![]() |
|
haha.. heb ik ook es gehad...
(hoorde ik pas jaar later hoor) Mijn zus zou voor het eerst met haar toenmalige vriendje naar bed.. hij net een condoom pakken.... kom ik aan (moest door haar kamertje om naar de wc te gaan).. * hoi.. kmoet ff naar de wc* ... Wist ik veel wat zij aan het doen waren.. ik was het naïeve kleine zusje.. nix aan de hand dus.. (voor mij) ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ooeeh...
![]() Ik ken iemand (ik noem geen namen) die d'r broer (+/- 2 jaar ouder) eens heeft betrapt.. Niet met iemand anders, maar met haar kleren aan.. Op de computerkamer.. "Zeg, staan mijn schoenen hi.....?" exit stage left.. edit: typo
|
![]() |
ik zou in ieder geval niet opstaan ghehehe
![]() heb het wel gehad met mijn broertje. snel braaf naast elkaar gaan leggen en doen alsof je van niks weet. Hij had het toch wel door daar niet van.
|
Bij mij mogen we sowieso niet naar boven om de een of andere vage wazig nutteloze reden. Bij mijn vriendin komen ze nooit binnen als de deur dichtzit, 's ochtends ook niet. Maar als het zou gebeuren...ik zou me kapotschamen en onder de dekens gaan liggen..zij zou zich waarcshijnlijk helemaal rot lachen.
|
![]() |
Ik en mn ex werden een keer 'betrapt' (naja, betrapt, je kon het bed in de huiskamer horen kraken dus..
![]() ![]() T was pas leuk toen die zus ook een vriend had die bleef pitten als ik daar ook bleef pitten, ging iedereen om 4 uur snachts opeens naar de wc en niemand zei wat tegen elkaar ![]() "Hadden jullie het ook lekker?" ![]()
|
![]() |
misschien raar, maar als zijn ouders binnen kwamen zou et me niet eens zoveel schelen, maar als de mijne het waren...
![]() zijn ouders kloppen of roepen altijd, de mijne ook.. 1 keer stormde mijn broertje binnen ik zei alleen 'wil je in het vervolg ff kloppen? dankjewel'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? Missy | 500 | 19-09-2007 21:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Bloempjuh | 15 | 08-05-2004 14:06 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen als je je vader met een vent betrapte? Catullus | 67 | 24-01-2004 00:36 | |
Seksualiteit |
Heren, wat zou u doen in zo'n geval? AngelLena | 56 | 15-06-2003 21:16 | |
Drugs & Alcohol |
wat zou jij goed vinden? kaaskont | 19 | 19-04-2003 23:32 |