Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 16:19
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
is al eens gebeurt..
was lekker bezig met aan hem te sjorren ineens kwam zijn broer binnen
die zo van: " lekker bezig zie ik? "
ik zo'n rooie kop als iets!
Oud 07-04-2002, 14:54
LaDushi
LaDushi is offline
Damzzzz als mij ma binne zou komen zo ze zoiets heben van ohw sorry hihi en dan zou ze weg gaan.Maar met me ex heb ik het wel eens gehad met zijnb moerder.Dat was zowiezo al een heks maar nu had ik het helemaal met haar gehad veel later ook met hem dus hahaa.
Oud 07-04-2002, 18:04
lennuzz
lennuzz is offline
ik was dus degene die binnenkwam ik was het irritante kleine zusje en ik kwam mijn broer 25 gulden teruggeven van de bioscoop ofzo, en ik wist dat hij daar binnen was met zijn vriendin, dus ik was al 5 keer op en neer gelopen en twijfelen of ik naar binnen zou gaan, nou, dus ik doe de deur expres heel langzaam open, ik hoor nix dus ik kijk verder, ligt mijn broer daar bovenop, vriendin onder, kijken mij allebei zo aan met een blik van: wat doe jij hier?
en ik dacht van: wat doe ik hier? dus ik gooi die 25 gulden snel naar binnen en ik maak dat ik wegkom (ik weet trouwens niet hoe dat overkwam, een briefje van 25 er naartoe gooien )
die vriendin heb ik hier trouwens nooit meer gezien...... wel op school, en toen deed ze ook heel normaal en lief enzo...:\
Oud 07-04-2002, 22:08
LittleLucille
LittleLucille is offline
had ik ook ik was de gene die mijn zus betrapte...
ik liep naar boven om haar schaar te lene .... (ieuw)
dus ik storm haar kamer binnen en toen nou jah je kunt het zelf wel verzinnen weet jewel ....
ik zo van: ooo sorry hehe ik ben weer weg... trap weer af stommelen

erg he
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:27
ABrules
ABrules is offline
Ooooooh meaaaaan Humor man dit topic.

Als het die moeder zou zijn zou ik er niet zoveel problemen mee hebben, maar die vader....
die is politieagent dus denk ik dat ik ineens op een wondere manier een strafblad vol met verkrachtingen enzo heb staan en dus heel wat maandjes cel ofzo...
of met een gummiknuppel er van langs krijgen..... ouch!!!

maar ik zal het denk ik nooit bij haar thuis doen... bij mij thuis hoef ik nergens bang voor te zijn want er durft hier niemand op mijn kamer te komen. hehehehe.

LOL
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:38
Verwijderd
Tja...
Een keer m'n zus en d'r ex betrapt. En nu heb ik dus m'n vriendins zus 2x met 'r ex betrapt (het is normaal daar ofzow )

mijn zus: Ik loop naar binnen, "Chris, weet jij toeva.... Sorry "
haar zus: We lopen naar binnen, zit ze daar in de hoek, op d'r knieën en hij met z'n broek op de grond... SMILE
En de 2e keer loop je naar binnen, "Ik moet ff de radio pakken... Eheh... Hoi Stefan... Dag Stefan... EN Mariel" Weg met rode kop

Maja...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 01:53
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Stel je hebt een vriend/vriendin, en je bent toe aan sex samen, het gaat goed, fantastisch om het ff goed te zeggen

je bent lekker bezig met sex, beide zo geil als een koekje, en de deur van de kamer slaat open, daar staat haar ma...

wat zou jij doen?

dat zou graag van jullie willen weten
uhm... heb 1x gehad dat ik met m'n ex heel intiem bezig was... lekker elkaar pesten enzow... en op een gegeven moment lig ik haar te likken (en 't was bloedheet buiten, dus geen dekens nix...) ... komt ineens dr ma binnenzetten met de mededeling dat ze nog iets aan dr huiswerk moest doen... ('t klonk eigelijk meer iets als: "eef, vergeet je niet dat je ook nog *deur open* ...erh... laat maar..... ") dan baal je wel
Oud 10-04-2002, 09:55
M@TRIX
M@TRIX is offline
doorgaan natuurlijk, geef k nix om mar ze moet nie blijve kijke, mar meestal lope ze tog gewoon weg, en ze durve er meestal tog nie op terug te kome
Oud 10-04-2002, 13:29
LIND@
LIND@ is offline
Tip: doe de deur op slot of zet wat zwaars voor de deur.... geen last van dan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:51
amehoewla
amehoewla is offline
haha.. heb ik ook es gehad...

(hoorde ik pas jaar later hoor)

Mijn zus zou voor het eerst met haar toenmalige vriendje naar bed.. hij net een condoom pakken.... kom ik aan (moest door haar kamertje om naar de wc te gaan).. * hoi.. kmoet ff naar de wc* ...

Wist ik veel wat zij aan het doen waren.. ik was het naïeve kleine zusje..

nix aan de hand dus.. (voor mij)

Oud 10-04-2002, 21:22
-Ikke-
-Ikke- is offline
Ik heb mijn ouders eens betrapt,

ik de deed de deur open....

zij keken me aan, ik deed de deur terug dicht..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
-Ikke- schreef:
Ik heb mijn ouders eens betrapt,

ik de deed de deur open....

zij keken me aan, ik deed de deur terug dicht..
Heb ik ook eens gehad Kom je binnen lopen, zie je je moeder met een wildvreemde vrouw in bed liggen "Ze was dronken" TRAUMA'S
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:48
Gwen.
Gwen. is offline
Hmm door zijn ouders.. me verstoppen, bij mij thuis.. me ook verstoppen..
Oud 11-04-2002, 14:23
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ooeeh...

Ik ken iemand (ik noem geen namen) die d'r broer (+/- 2 jaar ouder) eens heeft betrapt.. Niet met iemand anders, maar met haar kleren aan.. Op de computerkamer.. "Zeg, staan mijn schoenen hi.....?" exit stage left..

edit: typo
Oud 11-04-2002, 14:57
rabecca
rabecca is offline
ik zou in ieder geval niet opstaan ghehehe
heb het wel gehad met mijn broertje.
snel braaf naast elkaar gaan leggen en doen alsof je van niks weet.
Hij had het toch wel door daar niet van.
Oud 11-04-2002, 15:18
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Bij mij mogen we sowieso niet naar boven om de een of andere vage wazig nutteloze reden. Bij mijn vriendin komen ze nooit binnen als de deur dichtzit, 's ochtends ook niet. Maar als het zou gebeuren...ik zou me kapotschamen en onder de dekens gaan liggen..zij zou zich waarcshijnlijk helemaal rot lachen.
Oud 11-04-2002, 16:34
DarkCat
DarkCat is offline
Ik en mn ex werden een keer 'betrapt' (naja, betrapt, je kon het bed in de huiskamer horen kraken dus.. ) door zijn zusje.. die mept die deur open en roept tegelijkertijd: 'HEE, HEEFT EEN VAN JULLIE NOG WIET, WANT IK HE...' Wij allebei opzij kijken, iets als 'zout een eind op' geroepen en zij sloeg de deur weer achter zich dicht.. is twee keer gebeurt ofzo. Of we lagen sochtends naakt in bed, half onder de deken en de deur ging open "moesten jullie niet naar school/werk"

T was pas leuk toen die zus ook een vriend had die bleef pitten als ik daar ook bleef pitten, ging iedereen om 4 uur snachts opeens naar de wc en niemand zei wat tegen elkaar

"Hadden jullie het ook lekker?"
Oud 11-04-2002, 16:35
Klaine Je
Klaine Je is offline
misschien raar, maar als zijn ouders binnen kwamen zou et me niet eens zoveel schelen, maar als de mijne het waren...

zijn ouders kloppen of roepen altijd, de mijne ook..

1 keer stormde mijn broertje binnen

ik zei alleen 'wil je in het vervolg ff kloppen? dankjewel'
Oud 11-04-2002, 18:22
nouk16
nouk16 is offline
Laatst betrapt door m''n zusje. Ze wilde naar binnen en omdat het donker was deed ze het licht maar aan. m''n vriend was zo slim om de deur dicht te trappen alleen kwam d''r voet toen tussen de deur waardoor ze lekker kwaad werd.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten