Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 21:50
Verwijderd
sowieso sexueel bi...
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar t zou best een keer kunnen gebeuren denk ik, ik sluit nix uit .
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:05
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Tom schreef:
Hetero.

en grappig dat sommige mensen van 15 al zeker weten wat ze zijn.... terwijl je meestal op latere leeftijd pas achterkomt./
Ach, ik weet het van mezelf niet, maar bij sommige mensen is het gewoon zo overduidelijk wat ze zijn, al vanaf de basisschool soms, en ja, zo zit het nou eenmaal dan. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, geloof ik.

Je hebt trouwens ook mensen die zeggen dat het 'grappig' is dat mensen van 15 nog níet weten wat ze zijn... Mja.
Oud 04-10-2002, 22:35
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Tom schreef:
Hetero.

en grappig dat sommige mensen van 15 al zeker weten wat ze zijn.... terwijl je meestal op latere leeftijd pas achterkomt./
Grappig dat een heteroseksueel zo goed weet op welke leeftijd je erachter komt dat je homo, bi, whatever bent.

Ik zeg niet dat je complete onzin zit te verkopen. Ik vraag me alleen af of je wel in de positie bent om dergelijke kritiek te uiten.
Oud 04-10-2002, 23:05
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
manneke pis schreef:
sander, ik zeg wat ik wil, dus wees maar stil, respect in je aars
O god, daar hebben we onze dappere poepstamper weer. Schuilend achter zijn internet alias loopt ie het forum te vervuilen met zijn onzinnig uitspraken.
Typisch geval van identiteit crisis. Je doet je heel stoer voor, maar volgens mij ben je niets meer dan een zielig klein mannetje met een piemeltje dat in lengte evenredig is aan de intelligentie van je antwoorden.
Ik hoop echt dat je hulp gaat vinden (Eigenlijk best wel zielig).

Tussen haakjes, even reagerend op deze topic, ik ben hetero.
Oud 05-10-2002, 12:07
Verwijderd
Hetero, en dat zal zo snel ook niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hetero, en dat zal zo snel ook niet veranderen.
wat bedoel je met niet zo snel ?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
wat bedoel je met niet zo snel ?
Dat het tamelijk constant is. Ik voelde mij nooit aangetrokken tot jongens en dat is nu nog steeds zo, dus zal het ook niet zo snel veranderen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:26
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dat het tamelijk constant is. Ik voelde mij nooit aangetrokken tot jongens en dat is nu nog steeds zo, dus zal het ook niet zo snel veranderen denk ik.
owww... het kwam een beetje zo over dat je er niet helemaal zeker van was. Als of het ooit nog zou kunnen veranderen...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
owww... het kwam een beetje zo over dat je er niet helemaal zeker van was. Als of het ooit nog zou kunnen veranderen...
Merkwaardige vorm van wishful thinking

Hoe komt het toch dat holebi's in anderen altijd meer zoeken? Alsof er in elke man een homo zit en ieder meisje bi is, maar beiden dit niet durven toe te geven. Ontken je dan tegen jezelf dat je anders bent? Heb je jezelf als holebi zijnde dan nog niet volledig geaccepteerd?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:40
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
hetero
Oud 05-10-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hoe komt het toch dat holebi's in anderen altijd meer zoeken? Alsof er in elke man een homo zit en ieder meisje bi is, maar beiden dit niet durven toe te geven. Ontken je dan tegen jezelf dat je anders bent? Heb je jezelf als holebi zijnde dan nog niet volledig geaccepteerd?
nee joh...
Als homo wil ik je helemaal niet lastig vallen met dit soort praatjes. Daar houd ik absoluut niet van. Mensen kunnen dat soort dingen wel voor hun zelf uitzoeken, daar hebben ze de hulp van anderen niet voor nodig. Anders zullen ze er wel om vragen. Toch? En anders vind ik het maar opdringerig.
Ik wou je alleen een beetje pesten Ik vond je woordkeuze een beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Alsof er in elke man een homo zit en ieder meisje bi is
Waarom hoor ik veel meiden zeggen dat ze bi zijn en veel jongens dat ze homo zijn?
Kan een jongen niet bi zijn, en is een meid per definitie bi als ze op meiden valt, of is ze dan lesbisch?
Naja je snapt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Ik wou je alleen een beetje pesten
Oh, dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:40
Dwenny
Dwenny is offline
Ik ben BI!!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dwenny schreef:
Ik ben BI!!!
was je bang dat we niet konden lezen dat je bi was?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:02
faan
faan is offline
LoL @ Manneke Pis
Zo'n grote bek, en zoveel pukkels (oeps)

Sorry
Oud 08-10-2002, 18:39
Unexplained
Unexplained is offline
Ik ben nog steeds hubo...dat is dus een doe 't zelver.
Oud 08-10-2002, 19:44
Martin
Martin is offline
100% Hetero
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:23
desteny's
desteny's is offline
Hetero
Oud 14-10-2002, 14:23
QuietNoise
QuietNoise is offline
BI
maar om ff te antwoorden op de vraag, waarom antwoorden jongens hetero of homo, terwijl zo veel meisjes BI antwoorden.
t zit m waarschijnlijk in de manier waarop meisje s en jongens met elkaar omgaan, en veel jongens 2 meisjes 'geil' vinden.

meisjes durven zichzelf eerder bi te noemen, en durven dit vaak eerder aan de buitenwereld te vertellen.
bij jongens is t idee dat 2 jongens vies is er veel meer ingestampt, en er heerst heel erg t idee dat je alleen maar homo kan zijn als je opgewonden wordt van elke blote lul die je ziet. wat dus niet klopt. okeej als je van alke blote lul opgewonden wordt, ben je ws homo, maar als je dat NIET wordt ben je niet accuut hetero.
ik ben ook niet meteen geintresseerd in elke blote vrouw of man, pas als ik verliefd op diegene ben, en we verder gaan, is bloot opwindend.
homoseksualiteit heeft voor een groot deel ook met liefde en verliefdheid te maken, niet alleen met sex.

maar veel jongens durven niet toe te geven dat ze gevoelens hebben voor andere jongens, en al helemaal niet als ze ook gevoelens hebben voor meisjes. veel jongens komen er dus ook niet, of pas veel later achter dat ze bi zijn.
maar als je als bi jongen gelukkig bent met een meisje, waarom dan je hele leven overhoop halen omdat je misschien ooit wel eens verliefd wordt op een jongen?
anyway, hoop dat jullie t nog een btje volgen, beetje onsamenhangend verhaal

Regels voor berichten