![]() |
||
Citaat:
Ik zeg niet dat je complete onzin zit te verkopen. Ik vraag me alleen af of je wel in de positie bent om dergelijke kritiek te uiten.
||
![]() |
Citaat:
Typisch geval van identiteit crisis. Je doet je heel stoer voor, maar volgens mij ben je niets meer dan een zielig klein mannetje met een piemeltje dat in lengte evenredig is aan de intelligentie van je antwoorden. Ik hoop echt dat je hulp gaat vinden ![]() Tussen haakjes, even reagerend op deze topic, ik ben hetero.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe komt het toch dat holebi's in anderen altijd meer zoeken? Alsof er in elke man een homo zit en ieder meisje bi is, maar beiden dit niet durven toe te geven. Ontken je dan tegen jezelf dat je anders bent? Heb je jezelf als holebi zijnde dan nog niet volledig geaccepteerd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als homo wil ik je helemaal niet lastig vallen met dit soort praatjes. Daar houd ik absoluut niet van. Mensen kunnen dat soort dingen wel voor hun zelf uitzoeken, daar hebben ze de hulp van anderen niet voor nodig. Anders zullen ze er wel om vragen. Toch? En anders vind ik het maar opdringerig. Ik wou je alleen een beetje pesten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan een jongen niet bi zijn, en is een meid per definitie bi als ze op meiden valt, of is ze dan lesbisch? Naja je snapt wat ik bedoel. |
![]() |
|
BI
maar om ff te antwoorden op de vraag, waarom antwoorden jongens hetero of homo, terwijl zo veel meisjes BI antwoorden. t zit m waarschijnlijk in de manier waarop meisje s en jongens met elkaar omgaan, en veel jongens 2 meisjes 'geil' vinden. meisjes durven zichzelf eerder bi te noemen, en durven dit vaak eerder aan de buitenwereld te vertellen. bij jongens is t idee dat 2 jongens vies is er veel meer ingestampt, en er heerst heel erg t idee dat je alleen maar homo kan zijn als je opgewonden wordt van elke blote lul die je ziet. wat dus niet klopt. okeej als je van alke blote lul opgewonden wordt, ben je ws homo, maar als je dat NIET wordt ben je niet accuut hetero. ik ben ook niet meteen geintresseerd in elke blote vrouw of man, pas als ik verliefd op diegene ben, en we verder gaan, is bloot opwindend. homoseksualiteit heeft voor een groot deel ook met liefde en verliefdheid te maken, niet alleen met sex. maar veel jongens durven niet toe te geven dat ze gevoelens hebben voor andere jongens, en al helemaal niet als ze ook gevoelens hebben voor meisjes. veel jongens komen er dus ook niet, of pas veel later achter dat ze bi zijn. maar als je als bi jongen gelukkig bent met een meisje, waarom dan je hele leven overhoop halen omdat je misschien ooit wel eens verliefd wordt op een jongen? anyway, hoop dat jullie t nog een btje volgen, beetje onsamenhangend verhaal
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leeftijd van de aarde volgens de Bijbel Verwijderd | 422 | 30-01-2007 11:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Oeratmosfeer van de aarde.. Help! Jaimy15 | 3 | 06-11-2006 21:02 | |
aantrekkingskracht aarde Orpheo | 10 | 27-02-2006 11:48 | |