![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik blijf erbij dat jongens banger zijn om voor mietje uitgemaakt te worden... Dat is dan ook niet 'cool', natuurlijk, terwijl je als je als meisje iets met een ander meisje hebt, wel 'cool' bent... En denk dat het ook wel ligt aan met wie je omgaat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben 14, 100 procent hetero,maar ik zou toch wel es willen een meisje kussen gewoon uit nieuwsgierigheid
ik vindt homo's die kussen trouwens niet vies.hangt er vanaf hoe ze kussen,zo heel wild vind ik vies,maar als ze zo heel lief kussen en handje in handje lopen vind ik het juist schattig |
![]() |
|
Nee...kweetniet of dit met openheid heeft te maken, het feit dat bijna alle mannen weigeren...Zelfs niet sexueel gezien, vind ik vrouwen mooier...denk ik
Kbedoel 2 harige grove loebassen van kontneukers versus 2 gestroomlijnde, mooi gevormde meiden... Ik weet wat te kiezen...trouwens, nee, ik heb nix tegen homosexualiteit, kheb het over schoonheid niet over sexualiteit he ![]() Ik denk graag ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mmm......ik heb sinds kort een vriendin die Bi is......en toen ze zo daar over vertelde ben ik daar eigelijk over na gaan denken...ik zou het wel een keer willen proberen maar nooti een realtie met diegene beginnen....en dan zekker weten niet mer jongen erbij ofso maar wel alleen met dat meisje/vrouw
maar aangezien ik nu een vriend heb zou ik het niet doen....vreemdgaan komt niet voor in mijn woorden boek....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dikke kus, Tha bomb Vivi© |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
heb ooit eens met een jongen gezoend uit nieuwsgierigheid, en dat prikkelde me totaal niet, deed me helemaal nix. dus Nee 21,M
|
Ik zal ook eens even antwoorden...al moet ik de vraag even een beetje omdraaien.. Aangezien ik homo ben is het voor mij heel natuurlijk en aantrekkelijk om met een man naar bed te gaan
![]() Maar als je me vraagt of ik het met een vrouw zou willen doen dan zou ik toch ff heel goed moeten denken...Ik vind het namelijk niet aantrekkelijk aangezien het mn geaardheid niet is... "Gadverdamme" wat in dit topic wel heel vaak verschijnt vind ik toch nog wel een wat groot woord...maar het zou toch in die richting gaan... Maar onder het motto van "je moet alles een keer proberen" zou ik het heel misschien theoretisch wel een keer kunnen doen...
|
Verwijderd
|
Ja.. ik heb het er laatst nog over gehad met een vriendin, zij en ik met elkaar.. alleen ik heb een vriend, en die vind dat niet zo leuk.. anders zou het binnenkort wel gebeuren denk ik..
En ik had het dr laatst met mn vriend over, waarom veel meer meisjes ut dus wel willen.. maar ik vind 2 meisjes ook mooi samen zeg maar, en wat ze met elkaar doen ook.. 2 jongens dan zie je toch veel sneller een gast die een andere gast in zn kont neemt, neej.. mooi beeld lijkt me dat niet.. daarom ms minder aantrekkelijk ofzow? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |