Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat neemt niet weg dat ik hoop dat jullie je morgen allemaal heel slecht voelen !!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik doe alles maar heel zelden...
Blowen misschien eens in de 2 maanden, drinken eens in de maand. Andere drugs wil ik wel proberen (paddo's etc.) -lijkt me wel wat om dat eens ergens buiten te doen- maar ik ben bang dat ik er niet goed van word..Dat houdt me toch wel tegen! Maar misschien is dat ook wel positief. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wiet:
2 tot 5 keer pd door de weeks, 6 tot 20 pd in het weekeind Soort: Meestal het hardst voorhanden, anders voorgedraaiden. Lekker makkelijk. Paddoos: Chocola of gedroogd, in vakanties zon 1 keer id week, daarbuiten niet. Soort: Uit de lokale smartshop of die wat ze aan huis brengen. |
![]() |
|
mja ik heb wel andere shit dan cannabis gehad maar dat was eenmalig.. maar ook wel voor herhaling vatbaar
![]() ik smoke gemiddeld ongeveer 2 joints per dag, in het weekend en vakantie zijn dat er wel wat meer.. ik ben nogal kieskeurig wat wiet betreft, mijn eigen kweek (White Widow) smoke ik natuurlijk het meest, maar dat is ook gratis ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wiet/Hasj: Eens in de paar maanden, vind er weinig aan.
Paddo's: Een keer per jaar, schitterend spul. Tot nu toe 2 keer gedaan. Alcohol: Wekelijks, maar met mate. Speed: Een keer gedaan, vond er niets aan. Nicotine: Paar keer gedaan, vond er niets aan. Wat ik nog ooit eens wil proberen is cocaine. Is dat wat? Of is de verslavingskans te groot? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wiet: op vrijdags en zaterdags (en op dagen dat ik de volgende dag vrij ben
![]() ![]() Alcohol: Niet ![]() Tabak enzo: ook niet ![]() Salvia: 2x gedaan ofzow... (meer de half jaar geleje) kep nog beetje liggen in een potje.. Lachgas: 3x ofzow, maar dan elke keer meerdere ballonetjes (ga ik weer doen... ![]() ![]() ![]() Paddo's: 5 keer gedaan... in anderhalf jaar ofzow... in december weer denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
owke me berichtje van net werd niet geplaatst...
blowen... dagelijks coke... af en toe als ik er echt zin in heb speed... alleen op party's pillen... idem Ghb... idem Xtc... idem Mdma poeder... idem paddo's 1 a 2 keer in het half jaar dat was het denk wel zo een beetje... vanavond voor het eerst mdma kristal proberen... mzzls !
|
Verwijderd
|
voor diamant_sensation :
kijk op http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm hier staat alles over dmt |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1 keer per 2 dagen ongeveer. (met dit weer eigenlijk elke dag wel 1 (of 2) ![]() hasj (polm/afghaan/maroc oid) en 1 keer in de maand ephedra of iets anders met energie alcohol. elk weekend wel een beetje paddo's binnenkort weer (bijna een jaar geleden een keer gedaan, was echt ![]() en xtc ook binnenkort nouja en ik rook. en ik ga een keer cocaine proberen ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 | |
Drugs & Alcohol |