Advertentie | |
|
![]() |
|
koeeeeewle topic
![]() ![]() mijn nieuwe school tas, in praag gekocht, moet nog wat opgevrolijkt worden maar kheb nog geen tijd gehad om wat veiligheidsspelden te halen... andere heeeel veel gebruikte tas, soms voor school, soms voor gewoon... mijn liefie, van shan(everlong) genept, super relaxt voor in de trein om op te slapen (=kussentje) oowk wel leuk maar gebruik ik eigenlijk nie zo veel... oude 'school'tassen tassen roelen ![]()
|
Ik heb een zwarte Kipling met van alles erop gekalkt met tipp-ex pennetjes enzoow.. een patch van baby bert.. een poppetje eraan.. een winkelwagenhaak van de Super (oranje dus) want mn groene is GEJAT!!! *GRR* en verder komen er nog wat patches op.. maar die moek nog bestellen... en verder andere touetjes en mn aap is dood..
|
Een (fel)groene eastpak met een stuk roze fuzzy stof dr op, en een zooi patches (o.a. deftones, rage against the machine, less than jake, misfits), op de achterkant staat QT gespoten (= tekeningetje) en dr staat ook op de achterkant 'woei! hij is dus duidelijk wel bosbes'.
Verder heb k nog een pucca schoudertas.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Welke?
![]() schooltas #1 Een blauwe rugtas met gekleurde winkelhaken aan het lusje en een Super Grover. Verder een amnasty, do'n worry be happy en nog een of andere vage oude button. schooltas #2 Een gewoven schoudertas in heel veel verschillende kleurtjes. schooltas #3 Een paarse schoudertas met brede band en mijn verzameling "we hadden een tussenuur dus gingen een Happy meal eten" souvenirs. (Mac op 5 minuten loopafstand van school is niet goed ![]() schooltas #4 een felblauwe "plasticen" schoudertas met grote bloemen en een rode band en een rood randje. schooltas #5 een knalrode "lak" schoudertas van Nijntje met heel veel kipjes. En neeee hoor ik ben echt niet tassen verslaafd ![]() (heb nog wel meer tassen maar deze gebruik ik nog het meest en ook het meest voor school)
||
Citaat:
Is het die? Hoe duur is die tas van evisu eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Een grijze met gele schouderband en heel groot als onderkant van de flap de seagull in het geel en een blauwe, met een seagull van bruin leer, een bruin leren band met evisulogo's erin verwerkt. Hij kost 145,- euro... *aww* Dus die van jou is het ja, maar die ken ik verder niet. Je omschrijving klopt, maar in Den Bosch hebben ze alleen de blauwe en de grijze. Wauw, als die legerkleurige hier nog komt ga ik er echt over denken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een pukkel die van me pa is geweest
![]() ![]() |
![]() |
|
saai !!!
maar het is niet mijn tas want m'n oude is uitgescheurd dus ik heb deze maar ff tijdelijk het is een zwarte en lijk een beetje op een iestpek. mar ik ga binnenkort een nieuwe kopen en die wordt wel leuk ![]() ik heb wel een leuk tasje maar die is te klein om boeken in te doen ![]() verder heb ik nog een klein yes or no tasje met nog veel meer vakjes. ik heb ook nog een paar hele kleine indische (?) tasjes die te klein zijn om iets normaals in mee te nemen zonder dat het uitscheurt.
|
Verwijderd
|
hmz mijn tas is nu een grote gezellige bende geloof ik. Er zitten allemaal buttons op, vooral tegen bont en over ska. Verder twee patches, er staat van alles op geschreven en er hangt een varkentje aan en een fluitje en een glow-in-the-dark-ster-en-een-planeet (dan zien ze me ook in t donker) en eh...
verder weet ik et nie nou de mazzel oh ja het is trouwens een groene nomad clay |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij ook danique2.. ik had ze wel al in large gezien maark wist nie dat die ook geschikt waren om op je tas te doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar vertel, legerstof? ![]() |
![]() |
|
jeeeeee
ik HOU van tassen!! ik heb heel veel tassen, maar eigenlijk draag ik altijd dezelfde, die is namelijk echt geweldig!!! Het is een freitag tas, maar dat is eigenlijk niet het belangrijkste, wat namelijk gewoon cool is van die tassen is dat ze totaal gerecycled zijn. ze zijn gemaakt van fietsbinnenband, veiligheidsgordel en vrachtwagenzeil. Ik denk dat die van mij ooit het vrachtwagenzeil was van een heineken vrachtwagen want hij is groen met anderhalve rode ster. whooohoo! mijn tas roelt. coole topic is dit trouwens
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat is een winkelhaak...
ik heb een kipling. van toen die dus nog in waren. hah. linker zijvakje en daarvan de rits, nou, die is kapot verder heb ik niet echt tasjes. een roze waarop staat: milieuvriendelijk in het zwart. zon katoenen vierkante weetjewel ![]() en die heb ik ook in het zwart maar dan met roze letters. en een rode met witte stippels. plastic
|
voor school-> zwarte eastpak met:
-klein groen kikkerachtig knuffelbeessie met geel-blauw sjaaltje ![]() ![]() -knalgroen hardplastic speen dingetje ![]() -3 zelfgevlochten vlechtjes (aan de 3 ritsdingetjes ![]() andere tasjes -m' n oude eastpak (oranje met rood-zwarte hagedisachtige- beesten-patroontje erop) -zwart fluweelachtig schoudertasje (waterlooplein) met een zon erop ![]() -tas van de London voor gym enzow -zwart klein rugtasje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |