Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 16:40
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Dit is van mij zeg maar een soort schets van het begin van een verhaal.. Commentaar, pleas! Tenminste, als je het wilt lezen..

'Lieverd, wil je een klein dingetje voor me doen?' Rachel aarzelde. Wat moest ze doen? Ze heeft al zo veel voor hem gedaan. 'Nee, Dave, ik wil niet meer. Het is genoeg geweest!' Dave keek haar aan. 'Genoeg geweest?' herhaalde hij. 'Genoeg geweest? Welja, ik doe van alles voor jou en mevrouw doet niks terug. Nee, zo gaat het niet.'
Dreigend keek hij Rachel aan. 'Jij werkt gewoon even mee, ok? Dan pas zien we wel verder.' Angstig knikte Rachel, geschrokken door zijn uitbarsting. Zijn gezicht veranderde. 'Sorry, Rachel, lieverd. Jij bent de eerste van wie ik echt hou en ik wil het eens zijn met dingen. Ik moet nu gaan, tot vanavond!' Snel drukte Dave een kus op haar mond. Hij stond op en zwaaide even. Toen beende hij snel het cafe uit.
Wanhopig keek Rachel hem na. Ze had hier geen zin meer in, maar volgens hem moest ze hem terug betalen. Ja, hij had veel voor haar gedaan, te veel volgens hem en ze moest werken daarvoor. Ze kon het niet, ze schaamde zich ervoor. Werken als protistuee.
Tranen sprongen in haar ogen. Haar vriendin Ilse had haar ervoor gewaarschuwd, maar ze luisterde niet. Ze was te verliefd. Verliefd op zijn mooie woorden, verliefd op zijn cadeautjes. Ze stond op en rekende af. Ze sloeg haar jas om haar schouders en liep weg, de straat op. Huilend liet ze zich op de grond zakken.
Mensen gingen om haar heen staan.
'Wat is er?' vroeg een grote man.
'Niets, laat me godverdomme nu met rust! Klootzakken!' schreeuwde Rachel hen toe. 'Ik haat jullie, allemaal!' De mensen draaiden zich om en mompelden wat. 'De jeugd van tegenwoordig, allemaal een grote mond.' Een vrouw klakte miskeurend met haar mond.
Het kon Rachel niets schelen. Waarom had hij haar in die hel gebracht?
De mensen gingen weg, Rachel bleef alleen achter. Hoe lang was het geleden dat ze als een gewoon meisje van veertien leefde? Twee maanden, een maand? Ze dacht na. Over een maand werd ze vijftien. Rachel slikte.
Ze voelde een hand op haar schouders. Geschrokken keek ze achterom.
'Dag, Rachel!' Voor haar stond Dave. Rachel probeerde te glimlachen. 'Hoi ... Dave.' Dave liet zich zakken en ging naast haar zitten.
'Sorry voor alles lieverd, maar aan dit komt echt een eind. Want ik hou van je en ik wil niet dat er iets ergs gebeurd.' Rachel knikte kort en ontspande zich een beetje. Dave schoof dichterbij. 'Dave, wanneer houdt dit eindelijk op?' Dave glimlachte even. 'Niet lang meer, liefje, en dan is het voorbij.' Rachel ontspande zich nu helemaal. 'Ok, want ik haat het, ik haat je vrienden van wie je het allemaal krijgt.' Dave's glimlach werd een dunne bittere streep. 'O, ja? Nou, bedankt, zeg.' Ruw trok Dave Rachel naar zich toe en zoende haar vol op de mond. Vlug schoot zijn tong in haar mond.
Zijn handen streelden haar rug en gingen naar haar borsten. Geschrokken deinsde Rachel achteruit. 'Niet doen, Dave, ik wil niet. Ik ben het zat!'
Dave trok zijn ogen tot spleetjes. 'Oja? Ben jij het zat? Nou, je bent van mij, en ik zeg wel wat jij niet wilt.' Hij trok haar naar zich toe betastte met zijn hand haar lichaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2004, 16:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oef heftig! Mooi geschreven, veel spanning! Ik vind dit goed. Ik ben benieuwd naar het vervolg, ik hoop dat het niet afzwakt, want het begin is top!

Alleen een opmerking, dialogen op een nieuwe regel beginnen in overzichterlijker:
A: ....
B: ....
A: ....

Zo, snap je?

Verder ok! Misschien wat foutjes, niet echt op gelijk.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zeg, je hebt mijn hoofdpersoon gepikt! Mooie naam hè...

Ik vind het goed geschreven, tikje cliché.. Maar ik zal zeker uitkijken naar het vervolg!! En...geen zin om te mierenneuken
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:52
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
He, Nijn* sorry, mijn namen zijn op

Ik dnek dat ik vanavond were ga schrijven, bedankt voor jullie reacties..
WIe wilt er wel eff mierenneuken?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:52
Verwijderd
Ik vind het een beetje cliché.
Kijk uit dat je dat niet te veel doorduwt in het vervolg.
Dan wordt het té.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 22-08-2004 @ 17:52 :
He, Nijn* sorry, mijn namen zijn op

Ik dnek dat ik vanavond were ga schrijven, bedankt voor jullie reacties..
WIe wilt er wel eff mierenneuken?
Wacht maar, Grim is even aan het eten, en Millroy hangt waarschijnlijk ergens anders uit. Waarschijnlijk doen zij het wel voor je
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:59
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Shit, allebei?
Tja, ik vind het zelf ook wel cliché, maarja..

Nijn*, Mijn*

Familie?!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:06
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Een vrouw klakte miskeurend met haar mond.



Een vrouw klakte miskeurend met haar tong.

Lekkkerrr...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 22-08-2004 @ 17:54 :
Wacht maar, Grim is even aan het eten, en Millroy hangt waarschijnlijk ergens anders uit. Waarschijnlijk doen zij het wel voor je
Alleen omdat jij me commandeert.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zie je, zelf kun je ze er ook uit halen, gewoon een paar keer lezen, doe ik ook! Helpt echt! En nee, Mijn* en ik zijn geen familie

@ Mijn* da's opzich wel een idee, forumzusjes
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 22-08-2004 @ 17:40 :
Dit is van mij zeg maar een soort schets van het begin van een verhaal.. [komma's graag] Commentaar, please! Tenminste, als je het wilt lezen.. [liever 3 puntjes, ons aller LUH heeft mij verteld dat dat een ongeschreven schrijversregel is, en ik vind het persoonlijk beter staan]

'Lieverd, wil je een klein dingetje voor me doen?' Rachel aarzelde. Wat moest ze doen? Ze heeft al zo veel voor hem gedaan. 'Nee, Dave, ik wil niet meer. Het is genoeg geweest!' Dave keek haar aan. 'Genoeg geweest?' herhaalde hij. 'Genoeg geweest? Welja, ik doe van alles voor jou en mevrouw doet niks terug. Nee, zo gaat het niet.'
Dreigend keek hij Rachel aan. 'Jij werkt gewoon even mee, ok?
[ok is hier een afkorting, dus graag puntjes, en anders : oké]
Dan pas zien we wel verder.' Angstig knikte Rachel, geschrokken door zijn uitbarsting. Zijn gezicht veranderde. 'Sorry, Rachel, lieverd. Jij bent de eerste van wie ik echt hou en ik wil het eens zijn met dingen. Ik moet nu gaan, tot vanavond!' Snel drukte Dave een kus op haar mond. Hij stond op en zwaaide even. Toen beende hij snel het cafe uit. [café]
Wanhopig keek Rachel hem na. Ze had hier geen zin meer in, maar volgens hem moest ze hem terug betalen. Ja, hij had veel voor haar gedaan, te veel volgens hem en ze moest werken daarvoor. Ze kon het niet, ze schaamde zich ervoor. Werken als protistuee. [prostituee]
Tranen sprongen in haar ogen. Haar vriendin Ilse had haar ervoor gewaarschuwd, maar ze luisterde niet. [had niet geluisterd, tenzij ze meerdere keren is gewaarschuwd] Ze was te verliefd. Verliefd op zijn mooie woorden, verliefd op zijn cadeautjes. Ze stond op en rekende af. Ze sloeg haar jas om haar schouders en liep weg, de straat op. Huilend liet ze zich op de grond zakken.
Mensen gingen om haar heen staan.
'Wat is er?' vroeg een grote man.
'Niets, laat me godverdomme nu met rust! Klootzakken!' schreeuwde Rachel hen toe. 'Ik haat jullie, allemaal!' De mensen draaiden zich om en mompelden wat. 'De jeugd van tegenwoordig, allemaal een grote mond.' Een vrouw klakte miskeurend met haar mond. [misgenoegd, ofzo]
Het kon Rachel niets schelen. Waarom had hij haar in die hel gebracht?
De mensen gingen weg, Rachel bleef alleen achter. Hoe lang was het geleden dat ze als een gewoon meisje van veertien leefde? Twee maanden, een maand? Ze dacht na. Over een maand werd ze vijftien. Rachel slikte.
Ze voelde een hand op haar schouders. Geschrokken keek ze achterom.
'Dag, Rachel!' Voor haar stond Dave. Rachel probeerde te glimlachen. 'Hoi ... Dave.' Dave liet zich zakken en ging naast haar zitten.
'Sorry voor alles lieverd, maar aan dit komt echt een eind. Want ik hou van je en ik wil niet dat er iets ergs gebeurd.' Rachel knikte kort en ontspande zich een beetje. Dave schoof dichterbij. 'Dave, wanneer houdt dit eindelijk op?' Dave glimlachte even. 'Niet lang meer, liefje, en dan is het voorbij.' Rachel ontspande zich nu helemaal. 'Ok, want ik haat het, ik haat je vrienden van wie je het allemaal krijgt.' Dave's glimlach werd een dunne bittere streep. 'O, ja? Nou, bedankt, zeg.' Ruw trok Dave Rachel naar zich toe en zoende haar vol op de mond. Vlug schoot zijn tong in haar mond.
Zijn handen streelden haar rug en gingen naar haar borsten. Geschrokken deinsde Rachel achteruit. 'Niet doen, Dave, ik wil niet. Ik ben het zat!'
Dave trok zijn ogen tot spleetjes. 'Oja? [O ja] Ben jij het zat? Nou, je bent van mij, en ik zeg wel wat jij niet wilt.' Hij trok haar naar zich toe betastte met zijn hand haar lichaam.
Zo, meer heb ik niet gevonden. Beetje botte stijl, vind ik zelf, maar erg goed in deze tekst. Vooral die laatste zin slaat er door.
Vervolg, alsjeblieft.

Grim
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 22-08-2004 @ 18:10 :
Zie je, zelf kun je ze er ook uit halen, gewoon een paar keer lezen, doe ik ook! Helpt echt! En nee, Mijn* en ik zijn geen familie

@ Mijn* da's opzich wel een idee, forumzusjes
Hihi ja idd, .

Ik vind het wel irritant soms, dan zie ik Nijn* ergens staan, en dan denk ik dat ik 't ben. Ennehm, ik was eerst heh!?



(Sorry, offtopic, iek schaam mij diep)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ja ja, jij was eerst...zus

Ontopic; zeg, ik verwacht dus wel een vervolg he! En snel een beetje!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:36
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Ik ga zo eten... (Kijk: drie puntjes!)

Bedankt, Grim!

En ik zei: Vanavond zou er een vervolg komen..
Dus het kan nog even duren, of wou je een ministukje?
En ik ben ook wnahopig op zoek naar inspiratie
Tot zo!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:23
Aléantheriël
Avatar van Aléantheriël
Aléantheriël is offline
mooi.. maar miskeurend, moet dat niet afkeurend zijn? Als ik het lees voelt het alsof het niet klopt voor mij namelijk.

Aléantheriël
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:51
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Mmm, ja, Alean, alleen wist ik toen niet wat ik er anders van kon maken, dus had ik het zo gedaan. Bedankt!


Nieuw stukje:


'Nee, niet doen.' Kwaad duwde Rachel zijn handen weg. Dave trok zijn ogen tot spleetjes.
'Zeg, Rachel, hou je van me of niet?' Voorzichtig knikte Rachel.
'Dan doe je nu wat ik wil, begrepen? Want ik weet niet zeker of je echt van me houd.' Dave pakte haar vast en zoende haar weer. Langzaam gleden zijn handen naar beneden. Aarzelend gaf Rachel toe. Zijn handen bespeelden op haar lichaam. Ze kneep haar ogen dicht, wachtend tot het voorbij was.


'Zo, lieverd, nu weet ik weer dat je van mij houd,' grijnsde Dave. Snel ritste hij zijn gulp dicht. Hij aaide Rachel over haar schouder. Rachel keek hem kwaad aan. Dave glimlachte alleen maar. 'Tot vanavond, in de Butra, ik trakteer!' Snel liep hij weg, en hij liet Rachel achter. In haar ogen glinsterden tranen, maar wat kon ze tegen hem doen?
'Klootzak, ik hou godsgruwelijk veel van je. Ik haat je, verdomme!' schreeuwde Rachel hard. Haar woorden galmden na. Ze schudde haar hoofd en pakte haar vest, dat naast haar lag. Ze stond op en liep naar de drukke straten.
Langzaam ging ze tegen een muurtje aan zitten en keek naar de mensen. Een groepje jongens kwamen lachend voorbij, en wezen naar haar. 'Sukkels!' schreeuwde Rachel de jongens toe.
Een grote man kwam naar haar toe gelopen. 'Jongedame, kan je even weggaan waar je zit? Je schrikt de mensen af.'
Ruw trok hij haar weg van de plek. Stomverbaasd bleef Rachel staan. 'Fuck you,' mompelde Rachel snel en stak haar middelvinger op naar hem en de andere mensen. Langzaam liep ze alvast naar het café.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 22-08-2004 @ 18:36 :
Ik ga zo eten... (Kijk: drie puntjes!) <<<

Bedankt, Grim!

En ik zei: Vanavond zou er een vervolg komen.. <<<
Dus het kan nog even duren, of wou je een ministukje?
En ik ben ook wnahopig op zoek naar inspiratie
Tot zo!
Hypocriet

Grim
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Goed stukje, maar 1 ding snap ik niet goed.. Ze zijn toch in een straat? Dan zien mensen hen toch? En dan gaan ze het zomaar doen? Lef
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2004, 18:58
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Ik heb dat al veranderd, alleen niet hierbij, ze zaten nu in een steegje ook lekkere plek
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 12:36
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Lekker klein


Aarzelend duwde Rachel de deur open. Het was benauwd binnen.
'Rachel, hier!' Snel keek Rachel rond, en ze zag Dave in een hoekje zitten. Rustig leip ze naar hem toe.
'Wat wil je drinken?'
'Doe maar Fanta, of zo.' Dave glimlachte. 'Je bent het beste wat me ooit overkomen is, lieve Rachel.' Rachel bloosde. Zo deed Dave altijd na een ruzie. Dave stond op en bestelde wat drinken. Hij zette het glas voor Rachel neer.
'Wat moet ik nu doen?' Rachel keek hem verdrietig aan. Dave keek de andere kant op.
'Sigaretje?' Hij hield een pakje voor haar neus. Rachel schudde haar hoofd.
'Wat moet ik nou verdomme doen?'
'Jezus, heb je er zin in of zo?' Rachel staarde hem met open mond aan. 'Klootzak, hoe durf je.' Dave grijnsde naar haar. 'Ik haat je,' siste Rachel. Ze pakte haar glas en gooide hem in het gezicht van Dave. Dave greep naar zijn gezicht en kneep zijn ogen stijf dicht.
'Godverdomme, teringbitch! Dit zet ik je betaalt, wacht maar af. Ik krijg je nog wel!' Het glas kletterde stuk op de grond. Rachel stond op en liep snel het café uit.
De woorden galmden na in haar hoofd. 'Dit zet ik je betaalt, wacht maar af.' Rachel schudde haar hoofd. Ze wou niet meer, ze kon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 23-08-2004 @ 13:36 :
Lekker klein


Aarzelend duwde Rachel de deur open. Het was benauwd binnen.
'Rachel, hier!' Snel keek Rachel rond, en ze zag Dave in een hoekje zitten. Rustig liep ze naar hem toe.
'Wat wil je drinken?'
'Doe maar Fanta, of zo.' Dave glimlachte. 'Je bent het beste wat me ooit overkomen is, lieve Rachel.' Rachel bloosde. Zo deed Dave altijd na een ruzie. Dave stond op en bestelde wat drinken. Hij zette het glas voor Rachel neer.
'Wat moet ik nu doen?' Rachel keek hem verdrietig aan. Dave keek de andere kant op.
'Sigaretje?' Hij hield een pakje voor haar neus. Rachel schudde haar hoofd.
'Wat moet ik nou verdomme doen?'
'Jezus, heb je er zin in of zo?' Rachel staarde hem met open mond aan. 'Klootzak, hoe durf je.' [het is een vraag, dus graag een vraagteken] Dave grijnsde naar haar. 'Ik haat je,' siste Rachel. Ze pakte haar glas en gooide hem in het gezicht van Dave. [gooide ze het glas mee, of gooide ze het glas leeg? Als je een beetje goed gooit spat het in zijn gezicht al uit elkaar ]Dave greep naar zijn gezicht en kneep zijn ogen stijf dicht.
'Godverdomme, teringbitch! Dit zet ik je betaalt [een d? weet niet zeker], wacht maar af. Ik krijg je nog wel!' Het glas kletterde stuk op de grond. Rachel stond op en liep snel het café uit.
De woorden galmden na in haar hoofd. 'Dit zet ik je betaalt [hier ook], wacht maar af.' Rachel schudde haar hoofd. Ze wilde [wou is spreektaal] niet meer, ze kon niet meer.
Een aardig stukje. Ik geloof dat ik op de vorige nog commentaar moet geven

Grim

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:05
Verwijderd
Het 2e stukje: Geen foutjes.

Het geheel: ik vind de spanning die je probeert te brengen niet echt goed uitgebeeld. Het raakt me niet, er zijn geen emotiepieken, eigenlijk vind ik het lijken op een film zonder geluid.
Het zwakt een beetje af, ik hoop dat dat goed gemaakt wordt met het vierde stukje, waar er schijnbaar actie komt. Veel succes.

Grim
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Goed stuk! Maar één klein foutje kunnen vinden;

Rustig leip ze naar hem toe.
Moet liep zijn.

Verder ben ik benieuwd naar het vervolg, en schat, post eens wat meer dan zo'n pieniemienie stukje
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:04
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Al iets groter: Dit is een Ienieminie stukje
Toenet een pienieminiestukje

Snel ging ze op een bankje zitten.
Ze voelde een warme adem in haar nek. 'Wat is er, Dave?' vroeg Rachel toonloos. Dave ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen.
'Sorry, liefje, ik bedoelde het niet zo, want ik hou veel van je, en je zag er zo lief uit, daarom lachte ik. Kun je het me vergeven? Ik heb een cadeautje voor je gekocht.' Rachel keek Dave aan. Hij keek haar verdrietig aan en drukte een klein pakje in haar hand. 'Maak open, lieve, mooie Rachel.'
Aarzelend pakte Rachel zijn cadeautje aan. 'Dave, ik weet het niet, ik wil niet meer...' Dave pakte haar hand. 'Maar lieverd, ik hou van je. En ik weet dat jij van mij houd.'
'Nee, dat kun je niet weten, Dave!'
'Jawel, dat weet ik wel. Ik weet wel hoe je vanmiddag keek, toen we het deden, lieverd, je smachte naar me, je wou me voelen.' Geschokt keek Rachel Dave aan. 'Nooit,' siste Rachel. 'Nooit zou ik me zo voor jou verlagen!'
'Volgens mij heb je dat al gedaan, en nog erger zelfs. En luister nou maar naar mij, ik weet het beste overal van af. En je weet het als je niet luistert, dan gaan er niet zulke leuke dingen gebeuren.' Rachel snikte even. Ze friemelde aan het strikje van het cadeautje. Dave boog zijn hoofd voorover en gaf haar een kus op haar mond. 'Vanavond kom je bij mij slapen, begrepen? Je hoeft niet ergens naartoe, je krijgt gewoon een dagje vrij! Kom op, kijk eens wat vrolijker, Rachel!' Rachel glimlachte even.
'Joehoe, Davietje van me, hoe gaat het met je? Denk je nog veel aan vanacht?' Een groot meisje liep naar Dave en Rachel toe. Ze bukte en ging op Dave's schoot zitten.
Rachel staarde hem met open mond aan. Het meisje gaf Dave een lange kus en kreunde even. Ze giechelde en stond op. 'Zie je later, schatje! En dump die loser.'
'Dave!' Rachel keek Dave vol walging aan. 'Hoe kon je mij bedriegen?' Dave hoestte even.
'Nou, eh... Weet je, Rachel, je bent een beetje saai. Natuurlijk, je hebt een mooi lichaam, maar je wilt niks en ik moet je altijd dwingen. Ik wou ook wel eens plezier hebben, en jij gaat al vaak genoeg met andere mensen naar bed, dus ik wil ook even neuken! Mag dat niet ofzo?'
'Ach, jij, klootzak.' Rachel stond op en liep van hem weg, hoe kon hij?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 23-08-2004 @ 20:04 :
Al iets groter: Dit is een Ienieminie stukje
Toenet een pienieminiestukje

Snel ging ze op een bankje zitten.
Ze voelde een warme adem in haar nek. 'Wat is er, Dave?' vroeg Rachel toonloos. Dave ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen.
'Sorry, liefje, ik bedoelde het niet zo, want ik hou veel van je, en je zag er zo lief uit, daarom lachte ik. Kun je het me vergeven? Ik heb een cadeautje voor je gekocht.' Rachel keek Dave aan. Hij keek haar verdrietig aan en drukte een klein pakje in haar hand. 'Maak open, lieve, mooie Rachel.'
Aarzelend pakte Rachel zijn cadeautje aan. 'Dave, ik weet het niet, ik wil niet meer...' Dave pakte haar hand. 'Maar lieverd, ik hou van je. En ik weet dat jij van mij houd.'
'Nee, dat kun je niet weten, Dave!'
'Jawel, dat weet ik wel. Ik weet wel hoe je vanmiddag keek, toen we het deden, lieverd, je smachte naar me, je wou me voelen.' Geschokt keek Rachel Dave aan. 'Nooit,' siste Rachel. 'Nooit zou ik me zo voor jou verlagen!'
'Volgens mij heb je dat al gedaan, en nog erger zelfs. En luister nou maar naar mij, ik weet het beste overal van af. En je weet het [een vorm van interpunctie ofzo hier, komma, puntkomma, dubbele punt] als je niet luistert, dan gaan er niet zulke leuke dingen gebeuren.' Rachel snikte even. Ze friemelde aan het strikje van het cadeautje. Dave boog zijn hoofd voorover en gaf haar een kus op haar mond. 'Vanavond kom je bij mij slapen, begrepen? Je hoeft niet ergens naartoe, je krijgt gewoon een dagje vrij! Kom op, kijk eens wat vrolijker, Rachel!' Rachel glimlachte even.
'Joehoe, Davietje van me, hoe gaat het met je? Denk je nog veel aan vanNacht?' Een groot meisje liep naar Dave en Rachel toe. Ze bukte en ging op Dave's schoot zitten.
Rachel staarde hem met open mond aan. Het meisje gaf Dave een lange kus en kreunde even. Ze giechelde en stond op. 'Zie je later, schatje! En dump die loser.'
'Dave!' Rachel keek Dave vol walging aan. 'Hoe kon je mij bedriegen?' Dave hoestte even.
'Nou, eh... Weet je, Rachel, je bent een beetje saai. Natuurlijk, je hebt een mooi lichaam, maar je wilt niks en ik moet je altijd dwingen. Ik wou ook wel eens plezier hebben, en jij gaat al vaak genoeg met andere mensen naar bed, dus ik wil ook even neuken! Mag dat niet ofzo?'
'Ach, jij, klootzak.' Rachel stond op en liep van hem weg, hoe kon hij? [zou ik als nieuwe zin doen]
verder letten op zinnen die beginnen met en, of komma en gevallen. Verder zal ik niet zeiken over het hoesten

Aardig stukje weer, niet baanbrekend, maar zeker niet slecht.

(ik ben zeker weer de eerste )

Grim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 19:13
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
* Ahum * Wat is er mis met hoestten?!
Maarja, bedankt
En het hele verhaal wordt niet baanbrekend want ik wete niet eens wat ik verder moet schrijven Help je mee inspi te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
*~SaBoTaGe~* schreef op 23-08-2004 @ 20:13 :
* Ahum * Wat is er mis met hoestten?!
Maarja, bedankt
En het hele verhaal wordt niet baanbrekend want ik wete niet eens wat ik verder moet schrijven Help je mee inspi te zoeken?
Ik zou kuchen doen, denk niet dat hij echt moet hoesten, maar meer om de aandacht op zich/zijn antwoord te vestigen. Komt meer voor als een killer

Nee, ik help niet mee. ik heb zelf nog 48 keer inspi nodig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:17
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Kut.
Grr..(.)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:06
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Erg goed verhaal vind ik ut
Eerste stuk was misschien een beetje cliche, wat sommige anderen al aangeven, maar de laatste 2 stukjes zijn een stuk spannender, en geven wel een interessante wending..
Ga zo door!

-x- Marjo
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 18:57
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
'Kreuleweg 48, 045-692456674' las Rachel op het papiertje dat Dave haar ooit eens had gegeven. Langzaam liep ze naar de straat toe. Kleine huisjes, op een rij. Rachel schudde haar hoofd. Na vanvond moest het voorbij zijn. Langzaam liep ze naar het huis toe, en ze belde aan.
'Yo, Rachel!' Dave keek haar glimlachend aan. Was hij alles vergeten, of zo?
'Klootzak. Kan ik naar binnen?'
'Tuurlijk, liefje, jij altijd.' Rachel snoof. Dave hield de deur open en duwde haar zachtjes naar binnen. Hij pakte haar handen vast en trok Rachel stevig naar hem toe. Zachtjes kuste hij haar in haar nek. Rachel voelde een rilling over haar rug gaan.
'Hmnee, lieverd, niet doen...'
Dave stopte even en keek haar aan. 'Mijn schat, ben je, Rachel, echt waar.' Rachel knikte. Ze maakte zich los.
'Kan ik even douchen?'
'Ja, schat, boven aan de trap, tweede deur, er liggen kleren en handdoeken klaar.Stop je kleren gelijk in de wasmachine. ' Achterdochtig kijkt Rachel hem aan.
'Oké?' Langzaam ging ze de trap op, en liep naar de badkamer.
Voorzichtig kleedde Rachel zich uit en stopte haar oude kleren in de wasmachine. Voorzichtig stapte ze de douche in. Ze liet de warme stralen over zich heen glijden. Snel pakte ze een fles shampoo en waste haar haren.
'Rachel, ben je klaar?'
'Ja, ik kom!' Snel draaide Rachel de douche uit en keek waar een handdoek lag. Nergens. 'Dave, waar zijn de handdoeken?'
'Ik versta je niet, kom eens naar beneden, lieverd.' Rachel zuchtte. Met haar handen probeerde ze haar lichaam warm te houden. Langzaam liep ze naar beneden. Beneden stond een grijnzende Dave.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Iel, walgelijk verhaal. Het onderwerp dan! Verder best goed geschreven hoor. Misschien wat weinig emotie en spanning, maar ik wacht op het vervolg!

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:20
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Mjaa, ik ben bezig ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:30
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
'Hai, liefje,' zei Dave grijzend. Rachel kneep haar ogen tot spleetjes.
'Jij, klootzak.Waarom is er geen handdoek?'
'Omdat ik je zelf wil droogmaken, ik hou van je.' Dave stapte naar Rachel toe en sloeg zijn armen om haar heen.
'Kom mee.' Hij trok haar zachtjes mee naar de slaapkamer en duwde haar op bed. Hij boog zich voorover. 'Je hebt geen handdoek nodig, ik lik je wel droog.' Hij pakte haar hand en likte de druppels weg, langzaam likte hij naar boven. Bij haar lippen stopte hij en zoende haar lang. Rachel trilde. Ze kon niks doen. Ze was weer verdoofd, verdoofd onder zijn woorden. Verdoofd onder zijn zoenen, door hem. Langzaam ging hij weer naar beneden met zijn mond, zijn tong speelde over haar borsten, en hij ging verder, steeds verder.
'Verdomme, Dave, niet doen! Ik wil het niet, hoor je me? Ik wil dit niet, ik hou niet van je, ik walg van je! Verdomme.'
'Niks daarvan, je lokte het zelf uit. Je keek weer uitdagend, je wou het wil, slet, je wou het!' Rachel hapte naar adem. Dave ging weer verder.
'Nee!' Woedend trapte Rachel Dave tussen zijn benen.
'Godverdomme, teringbitch!' Met zijn handen greep hij naar zijn kruis. Snel stond Rachel op en rende naar zijn nachtkastje, waar bloemen stonden.

Bedankt voor de geweldige nacht die je ons hebt gegeven.
Liefs, Marion, Sara, Eterala en Cicilia.
We houden van je!


'Jij klootzak!' brieste Rachel. 'Je bedriegt me altijd, je houdt gewoon niet van me. Waarom? O,ja, ik wete het al. Ik ben niet goed genoeg voor je, toch? Gewoon te slecht. Ach, klootzak, ik haat je,' tierde ze verder. Rachel pakte met beide handen de vaas aan.

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:31
Aléantheriël
Avatar van Aléantheriël
Aléantheriël is offline
Ik vindhet een leuk verhaal om te lezen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:34
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
"Je wou het wil"=> wel.
"Ik wete het al"=> weet.
Typfouten, ik weet het.
De "echte fouten" al ons aller expert er wel uit weten te halen, dan hoef ik niks te horen.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mooi, vervolg.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2004, 17:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vervolg?

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wanneer komt het vervolg? Trouwens, je gebruikt erg vaak het woord klootzak..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:21
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Die Dave trekt zijn ogen wel erg vaak tot spleetjes, vind je ook niet?

Oh, en Rachel ook zie ik.
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken VWO literatuurlijst
Guimaraes
13 09-01-2005 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.