Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 14:11
iamre18
iamre18 is offline
Ik kom denk ik nie.
Advertentie
Oud 07-10-2002, 14:52
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Anneee schreef:
En bedankt. En Unexplained heb ik hier nooit zien posten.
Ik doelde niet op uen dat weet je best. Ok, zal ik namen noemen, da. Doc, Unexplained, Genesis en Mabo zijn nu niet de meest actieve Doppers, om het maar gezegd te hebben. Ik heb niets tegen ze en dat weten ze hopelijk ook wel, maar waarom komen ze naar een DoP-meeting? (Hier wil ik dus antwoord op )
Oud 07-10-2002, 16:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Ik doelde niet op uen dat weet je best. Ok, zal ik namen noemen, da. Doc, Unexplained, Genesis en Mabo zijn nu niet de meest actieve Doppers, om het maar gezegd te hebben. Ik heb niets tegen ze en dat weten ze hopelijk ook wel, maar waarom komen ze naar een DoP-meeting? (Hier wil ik dus antwoord op )
Edwin was/is best actief... maar misschien was dat nog voor jouw tijd, geen idee...
Oud 07-10-2002, 16:14
tacidvs
tacidvs is offline
Hm, zit hier toch geloof ik ook al weer een jaar Maargoed, zeg het maar. Mabo heb ik in de tussentijd gesproken, misschien dat hij zijn verhaal wil posten? Ik heb niets kwaadaardigs in mijn zin!
Oud 07-10-2002, 17:49
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Edwin was/is best actief...
sterker nog ik ben nog steeds actief
Oud 07-10-2002, 19:30
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
sterker nog ik ben nog steeds actief
Ze had het over genesis...

Maaruhmmm ff een vraagje tacidvs, heb je liever mensen die iedere dag netjes 2 gedichten hier neerzetten en vervolgens na twee weken (vanwege te weinig reacties naar hun mening of onbegrip) uit het zicht verdwijnen....of het soort dat hier steeds terugkomt?

No offence, maar bij ons op het werk krijg je een bloemetje wanneer je er 12,5 jaar werkt en niet wanneer je het hardst werkt...

Bekrompen stomme vergelijking misschien maar hoewel ze hier neit super actief zijn zijn het toch de meest trouwe doppers...en om heel eerlijk te zijn is er denk ik geen dopper dat hier trouw komt en blijft komen voor zeg...meer dan een half jaar en nooit naar een dop meeting is geweest...

Behalve ringmaster misschien
En dreampoet...maar voor belgen lijkt het me logisch...
Oud 07-10-2002, 19:34
tacidvs
tacidvs is offline
Waarom toch zo aangevallen? Ik kan dat toch gewoon vragen? Maar om even in jouw bloemetjestheorie te blijven hangen, 12,5 jaar is wat veel voor scholieren, njet?
Oud 07-10-2002, 19:38
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Waarom toch zo aangevallen? Ik kan dat toch gewoon vragen? Maar om even in jouw bloemetjestheorie te blijven hangen, 12,5 jaar is wat veel voor scholieren, njet?
Niet te letterlijk opvatten

en ik voel meniet aangesproken of aangevallen maar vind wel dat ik gelijk heb
Misschien logisch dat je graag meer of meer postende forummers wilt zien....maak maar een lijstje en organiseer iets waar ze heenkomen...?

Maar ik kan om heel eerlijk te zijn weinig forummers hier opnoemen die ik tot echte doppers zou benoemen...op de "meeting kern" na zou ik er misschien op 5 komen en die komen ook niet zo heel erg vaak (of zijn wel degelijk eens geweest)
Oud 07-10-2002, 19:47
tacidvs
tacidvs is offline
Pff. Weet je, in deze ben ik het met de art-choq eens (moi aa'n spit nu?). 't is zo'n clubje hier. Alle ouwelui zijn 'echte DoPpers', wat dat ook mogen zijn. Noem dan namen:...?
Oud 07-10-2002, 19:52
Secreet
Secreet is offline
echte doppers namen?

prima...

mar ik wel even opmerken dat dit niet als groepjesvorming bedoeld is, maar simpelweg de namen die me blijven op vallen naarmate ik terug kom (en geloof me, ik denk dat ik hier toch een van de eersten was?)

Genesis
Ratsjah (Truman vroeger)
Dreampoet
Myself
Annee
Moenbase
Metzondermix
Flurry?! (of iets)
Fun4Ever
Gothic
Ulfheidin
Klootzak
Iamre
kip (weer terug?)
Murwari

Dat zijn de namen waar ik zo snel ff opkom...kan er nog wat vergeten zijn maar de rest van dop....ze komen en gaan maar blijven toch neit echt hangen bij me hoor?

nou...maak jouw lijstje eens met "die hard doppers" die je dan graag zou willen zien?
Oud 07-10-2002, 20:12
tacidvs
tacidvs is offline
Maar ik wíl helemaal geen die-hards zien

Maargoed, mensen die ik wil zien (Je moet vooral gaan mekkeren als je er niet bijzit):

Gothic
Leonoor
Gleipnur
ratsja/truman (jaja)
iamre18
Dreampoet
Anneee
Jan-Diederik
Oh-BOEMah D-Lux
Evito
drinks@myplace

Daar laat ik het even bij, da. NB: de mensen die er niet bijstaan vind ik geweldige #&*($#&*)$#^*( en moeten vooral niet denken dat ik ze lief vind! Maar natuurlijk, dit zijn dan de mensen die ik graag nog een keer wil zien of die een onvergetelijke indruk op me gemaakt hebben Waarschijnlijk niet de mensen die hier al 3 jaar zitten, 3,5 jaar ongeveer nu, hm, da? Ik ben hier nog niet zo lang.
Oud 07-10-2002, 20:21
Gothic
Gothic is offline
Als we toch verlanglijstjes aant maken zijn , ik ben ook, net als Secreet, voor die-hard-doppers...

Genesis
Dreampoet
Myself
Moenbase
Metzondermix
Flurry?! (of iets)
Fun4Ever
Kip (weer terug?)
Murwari
Ringmaster

Dit zou mijn meeting de moeite waard maken

Verder nog paar mensjes die ik al gezien heb:

Secreet
Anneee
Leonoor
iamre18
klootzak
tacidvs
Morphia
Snow White

En de rest v/d vorige DoPmeeting...

(opzich zouden een paar NewBies vast wel leuk zijn, maar ja, sommigen 'oude' wil ik best nog wel eens zien)
Oud 07-10-2002, 22:15
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Edwin was/is best actief... maar misschien was dat nog voor jouw tijd, geen idee...
Citaat:
Secreet schreef:
echte doppers namen?

Genesis

Jullie zijn te lief

moet zeggen dat ik inderdaad nauwelijks meer iets van mezelf post de laatste (lange) tijd, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat als ik op het forum kom, ik toch altijd als eerste de nieuwste brouwseltjes ga lezen op DoP

In die goeie ouwe tijd was ik hier al helemaal niet weg te schoppen

If I want to go to a meeting I'll be there wether you like it or not

Genesis
Oud 07-10-2002, 22:52
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Waar zijn Doc en Unexplained toch? Aangezien dit toch weer een meeting van niet-postenden gaat worden...
What's up your ass?!

Frustreer ik je? Misschien dat ik verstandelijk tekort kom, maar ik snap je probleem niet.
Oud 07-10-2002, 23:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
De eerste 3 heb ik hier wel vaker zien posten. 4rde ken ik niet, maar die heeft vast ook een binding met het forum of met bepaalde DoPers. Kijk als je bepaalde mensen niet wilt hebben op de meeting, moet je het niet openbaar op dit forum zetten. Heel simpel. Dan gebruik iemael. Kun je gezellig met elkaar afspreken zonder dat je je zorgen hoeft te maken wie er komt. Want als je het hier neerzet dan is het mogelijk dat er ook een niet-actieve DoPer komt (wereldramp!).

Waar ik ook zo snel niet het probleem van zie aangezien je toch samen een gezellige dag wilt hebben. Dat laatste is het antwoord op je vraag waarvan ik het antwoord ook vrij logisch vindt. Waarom ga je naar een meeting, waarom ga je naar een feest, waarom ga je naar een festival? Doohooohhh! Uiteindelijk als je doorberedeneerd kom je uit op gezelligheid creeren.

Addon: wat je dus eigelijk probeert te impliceren (m.i.) is dat deze mensen niet welkom zijn. Dat is het gewoon, niets meer en niets minder. Zeg dat dan gewoon ipv. achterbaks een domme vraag te stellen (jij was toch zo ontzettend intelligente gozer? Dan kunje daar ook het antwoord op bedenken/beredeneren)

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 23:17.
Oud 08-10-2002, 08:31
Anne
Anne is offline
We hebben het nu dus over welke mensen we willen ontmoeten en welke mensen niet? Dat is ook niet echt aardig. Ik snap het punt wel, maar ik vind dat iedereen in de gelegenheid moet zijn om naar de meeting te komen, of je nou bij 'de kern' hoort of niet. En... Eens moet je eerste meeting zijn, zo zijn we allemaal begonnen.
Als we nou eens een lijstje gingen maken. Wie komt er wel en wie niet. Dat is misschien iets handiger dan zo'n discussie.
Oud 08-10-2002, 08:40
Anne
Anne is offline
De stemmen!!!!
(ik ga nu dus even de stemmen uit de Poll kopieren en dan kunnen jullie zelf zien welke plaats gewonnen heeft)

Utrecht 3
Amsterdam 4
Rotterdam 4
Eindhoven 7
Groningen 3

De poll is gesloten en de winnaar is dus....... Eindhoven (duh). (weer iets anders dan Utrecht )
Er is een verzoek van Myself om de meeting een andere dag te houden. Meer mensen met problemen met de datum? Ik zelf kan niet op zaterdag, verder geen problemen.
Oud 08-10-2002, 09:24
Gothic
Gothic is offline
ok, ik kom dus niet, Eindhoven weiger ik heen te gaan... jammer ik had een paar mensen graag (eindelijk) eens gezien...
Oud 08-10-2002, 09:27
tacidvs
tacidvs is offline
Ik ben niet erg intelligent, ik ben onschuldig

Ehm, nee. Ik verbaasde me slechts over de band die mensen hebben na een lange tijd met een forum. Ik snap dat ik bot overkom. Ik snap ook best waar een meeting voor is, een DoP-meeting in dit geval. Mabo en Genesis heb ik dan gesproken om meeting(s) en de eerste op msn, Doc niet echt, die hield alleen maar lulverhalen (lief bedoel ). Wat de eerste twee betreft geef ik toe dat ik voorbarig gesproken heb, excuses. Maar alls ik dan vraag waarom er mensen willen komen die niet actief zijn, ben ik dan beledigend? Zal wel weer dan, arme ontactische oetlul moi...

@Unexplained: ik heb geen probleem, ik heb een vraag
@dystopia: gaat u ook komen?

Hoe moet ik jullie dat toch duidelijk maken?
Oud 08-10-2002, 11:48
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Hoe moet ik jullie dat toch duidelijk maken?
Iets minder bot je mening verkondigen..
Oud 08-10-2002, 12:10
Fun4ever
Fun4ever is offline
NU baal ik dus echt verschrikkelijk,
er zijn gewoon een paar mensen waarvan het me gaaf lijkt ze te zien... nu is de meeting ook nog in Eindhoven maar kan ik dus niet komen omdat ik dan voor een week in Rome zit
Ik = verdrietug...
XXXX
Oud 08-10-2002, 13:40
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
dystopia schreef:
*groot hoop slim gebabbel*
kom je ook?
Oud 08-10-2002, 13:42
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Anneee schreef:
De stemmen!!!!
(ik ga nu dus even de stemmen uit de Poll kopieren en dan kunnen jullie zelf zien welke plaats gewonnen heeft)

Utrecht 3
Amsterdam 4
Rotterdam 4
Eindhoven 7
Groningen 3

De poll is gesloten en de winnaar is dus....... Eindhoven (duh). (weer iets anders dan Utrecht )
Er is een verzoek van Myself om de meeting een andere dag te houden. Meer mensen met problemen met de datum? Ik zelf kan niet op zaterdag, verder geen problemen.

Bwah net als gothic zei....tis nogal...eindhoven...

mwoah kom nog steeds alleen als er intressante mensen komen dan...
en ik kan deze maand helemaal niet dus denk het zo en zo al niet...
Oud 08-10-2002, 14:07
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Iets minder bot je mening verkondigen..
Hoe had ik het dan moeten vragen?
Oud 08-10-2002, 15:08
Mabo
Mabo is offline
Ik hoop dat de discussie over mensen wie wel en niet mogen komen nu beslecht is. Ik heb mij bij de 2 dop-meetings waar ik tot nu toe geweest ben heel welkom gevoeld en dat wil ik graag zo houden. Ik probeer wel regelmatig posts te lezen maar heb niet altijd even veel tijd om actieg te posten maar dat lijkt me geen reden om iemand uit te sluiten. Dus als ik kan komen, kom ik graag; met een oude kern en nieuwe people die allemaal van harte welkom zijn. Is er wel iets als een kern bij dop of de dop-meeters en zijn die 2 groepen als ze zouden bestaan dan echt zo verschillend?. Er zijn wel wat dezelfde mensen op meetings maar toch ook steeds weer anderen en mensen die voor het eerst komen (zoals wij allen dat eens deden) en dat moet ook vooral zo blijven.
Oud 08-10-2002, 15:12
tacidvs
tacidvs is offline
Ja fuck! Sorry hoor, maar je mag komen, lieve schat Waarom niet? Als ik je legitimatie van komen in twijfel heb getrokken, sla me maar sorrie...
Oud 08-10-2002, 15:58
Mabo
Mabo is offline
Overdrijven is ook een vak. Ik zal je sparen... We hebben er al via msn over gesproken dus er lijkt mij dat er geen problemen meer zijn... Ik wilde alleen wel graag mijn mening over de kwestie laten horen omdat ook een aantal keer mijn naam is genoemd...
Oud 09-10-2002, 10:33
Anne
Anne is offline
OPROEP!!!!!!

Ik wil graag een topic in de Meeting Manager openen, maar ik moet eerst weten of de mensen die op Eindhoven gestemd hebben ook zeker weten gaan komen. Anders heeft het namelijk weinig zin. Van de 7 stemmen komen er nu 2 in ieder geval niet (fun4ever en Myself!), willen de anderen even reageren? (oa Inge13, drinks@myplace en *Norena*) Dank u!
Oud 09-10-2002, 13:23
Verwijderd
Als D@MP ook komt (moet ik nog vragen) en als het Eindhoven wordt, kom ik zeker. Tenzij er iets ergs gebeurd...

D@MP: kom online girl!
Oud 09-10-2002, 13:56
Mabo
Mabo is offline
Dank voor je reactie, Inge... Dan hoop ik dat het Eindhoven wordt...
Oud 09-10-2002, 14:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mabo schreef:
Dank voor je reactie, Inge... Dan hoop ik dat het Eindhoven wordt...
het is al eindhoven, al zullen er niet meer dan 7 mensen komen, als ze al komen, want Myself kan niet...
Oud 09-10-2002, 15:09
Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Gothic schreef:
het is al eindhoven, al zullen er niet meer dan 7 mensen komen, als ze al komen, want Myself kan niet...
Jammer...ik hoop dat er toch nog wel wat mensen uit Brabant die niet naar vorige meetings konden nu wel gaan komen; want speciaal voor hen in Brabant.. 7 mensen is niet veel; maar het kan juist met een klein groepje ook heel gezellig worden.
eindhoven is een van de brab, steden die ik nog niet echt ken dus lijjt me leuk die op de meeting ónveilig te gaan maken
Oud 09-10-2002, 15:18
Genesis
Genesis is offline
ik kom maybe ook wel, ongeacht de plek, dus ook wel in eindhoven.. Hangt alleen af van of ik dan kan en dat weet ik nog niet!
Maar ik doe mijn best

Genesis
Oud 09-10-2002, 15:19
Secreet
Secreet is offline
Eindhoven is niet erg centraal gewoon he?
Snap best dat mensne ui groningen dat er echt niet voor afleggen...?
Oud 09-10-2002, 15:23
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Secreet schreef:
euhm
Oud 09-10-2002, 15:24
Gothic
Gothic is offline
Zijn er mensen die zin hebben naar Utrecht of R'dam te gaan op 20 okt? 2 miniDoPmeetings?
Oud 09-10-2002, 16:11
Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Secreet schreef:
We kunnen niet elke keer iedereen tegemoed komen. Iedereen moet zelf bepalen of het hem de moeite waard is naar meetings te komen die een x aantal km van zijn of haar woonomgeving worden gehouden. Voorgaande keren was het met Utrecht vrij centraal. Eindhoven...mwhoa...denk wel dat dat centraal in Brabant ligt... Doen we de volgende gewoon in Groningen of om en nabij zodat er wat meer mensen uit de noordelijke provinces naar die meeting kunnen komen; beetje afwisseling kan geen kwaad. Utrecht (en de Stairway) zijn leuk maar dat kan ik zo onderhand wel'we mogen best de grenzen wat meer verleggen met de meetings.
Oud 09-10-2002, 18:10
klootzak2001
klootzak2001 is offline
waar het ook is ik kom sowiezo (ik begon het topic)

zou fijn zijn als de mensen waarvoor het in eindhoven is (die daar dus op gestemt hebben)
ook in een meerderheid komen, ik bedoel asl van de zeven stemmen 3 komen, is dat een beetje oneerlijke manier van stemmen dus ik hoop dat dat duidelijk wordt.
Oud 09-10-2002, 19:15
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Mabo schreef:
We kunnen niet elke keer iedereen tegemoed komen. Iedereen moet zelf bepalen of het hem de moeite waard is naar meetings te komen die een x aantal km van zijn of haar woonomgeving worden gehouden. Voorgaande keren was het met Utrecht vrij centraal. Eindhoven...mwhoa...denk wel dat dat centraal in Brabant ligt... Doen we de volgende gewoon in Groningen of om en nabij zodat er wat meer mensen uit de noordelijke provinces naar die meeting kunnen komen; beetje afwisseling kan geen kwaad. Utrecht (en de Stairway) zijn leuk maar dat kan ik zo onderhand wel'we mogen best de grenzen wat meer verleggen met de meetings.
precies, mijn punt ook...Ik antwoordde enkelt op het feit dat er zo weinig mensen kwamen dan...Sjah je moet zelfs maar afwegen of je het er voor over hebt maar aangezien eindhoven niet centraal ligt zeg ik dus dat je het niet gek ofzo moet vinden....
Oud 09-10-2002, 21:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Secreet schreef:
kom je ook?
Lijkt me leuk. Om eindelijk eens een normaal gesprek met je te hebben maar ja.. druk leven.. hoop dat het mogelijk is, het staat iig op meeting #1 nu
Oud 09-10-2002, 21:14
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Lijkt me leuk. Om eindelijk eens een normaal gesprek met je te hebben maar ja.. druk leven.. hoop dat het mogelijk is, het staat iig op meeting #1 nu
Dat normale gesprek leek mij ook erg leuk, ben daarvoor speciaal naar 2 dop meetings gegaan, maar het lukt niet echt
En dat was JOUW schuld mylene

Genesis
Oud 09-10-2002, 22:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Dat normale gesprek leek mij ook erg leuk, ben daarvoor speciaal naar 2 dop meetings gegaan, maar het lukt niet echt
Tssss. Lekker makkelijk! Je had natuurlijk ook kunnen voorkomen dat het haar schuld werd
Oud 09-10-2002, 22:10
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Behalve ringmaster misschien
Oh my, starry eyed surprise!

Ringmaster back in da Haugh with some new, fresh flavor...oe la la.
Oud 09-10-2002, 22:34
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
dystopia schreef:
*&$@^_^$@*^%*(@_^(*$@ 5 dagen lowlands...en dan kom je nu aan met "een normaal gesprek"....hebben we die nooit gehad dan?
Oud 09-10-2002, 22:36
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis

Wat heb ik nou weer gedaan?

Goed....de volgende dop meeting zal ik me rustig en integer gedragen....maar kom dan ook niet naar me toe met "waar gaan we heen & jij hebt de grootste mond hier"...

kzal braaf en serieus zijn....deal?
Oud 09-10-2002, 22:38
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Oh my, starry eyed surprise!

Ringmaster back in da Haugh with some new, fresh flavor...oe la la.

aha.....kom je ook?
Oud 10-10-2002, 08:44
Anne
Anne is offline
Nou, dit schiet dus niet op. (als iemand anders het nou gaat organiseren, open ik wel een nieuw onderwerp in de Meeting Manager ) En (ja, nu word ik ongeduldig, maar over 2 weken is het al 20 oktober!) als de mensen die op Eindhoven hebben gestemd binnen 2 dagen niet zeker weten of ze wel of niet komen en dan wél in de meerderheid zijn, gaan we opnieuw stemmen! Argh....
Oud 10-10-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Zijn er mensen die zin hebben naar Utrecht of R'dam te gaan op 20 okt? 2 miniDoPmeetings?
Als het in R'dam is, schiet ik wel ff langs.
Oud 10-10-2002, 19:58
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Wat heb ik nou weer gedaan?

Goed....de volgende dop meeting zal ik me rustig en integer gedragen....maar kom dan ook niet naar me toe met "waar gaan we heen & jij hebt de grootste mond hier"...

kzal braaf en serieus zijn....deal?
geintje toch

love u 2
Oud 10-10-2002, 19:59
Cinamon
Cinamon is offline
Okay Mensen Final Besluit

Ik ga dus wel. Voor zover ik weet is het op een Zondag?
Andere dagen kan ook hoor.
Mabo: Mensjes uit brabant! Ik hoorde dat je Inge al kent, nou wij komen dus ook saampjes
Inge: Girl, told ya ik kom dus (wij gaan samen (dah)) Maar ehm nou dat word (hopelijk) leuk....
tacidvs: Ik ben gevleid (weet niet of dat hoort) dat je me wilt ontmoeten!

Regels voor berichten