Scholieren.com forum
Beantwoorden
12
Oud 04-04-2002, 11:59
Verwijderd
Soullar schreef:
*verhaal*
~~

Jij online nu??

Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel... Klaarkomen is wel lekker bij het beffen, alleen het is zoooooveel anders dan als je heel veel lichamelijk contact hebt... kweenie

nahja tis eigenlijk allemaal wel lekker, of ik der nou van kom of niet

lofjoe
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:39
ik vind klaarkomen belangerijk VOOR mijn vriend zelf vind ik het niet zo belangerijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:15
Verwijderd
MiZz LATEX schreef:
ik vind klaarkomen belangerijk VOOR mijn vriend zelf vind ik het niet zo belangerijk.
Dat heb ik eigenlijk ook... en dan spreek ik mezelf bestwel tegen in dit topic haha...
Nahja ik maak onderscheid tussen meisjes en jongens...omdat jongens het over het algemeen wel belangrijk vinden, toch???

nahja ik vind het gewoon belangrijk dat hij komt... Tenzij hij er zelf ook geen probleem mee zou hebben maar dat betwijfel ik

Ten eerste omdat ik het fijn vind dat hij komt... geeft me toch het gevoel dat ie het lekker vond.. Kzou me toch wel kut voelen als ik wist dat "ik hem niet heb kunnen laten komen" om het maar even stom te zeggen... En ook al zou het aan hem liggen, ik zou dan wel naar mezelf gaan kijken...

Ten Tweede omdat ik weet hoe lekker hij het vindt, en omdat ik graag wil dat ie geniet En omdat ik het hem gun.....Kvind het fijn voor hem als ie der plezier aan heeft
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:20
Sex zonder klaarkomen is als ontzettend nodig naar de plee moeten maar niet kunnen.

ZOOOO'N KUTGEVOEL.

Het komt misschien omdat ik een man ben, maar ik vind het een ontzettend anti-climax als je bijna komt en dan toch niet.
Oud 05-04-2002, 16:37
ik vind de daad op zich even bevredigend als klaarkomen
Oud 15-05-2002, 09:43
ik denk dat het voor de man belangrijker is dan voor de vrouw. Ik vind het meestal niet noodzakelijk maar wil meestal wel. Mijn vriendin vindt het niet altijd belangrijk.
Oud 15-05-2002, 13:56
Stelling: Het gaat tijdens de sex om het samenzijn, de intimiteit, het genot.. En klaarkomen is daarin niet belangrijk, klaarkomen zegt niets over het wel of niet lekker-zijn van sex.

Eens of niet eens, en wie van de meiden kan zich in mijn gedachte/gevoel herkennen...?

ik ben het daar helemaal mee eens het is mooi meegenomen maar ik kan ook ontzettend van sex genieten als ik niet klaarkom omdta ik heel vaak heel lang op t puntje van klaarkomen zit maar dan net niet...en dit vind ik zelf echt heel lekker...mar ik denk dat het voor een jongen heel anders is...sex met mijn vriend is gewoon heel lekker ik vind t fijn om met hem intiem te zijn en dan voel ik ook echt dta we van elkaar houden en dat zegt ie tijdens de sex ook vaak tegen me...sex gaat voor mij totaal niet om t klaarkomen!
Met citaat reageren
12
Beantwoorden

Soortgelijke topics

Normale versie Uitloggen