Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kvind t wel lollig..
Alleen een tikkeltje ziek om te spotten met auto-mutilatie. Bij mensen die dit lezen die het zelf doen (neej, dan heb ik het niet over slipknot-kids die t doen om erbij te horen), kan het wel eens minder prettige herinneringen naar boven brengen.. Maarjah, misschien zeur ik wel teveel. |
![]() |
|
![]() |
Hoe word je een echte zwerver?
- ga van school af en/of neem ontslag - dump al je vrienden en familie, probeer hierbij evt. licht mishandeld te worden - zorg voor een degelijke plastic zak van je favoriete supermarkt, liefst een oud model, hoe ouder de zak hoe meer sloeber-punten! - wijs de sociale dienst een uitkeringsadres aan, kies je hierbij voor een ouderlijk huis vertel dit dan wel niet aan je mede-zwervers, dat is NIET true. - drugs: gebruik alle soorten en maten. ren ook geheel de dag door het centrum, ookal heb je geen stuiver op zak, doe alsof je je dealer zoekt. gebruik in het openbaar, ZWERVERS KENNEN GEEN SCHAAMTE. - draag een trainingsbroek, ZORG DAT JE ER MAAR 1 HEBT, meer zijn sloeber minpunten. draag één wolle trui. als echte diehard loop jij op sokken. -pis ALTIJD op plaatsen waar VEEL mensen komen en WEINIG luchtstroom is. (poepen is nog trueer) -gedraag je altijd hysterisch, of net abnormaal rustig. Schreeuw dan ook altijd naar je vrienden. -knip je haar niet, en was het nog minder Succes!
||
Citaat:
Owja nog een tip: Knip plaatjes van lieve kinderen en mooie vrouwen uit tijdschriften en zeg dan dat dat ooit je familie was, maar er is natuurlijk iets ergs gebeurt. Ook kun je geld vragen om je mooie vrouw en lieve kindertjes van te onderhouden.
|
![]() |
Hoe wordt je een echte NERD:
- Zorg dat je IQ bovengemiddeld is. Probeer 't anders te emuleren. - Koop een bril en zorg dat-ie kapot gaat (dat is-ie als het goed is al jaaaaren!) - Koop vooral nooit nieuwe kleren (het zwerver type) OF koop juist kleren zoals een overhemd enzo. Koop 'm maten te groot, dan doe je er langer mee. Vooral niet te duur: hoe goedkoper hoe beter. Wat betreft schoenen koop je van die goedkope wannabe-sportschoenen. Merken zou ik niet weten, als het van Zeeman is, is het altijd goed! - Besteed ongeveer 30 seconden per dag aan je uiterlijk. - Zorg dat je flink wat ranzige puisten op je gezicht krijgt. 10 is niet genoeg, minstens 10^10. - Want die 30 seconden gebruik je o.a. om je te wassen, je tanden te poetsen, je aan te kleden, je bril opzetten, gel in je haar te doen. - Ga nooit uit (computerclub valt niet onder uitgaan!) en gebruik al helemaal niet zaken als deo (anders ruik je dat je vrienden stinken), aftershave (je scheert je toch niet), een lekker luchie (daar heb je geen geld voor over). Uitzondering is als je een functioneringsgebsprek hebt op je werk, dan moet je een uur eerder je bed uit om te zorgen dat jeer netjes uit ziet. - Luister naar de muziek van.. irrelevant. Klassieke muziek, pop van 20 jaar geleden t/m vandaag en trance doet het prima. Voor tips kan expert Tampert je helpen. (nofi Yan ![]() - Ga in elke discussie over jouw interesses blaten. Leef je uit tijdens vakken als wiskunde/natuurkunde/scheikunde/informatica. - Kijk naar films als The Matrix, The Net en andere films waarbij techniek op de voorgrond ligt of SF films als Star Wars. Series als Babylon 5, Star Trek, Stargate mogen ook niet missen in je kijkbuisleven. Liefst kijk je zo op de Nederlandse en buitenlandse zenders. - Doe nooit mee met gym. Dan spijbel je, ga je naar de mediatheek of met je vrienden over je nieuwe computer praten. Mocht dat echt niet lukken dat spijbelen, zorg dan dat je je GR/grafische rekenmachine bij je hebt. Vergeet ook je reserve batterijen niet! - Tool aan je auto. Tweak je computer. Casemod de kast van je computer. Flash je modem. Hack de computer van je broertje/zusje. Knutsel je eigen hardware in elkaar. Maak van je computer met Windows er op een oorlogsmachine, het liefst met een besturingssysteem als Linux. Zoals ze bij films als Hackers en Matrix ook doen. (mocht je een wapen hebben als een pistool of shotgun -> tweaken die zooi!) - Geef al je apparaten in huis, inclusief jezelf een nickname. Al je computers, je tv, je radio, je grafische rekenmachine, je printer hebben een naam. Je praat nog net niet met ze, maar aait ze wel. - Zorg dat je programmeertalen beter spreekt dan achterlijke talen als Nederlands, Engels, Duits, Frans, etc. Eitje, in die talen benje nooit goed geweest. - Lees elke dag sites als Userfriendly en vooral Slashdot: news for nerds, stuff that matters - Qua voedsel eet je met name fastfood. Koken kun je niet, daar liggen je interesses ook niet. Je motor draait op koffie, cola. Hoe meer caffeine hoe beter. - Meisjes? Het woord vriendin komt iig niet in je woordenboek voor. Maar eigelijk wil ik graag tovenaar/wiccan/heks worden.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Faery: oh damn, nu denk ik er ineens aan. Ik ben Warhammer en Magic vergeten
![]() Citaat:
![]()
|
Oh vetjes, ik heb er al weer een paar cursussen bij!
![]() ![]() Hey Rrrrrrrrrrrrrrruperrrrrrrrrrrrrt, zullen we 2 bierrrrrrrrrrrrtjes bestellen? -Jah is goed Dirk-Jan-Willem-Freek de 128e Daarna een potje thanissen? Ojah, en je moet natuurlijk bij een sociëtiet horen (studentenvereniging) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het echt dom waar ik woon heb je allemaal van die wannaby altos van 13 jaar in legerjasjes
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
er zit een gozer (hele normale jongen) bij mij in de klas die letterlijk zei " ja en dan neem ik lang haar en verf ik het zwart en dan laat ik het midden overeind staan dan neem ik een lange leren jas en dan maak ik mijn ogen zwart en dan ga ik zo naar concertjes ik weet alleen niet of mijn moeder het wel zo leuk vindt"
uit diezelfde mond kwamen ook uitspraken als "heej wat luister je raised fist oooh mag ik luisteren sure zo dat lijkt wel heel erg veel op slipknot".... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde er verder niks wetenschappelijks mee maar wou er alleen mee aangeven wat een enorme trend het is in de 'alto-scene' om maar zo hard mogelijk te roepen dat je bi bent en dat je gisteravond nog met je beste vriend/vriendin heb gezoend. Persoonlijk kan ik er weinig interessants in vinden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Iedereen heeft nogsteeds een verkeerde beeld van die niggah dingen. Niet iedereen loopt er zo bij , sommigen vinden kleding gewoon mooi.
Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? en die luitjes die zichzelf gangsta noemen die verzieken eht voor de anderen, mensen die steeds Yo zeggen of MurdaH of wat dan ook zijn allemaal gay and may all die an rott in hell as far as im concerned. Meeste van jullie weten al hoe ik erbij loop, dan krijg ikw eer zo een opmerking van ieeeuuw hiphopper! WTF! ? stel nou dat ik fan ben van echte hiphop en neit die crap die al die n00bs op MTV zien ? dat is geen een hiphop dats PAyroll agaat alleen maar om het geld. Meesta mensen willen mij niet eens kennen man! Zie je iemand zo met ene dure trui lopen ( meer kan die ook niet betalen ) vindie stoer enzow dus iedereen loopt erin alleen maar om erbij te horen. Ik heb echt gehele collectie van de desbetreffende merk omdat ik het mooie kleding vind en het zit lekker en ik kan het makkelijk betalen dus why not ![]() Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan ![]() Iedereen moet gewoon doen wattie zelf wilt, waarom ik zo ben als ik ben ? Fuck society because society fucked me! , reden genoeg ? ![]()
||
Citaat:
Het moet zijn: (verveelde stem)"Muur!" (en dan met je twee wijsvingers een vierkante muur maken en heel arrogant kijken) ![]()
|
[QUOTE]verbal-violence schreef:
Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? [QUOTE] Ik denk niet dat jij voor de gehele hiphopscene kan spreken. Er zijn er genoeg die verschrikkelijk neerkijken op een 'gay fuck' bijvoorbeeld.... [QUOTE]verbal-violence schreef: Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan ![]() Beetje tegenstrijdig vind je ook niet..? ![]()
||
[QUOTE]Hukkie schreef:
[QUOTE]verbal-violence schreef: Waaromlaat je neit gewoon iedereen met rust ? ik bedoel tis niet alsof ze jouw lastig vallen of wel ? [QUOTE] Ik denk niet dat jij voor de gehele hiphopscene kan spreken. Er zijn er genoeg die verschrikkelijk neerkijken op een 'gay fuck' bijvoorbeeld.... [QUOTE]verbal-violence schreef: Ik laat iedereengewoon in zn eigenwaarde , behalve als zo een gay fuck met roze shirt en gebleekte broek mij lastig valt dan wil ik er welles op ingaan ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Misschien toch een bepaalde 'drang' (
![]()
||
Citaat:
- zorg dat je ten allen tijde in het zwart gekleed gaat en draag veel pentagrammen in elk mogelijke vorm (ringen, kettingen enz..) ook van de Large natuurlijk - naturistische neigingen zijn geoorloofd - ban al je normale vrienden (alleen gothics worden in jouw buurt geapricieerd) uit je dagelijks leven. Stiekem MSN-en mag, maar zorg dat dit niet uitlekt anders ben je NIET true - heb een zwaar depressieve MSN-naam - uit je eventuele naturistische neigingen tijdens ceremonien op je kamer met al je andere wicca-vrienden (doe wel je deur op slot) - zorg dat je permanent chagrijnig kijkt of op zn minst fronst, dat je daar een rimpel van in je voorhoofd krijgt zal jou worst zijn. - praat met bomen - knuffel ze wanneer dat mogelijk is, ook/vooral wanneer er veel mensen in de buurt zijn - voel je superieur; de wereld begrijpt jouw intellect niet - koop een 'vreemd' huisdier: een rat of een zwarte kat. Elk ander dier is 'not done'. Neem hem/haar overal mee naar toe. - wees depressief; jij bent degene met het meeste leed op de gehele aardkloot. Draag je lot moedig maar maak er geen grapje van. Nogmaals; zorg dat je ten allen tijde chagrijnig kijkt. - zet je agenda vol met pentagrammen - offer je cavia, er was toch al geen plaats meer voor hem ivm je rat/zwarte kat Eventuele add-ons zijn gedoogd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Scheld in diezelfde cu2 uitgebreid op het feit dat iedereen je zo nastaart, op het 'hele hokjessysteem', op al die huppelkutjes die maar niet begrijpen dat jouw liefde voor je beste vriendin geheel platonisch is en je dus NIET verliefd maar WEL bi bent, en op je cavia die bij de offering die je zo zorgvuldig had voorbereid weigerde te branden en met luid gepiep onder je kast verdween. - Drink alleen maar cola en eet alleen maar drop. Al die vrolijke groentes en snoepjes met hun rare kleurtjes wil je niet in je beurt hebben. - Koop die ene mooie jurk uit de Large, hijs je er in, en doe hem daarna nooit meer af. - Je weet wel, die ringen die over je hele vinger zitten en meestal de vorm van een schedel en/of draak hebben? Koop daar tien van. Draag ze allemaal, tegelijk, en het liefst zonder af te doen. Dat ze aan je handen vastroesten is alleen maar true. Toch? - Als je wicca wil zijn moet je ook gothic worden. Wiccans die niet gothic zijn bestaan niet, namelijk. Verf daarom je haar, je nagels, je lippen, je ogen, je kamer, en je cavia als je die onder de kast vandaan kunt krijgen zwart. - Nieuwe trend binnen het gothic-zijn: Polygamie is the word. Verspreid roddels over jezelf die beweren dat je een harem in je achtertuin hebt, bestaande uit minstens dertig mede-gothics. Wat de namen zijn is natuurlijk strikt geheim - die informatie is enkel en alleen beschikbaar voor gothics. - Koop een rubberen spin en noem hem 'Lord of Darkness'. Verstop hem daarna zo ver mogelijk van je bed af - je bent namelijk bang voor spinnen. Ja, zelfs voor die rubberen editie. - Luister trance en noem het 'darktrance' (opmerking van masj's kant: Dat gebeurt dus echt he ![]() - Luister Slipknot en noem het 'gothic-metal'. - Als je depressief bent, moet je ook suicidaal zijn. Maar je gaat natuurlijk niet met een mes in je polsen staan hakken. Een rode viltstift voldoet ook wel. - Maak webcamfoto's van jou waar je op staat terwijl je breed glimlachend het oh zo stoere 'satansgebaar' maakt. Die ene waarbij je je wijsvinger en je pink uitsteekt, weet je wel. - Telkens als je op straat iemand tegenkomt die min of meer in het zwart gekleed is of een bandshirt heeft maak je datzelfde gebaar. Zelfs als je de band op het shirt niet kent. Tenslotte ben je nog niet zo heel lang gothic, en kan het ben zijn dat je ??n of twee bands niet kent. - Doneer al je geld aan twee bepaalde forumsters van www.forum.scholieren.com => Hukkie en Paranoide. Zij hebben hun kostbare tijd die eigenlijk bedoeld was voor het ritueel verbranden van hun naaste familieleden verspild om jou deze cursus te verschaffen. Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga je niet ontzettend aan de poeperij als je alleen maar drop eet?
Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 14:16. |
![]() |
|
|