Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 15:24
S
S is offline
Owww, dit is zoo grappig .
Advertentie
Oud 26-09-2002, 20:08
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Hoe wordt je een echte KAKKER

- Leer ABN. Als rasechte kakker kan je natuurlijk niet aankomen met een boers accent. Oefen die rollende r alvast zodat je daar niet op betrapt wordt. Boerse accenten zijn uit den boze, evenals negerpraat enzow.
- Draag kraagjes. Een kakker met ontblote nek is geen gezicht. Hoe meer kraagjes hoe beter! En natuurlijk wel je kraagje omhoog doen dan.
- Koop polo's. Begin met een stuk of twintig, want je draagt er natuurlijk minstens 3 over elkaar. Pastelkleuren zijn natuurlijk het best. Kraagje up offcourse.
- De echte wanabee-kakker loopt enkel en alleen rond in Polo Ralph Lauren of Lacoste polo's. Wil je je als doorgewinterd kakker van de grote meute onderscheiden, dan schaf je ook polo's van merken als Scapa Sports, River Woods enzovoorts aan.
- Voor de wat koudere dagen heb je als echte kakker twee opties. Ten eerste kan je natuurlijk een overhemd aandoen, liefst van een gerennomeerd merk met bijbehorend beestje op de borst. Schuin gestreepte gekreukte overhemden die tegenwoordig zo hip zijn, zijn uit den boze. De tweede optie is het klassieke rugbyshirt, van Gant, Barbarian over River Woods. Allen vanzelfsprekend verkrijgbaar bij de Bonnetrie en Steppin' Out.
- Zorg ook dat je schoenen er netjes uitzien. Timberlands zijn altijd goed, of bootschoenen Of Clarks natuurlijk.
- De echte kakker rijdt niet op een scooter. Vanaf de achtiende verjaardag kan paps porche geleend worden, maar daarvoor wordt de fiets gebruikt, liefst zo'n mooie gazelle damesfiets (oma-fiets).
- Speel hockey. Golf en tennis mag ook (en eventueel voetbal, maar dan enkel bij de Koninklijke Haagsche Cricket & Voetbal Vereniging). Zorg dat pappa in het bestuur zit, of toch minstens in de 'Business Club'.
- Na afloop van de training of de wedstrijd ga je in het clubhuis 'bieren', 'gele rakkers scoren' of 'freddy gezelschap houden'.
- Wees arrogant en zelfverzekerd. Laat je niet in met het proletariaat. Daar is niets mis mee, maar het is gewoon niet jouw soort mensen. Ze passen niet zo goed bij je. Ook discrimineer je niet. Het is toch statistisch bewezen dat allochtonen over het algemeen werkloos en crimineel zijn Mocht een van deze andere bevolkingsklassen toch proberen met je in aanraking te komen dan kan je een aantal dingen zeggen:
*Whatever (natuurlijk inclusief de wegwuivende handbeweging)
*I'm up here, you're down there and we just don't match (met je hand het niveau aangeven en duidelijk maken dat die niet overeenkomen)
*Window.. (met je handen een ruit maken en heel arrogant kijken)
*Mocht een of andere onverlaat je toch aangeraakt hebben, vergewis je er dan van dat je zo snel mogelijk je trui op betreffende plek schoonklopt. Wat denkt ie wel, je dure kleren...
- Er zijn een paar worden waar kakkers duidelijk aan kunnen zien of iemand wel OSM is. Leer daarom deze woorden:
*Auto in plaats van wagen, kar
*IJskast in plaats van koelkast
*Taartje in plaats van gebakje
- Ook kan je niet zomaar overal naartoe op vakantie. Ver en exotisch kan altijd, maar blijf je binnen Europa dan zijn er een paar mogelijkheden:
Zomer:
*Marbella
*St. Tropez
*Antibes/Juan les Pins
Winter:
*Arosa
*Lech
*Gstaad
*Courchevel

See you at the 19th hole!

Haha, mijn bijdrage aan je site Suggesties zijn welkom!

Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 20:23.
Oud 26-09-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:

...

hehe..
beetje voor de hand liggend alles
maar best grappig hoor
Oud 26-09-2002, 20:26
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
Citaat:
*knip*

*grin* ik zie zoveel vergelijkingen in de zogenaamde "kakkers" bij mij in de klas

edit: dingen die ik vaak zie:
- voor de dames: over je talloze polo's nog een spijkerjasje en een bodywarmer dragen is ook helemaal 'je van het' ( )
- draag alleen broeken met rechte pijpen en als je de broek te lang is, vouw je em simpelweg naar binnen.
- noem iedereen die hogere cijfers haalt dan jijzelf "nerd" of "studiepik" en doe overdreven arrogant als je zelf een keer een hoog cijfer haalt. ( "ik ben gewoon goed" "ach, ik wist wel dat ik een 10 had" )
-mexx muiltjes doen t ook heel goed bij de dames, t liefst glimmende.

dit zijn dingen die ik vaak 'observeer'

Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 20:31.
Oud 26-09-2002, 20:26
Verwijderd
Trouwens, in de quote stond daarover een heel goed artikel.
Ook net zoiets, 'hoe het hoort' heette het geloof ik.
Misschien dat iemand die editie nog heeft?
Oud 26-09-2002, 20:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Kvind t wel lollig..

Alleen een tikkeltje ziek om te spotten met auto-mutilatie. Bij mensen die dit lezen die het zelf doen (neej, dan heb ik het niet over slipknot-kids die t doen om erbij te horen), kan het wel eens minder prettige herinneringen naar boven brengen..

Maarjah, misschien zeur ik wel teveel.
Oud 26-09-2002, 20:35
Verwijderd
sorry hoor maar ik kan hier wel om lachen
en dan kunnen al die trieste rand/hangalto's wel doen of ze erboven staan maar veel dingen van de checklist kan ik bij een aantal van deze mensen toepassen....
Oud 26-09-2002, 21:20
a new noise
a new noise is offline
Hoe word je een echte zwerver?

- ga van school af en/of neem ontslag

- dump al je vrienden en familie,
probeer hierbij evt. licht mishandeld te worden

- zorg voor een degelijke plastic zak van je favoriete supermarkt, liefst een oud model, hoe ouder de zak hoe meer sloeber-punten!

- wijs de sociale dienst een uitkeringsadres aan, kies je hierbij voor een ouderlijk huis vertel dit dan wel niet aan je mede-zwervers, dat is NIET true.

- drugs: gebruik alle soorten en maten. ren ook geheel de dag door het centrum, ookal heb je geen stuiver op zak, doe alsof je je dealer zoekt. gebruik in het openbaar, ZWERVERS KENNEN GEEN SCHAAMTE.

- draag een trainingsbroek, ZORG DAT JE ER MAAR 1 HEBT, meer zijn sloeber minpunten. draag één wolle trui. als echte diehard loop jij op sokken.

-pis ALTIJD op plaatsen waar VEEL mensen komen en WEINIG luchtstroom is. (poepen is nog trueer)

-gedraag je altijd hysterisch, of net abnormaal rustig. Schreeuw dan ook altijd naar je vrienden.

-knip je haar niet, en was het nog minder

Succes!
Oud 26-09-2002, 21:42
GRRR
GRRR is offline
^_^ hmmmm dat komt wel heel erg dichtbij mijn gedrag van het afgelopen jaar
Oud 26-09-2002, 21:47
DrPain
DrPain is offline
Citaat:
Lieg desnoods!
LOL
Oud 26-09-2002, 21:51
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
^_^ hmmmm dat komt wel heel erg dichtbij mijn gedrag van het afgelopen jaar
ach gut *HUGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Oud 26-09-2002, 22:06
GRRR
GRRR is offline
dankje
Oud 26-09-2002, 22:13
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
dankje

maar de brandende vraag is wat voor plastic zak had je?
Oud 26-09-2002, 22:22
S
S is offline
Citaat:
a new noise schreef:
maar de brandende vraag is wat voor plastic zak had je?
Eentje van de AH kan tuurlijk niet, als zwerver zijnde.
Oud 26-09-2002, 23:25
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
S schreef:
Eentje van de AH kan tuurlijk niet, als zwerver zijnde.
Eentje van een "dure" winkel uiteraard. Kun je mooi met je maten lullen over die goeie ouwe tijd voordat ze het voor je hebben verneukt en ze je hebben vertrapt.

Owja nog een tip: Knip plaatjes van lieve kinderen en mooie vrouwen uit tijdschriften en zeg dan dat dat ooit je familie was, maar er is natuurlijk iets ergs gebeurt.
Ook kun je geld vragen om je mooie vrouw en lieve kindertjes van te onderhouden.
Oud 27-09-2002, 07:34
dystopia
dystopia is offline
Hoe wordt je een echte NERD:

- Zorg dat je IQ bovengemiddeld is. Probeer 't anders te emuleren.

- Koop een bril en zorg dat-ie kapot gaat (dat is-ie als het goed is al jaaaaren!)

- Koop vooral nooit nieuwe kleren (het zwerver type) OF koop juist kleren zoals een overhemd enzo. Koop 'm maten te groot, dan doe je er langer mee. Vooral niet te duur: hoe goedkoper hoe beter. Wat betreft schoenen koop je van die goedkope wannabe-sportschoenen. Merken zou ik niet weten, als het van Zeeman is, is het altijd goed!

- Besteed ongeveer 30 seconden per dag aan je uiterlijk.

- Zorg dat je flink wat ranzige puisten op je gezicht krijgt. 10 is
niet genoeg, minstens 10^10.

- Want die 30 seconden gebruik je o.a. om je te wassen, je tanden te poetsen, je aan te kleden, je bril opzetten, gel in je haar te doen.

- Ga nooit uit (computerclub valt niet onder uitgaan!) en gebruik al helemaal niet zaken als deo (anders ruik je dat je vrienden stinken), aftershave (je scheert je toch niet), een lekker luchie (daar heb je geen geld voor over). Uitzondering is als je een functioneringsgebsprek hebt op je werk, dan moet je een uur eerder je bed uit om te zorgen dat jeer netjes uit ziet.

- Luister naar de muziek van.. irrelevant. Klassieke muziek, pop van 20 jaar geleden t/m vandaag en trance doet het prima. Voor tips kan expert Tampert je helpen. (nofi Yan )

- Ga in elke discussie over jouw interesses blaten. Leef je uit tijdens vakken als wiskunde/natuurkunde/scheikunde/informatica.

- Kijk naar films als The Matrix, The Net en andere films waarbij techniek op de voorgrond ligt of SF films als Star Wars. Series als Babylon 5, Star Trek, Stargate mogen ook niet missen in je kijkbuisleven. Liefst kijk je zo op de Nederlandse en buitenlandse zenders.

- Doe nooit mee met gym. Dan spijbel je, ga je naar de mediatheek of met je vrienden over je nieuwe computer praten. Mocht dat echt niet lukken dat spijbelen, zorg dan dat je je GR/grafische rekenmachine bij je hebt. Vergeet ook je reserve batterijen niet!

- Tool aan je auto. Tweak je computer. Casemod de kast van je computer. Flash je modem. Hack de computer van je broertje/zusje. Knutsel je eigen hardware in elkaar. Maak van je computer met Windows er op een oorlogsmachine, het liefst met een besturingssysteem als Linux. Zoals ze bij films als Hackers en Matrix ook doen. (mocht je een wapen hebben als een pistool of shotgun -> tweaken die zooi!)

- Geef al je apparaten in huis, inclusief jezelf een nickname. Al je computers, je tv, je radio, je grafische rekenmachine, je printer hebben een naam. Je praat nog net niet met ze, maar aait ze wel.

- Zorg dat je programmeertalen beter spreekt dan achterlijke talen als Nederlands, Engels, Duits, Frans, etc. Eitje, in die talen benje nooit goed geweest.

- Lees elke dag sites als Userfriendly en vooral Slashdot: news for nerds, stuff that matters

- Qua voedsel eet je met name fastfood. Koken kun je niet, daar liggen je interesses ook niet. Je motor draait op koffie, cola. Hoe meer caffeine hoe beter.

- Meisjes? Het woord vriendin komt iig niet in je woordenboek voor.

Maar eigelijk wil ik graag tovenaar/wiccan/heks worden.. WIE kan mij helpen?
Oud 27-09-2002, 09:34
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Kvind t wel lollig..

Alleen een tikkeltje ziek om te spotten met auto-mutilatie. Bij mensen die dit lezen die het zelf doen (neej, dan heb ik het niet over slipknot-kids die t doen om erbij te horen), kan het wel eens minder prettige herinneringen naar boven brengen..

Maarjah, misschien zeur ik wel teveel.
ik vind 'I used to be schizophrenic but we're ok now' shirtjes etc. tering naar want de mensen die dat grappig vinden weten niet wat het is om iemand in je naaste omgeving te hebben die echt aan multiple personality crap lijden
Oud 27-09-2002, 12:28
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Hehehe en toch vind ik t grappig
Oud 27-09-2002, 13:49
Faery
Faery is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
ik vind 'I used to be schizophrenic but we're ok now' shirtjes etc. tering naar want de mensen die dat grappig vinden weten niet wat het is om iemand in je naaste omgeving te hebben die echt aan multiple personality crap lijden
gelukkig is schizofrenie ook iets heel anders dan MPS crap ja, dus waar maken die mensen zich druk om?
Oud 27-09-2002, 13:52
Faery
Faery is offline
dystopia:
Oud 27-09-2002, 16:00
dystopia
dystopia is offline
Faery: oh damn, nu denk ik er ineens aan. Ik ben Warhammer en Magic vergeten

Citaat:
Shah of Blah schreef:
Dat heet nou relativeren. Ik heb ook mensen in mijn naaste omgeving die ziek zijn (lichamelijk dan) en dat is ook niet leuk om daar grapjes te horen. Maar dan bedenk ik me: zijn die grapjes bedoeld om mij te kwetsen? Nee. In vrijwel alle gevallen is dat niet het geval. Dus dan trek ik me er niks van aan. Ook in dit geval is het niet spottend bedoeld tegenover schizofrenen, lijkt mij dan. Zeker weet ik dat niet maar echt spottend is het niet. Het is ook geen sarcasme
Oud 27-09-2002, 17:40
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Oh vetjes, ik heb er al weer een paar cursussen bij! Komen op site met naam erbij hoor!

Hey Rrrrrrrrrrrrrrruperrrrrrrrrrrrrt, zullen we 2 bierrrrrrrrrrrrtjes bestellen?
-Jah is goed Dirk-Jan-Willem-Freek de 128e
Daarna een potje thanissen?

Ojah, en je moet natuurlijk bij een sociëtiet horen (studentenvereniging)
Oud 27-09-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
Hoe word je een echte zwerver?
add-ons:
- krijg van de gemeente Haarlem een rolstoel en verkoop die dezelfde dag nog voor drugs
- ga regelmatig naar het schoolplein waar je (wenste dat je) vroeger op school zat
- ruk jezelf midden op het grootste plein van Haarlem, midden op de dag!
Oud 27-09-2002, 18:56
Vinzz
Vinzz is offline
lol ik hou wel van hiphop enzo maar ben duideliek niet zo, dat wannebe neger stukje is wel erg koel hehe ..
Oud 27-09-2002, 21:20
agnostic-bart
agnostic-bart is offline
ik vind het echt dom waar ik woon heb je allemaal van die wannaby altos van 13 jaar in legerjasjes triest maar ja ik luister hardcore(geen gabber natuurlijk) en skate vaker en dan kommen van die altos op de skatebaan met hun nieuw skateboard betaald door de ouders omdat ze gezien hebben op tv dat skateboarden kool is kennen alleen korn en slipknot en vallen mij dan de helle tijd lastig hoe doe ik die trike welke muziek luister jij troepen mij naam op straat terwijl iuk hen niet ken ziek word ik ervan
Oud 27-09-2002, 22:00
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
agnostic-bart schreef:
ik vind het echt dom waar ik woon heb je allemaal van die wannaby altos van 13 jaar in legerjasjes triest maar ja ik luister hardcore(geen gabber natuurlijk) en skate vaker en dan kommen van die altos op de skatebaan met hun nieuw skateboard betaald door de ouders omdat ze gezien hebben op tv dat skateboarden kool is kennen alleen korn en slipknot en vallen mij dan de helle tijd lastig hoe doe ik die trike welke muziek luister jij troepen mij naam op straat terwijl iuk hen niet ken ziek word ik ervan
Achosj..
Oud 27-09-2002, 22:04
Mephisto
Mephisto is offline
Ik behoor niet tot de bovengenoemde groepen.
Oud 28-09-2002, 02:37
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
agnostic-bart schreef:
of van die mensjes die eigenlijk niet kunnen skaten maar hun board gewoon de hele dag meeslepen door de stad en er dan de hele tijd met hun dikke kont op gaan zitten! Ze kunnen niet skaten en zullen het waarschijnlijk ook nooit leren maar ze kunnen wel mooi de hele dag showen met hun peperdure nieuwe deck en vertellen wat voor dure onderdelen ze er wel niet bij hebben gekocht enzow. Ze kennen alle namen van bekende skaters uit hun kop (uit de blaadjes natuurlijk) maar zelf iets fatsoenlijks doen, neej, dat zit er niet in! Je moet hem gewoon bij je hebben want dan hoor je erbij en ben je kewl! (ik skate zelf ook)
Oud 28-09-2002, 10:05
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
er zit een gozer (hele normale jongen) bij mij in de klas die letterlijk zei " ja en dan neem ik lang haar en verf ik het zwart en dan laat ik het midden overeind staan dan neem ik een lange leren jas en dan maak ik mijn ogen zwart en dan ga ik zo naar concertjes ik weet alleen niet of mijn moeder het wel zo leuk vindt"

uit diezelfde mond kwamen ook uitspraken als "heej wat luister je raised fist oooh mag ik luisteren sure zo dat lijkt wel heel erg veel op slipknot"....

Oud 28-09-2002, 10:15
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Bovendien kun je nog op verschillende niveau's onderscheid maken qua relaties. Bijv. vriendschap, liefde, sex. Vriendschap zal niet bedoeld zijn in die termen, wel liefde/sex. Nou en zelfs qua vriendschap heeft niet iedereen dezelfde voorkeur vanaf het perspectief van geslacht gezien; zeker procentueel gezien niet.
Is bi dan 50/50 alleen? En stel iemand is 1/4 homo/hetero (dus 25% homo 75% hetero) of juist andersom 1/4 hetero/homo (dus 25% hetero 75% homo), hoe noem je dat dan? Als je dat bi noemt dan is de kans dat de meeste mensen bi zijn groot. Zeker als je allerlei andere factoren erbij optelt zoals verleden liefde/sex relaties.

En a-seksuelen dan btw?
Oei wat neem je alles toch serieus op (no offence natuurlijk)
Ik bedoelde er verder niks wetenschappelijks mee maar wou er alleen mee aangeven wat een enorme trend het is in de 'alto-scene' om maar zo hard mogelijk te roepen dat je bi bent en dat je gisteravond nog met je beste vriend/vriendin heb gezoend. Persoonlijk kan ik er weinig interessants in vinden.
Oud 28-09-2002, 10:23
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
er zit een gozer (hele normale jongen) bij mij in de klas die letterlijk zei " ja en dan neem ik lang haar en verf ik het zwart en dan laat ik het midden overeind staan dan neem ik een lange leren jas en dan maak ik mijn ogen zwart en dan ga ik zo naar concertjes ik weet alleen niet of mijn moeder het wel zo leuk vindt"

uit diezelfde mond kwamen ook uitspraken als "heej wat luister je raised fist oooh mag ik luisteren sure zo dat lijkt wel heel erg veel op slipknot"....

Oud 28-09-2002, 11:06
verbal-violence
verbal-violence is offline
Iedereen heeft nogsteeds een verkeerde beeld van die niggah dingen. Niet iedereen loopt er zo bij , sommigen vinden kleding gewoon mooi.

Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? en die luitjes die zichzelf gangsta noemen die verzieken eht voor de anderen, mensen die steeds Yo zeggen of MurdaH of wat dan ook zijn allemaal gay and may all die an rott in hell as far as im concerned.

Meeste van jullie weten al hoe ik erbij loop, dan krijg ikw eer zo een opmerking van ieeeuuw hiphopper! WTF! ? stel nou dat ik fan ben van echte hiphop en neit die crap die al die n00bs op MTV zien ? dat is geen een hiphop dats PAyroll agaat alleen maar om het geld.

Meesta mensen willen mij niet eens kennen man! Zie je iemand zo met ene dure trui lopen ( meer kan die ook niet betalen ) vindie stoer enzow dus iedereen loopt erin alleen maar om erbij te horen. Ik heb echt gehele collectie van de desbetreffende merk omdat ik het mooie kleding vind en het zit lekker en ik kan het makkelijk betalen dus why not

Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan

Iedereen moet gewoon doen wattie zelf wilt, waarom ik zo ben als ik ben ?

Fuck society because society fucked me! , reden genoeg ?
Oud 28-09-2002, 12:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
*Window.. (met je handen een ruit maken en heel arrogant kijken)
Dat lijstje is goed, maar deze klopt niet.

Het moet zijn:
(verveelde stem)"Muur!" (en dan met je twee wijsvingers een vierkante muur maken en heel arrogant kijken)

Oud 28-09-2002, 13:07
Hukkie
Hukkie is offline
[QUOTE]verbal-violence schreef:
Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? [QUOTE]
Ik denk niet dat jij voor de gehele hiphopscene kan spreken. Er zijn er genoeg die verschrikkelijk neerkijken op een 'gay fuck' bijvoorbeeld....

Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan [QUOTE]

Beetje tegenstrijdig vind je ook niet..?
Oud 28-09-2002, 13:28
verbal-violence
[QUOTE]Hukkie schreef:
Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? [QUOTE]
Ik denk niet dat jij voor de gehele hiphopscene kan spreken. Er zijn er genoeg die verschrikkelijk neerkijken op een 'gay fuck' bijvoorbeeld....

Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan
Citaat:

Beetje tegenstrijdig vind je ook niet..?
ik spreek absoluut niet voor hele hiphop scene NEVER!
Oud 29-09-2002, 00:35
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Oei wat neem je alles toch serieus op (no offence natuurlijk)
Ik bedoelde er verder niks wetenschappelijks mee maar wou er alleen mee aangeven wat een enorme trend het is in de 'alto-scene' om maar zo hard mogelijk te roepen dat je bi bent en dat je gisteravond nog met je beste vriend/vriendin heb gezoend. Persoonlijk kan ik er weinig interessants in vinden.
Oh.. zo. Oeps tja dat kan zoveel oorzaken hebben. Ik weet niet of je dat direct als trend moetzien,dat klinkt zo veroordelend alsof dat het meelopergedrag is. Misschien is het echt zo en is het gebasseerd op openheid. Dan nog: pubers zijn vaak onzeker over vanalles, waarom dan niet om hun geaardheid. Dat is combinatie met openheid lijkt mijwel een redelijke verklaringwaarom het populair is. Maar waarom dan bij andere jongeren/subculturen niet... tja ik weet niet..
Oud 29-09-2002, 11:42
Hukkie
Hukkie is offline
Misschien toch een bepaalde 'drang' ( ) naar 'anders' zijn..? Ik wil er niemand mee veroordelen maar het valt gewoon zo ontiegelijk op dat er de laatste tijd zoveel mensen zijn die van zichzelf zeggen dat ze bi zijn; dat vind ik op zn minst verdacht.
Oud 29-09-2002, 11:56
Vinzz
Vinzz is offline
ik ben het helemaal met je eens VerbalViolence.. maar daarom kan ik hier wel om lachen.. zelf ben ik toch niet zo ..

mensen die wel zo zijn, zijn behoorliek zielig maarach ..
Oud 29-09-2002, 12:37
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Maar eigelijk wil ik graag tovenaar/wiccan/heks worden.. WIE kan mij helpen?
- koop AL je wicca boeken bij de Large en koop meteen zo'n leuke wierookbrander voor op je kamer (jeweetwel; die de paus ook heeft)
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk
- naturistische neigingen zijn geoorloofd
- ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true
- heb een zwaar depressieve MSN-naam
- uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot)
- zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn.
- praat met bomen
- knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn
- voel je superieur; de wereld begrijpt jouw intellect niet
- koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe.
- wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt.
- zet je agenda vol met pentagrammen
- offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat

Eventuele add-ons zijn gedoogd
Oud 29-09-2002, 12:43
verbal-violence
Citaat:
Hukkie schreef:
- koop AL je wicca boeken bij de Large en koop meteen zo'n leuke wierookbrander voor op je kamer (jeweetwel; die de paus ook heeft)
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk
- ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true
- uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot)
- zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn.
- praat met bomen
- knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn
- koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe.
- wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt.
- offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat

mogen we ook voorbeelden noemen van zulke mensen hier opt forum ?
Oud 29-09-2002, 12:46
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
mogen we ook voorbeelden noemen van zulke mensen hier opt forum ?
Zijn die er dan..?
Oud 29-09-2002, 12:55
verbal-violence
Citaat:
Hukkie schreef:
Zijn die er dan..?
Mijn ex vriendin bijvoorbeeld
Oud 29-09-2002, 13:13
Sir Smoke-A-Lot
Analiseer uw mede forumer of zoiets Noem maar een naam en zeg wat voor type je het vind...
Oud 29-09-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
- praat met bomen

- Neem een cu2 en zet die vol met plaatjes van marilyn manson, brandende kaarsen en pentagrammen.
- Scheld in diezelfde cu2 uitgebreid op het feit dat iedereen je zo nastaart, op het 'hele hokjessysteem', op al die huppelkutjes die maar niet begrijpen dat jouw liefde voor je beste vriendin geheel platonisch is en je dus NIET verliefd maar WEL bi bent, en op je cavia die bij de offering die je zo zorgvuldig had voorbereid weigerde te branden en met luid gepiep onder je kast verdween.
- Drink alleen maar cola en eet alleen maar drop. Al die vrolijke groentes en snoepjes met hun rare kleurtjes wil je niet in je beurt hebben.
- Koop die ene mooie jurk uit de Large, hijs je er in, en doe hem daarna nooit meer af.
- Je weet wel, die ringen die over je hele vinger zitten en meestal de vorm van een schedel en/of draak hebben? Koop daar tien van. Draag ze allemaal, tegelijk, en het liefst zonder af te doen. Dat ze aan je handen vastroesten is alleen maar true. Toch?
- Als je wicca wil zijn moet je ook gothic worden. Wiccans die niet gothic zijn bestaan niet, namelijk. Verf daarom je haar, je nagels, je lippen, je ogen, je kamer, en je cavia als je die onder de kast vandaan kunt krijgen zwart.
- Nieuwe trend binnen het gothic-zijn: Polygamie is the word. Verspreid roddels over jezelf die beweren dat je een harem in je achtertuin hebt, bestaande uit minstens dertig mede-gothics. Wat de namen zijn is natuurlijk strikt geheim - die informatie is enkel en alleen beschikbaar voor gothics.
- Koop een rubberen spin en noem hem 'Lord of Darkness'. Verstop hem daarna zo ver mogelijk van je bed af - je bent namelijk bang voor spinnen. Ja, zelfs voor die rubberen editie.
- Luister trance en noem het 'darktrance' (opmerking van masj's kant: Dat gebeurt dus echt he )
- Luister Slipknot en noem het 'gothic-metal'.
- Als je depressief bent, moet je ook suicidaal zijn. Maar je gaat natuurlijk niet met een mes in je polsen staan hakken. Een rode viltstift voldoet ook wel.
- Maak webcamfoto's van jou waar je op staat terwijl je breed glimlachend het oh zo stoere 'satansgebaar' maakt. Die ene waarbij je je wijsvinger en je pink uitsteekt, weet je wel.
- Telkens als je op straat iemand tegenkomt die min of meer in het zwart gekleed is of een bandshirt heeft maak je datzelfde gebaar. Zelfs als je de band op het shirt niet kent. Tenslotte ben je nog niet zo heel lang gothic, en kan het ben zijn dat je ??n of twee bands niet kent.
- Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen.

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 14:14.
Oud 29-09-2002, 14:05
Verwijderd
Oh, GEWELDIG Masj. *rolt over de grond van 't lachen*
Oud 29-09-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Oh, GEWELDIG Masj en Hukkie. *rolt over de grond van 't lachen*
Oud 29-09-2002, 14:13
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

- Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen.
De Uberregel!

Ga je niet ontzettend aan de poeperij als je alleen maar drop eet?

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 14:16.
Oud 29-09-2002, 14:30
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
De Uberregel!

Ga je niet ontzettend aan de poeperij als je alleen maar drop eet?

Als echte wicca zijnde heb je dat er voor over..
Oud 29-09-2002, 14:36
feline
feline is offline
Citaat:
wouszer schreef:

- krijg van de gemeente Haarlem een rolstoel en verkoop die dezelfde dag nog voor drugs
Jacco !
Oud 29-09-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
hykkie en paranoide schreven:
lijsten
hilarisch
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten