Advertentie | |
|
![]() |
|
'k voel me altijd wat beter wanneer ik me favoriete (chat)meisje kan/ga helpen. En ook natuurlijk wanneer ik met haar afspreek.
![]() Antwoord op de vraag: Nu voel ik me best ok, heb daarnet een smsje gehad. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() *knuffol* Ikzelf: - moe - keelpijn - verliefd - angst om te praten met mn vriendje - bloed - eten - dromen - mama - verdriet - woede - zus? - ontmoeting - terugval? - school - bioscoop - leeg
|
Verwijderd
|
- Dik.
- Lelijk. - Moe. - Leeg. - Maar aan de andere kant volgepropt. - Kotsen. - Verward. - Eten. - Misselijk. - Stil. - Niet-verliefd. - Vertrouwen kwijt. - Pijn. - Gillen. - What's that say about me? - Sometimes I wanna rip out your throat, daddy.. - Moeder. - Manisch? - Snijden. - Therapie. - *zucht* |
![]() |
|
*goed
*heel goeie zin *geen zin om thuis achter pc te zitten *kewle vrienden *leuk gesprek *lekker civ II aan het spelen *zin in een tosti *lekker duf *zin in douche *hehe weer goede zin *ga toch winnen van smurf met vechten *zin in een feestje *morgen tentamen (kut)
||
Citaat:
Jij ook doen!
|
Verwijderd
|
- kutjoch had dan nee gezegd
- waarom maken die koks altijd zo'n klerezooi - waarom maak ik er altijd zo'n klerezooi van - ik ben moe - ik haat huiswerk - kutjoch had dan nee gezegd - ik wil dansen - de Red hot chili peppers zijn goed - Suck my kiss - waarom heb ik nog steeds griep - zeurpiet - waarom maak ik er altijd zo'n klerezooi van - waarom draaien mijn gedachtes rondjes - morgen gaat het vast beter - look on the bright side - mmmm sjuderansj - laat ik pj eens opzetten - blauw is een leuke kleur - it's your blood baby - tralalalala - Net als een blinde stap ik met mijn ogen open in de koeienstront - wat zijn we weer vrolijk - ja vandaag wel - Praat ik altijd tegen mezelf - nee alleen als ik nadenk - ok dan is het goed - zal ik dit wel posten - leuk liedje - piekermuts (normaal ben ik wel vrolijk, alleen nu denk ik weer eens teveel na) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik? Misn ben ik gewoon hopeloos, ik stop een paar dagen, en ik begin weer, ik kan niet anders.. sorrie ![]() *zucht* Ik wil ook wat woordjes kwijt; - moe - mama - mama - mama - jank - dik - haat - schaamte - woede - school - toekomst? - vrienden? - depressie?? - overkant - bloed - david ![]() - liefde? - ingrid --> zus? - blowen - droom - :\ Mja, het lucht toch wel op, woordjes neerpleuren ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
dat wat betrefd jou dieet waar ik me toch echt ernstig zorgen om begin te maken... Bloed is natuurlijk ook erg fout meis... k weet dat het erg verslavend is.. Ik heb het nu 4 dagen niet mer gedaan en zie dat het mensen in mijn omgeving goed doet. Ik heb een meisje gevonden dat precies hetzelfde had als ik nu heb. Ik zie hoe sterk zij is geworden en probeer nu een voorbeeld aan haar te nemen. Ze verteld mij constant positief te blijven en vertrouwen te hebben in mensen en dingen. dat moet jij ook doen. Vooral vertrouwen in jezelf hebben. Ik kan het jij kan het en iedereen die echt wil kan het. Hoe moeilijk het ook is. Keep smiling meis!
Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 19:34. |
![]() |
||
Citaat:
Ik woog eerst ong. 53 kg, dus zoveel is er niet vanaf.. Zit nu heel hard na te denken wat ik ga doen enzow, ik ging een paar dagen geleden omhoog, en ben bang dat ik nu weer aan het vallen ben ![]() Maar hoe gaat het met jou?? K hoop goed.. (m'n MSN is naar de klote, word elke keer afgemeld als ik er zit, of ik kan geen berichten versturen ![]() Nou ja.. tot forumze dan he? ![]() - 1 oktober - maand geleden - mama - mama - mama - alleen - verlaten - depri? - vrienden? - dik? - mama - zucht - lef - david?
||
Citaat:
![]() Ja het boeit mij!!! Bedoel k heb al veel met jou erover gepraat enzo en k maak me echt zorgen. Ik ga een stuk vooruit, maar jij niet. k Zou het zo fijn vinden als jij dat ook voor elkaar zou krijgen! Ik heb nu gezien dat je het dus wel kan overwinnen en ik wil zo graag dat jij dat ook ziet. Ik ga in ieder geval zelf positief blijven en ik hoop dat dat ook een beetje een goede uitwerking op jou heeft. Nahjah je hebt mijn nummer iig en mijn mobiel staat 24 uur per dag aan! Dus gewoon bellen als je je rot voelt meis! *knuvvol*
|
Verwijderd
|
* moe
* ziek * alleen * Foo Fighters - All My Life ![]() * saai saai saai SAAI SAAI SAAI * morgen geen zin in werken * wil een laptop voor op bed ![]() * afgekoelde thee is vies * hoofdpijn * ik haat spiegels (of ze haten mij ![]() * w00t, Linux 2.4.19 ging over de zeik * MSN is niet lief * hoofdpijn hoofdpijn HOOFDPIJN HOOFDPIJN * ik mag geen aspirine ![]() * denk aan iets leuks, denk aan neu .. iets leuks, denk aan se .. iets leuks * ... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |