![]() |
|
![]() |
Heej, je moet gewoon veel in z'n nek kussen en aan z'n oor sabbelen! En voor alle meisjes die willen dat een jongen pijpen lekker vindt:
Aftrekken heeft een bepaalde snelheid nodig... waarom passen jullie dat dan nooit toe bij pijpen???? Zo valt het allemaal een beetje tegen
|
![]() |
mijn vriend vindt het lekker als ik met mijn hand (tijdens het zoenen) steeds lager over zijn buik ga strelen, en dan soms stop en weer een stukje omhoog ga.
hihi dit moet je ook s proberen: niet zijn broek uittrekken (of door hem uit laten trekken) maar met je vinger de rits op en neer volgen. moet je m zien kronkelen!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
handige topics ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend had laatst voor me hele sexy lingerie gekocht, zwart doorzichtig, met rode roosjes erop geborduurd. Echt heel mooi. En ik heb ook zelf altijd al van die zwarte hold-up kousen, weet je wel, tot het midden van je bovenbeen en dan een kanten randje erlangs. Dus dat had ik aan gedaan. Hij vond het er geil uitzien! En je voelt jezelf ook erg sexy, ik ging daarna bovenop hem zitten en lekker de baas spelen (vindt 'ie ook leuk). Maar je moet dan wel zorgen dat je eerst aan de beurt komt, anders is het zo afgelopen. Hij vindt het trouwens ook idd heel geil als ik met mezelf speel, om dat te zien. En hij vindt het ook leuk als ik hem pijp en hem dan aankijk, terwijl ik met mijn tong over zijn eikel lik. Of natuurlijk als hij erachter komt dat je geen slipje onder je rokje aan hebt!!! Dat is voor jezelf ook erg spannend.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja je kan erop kicken natuurlijk. ![]()
|
Ja zo over rug,schouders,buik heeeeeeeeeeel zachtjes met vingertoppen strele.en zo zachtjes lekken is ook superfijn.en als ik bevoorbeeld men meisje hard hoor ademen of zachtjes kreunen vind ik ook opwindend.is zo cool geluid he.
|
Ik vind het geil om niks terug te kunnen doen (handboeien o.i.d.)
of als een meisje zichzelf streelt is ook erg opwindend om te zien... eigenlijk zoveel als ze je opwindt op plaatsen waar het eigenlijk niet kan...(in de bios in de bus midden op straat..) ik vind het ook lekker om te zien hoe mijn vriendin mij pijpt... ik denk dat dat de belangrijkste dingen wel zijn... owja elkaar je fantasien vertellen vind ik ook erg opwindend... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen durven veel meisjes dat niet die hebben zoiets van ik sta voorschut als ik dat doe... gelukkig heb ik haar toch zover gekregen ![]() ![]() En het loont de moeite believe me...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
ARTistiek |