Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij is overigens een van de weinige vrouwelijke artiesten die ik uitgesproken niet mooi vind, er zijn er wel die ik niet interessant vind, niet boeiend. Maar haar vind ik gewoon echt niet mooi. JLo heeft een superkont, en niet als in te groot, maar als in mooi. Haar lichaam vind ik wel mooi, dus neej hoor, niks dikke kont.. dat vind ik juist mooi, en juist vrouwelijk. enneuh, pomplex, wat is dat ![]() |
![]() |
|
nou....op het eerste gezicht ziet t geheel er wel aangenaam uit...
-maar het nummer zuigt -ze heeft een stel piercingen door de lijf gejaagd die net zo goed puisten zouden kunnen voorstellen ![]() -en ja..d'r buik is inderdaad een beetje vaag..rare vorm en rare navelplaats maar goed het is beter dan die ashanti en al die andere preutse dozen
|
Ik vind het zo raar als mensen zeggen dat ze een lelijk lichaam heeft! Ze heeft geen lelijk lichaam. Misschien is het niet perfect (bv. haar navel
![]() Hetzelfde voor mensen die Britney Spears etc. "lelijk" vinden. Echt lelijk is héél iets anders. Verder ff ontopic: Die clip is té hoerig, maar het effect wordt bereikt: mensen praten erover. Dat nummer is wel relaxed. Wisten jullie trouwens dat de clip in Thailand verboden is? Ze danst achter een aantal posters met een Thaise tekst erop, er staat ongeveer: "Thailand voor prostitutie met kleine kinderen (bron TMF)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat: