Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
ik kan me voorstellen dat iemand een handleiding nodig heeft bij bv. een ingewikkelde flightsim. Citaat:
![]() ------------------ visit my clan @ http://freaksquad.gamepoint.net |
![]() |
|
![]() |
Tja, iedereen heeft nou z'n eigen mening, het is maar waar je van houd. Ik heb graag grote, stevige dozen maar aangezien de kwaliteit steeds slechter word daarvan wordt die behoefte steeds minder voorzien.
[/QUOTE] die handleiding hoor je zoiezo niet te bekijken [/QUOTE] Niet altijd, maar dat ligt aan het spel. Zoals Franchorchamps al zei, bij een flightsim is zo'n handleiding wel noodzakelijk. Maarreh, als volgens jou alle spellen geen handleiding meer nodig hebben en gewoon in een DVD doosje gepropt kunnen worden, geef mij dan maar een illegale versie van het spel want dan betaal je gewoon 90 piek extra voor wat extra lucht.
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Manus J. van Alles (06-09-2001).]
|
![]() |
T is zwaar klote voor de makers als je het van internet afhaalt omdat ze er dus geen reet aan verdienen zo, maar aangezien de prijzen van spellen door verschillende belastingen in nederland relatief hoog word vergeleken met andere landen in europa, is de verleiding gewoon ff wat groter om zo'n spel te branden.Daarom doet Dreamcast haast niets meer aan spellen in nederland en de scandinavische landen, omdat het daar allemaal illegaal gebrand word, maar ja, wat wil je, als de belastingen zo hoog zijn, zoek je naar een goedkoper alternatief, hetzelfde geldt met muziek cd's.
Ik kan het dus aan beide kanten wel begrijpen, al leg ik de nadruk vooral op de consument
|
kijk: Civ 2 ga ik echt niet kopen ofzo, die kopieer ik ff en dan speel ik het 3 keer en dan ligt het weer een jaar te rotten tot ik denk "he ik heb zin in Civ 2".
Maar toen RA2 uitkwam kocht ik hem meteen voor die 100 pokkepiekies (was is geld als je het niet uitgeeft?) en ben on-line gaan spelen, wat anders niet of moeilijk kon en ben nu 1 van de beste die het spel speelt. En die handleiding is echt wel handig...weet je tenminste wat je met die spies kan doen en hoe je patrouiles maakt en wat je allemaal met die IVF's kan doen... en niet zo stoer doen dat je die niet 'mag' gebruiken. Dat ze op de CD komen te staan is belachelijk, je gebruikt de handleiding nmlk als je aan t spelen bent.
||
![]() |
Citaat:
![]() Klopt! topper van Davilex = AmsterDoom / Red Cat! A-Prick aka Mark ~~ Never Judge A Man On His (user)name ~~
||
![]() |
Citaat:
"hee ik heb zin in warcraft"hehe is wel leuk om na jaren die spellen te spelen
|
![]() |
|
|