Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 15:46
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
tomassonSmeissie schreef:
Dat is dus dit weekend gebeurt ! ik was zo dronken en met 2 super goeie vriendinnen en toen hebben we dus met mekaar gezoend! ik was er altijd fel op tegen (van: dat doe je toch niet zomaar!) maar jah nu heb ik het dus zelf gedaan.. maar ik had er verder geen gevoel bij ofzo, maar een meisje zoent wel liever haha! ben ik nou uitzondering of hebben meer meiden dit gedaan?
xx
ik zou graag een keer willen zoenen met een meid vrouw 17
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:19
denniepennie
denniepennie is offline
mijn vriendin en ik willeen dat ook doen.gewoon voor de fun.
voel je je dan niet vies ofzo.

-xxxxxxxxxxxxxx-
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:37
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Vies? Natuurlijk niet! Zolang jij iets doet waarvan je zegt heej dat lijk me gaaf, ga je het echt niet vies vinden.....(hangt natuurlijk wel van de hygiene van die meid af he....?) Ik snap het probleem niet! Wat is er fout aan? Waar volg jij je hart niet gewoon? Wat kan jou het schelen wat de rest van de wereld ervan zegt! Als jou dat leuk lijkt, doe het dan gewoon!
Als je meer van dit soort vragen hebt trouwens ga dan ff bij www.comingout.nl kijke! Gave site met een leuk forum! Je kan er terecht met al je vragen over geaardheid en op seksueel gebied met iemand van je eige geslacht! Wees nie bang!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:35
katrientjuh
katrientjuh is offline
wat is er erg aan?ik ben hetero en zou best wel es willen weten hoe et is om een meisje te kussen,zie er niks vies in
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:56
amehoewla
amehoewla is offline
kheb met een hele goede vriendin van mij gezoend en het was heel grappig maar wel heel anders.

Als je met een jongen zoend bestaat er toch een zeker sexuele aantrekkingskracht (zo ervaar ik dat tenminste) en toen ik met die vriendin zoende was dat er niet. omdat ik niet op meisjes val en omdat het een goede vriendin is.

zeker wel aan te raden btw.

en vind inderdaad dat meisjes liever zoenen.. wat voorzichtiger lijkt het wel..

Oud 10-04-2002, 15:00
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
katrientjuh schreef:
wat is er erg aan?ik ben hetero en zou best wel es willen weten hoe et is om een meisje te kussen,zie er niks vies in
Ben het helemaal met je eens ik wil het ook keer proberen !!!!

NIET vies duss !!!!!

dikke kussssssss

Tha Bomb Vivi_Fabulosa©
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:30
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
heb het nog nooit gedaan, en of ik het zou doen? ik weet het niet, misschien, kan me er weinig van voorstellen.

wat ik wel vind is dat ik eerder echt sex met een meisje zou kunnen hebben dan zoenen...
zoenen is op de een of andere manier toch intiemer ofzo, mee eens?
heeft idd wel iets wat heel intiem is naast sexintiem
Oud 10-04-2002, 15:40
Verwijderd
Idd intiem. Daarom zou ik het ook niet met een vriendin of zo uitproberen. Bang dat ik alles zou verpesten...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:59
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
dreadje schreef:

Ze zegt net dat het met een goede vriendin was.....dus wat is er dan zo sletterig aan?
Ik zou het opzich ook wel willen....maar dan gewoon liever zonder alcohol..

jeah ik ook wel
lijkt me wel phat, weer iets nieuws
Oud 11-04-2002, 20:37
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
meastrecks schreef:
heeft idd wel iets wat heel intiem is naast sexintiem
Mjah, kan op de een of andere manier bij "sex" wel mijn gevoel uitschakelen, maar bij zoenen niet.
Oud 12-04-2002, 14:08
Black Reina
Black Reina is offline
volgens mij hebk met meer meissies als jongens gezoend

*gaat ff telle*

ow, 6 jongens en 5 meisjes, valt mee en ja kben bi denkik tenminste

heb in een dronken bui met een aantal goeie vriendinnen gezoend, en 1 keer toenk nuchter was, kheb dr geen spijt van, behalve de eerste keer, maja toen wasset net uit met me vriend en da von k dus bes wel klote, maar alsk dr nu aan terugdenk, dan hek dr geen spijt van

en waarom slette-gedrag, alset van beide kanten komt, zonder gevoel dan wel en je vinnet leuk, boeit dat dan? ik vin van niet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:11
Black Reina
Black Reina is offline
ow ik kom net tot de conclusie dak al eerder op dit topic heb gereageerd
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 05:05
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef:

dat vind ik echt heel raar..
van alle meisjes die ik irl ken die wel eens met ander meisje hebben gezoend.. zeggen ze allemaal dat een meisje veel liever zoent dan een jongen..
ik vraag me af wat voor jongens. (of meisje) jij dant hebt gezoend..
Of het kwam omdat we dronken waren (dat ik geen verschil merkte dus) of ik ben altijd de 'leiding gevende'

Maar ik denk het eerste...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:15
Verwijderd
jeps een paar keer gebeurd.
ook wel verder gegaan met 1meisje...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:45
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb 1 keer met een meisje gezoend, om het te proberen. Maar dat meisje zoende absoluut niet lief ( niet lekker ook trouwens )
Maar dat heb ik van meerderen ( jongens ook ) gehoord.

Maar ik vond het wel voor herhaling vatbaar
Oud 16-04-2002, 10:24
Sheridan
Sheridan is offline
heerlijk om te doen,

maar ja ik val op meisjes misschien daarom
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:38
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Sheridan schreef:
heerlijk om te doen,

maar ja ik val op meisjes misschien daarom

Ookal val je niet op meidjes is het toch nog lekker
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:31
SkaDread
SkaDread is offline
Citaat:
Dat is dus dit weekend gebeurt ! ik was zo dronken en met 2 super goeie vriendinnen en toen hebben we dus met mekaar gezoend! ik was er altijd fel op tegen (van: dat doe je toch niet zomaar!) maar jah nu heb ik het dus zelf gedaan.. maar ik had er verder geen gevoel bij ofzo, maar een meisje zoent wel liever haha! ben ik nou uitzondering of hebben meer meiden dit gedaan?
xx
Meisjes zoenen is leuheuk!! woeii (mja..ben dan ook biseksueel..) *wil een meisje zoenen!*
Oud 19-04-2002, 18:50
TA*
TA* is offline
Ik zou het best een keer willen doen, maar ja, ik ben nogal verlegen en waar vind ik een meisje die dit ook wilt?

Kuzzz
Oud 19-04-2002, 19:45
tomassonSmeissie
tomassonSmeissie is offline
hoi lieve mensen!!!

veel op gereageerd !!! Dat vind ik erg tof!!! leuke reacties ook !!! en mensen nu paar maanden verder, ik heb er nog steeds geen spijt van en de band met m`n vriendinnen is nog beter geworden!!! we hebben het nooit nog een keer gedaan maar dat hoef van mij ook niet!! het was cool voor 1 x!! en mensen als je het een x leuk lijk!! gewoon doen joh!!
Als je me wat wil vragen mail je me maar okey !
dikke zoennnnnn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:31
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
ik ben zelf bi en wilde dus wel eens met een meisje zoenen...twee vriendinnen van mij (beide hetero) waren ook best wel benieuwd hoe dat zou zijn en toen hebben we een keer 's avonds in een parkje met elkaar staan zoenen...ik vond het geweldig en meisjes zoenen vind ik leuker dan jongens zoenen...alhoewel mijn twee vriendinnen het bij 1 keer willen houden.

Het enige nadeel was dat het een beetje onwennig ging omdat we elkaar heel goed kennen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:22
Noortje_S
Noortje_S is offline
Yep 1.5 jaar geleden met de vriendin van men broer
Vond wel tof
Oud 18-05-2002, 08:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
xx
hebbik ook gedaan mara niet in een dronken bui...kwas dr ineens zoooooo benieuwd naar dat ik met meiden in contact ben gekomen die bi waren en toen heb ik dr een leren kennen waarmee ik vaker af heb gesproken en heb dr een paar keer mee gezoend....kvond het wel eng hoor!!net of ik voor t eerst in me leven iemand zoende!maar ze zoende niet zo lekker..

kep op vakantie toen ik en een vriendin heel zat waren wel bijna met dr gezoend maar ja we waren zoooo melig en voor mij hoefde t niet want ik had dat al een keer gedaan en ik denk dat zij dr wel nieuwsgierig naar was...maar ben blij dak t niet heb gedaan!kwist nog wat ik deed (zoals gewoonlijk)

kheb ook echt niet meer die behoefte hoor!kep nu een LIEVE vriend die goed voor me is en van me houdt dus nerges voor nodig met een meisje te zoenen!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:51
Verwijderd
FF een berigje voor Droppie:

U GO GIRL!!!!!!!!

U RULE!!!!!!!!

Ok, dat wast

Kus, mij
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:18
muckymouse
muckymouse is offline
ja heb ik ook wel es gedaan is best grappig hoor
weer es wat anders he, en zo leuk om te zien hoe de omgeving erop reageert
Oud 23-05-2002, 10:53
Verwijderd
Ik heb in totaal 4x met een meisje gezoend, en dat waren dan 2 verschillende meisjes..

1x op een schoolfeest, eerst met de een, toen met de ander, die waren ook mt elkaar geweest, ja, dronken lol bui (de week daarna ging door de hele school het gerucht, er hebben meisjes met elkaar gezoend! maar niemand wist wie, hehehehe)

1x was bij een concert, hebben we staan dansen, beetje zoenen, beetje dansen enzow, de hele avond zo'n beetje door, was owk dronken lol bui en beetje shockeren, is lollig

en andere keer was weer bij een ander concert, owk paar keer die avond gezoend, owk dronken toen..

Komt meestal voort uit buien waarin we melig en dronken zijn, is echt lollig. Maar ik voel er verder owk nix bij, is gewoon puur voor fun
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:41
kosamlover
kosamlover is offline
ik heb al best wel vaak met een meissie gezoend, met 3 meisjes ongeveer, en ik doe het soms nog wel es gewoon voor de gein, toch niks mis meej!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:32
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Kheb wel eens met een meisje gezoend

kvind het niet vies ofsow?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:43
lausie
lausie is offline
je bent geen uitzondering hoor!lesbische meiden doen het ook ni dat jij nou lesbisch bent maar ik ken meiden die doen dat voordat ze met een jongen pas zoent om ff uit te proberen laat maar zeggen xxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:15
pantzermench
pantzermench is offline
hallo, dat maakt tog ook niet uit, ik bedoel je was dronke, nou en.....
en ik bedoel, ut zijn tog onwijs goeie vriendinnen van je....

iedereens mening moet je nie opvatte zo van: juah ut is slegt wat ik gedaan heb.. man je moest ut zelf wete

*baba*

Regels voor berichten