![]() |
|
![]() |
ben eigenlijk wel tevreden met mijn borsten ook qua vorm, heb cup 75c tegenwoordig sinds ik aan de pil ben vond ik geen verkeerde bijkomstigheid
![]() borsten zijn vaak wel heel veel minder mooi als de tepels zacht zijn vind ik, dan worden het zo snel van die doppen (waha)
|
![]() |
ik ben een meisje en wil toch ff reageren.
Ik houd zelf van mooie ronde borsten met bruine tepels die niet hangen. ik zelf heb cup c en ben model mijn borsten zie je in die reclame dat dat meisje (ik) op de berg staat. Ik houd van een gezond lichaam dus ook je borsten. kisssssssssssssss cup c
|
Verwijderd
|
Kweenie, bij een vrouw vind ik dat ze mooi rond moeten zijn. Ik vind het lelijk als ze puntig zijn en er zo'n hele spleet tussen zit zeg maar... Euh, hoe leg je dat uit, als je kleren aan hebt moet het wel één geheel zijn en niet twee losse dingen...
(Damn! ik kan echt niet uitleggen ![]() En ze moeten niet te klein zijn. Ik bedoel, je moet wel het verschil zien tussen der borsten en der ribbenkast ![]() Ik hou niet van naakte vrouwen, net als ik niet van naakte mannen houd: ik vind mensen met kleren, of in ieder geval ondergoed, mooier dan naakte... Maar als een vrouw dan toch naakt is, niet te grote tepels en ik vind het niet mooi als de aderen te duidelijk te zien zijn ... Ok dit was mijn waslijst weer, ben heel kritisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
de verraadster van al wat mooi en goed is homehapero | 10 | 13-05-2006 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Rachel (verhaal van een beginner) *~SaBoTaGe~* | 38 | 01-09-2004 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 |