Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maaruhmmm ff een vraagje tacidvs, heb je liever mensen die iedere dag netjes 2 gedichten hier neerzetten en vervolgens na twee weken (vanwege te weinig reacties naar hun mening of onbegrip) uit het zicht verdwijnen....of het soort dat hier steeds terugkomt? No offence, maar bij ons op het werk krijg je een bloemetje wanneer je er 12,5 jaar werkt en niet wanneer je het hardst werkt... Bekrompen stomme vergelijking misschien maar hoewel ze hier neit super actief zijn zijn het toch de meest trouwe doppers...en om heel eerlijk te zijn is er denk ik geen dopper dat hier trouw komt en blijft komen voor zeg...meer dan een half jaar en nooit naar een dop meeting is geweest... Behalve ringmaster misschien ![]() En dreampoet...maar voor belgen lijkt het me logisch...
||
Citaat:
![]() en ik voel meniet aangesproken of aangevallen maar vind wel dat ik gelijk heb ![]() Misschien logisch dat je graag meer of meer postende forummers wilt zien....maak maar een lijstje en organiseer iets waar ze heenkomen...? Maar ik kan om heel eerlijk te zijn weinig forummers hier opnoemen die ik tot echte doppers zou benoemen...op de "meeting kern" na zou ik er misschien op 5 komen en die komen ook niet zo heel erg vaak ![]()
|
echte doppers namen?
prima... mar ik wel even opmerken dat dit niet als groepjesvorming bedoeld is, maar simpelweg de namen die me blijven op vallen naarmate ik terug kom (en geloof me, ik denk dat ik hier toch een van de eersten was?) Genesis Ratsjah (Truman vroeger) Dreampoet Myself Annee Moenbase Metzondermix Flurry?! (of iets) Fun4Ever Gothic Ulfheidin Klootzak Iamre kip (weer terug?) Murwari Dat zijn de namen waar ik zo snel ff opkom...kan er nog wat vergeten zijn maar de rest van dop....ze komen en gaan maar blijven toch neit echt hangen bij me hoor? nou...maak jouw lijstje eens met "die hard doppers" die je dan graag zou willen zien?
|
![]() |
Maar ik wíl helemaal geen die-hards zien
![]() Maargoed, mensen die ik wil zien (Je moet vooral gaan mekkeren als je er niet bijzit): Gothic Leonoor Gleipnur ratsja/truman (jaja) iamre18 Dreampoet Anneee Jan-Diederik Oh-BOEMah D-Lux Evito drinks@myplace Daar laat ik het even bij, da. NB: de mensen die er niet bijstaan vind ik geweldige #&*($#&*)$#^*( en moeten vooral niet denken dat ik ze lief vind! ![]() ![]()
|
Als we toch verlanglijstjes aant maken zijn
![]() Genesis Dreampoet Myself Moenbase Metzondermix Flurry?! (of iets) Fun4Ever Kip (weer terug?) Murwari Ringmaster Dit zou mijn meeting de moeite waard maken Verder nog paar mensjes die ik al gezien heb: Secreet Anneee Leonoor iamre18 klootzak tacidvs Morphia Snow White En de rest v/d vorige DoPmeeting... (opzich zouden een paar NewBies vast wel leuk zijn, maar ja, sommigen 'oude' wil ik best nog wel eens zien)
|||
Citaat:
Citaat:
Jullie zijn te lief ![]() moet zeggen dat ik inderdaad nauwelijks meer iets van mezelf post de laatste (lange) tijd, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat als ik op het forum kom, ik toch altijd als eerste de nieuwste brouwseltjes ga lezen op DoP ![]() In die goeie ouwe tijd was ik hier al helemaal niet weg te schoppen ![]() If I want to go to a meeting I'll be there wether you like it or not Genesis |
![]() |
||
Citaat:
Frustreer ik je? Misschien dat ik verstandelijk tekort kom, maar ik snap je probleem niet.
||
![]() |
Citaat:
Waar ik ook zo snel niet het probleem van zie aangezien je toch samen een gezellige dag wilt hebben. Dat laatste is het antwoord op je vraag waarvan ik het antwoord ook vrij logisch vindt. Waarom ga je naar een meeting, waarom ga je naar een feest, waarom ga je naar een festival? Doohooohhh! Uiteindelijk als je doorberedeneerd kom je uit op gezelligheid creeren. Addon: wat je dus eigelijk probeert te impliceren (m.i.) is dat deze mensen niet welkom zijn. Dat is het gewoon, niets meer en niets minder. Zeg dat dan gewoon ipv. achterbaks een domme vraag te stellen (jij was toch zo ontzettend intelligente gozer? Dan kunje daar ook het antwoord op bedenken/beredeneren)
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 23:17. |
![]() |
|
We hebben het nu dus over welke mensen we willen ontmoeten en welke mensen niet? Dat is ook niet echt aardig. Ik snap het punt wel, maar ik vind dat iedereen in de gelegenheid moet zijn om naar de meeting te komen, of je nou bij 'de kern' hoort of niet. En... Eens moet je eerste meeting zijn, zo zijn we allemaal begonnen.
![]() Als we nou eens een lijstje gingen maken. Wie komt er wel en wie niet. Dat is misschien iets handiger dan zo'n discussie. ![]()
|
De stemmen!!!!
(ik ga nu dus even de stemmen uit de Poll kopieren en dan kunnen jullie zelf zien welke plaats gewonnen heeft) Utrecht 3 Amsterdam 4 Rotterdam 4 Eindhoven 7 Groningen 3 De poll is gesloten en de winnaar is dus....... Eindhoven (duh). (weer iets anders dan Utrecht ![]() Er is een verzoek van Myself om de meeting een andere dag te houden. Meer mensen met problemen met de datum? Ik zelf kan niet op zaterdag, verder geen problemen.
|
![]() |
Ik ben niet erg intelligent, ik ben onschuldig
![]() Ehm, nee. Ik verbaasde me slechts over de band die mensen hebben na een lange tijd met een forum. Ik snap dat ik bot overkom. Ik snap ook best waar een meeting voor is, een DoP-meeting in dit geval. Mabo en Genesis heb ik dan gesproken om meeting(s) en de eerste op msn, Doc niet echt, die hield alleen maar lulverhalen (lief bedoel ![]() @Unexplained: ik heb geen probleem, ik heb een vraag ![]() @dystopia: gaat u ook komen? Hoe moet ik jullie dat toch duidelijk maken?
|
NU baal ik dus echt verschrikkelijk,
er zijn gewoon een paar mensen waarvan het me gaaf lijkt ze te zien... nu is de meeting ook nog in Eindhoven maar kan ik dus niet komen omdat ik dan voor een week in Rome zit ![]() Ik = verdrietug... XXXX
||
Citaat:
Bwah net als gothic zei....tis nogal...eindhoven... mwoah kom nog steeds alleen als er intressante mensen komen dan... en ik kan deze maand helemaal niet dus denk het zo en zo al niet...
|
Ik hoop dat de discussie over mensen wie wel en niet mogen komen nu beslecht is. Ik heb mij bij de 2 dop-meetings waar ik tot nu toe geweest ben heel welkom gevoeld en dat wil ik graag zo houden. Ik probeer wel regelmatig posts te lezen maar heb niet altijd even veel tijd om actieg te posten maar dat lijkt me geen reden om iemand uit te sluiten. Dus als ik kan komen, kom ik graag; met een oude kern en nieuwe people die allemaal van harte welkom zijn. Is er wel iets als een kern bij dop of de dop-meeters en zijn die 2 groepen als ze zouden bestaan dan echt zo verschillend?. Er zijn wel wat dezelfde mensen op meetings maar toch ook steeds weer anderen en mensen die voor het eerst komen (zoals wij allen dat eens deden) en dat moet ook vooral zo blijven.
|
Overdrijven is ook een vak. Ik zal je sparen... We hebben er al via msn over gesproken dus er lijkt mij dat er geen problemen meer zijn... Ik wilde alleen wel graag mijn mening over de kwestie laten horen omdat ook een aantal keer mijn naam is genoemd...
|
OPROEP!!!!!!
Ik wil graag een topic in de Meeting Manager openen, maar ik moet eerst weten of de mensen die op Eindhoven gestemd hebben ook zeker weten gaan komen. Anders heeft het namelijk weinig zin. Van de 7 stemmen komen er nu 2 in ieder geval niet (fun4ever en Myself!), willen de anderen even reageren? (oa Inge13, drinks@myplace en *Norena*) Dank u!
||
Citaat:
||
Citaat:
eindhoven is een van de brab, steden die ik nog niet echt ken dus lijjt me leuk die op de meeting ónveilig te gaan maken ![]()
||
Citaat:
|
waar het ook is ik kom sowiezo (ik begon het topic)
zou fijn zijn als de mensen waarvoor het in eindhoven is (die daar dus op gestemt hebben) ook in een meerderheid komen, ik bedoel asl van de zeven stemmen 3 komen, is dat een beetje oneerlijke manier van stemmen dus ik hoop dat dat duidelijk wordt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En dat was JOUW schuld mylene ![]() Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat heb ik nou weer gedaan? Goed....de volgende dop meeting zal ik me rustig en integer gedragen....maar kom dan ook niet naar me toe met "waar gaan we heen & jij hebt de grootste mond hier"... kzal braaf en serieus zijn....deal?
|
Nou, dit schiet dus niet op.
![]() ![]() ![]()
|
Okay Mensen Final Besluit
Ik ga dus wel. Voor zover ik weet is het op een Zondag? Andere dagen kan ook hoor. Mabo: Mensjes uit brabant! Ik hoorde dat je Inge al kent, nou wij komen dus ook saampjes ![]() Inge: Girl, told ya ik kom dus (wij gaan samen (dah)) Maar ehm nou dat word (hopelijk) leuk.... tacidvs: Ik ben gevleid (weet niet of dat hoort) dat je me wilt ontmoeten! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
DoP Meeting ?! Secreet | 109 | 21-10-2003 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Nieuw FOTO (pro Meeting) topic... Gothic | 171 | 31-01-2003 16:08 | |
Liefde & Relatie |