![]() |
|
![]() |
ja man en zorg dat je het doet waar niemand je kan horen want je gaat vet hard schreeuwen... je kunt namelijk niet ff je hand voor je mond houden ...
Nog niet echt iets gedaan met vastbinden wel iets dergelijks zodat ik niet weg kon....
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vastbinden, vaak gedaan.
![]() 't is wel koel dat je helemaal overgeleverd bent aan je partner. of zij aan jou ![]() (je mot elkaar dan wel vertrouwen, anders issut nix...) vastbinden en blinddoeken, en dan met brandend kaarsvet gaan spelen.. damnz.. dat is echt heerlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Vastbinden en dergelijk zijn altijd spannende en opwindinde activiteiten tijdens een relatie. Weet wel zeker dat je je in de hand kan houden. Het heeft in mijn geval einde relatie als gevolg gehad.
Ik heb door een aantal omstandigheden problemen met het beheersen van mezelf. In eerste instantie was het erg geil om mun vriendin vast te binden. Kaarsenvet , zachte tikjes met de paarden zweep (mun ex zat op paardrijden) effin je kent het wel. Nadat we een tijdje aan het klooien waren kreeg ik steeds meer problemen met het beheersen van mezelf. Ik zal jullie alle details besparen maar het heeft geresulteerd op einde relatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga jij toch n00bs irriteren met je 1337 nep hotmail dingetje, dat dee ik toen ik 13 was man. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je je vriendinnetje toen echt pijn gedaan? (perongelijk neem ik aan, omdat je je niet kon beheersen)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Voor de ontmaagdende jongens poesiefox | 19 | 13-05-2003 19:19 | |
Seksualiteit |
vreemde dingen damaetas | 49 | 07-05-2003 17:57 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Nieuw op deze forum dus laat ik maar eens met iets gek beginnen. caro17 | 49 | 10-04-2002 15:45 |