Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ehm, laat ik het zo zeggen. Je hebt een klotePC en er de ballen verstand van. JOngentjes jongentjes jongentjes, calibreer en speel net zolang tot je een snelle en stabiel configuratie hebt... Geeeez.
|
![]() |
Wil je online games?
ja: 1,2 nee: 3 Wil je veel betalen voor je console? ja: 2 nee: 1,3 Wil je veel volwassen games? ja: 1,2 nee: 3 Wil je veel leuke multiplayer spellen? ja: 3 nee: 1,2 Wil je meteen al een hoop games meepikken? ja: 1 nee: 2,3 Koop je een console om games te spelen, of ook voor andere zaken als de DVD speler? games: 3 meer: 1,2 1: PS2 2: Xbox 3: GameCube Ik heb al een aantal maanden een GameCube en ik ben dik tevreden. Een DVD speler heb ik helemaal nergens voor nodig, die heb ik allang. De games zijn allemaal prima en de graphics worden beter en beter. Vooral op multiplayer gebied is de Gamecube de king (SSB Melee!). De launchgames zijn niet echt fantastisch. De belangrijkste: Luigi's Mansion (voor Mario liefhebbers) Wave Race (voor race liefhebbers) Tony Hawk 3 (voor als je de vorige delen leuk vond) ISS2 (voor voetbal liefhebber) Star Wars Rogue Leader (voor Star Wars liefhebbers) Er zit geen enkele echte uitschieter bij. Gelukkig komen er dit jaar nog genoeg fantastische GameCube games uit: Mario Sunshine, Resident Evil, Star Fox Adventures, Eternal Darkness, Pikmin, SSB Melee, en meer. |
![]() |
|
Wil je online games?
nee, PC voor Wil je veel betalen voor je console? Niet belangrijk Wil je veel volwassen games? ja: 1,2,3 ![]() ![]() Wil je veel leuke multiplayer spellen? ja: 3 Wil je meteen al een hoop games meepikken? nee: 2,3 Kwaliteit boven kwantiteit Koop je een console om games te spelen, of ook voor andere zaken als de DVD speler? games: 3...PC? 3: GameCube----->Mijn uitslag [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (19-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Dit is duidelijk weer z`n gastje die er de balle verstand niet van heb. Ik heb een xbox besteld en die was 475 euro`s dus je moet niet lullen en de geschatte prijs zelf is trouwens 479. Dus wat lul je? Als je er geen verstand van heb, hou je mond voortaan gewoon.
|
Die genoemde prijzen zijn meestal adviesprijzen.
De prijzen kunnen per winkel hoger of lager uitvallen...zelfs zo'n groot verschil is daardoor mogenlijk. Wie heeft er nu de ballen verstand van ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik haat square en nintendo .. toen de snes er nog was was de keuze altijd makkelijk square+nintendo = heaven
ik bedoel ik heb alle final fantasys en wil final fantasy 10 ook ,daarentegen lijkt geen enkel ander ps2 spel me boeiend en ga ik dus fijn een gamecube erbij moeten nemen voor verdere games :\ SUXX
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
PS2 of Xbox?? laatmijmetrust | 44 | 22-06-2003 22:29 | |
Games |