Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sjeesh, oke jammer hij was wel leuk (de enige lieve van het koningshuis), maar verder kunnen ze toch allemaal aan mn kont roesten.
|
Hartstikke zielig en erg.
![]() ![]() Verrast ben ik niet, want hij sukkelde de laatste tijd wel érg met zijn gezondheid, maar dat neemt toch niet weg dat ik het heel erg vind dat hij dood is. Een goed mens is van ons heengegaan. ![]() Ripper
|
Ik vind et wel erg eigenlijk, niet dat ik die man ken, maar hij kwam op mij altijd wel lief over enzo... maar misschien is et wel beter dat ie nu dood is, want die man had al 3 jaar praktisch geen leven meer...
||
![]() |
Citaat:
![]() premier balkenende: "de prins was inspirerend met zijn toespraken over ontwikkelingssamenwerking en milieu" beetje vreemde woorden voor hem want hij besteed geen woord aan ontwikkelingssamenwerking en hulp en heeft zelfs geen minister voor mileu ![]() |
![]() |
|
*is beduusd*
't zat er wel aan te komen en het is ook wel beter voor die man, maar toch... Voor hem is het wel beter zo, eindelijk van alles verlost, hij was al zo lang aan het sukkelen met z'n gezondheid
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals in een ander topic.. waarom al die zender nsu over hem. Kijk hij was belangrijk voor sommige nederlanders.. maar er gaan zo veel mensen dood Ben wel blij voor hem.. eindelijk rust!
|
![]() |
Hij was mijn favoriete lid van het koningshuis, maar net zoals de rest van het koningshuis zegt ook hij me vrij weining. Het is wellicht het beste voor hem en ook voor de nabestaanden. Door zijn ziekte had hij al jaren geen leven, en door het koningshuis en de beperkingen die het met zich meebracht heeft hij zijn hoogtepunten gekend door protocol te doorbreken, maar ook dieptepunten door gebrek aan bewegingsruimte wat strek heeft bijgedragen aan zijn depressiviteit. Laat het koningshuis en haar protocollen hier lering uit trekken, zodat Maxima wel zichzelf kan ontplooien, zodat in dat geval een persoon met een sterk karakter wel volledig tot haar recht kan komen.
Tot slot wil ik even laten weten dat ik altijd voor wat humor in ben, vandaar dat ik even verwijs naar wat mopjes voor de liefhebber, hier. Ik quote er geen in het topic zelf, rekening houdende met mensen die daar op dit moment niet zo blij mee zijn.
||
Citaat:
|
![]() Voor de familie is dit uiteraard een groot verlies, en denk ook wel voor de Nederlandse bevolking. claus was toch een van de meeste geliefde mensen van het koninklijk huis. ![]()
||
Citaat:
ok ,was misschien wel wat hard, maar wat ik dus min of meer bedoel te zeggen, het hele koningshuis mag van mij afgeschaft worden...het is toch alleen maar voor de show
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je niet kunt voorstellen dat sommige mensen (waaronder ikzelf) behoefte hebben om stil te staan bij het feit dat er een groot man is heengegaan, iemand die daadwerkelijk veel voor het land heeft gedaan, dan beklaag ik jouw inlevingsvermogen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Nederland is geen monarchie. Nederland is een republiek met als staatshoofd een erfelijke vorst." Ik denk dat ie daar mee wel voldoende heeft afgeschilderd met hoe hij de rol van het koningshuis zag. En inderdaad: hij heeft veel gedaan en veel betekend voor o.a. Afrika. En daarvoor mag best getreurd worden. Overigens vond ik het ook erg om te horen toen A.M.G. Schmidt, Astrid Lindgren en Martin van Amerongen overleden. Zo maar even een paar namen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat er meteen een documentaire uitgezonden wordt vind ik ook twijfelachtig: onaangekondigd en zo vlak na bericht van overlijden dwars tegen de reguliere programering in wordt je ermee doodgegooid. Ander voorbeeld is een site als Scholieren.com (of een andere website) die op 11/9 om 20:00 dicht zou moeten voor een bepaalde tijd. Of dat dat op 5/4 om 20:00 zou moeten gebeuren. Het wordt je door de media opgedrongen. En dat hoort niet. Jij hebt er toch geen last van als ik op dat moment wat anders doe? Nederlanders kunnen voor zichzelf wel kiezen op wat voor manier ze dit verwerken. Op welk tijdstip. Met welke invulling. Maar nee, de media beslist dat wel even.
|||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Misschien niet IEDERE Nederlander nee in het geval van Fortuyn, maar dan moet je toch echt wereldvreemd zijn. Dit van vandaag zat er al langer aan te komen en is meer een zegening voor de overledene (niet de vermoorde) en de mensen in zijn directe omgeving. Dit is geen ramp. En daardoor even interessant wat mij betreft, maar inderdaad geen tv-voer voor de hele avond. Citaat:
Citaat:
Je wordt er mee doodgegooid, maar ja, op zondag is er normaal toch niks op tv. Citaat:
Websites die plat moeten vind ik inderdaad onzin....wat zag ik laatst ook alweer....o ja, volgens mij is op zondag de site van 't reformatorisch dagblad dicht. Dat ze geen onderhoud doen, ok, maar dichtgooien. Onzin, vind ik. Maar als ze dat willen, prima, 't is HUN site.. Ik verzin wel wat om te doen hoor. En 't is toch maar tijdelijk. En over Scholieren.com, heb jij daar als forumbaas geen democratische bijdrage aan, aan die beslissing? Citaat:
Oh, en mochten er hier meiden zijn die niet snappen waar die beeldschermverslaafde jongens zich zo druk over maken: Vergelijk het er maar mee dat je op zondag wil gaan shoppen, maar dat het geen koopzondag is. ![]()
|
t was idd te wervachten dat Prins Claus zou overlijden binnen een niet al te lange tijd, maar toch kwan t wel als een schok.
Het was een bijzondere man
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wacht, nu begrijp je me verkeerd.. Ik zeg NIET dat je niet stil mag staan, ik zeg ook niet dat het niet op TV mag komen En ik zeg ook niet dat hij niks voor het land gedaan heeft Maar dan snap ik no niet waarom letterlijk iedere zender hetzelfde op TV is, dat het op N1,3 is snap ik dan nog wel.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is een béétje overdreven dat op Nederland 1, 2 én 3 precies hetzelfde wordt uitgezonden. En dan op RTL 4 en 5 ook nog eens. En SBS 6 en Yorin hebben dan weer een eigen programma over de prins. Praktisch allemaal dezelfde beelden. Als ze nou es gewoon op Nederland 1, RTL 4 en YORIN iets uit zouden zenden, en voor de rest gewoon op het 'normale' programma verder gaan...
Maarrrr begrijp me goed, Prins Claus leek mij altijd een hele sympathieke man, met zn hart op de juiste plek. Is jammer dat hij is gestorven, maar ik denk dat het voor hem zeker wel beter is. Hij heeft echt moeten lijden. ![]() Respect.. |
![]() |
|
Heeft iemand toevallig die columnist op 3fm gehoord? Die kwam met een paar goede voorstellen over de begrafenis.
![]() * mannen allemaal zonder stropdas * geen close-up van een huilende Beatrix * geen foto's in de krant * geen bloemen gooien naar de lijkwagen (kutwoord trouwens) * niet alleen maar dezelfde programma's uitzenden * respect
|
![]() |
Wel klote, alweer iemand minder met wie ik mjn verjaardag kan delen. Ik vond hem wel sypathiek. Maar voor hem is het wel beter zo, hij was gewoon een man die in leven werd gehouden door machines, en zo moet iemand, denk ik net leven. Toch gecondoleerd iedereen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
meeste alcohol ooit Forza_vitess | 306 | 04-11-2004 23:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Princes Juliana overleden uggemenugge | 117 | 27-03-2004 18:38 | |
I.v.m. Claus: Televisieprogrammering omgegooid Verwijderd | 41 | 08-10-2002 14:12 | |
Z.K.H prins Claus overleden steph | 5 | 07-10-2002 21:14 | |
Prins Claus overleden Main | 2 | 06-10-2002 19:54 |