
Loezzel is offline
Go Eef!!!
Oud 12-10-2002, 23:02
devilcat
devilcat is offline
gewoon allemaal zo kinderachtig.

als iemand wat gedaan heeft en het dan ook ontkennen.

Nog meer r eacties zijn weer welkom!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:14
devilcat
devilcat is offline
kan iemand nog reageren op die bovenstaande [lange] tekst van mij???

want alsie zegt heel scheinheiligvan " ja maar jij wou me toch niet meer" terwijl dat door hem komt.
hoe kan ik het hem het makkelijkst en het kortst uitleggen

want naar mijn "lange" verhalen wou die nooit luistere
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:16
Angeles
Angeles is offline
Je kunt ook zeggen: 'Ik wilde het wel, maar niet als ik door jou zo asociaal behandeld werd en dat bleef maar gebeuren.'
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:16
devilcat
devilcat is offline
Ook zo gemeen,
Ik sprak hem nog,
Het ging wel o.k
ik dacht dat het misschien zou uitlopen op een vriendschap
want hij vroeg of we misschien wat konden afspreken
maar later zei die daaropvolgend dat ie gewoon sex met me wou.

dat kwam weer ff hard aan dat ie alleen maar met me wou afspreken voor de sex

Nu kom ik er telkens meer achter dta ie me gewoon voor de sex heeft gebruikt/
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:18
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Je kunt ook zeggen: 'Ik wilde het wel, maar niet als ik door jou zo asociaal behandeld werd en dat bleef maar gebeuren.'
weet je wta hij dan zegt?

" ja maar deze keer ga ik je neit meer aso behandelen"

[terwijl dit dan zijn 5de kans zou ziijn, die ik hem nu overigens niet meer ga geven, schluss..]
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:32
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
weet je wta hij dan zegt?

" ja maar deze keer ga ik je neit meer aso behandelen"

[terwijl dit dan zijn 5de kans zou ziijn, die ik hem nu overigens niet meer ga geven, schluss..]
Dan zeg je: 'Dat zei je al die vorige keren ook en ik geloof er niet meer in. Je kunt me ook niet meer overtuigen en daar heb je het zelf naar gemaakt.'

En trouwens, wat kan het je eigenlijk schelen dat hij denkt dat jij hém niet meer wilde? Als ik jou was zou ik helemáál niet meer met hem in discussie gaan. Laat hem los, het doet er niet meer toe wat hij denkt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:47
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Ook zo gemeen,
Ik sprak hem nog,
Het ging wel o.k
ik dacht dat het misschien zou uitlopen op een vriendschap
want hij vroeg of we misschien wat konden afspreken
maar later zei die daaropvolgend dat ie gewoon sex met me wou.

dat kwam weer ff hard aan dat ie alleen maar met me wou afspreken voor de sex

Nu kom ik er telkens meer achter dta ie me gewoon voor de sex heeft gebruikt/
wat vinden jullie van dit dan??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:51
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef:
wat vinden jullie van dit dan??
Ik vind dat het zegt wat je aan dat slappe figuur hebt.

-Desecrator
Oud 14-10-2002, 14:49
devilcat
devilcat is offline
ik heb er niks aan nee,
maar ik zoek gewoon telkens bevestigingen van mensen [forum dus] omdat ik die niet van me ex kreeg.

Hij heeft het er anar gemaakt dta ik aan mezelf ga twijflen
tewijl ik niks gedaan heb
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
devilcat schreef:
het meest pijn doet me nog wel dat ie nog steeds volhoud dat ie niks verkeerds gedaan heeft en de schuld op mij legt

Als ik helemaal in de kreukels lig omdat ie na de 4de keer nog niet is veranderd en me nog ff hele kut opmerkingen heeftgemaakt, en dan mij weer net als die andere keren dat het uit ging me wil brainwashen met zijn "lieve" woordjes, daar werd ik gewoon boos om dat ie die "strategie" weer gebruikte, om me ff snel en makklijk terug te krijgen.
Hij bleef lullig doen, praatte langs me heen, nooit reageren op emails , nooit bedenken hoe ik me voel, en dan nog chantage vragen/keuzes voor leggen aan mij
Ik miste hem toen in het begin dat het weer uit was, en ik hopte dat ie voor mij zou gaan
kom tie dan met een keuze van : je komt met me naar de bioscoop en als je niet komt , hoef ik je nooit meer te zien"
alsof hij dan ineens zielig is,
Hoe kon ik in de situatie waar ik in zat uit die keuzes een keuze maken?
dus ik zei maar van " ik weet het niet " en toen 2 dagen later zattie te provoceren in het pleintje bij mij om de hoek met "chickies" en stoere gastjes, alleen maar om me gek te maken, want die 2 dagen geleden deed ie lullig

Dus ik kwam overstuur thuis en me vader die ging ff tekeer tegen hem

Komt ie nu zeggen dat ie altijd om me gegeven heeft TOTDAT ik met me vader kwam, toen wou die me niet meer zien [ik deed hem niks, hij lokte het uit] maar hij doet alsof ik nu de schuldige ben van dat ht uit is

en als ik hem vraag waarom ie zo makkelijk deed en nu al iemand anders heeft zegt ie :

Ja maar jijwou me toch niet meer? en je deed telkens boos, en die actie van je vond ik ook kut[ damn die actie was een REactie op eenidiote actie van hem! komt ie mij de schuld geven!]

oftewel, hij wil me gewoon het gevoel geven dat ik de schuldige ben.en dat het DOODnormaal is dat hij nu iemand anders heeft

damn die gast denkt alleen wat ik doe en niet waarom ik boos ben ofzo,

hij heeft het er naar gemaakt dat ik hem nit meer wou, doet ie alsof hij nu verlaten is omdat ik hem niet meer wou, alsof ik de gene ben die schuldig is.

Jezus, hier kkan ik dus de hele dag over piekeren

wat vinden jullie hier bnou van??

wwat vinden jullie nou van zijn houding????
ik wil graag JULLIE meningen. zodat ik een groter beeld ervan heb
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 20:16
devilcat
devilcat is offline
ja je hebt gelijk.
Hij heeft nu toch al weer iemand anders.
Waarom ik telkens met hem contact zocht was puur om hem duidelijk te maken hoeveel pijn hij me deed,
Maar hij interesseerde zich er toch niet in,

En ja, nu ik het zo bekijk, hij heeft wel wat exen gehad ja ,en daar heeft ie allemaal ruzie mee .. nu ook met mij,

Kijk, ik weet allang dat hij gewoon eigenlijk heel triest is,
maar , ik kan me er soms nog steeds aan ergeren dattie de vermoorde onschuld aan het uit hangen is

maar ik stoor me er nu al veel minder aan dan een tijdje terug.
ik ben er toch achter gekomen dat het een player was,
gewoon voor seks, verder niks.
maar ik zag het alleen veelste laat in. ->liefde maakte blind<-

bedankt voor je reply
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 21:27
devilcat
devilcat is offline
tuurlijk leer je ervan,

maar toch,

ik kan het nog steeds niet bevatten...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 20:37
devilcat
devilcat is offline
ook zo vaag.
Ik sprak hem na 2 maanden weer is
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, heeft ie nog geen seks mee gehad,

Nu zegt ie tegen mij, dat ie zo'n zin in mij heeft, en zograag seks met me wilt, maar gen verkering,[ondertussen dat ie die vriendin heeft]

dus ik zeg nee, ik ben geen hoertje ofzo,en ik vind het nogal lullig omdat ie al iemand adners heeeft

damn.
Wat moet ik hier nou uit concluderen..

lijkt wel alsof ie me gewoon ff gebruikt voor seks.
Hij zei de hele tijd dat ie zin in me had, en dat ik wel langs mag komen enzo.
Hmm..
Ik had eigelijk gehoopt dta ie wat anders, zei, dat ie me miste wofzo..

Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:37
devilcat
devilcat is offline
reageer nou...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:12
devilcat
devilcat is offline
niemand reageert meer...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:27
Verwijderd
Ik heb niet de hele topic gevolgd, maar als ik die laatste post van jou zo lees, dan lijkt het me gewoon een vreselijk lompe kerel...alleen al om zo'n opmerking van 'ik wil seks met je' zou ik spontaan afknappen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten