Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat kan je weten voordat je een campagne begint (posters etc). Dus dat absoluut is nog steeds onjuist. Maar omdat ik graag mijn werk serieus (P-chez_)wil nemen gaat Sander (ik ![]() |
![]() |
|
jah ok, 't kan in sommige gevallen ook al wel duidelijk zijn idd... maar gewoon een logo voor een band of een vereniging of een bedrijf meestal niet aangezien je ook niet weet van tevoren wat die band, die 1vereniging of dat bedrijf gaat doen
|
![]() |
Nou ik kan melden dat ik vaak zat moeilijk heb moeten doen omdat iemand een logo had gemaakt in photoshop.
Kon ik weer lekker klussen met die paden en de oh zo handige export functies. Maarja die bedrijven die het logo gingen drukken moesten nou een maal een Vector bestand hebben. Dus voor een LOGO is vector dus wel een must
||
Citaat:
||
Citaat:
enne, kan illustator vml-code genereren dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ga jij een site als scholieren.com (om maar es een leuk voorbeeld te noemen) helemaal in flash nabouwen? omdat het kleiner is? sorry, maar dat lijkt me niet egt efficiënt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dan nog, om het maar ff bij de context te halen... ik zie nog steeds niet in hoe je met illustrator snellere sites kunt maken dan met photoshop? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 |