Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 00:42
Woeshje
Woeshje is offline
Hallo mensen,

Mijn vriendin(15) & Ik(17) hebben sinds kort seks, en we genieten er volop van, Na voorspel van een uur(of langer Ligt eraan hoelaat het is), hebben we er beide zin in.

Echter lopen we tegen problemen aan ik zal ze even op een rijtje zetten.
  • Sommige standjes doen pijn, zowel voor haar als voor mij(Dat experimenteren we).
  • Af en toe is haar vagina droog
  • Ik merk er zelf niks van, maar ze zegt dat ze pijn heeft bij bepaalde (Ik denk zelf dat het haar baarmoederhals is).
  • We komen na meestal langer dan 2 uur vrijen beide niet klaar.
  • Het 'Afmaken' lukt alleen bij mij niet bij haar, Ik kan haar beffen ect. wat ik wil ze komt niet klaar.(Dat ligt ongetwijfeld aan mij, Iemand tips?)
  • Ze heeft schaamte voor haar bovenlichaam(Respecteer ik).

Ik hoop dat Jullie lezers enige tips voor mij en of haar hebben.

mvg, Woeshje
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 06:05
RAWRx
RAWRx is offline
Citaat:
  • Af en toe is haar vagina droog
  • Ze heeft schaamte voor haar bovenlichaam(Respecteer ik).
daar hebben heel veel mensen wel eens last van.
en voor het niet klaar komen, als je je er juist zo op richt en naar een orgasme toe gaat werken kan het noggal een omgekeerd effect geven
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 09:06
Woeshje
Woeshje is offline
We letten daar totaal niet op , maar op 1 of andere manier wilt het niet lukken x)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 11:26
Verwijderd
Als haar vagina droog is, is ze niet (fysiek) opgewonden genoeg. Dan moet je er dus geen piemel in proberen te schuiven, want dat maakt het niet lekkerder én zorgt ervoor dat ze de volgende keer waarschijnlijk ook minder nat wordt, omdat ze dan ietsje gespannen is. Dat je veel voorspel hebt gehad, wil niet per se zeggen dat je dus ook meteen seks kunt/moet hebben.

Als een standje bij jullie allebei pijn doet, wat doet er dan precies pijn?

Als het alleen bij haar pijn doet als het diep gaat (bijvoorbeeld als je achterlangs gaat of zij haar benen over jouw schouders heeft liggen), dan is er inderdaad een kans dat je haar baarmoedermond raakt. Kun je weinig aan doen; gewoon iets minder diep/hard stoten in dat standje.

Wat haar klaarkomen betreft, daar kan zij alleen tips over geven. Kan ze het bij haarzelf wel? En zo niet met de vingers, dan misschien met de straal van de douchekop of eventueel een vibrator? Als ze het zelf al niet kan, kan ze jou natuurlijk geen tips geven over wat je moet doen. Als ze het wél zelf kan, zal ze ook moeten kunnen uitleggen wat jij moet doen om haar over het randje te helpen. Daar kunnen wij weinig zinnigs over zeggen.

(Nou ja misschien als algemene tip: domweg met je tong als een vleesflap over haar vulva heenwalsen helpt niet echt - maak een puntje van je tong, draai rondjes om de clitoris (opletten: sommige meiden vinden het lekker als je over de blote clitoris heengaat, maar voor veel is dit te gevoelig; dan moet je dus over het 'kapje' dat eroverheenzit heengaan), beweeg heen en weer, op en neer, of lange halen van de onderkant van de vagina tot aan de clitoris, en zorg op een gegeven moment voor een regelmatige herhalende beweging die ze erg lekker vindt, want met teveel afwisseling is het sowieso moeilijk om klaar te komen, hoewel dat een tijd lang natuurlijk ook juist leuk en spannend kan zijn).

Schaamte voor haar bovenlichaam, hmmm... eerlijk gezegd vind ik dat je eigenlijk geen seks zou moeten hebben als je je schaamt voor (delen van) je lichaam, want dan is het áltijd moeilijk om jezelf zo te ontspannen en te laten gaan dat het écht leuk is. Het is dus wel zaak dat zij leert haar lichaam te accepteren en waarderen zoals het is - dat is best moeilijk voor een meisje in de puberteit, maar gaandeweg pikt ze het hopelijk wel op.
Maar wat moet ik me voorstellen bij 'jij respecteert haar schaamte'? Ja natuurlijk respecteer je haar gevoelens, maar ik hoop toch zeker dat je haar wel duidelijk maakt dat jíj het allemaal wel heel mooi vindt en dat ze zich nergens voor hóeft te schamen?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 14:30
Woeshje
Woeshje is offline
Bedankt voor de tips en een aanmerking over de schaamte, ze heeft een erg laag zelfbeeld ect. ze vindt zichzelf dik doet er alles aan om af te vallen. ( tot erge dingen aan toe )

Ze schaamt zich voor haar buik en vandaar het boven lichaam bedekt. voor de rest schaamt ze zich niet.

En als ik haar al 1000e malen heb verteld dat ze niet dik is, dan gelooft ze dat niet.
Dan zeg ik ; ik lieg nooit tegen jou, en dan is het nee ok klopt.

Laatst gewijzigd op 26-10-2010 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 15:43
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Bedankt voor de tips en een aanmerking over de schaamte, ze heeft een erg laag zelfbeeld ect. ze vindt zichzelf dik doet er alles aan om af te vallen. ( tot erge dingen aan toe )

Ze schaamt zich voor haar buik en vandaar het boven lichaam bedekt. voor de rest schaamt ze zich niet.

En als ik haar al 1000e malen heb verteld dat ze niet dik is, dan gelooft ze dat niet.
Dan zeg ik ; ik lieg nooit tegen jou, en dan is het nee ok klopt.
Ik denk niet dat je dat negatieve zelfbeeld zomaar uit haar hoofd krijgt, maar er is dan toch ook niks op tegen om haar bijv een hemdje aan te laten houden? Misschien voelt ze zich dan wat meer op haar gemak, en gaat het vrijen ook beter.
Oud 26-10-2010, 17:42
Verwijderd
Jemig zeg, als ze zo'n negatief zelfbeeld heeft dat d'r vriendje niet eens aan d'r buik mag komen of deze mag zien, dan moet ze geen hempje aan houden bij de seks, dan moet ze naar een psycholoog. Dat is echt niet gezond, hoor. Natuurlijk zijn er altijd punten aan je lichaam waar je onzeker over bent, maar zélfs in de puberteit moet je je toch erover heen kunnen zetten dat als je vriendje je herhaaldelijk verzekert dat je die buik prachtig vindt, jij dan misschien zelf wel alsnog lelijk kunt vinden, maar dat het toch echt niet erg is om 'm te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 20:22
Woeshje
Woeshje is offline
Citaat:
Jemig zeg, als ze zo'n negatief zelfbeeld heeft dat d'r vriendje niet eens aan d'r buik mag komen of deze mag zien, dan moet ze geen hempje aan houden bij de seks, dan moet ze naar een psycholoog. Dat is echt niet gezond, hoor. Natuurlijk zijn er altijd punten aan je lichaam waar je onzeker over bent, maar zélfs in de puberteit moet je je toch erover heen kunnen zetten dat als je vriendje je herhaaldelijk verzekert dat je die buik prachtig vindt, jij dan misschien zelf wel alsnog lelijk kunt vinden, maar dat het toch echt niet erg is om 'm te laten zien.

Ik denk ook dat het met de puberteit te maken heeft, veel meisjes van die leeftijd zijn onzeker over hun lichaam ect.
Wat leuk dat je over psychologie begint, toevallig zit ze daar. x3
Maar waarom en hoe en wat ect. Daar praat ik liever niet over. Dat weten alleen ik en d'r moeder.

En @ Pluisje

Dat is ook de reden waarom ik het accepteer en respecteer, Als dat hempie niet aan is, dan voelt ze zich niet op d'r gemak en dat is niet de bedoeling. Zij moet er ook wel plezier in hebben en dat gaat niet als je je niet op je gemakt voelt
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 21:15
Em.
Em. is offline
Misschien komt het ook wel doordat zij de hele tijd denkt 'o wat ben ik lelijk, o hij vindt me uit de hoek vast lelijk, o jee ik moet klaarkomen anders denkt hij dat hij wat fout doet', want zulke gedachten helpen ook niet echt.

Want als ze zelf kan klaarkomen (alleen en zo) dan ligt het niet aan haar lichaam (om het even zo te zeggen). Kan ze trouwens klaarkomen waar jij bij bent? Zonder jouw hulp dan, zegmaar, als je gewoon toekijkt? Of echt alleen niet als jij probeert haar klaar te laten komen? Geeft ze je trouwens aanwijzingen over wat het lekkerst is? Hoe lang houd je zoiets vol? Dat ze niet door penetratie klaar kan komen is vrij normaal (70% van alle vrouwen kan dat niet, geloof ik) maar op andere manieren zou het wel moeten lukken. Als je het goed/lang genoeg/volgens haar wensen doet dan. Maar het zou me ook niet echt verbazen als het iets psychisch is, als ze zo'n laag zelfbeeld heeft, waardoor ze zich niet genoeg kan ontspannen/overgeven oid.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 21:56
Woeshje
Woeshje is offline
Citaat:
Misschien komt het ook wel doordat zij de hele tijd denkt 'o wat ben ik lelijk, o hij vindt me uit de hoek vast lelijk, o jee ik moet klaarkomen anders denkt hij dat hij wat fout doet', want zulke gedachten helpen ook niet echt.

Want als ze zelf kan klaarkomen (alleen en zo) dan ligt het niet aan haar lichaam (om het even zo te zeggen). Kan ze trouwens klaarkomen waar jij bij bent? Zonder jouw hulp dan, zegmaar, als je gewoon toekijkt? Of echt alleen niet als jij probeert haar klaar te laten komen? Geeft ze je trouwens aanwijzingen over wat het lekkerst is? Hoe lang houd je zoiets vol? Dat ze niet door penetratie klaar kan komen is vrij normaal (70% van alle vrouwen kan dat niet, geloof ik) maar op andere manieren zou het wel moeten lukken. Als je het goed/lang genoeg/volgens haar wensen doet dan. Maar het zou me ook niet echt verbazen als het iets psychisch is, als ze zo'n laag zelfbeeld heeft, waardoor ze zich niet genoeg kan ontspannen/overgeven oid.
Ze durft zelf niet klaar te komen bij mij, of ik moet het doen of niet.
Ze geeft me genoeg aanwijzingen en ze geeft aan wanneer ze wat anders wilt proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 22:00
Pluis
Pluis is offline
Tja, zo lang zij zich niet op haar gemak voelt, op welke manier dan ook, zal dat klaarkomen niet lukken, waar je je tong of je vingers ook steekt. Maar heb je haar al gevraagd wat zij heel fijn vindt als jullie samen zijn? Misschien vindt ze dat hele klaarkomen helemaal niet zo belangrijk als bijvoorbeeld heel uitgebreid knuffelen en dat je zegt dat je haar mooi vindt? Ik noem maar wat. Persoonlijk vind ik klaarkomen niet het belangrijkste aan seks, ik vind het knuffelen en strelen en kussen eromheen en heel dicht bij elkaar zijn veel fijner én belangrijker.
Oud 28-10-2010, 00:02
Woeshje
Woeshje is offline
Klopt pluis, je hebt helemaal gelijk.
En ik heb idd gevraagd wat ze het fijnst vind.
Als ik bij haar kan zijn ben ik helemaal blij.
En ik respecteer haar keuzes.
Maarja in preciepe kan deze topic gesloten worden.

Ik bedank jullie voor de hulp en tips.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 10:49
Pluis
Pluis is offline
Misschien komen er nog andere users met een zelfde soort probleem het hun lief die met dit topic geholpen kunnen worden, dus ik laat hem toch maar open.

Regels voor berichten