![]() |
|
1.ben je maagd?
yup 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? n.v.t. 3.gebruik je anticonceptimiddelen? nope 4.heb je voorlichting gehad? yep, op school 5.denk je vaak aan sex? gaat wel....ni echt extreem veel ofzow 6.wil je kinderen? misschien wel, weet ik nu nog ni 7.ben je...hetero/bi/homo k moet eerlijk zeggen da'k daar nog geen idee van heb....maar ja da komt nog wel.... 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? als je jezelf wilt bewaren voor iemand, ga gerust je gang, maar ik denk ni da ik het zou willen. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? sure. hoe vaak? geen idee, k hou het precies ni bij ofzow. 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ni echt....heel soms
||
Citaat:
4. Ja. 5. Soms. 6. Vast wel, ooit. 7. Hetero. 8. Bullcrap. 9. Ja, twee keer per dag tot twee keer per week. 10. Yep. Manuzhai
|
![]() |
1.ben je maagd? nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, pil en condoom 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? ja 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? moet kunnen 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, paar dagen in de week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? soms |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. ben je maagd? Ja
2. zo nee,hoe oud was je voor het eerst? / 3. gebruik je anticonceptimiddelen? / ( condoom is wel handig) 4. heb je voorlichting gehad? ja 5. denk je vaak aan sex? ja ![]() 6. wil je kinderen? ja 7. ben je... hetero/bi/homo : hetero 8. wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? onzin 9. mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja (niet veel , bij eenzaamheid) 10. bespreek je dit onderwerp met je vrienden? niet echt |
![]() |
|
1.ben je maagd? nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst?16/17? 3.gebruik je anticonceptimiddelen?jah, ik doe aan vrouwencondooms ![]() 4.heb je voorlichting gehad? wattes? 5.denk je vaak aan sex? tuurlijk, zeker met zo'n vriendin! 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? onzin, anders kan je niet op grond van seksuele prestaties trouwen ![]() ![]() 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, verschilt, tussen 3 en 10 keer per week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? een aantal van deze wel jah!
|
Verwijderd
|
1.ben je maagd?NEE
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst?16 3.gebruik je anticonceptimiddelen?JA PIL 4.heb je voorlichting gehad?JOAH 5.denk je vaak aan sex?NEUH VALT MEE 6.wil je kinderen?JA 7.ben je...hetero/bi/homoHETERO 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk?GOED 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak?NEE NOOIT 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? JA |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Miss_McCartney schreef:
[B]hey peeps mot ff voor bio een enquete over sex houwe als jullie zouwe willuh helpen plzzz graaaaaag je hoeft nie alle te beantwoorden kheb em nie gemaakt me bio docente ik vin em beetje vaag iniedergeval thanxxxx 1.ben je maagd? nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, de pil 4.heb je voorlichting gehad? ja, op school 5.denk je vaak aan sex? mja 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? onzin, totaal uit de mode 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? nee, geen behoefte aan 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? met mijn beste vriendin alleen |
![]() |
|
1.ben je maagd? nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 14 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ga aan pil 4.heb je voorlichting gehad? ja zo vaak :/ 5.denk je vaak aan sex? ja 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo.. hetero of bi kweet t nog niet zeker 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? mwoah 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, 2/3 keer per week ofzo? 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ja
|
1.ben je maagd? Nee (weegschaal)
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 19 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Nee, vriendin wel aan Pil 4.heb je voorlichting gehad? Ja 5.denk je vaak aan sex? Wat is vaak? Niet zo vaak als vroeger 6.wil je kinderen? Op den duur wel. 7.ben je...hetero/bi/homo Hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Jammer 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Ja, +- 1 keer per dag 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Masturberen? Nee. Sex ook niet. Mijn sexleven gaat ze geen donder aan. |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd? nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, rubberz 4.heb je voorlichting gehad? ja genoeg 5.denk je vaak aan sex? bijna alleen maar 6.wil je kinderen? ik denk t wel... maar later pas, en niet teveel 7.ben je...hetero/bi/homo heel erg hetero, beetje bi (trio's zijn cool, no bullshit btw) 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? mag iedereen zelf weten. Ik vind t onzin dat sex voor t huwelijk verboden zou zijn. Maar nog maar een keer: iedereen moet t zelf weten 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, laatste tijd steeds minder, maar zo 1 a 2 keer per week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ja
|
1.ben je maagd?
Ja 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? nvt 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Ja, de pil 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? ja 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Moet iedereen voor zichzelf weten, voor mij hoeft het niet. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, een paar keer in de week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Ja, maar meer met mn vriend, dan met vriendinnen. En ik praat er niet heel makkelijk over
|
![]() |
1.ben je maagd?
nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? ik was 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, ik slik de pil 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? ik denk het wel 6.wil je kinderen? dat weet ik nog niet helemaal 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? geen issue 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? nee, ik masturbeer niet 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ja |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd? Nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, 4.heb je voorlichting gehad? van school en een beetje van thuis 5.denk je vaak aan sex? tuurlijk wie niet 6.wil je kinderen? als effe kan wel ja 7.ben je...hetero/bi/homo? bi 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? dan mis je wel wat , je zou maar trouwen op je 40 ste 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? best vaak, 3-4 keer per week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Ja [/B][/QUOTE]
||
Citaat:
2. -- 3. nee 4. nee 5. ja 6. ja 7. hetero 8. waarom niet? 9. ja, hoe vaak is afhankelijke van mijn stemming die tijd... 10. alleen met een paar vriendinnen
|
![]() |
1.ben je maagd?
-Jah 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? - // 3.gebruik je anticonceptimiddelen? - Nope..? 4.heb je voorlichting gehad? - Nope 5.denk je vaak aan sex? - Jah redelijk 6.wil je kinderen? -Nope! 7.ben je...hetero/bi/homo -Hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? - Moet kunnen 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? - Jah 5 x per week..? 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? - Nope..
|
![]() |
[B]1.ben je maagd?
nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja Pil 4.heb je voorlichting gehad? jah 5.denk je vaak aan sex? neeeeeeej k denk er eigenlijk nie zo vaak aan 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? moet je zeluf weten 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? neej 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ja, soms ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1.ben je maagd?
Ja 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? n.v.t. 3.gebruik je anticonceptimiddelen? n.v.t., maar als het zover is: uiteraard! 4.heb je voorlichting gehad? op school bedoel je? Ja. 5.denk je vaak aan sex? wat is vaak? Ik vind zelf van niet. 6.wil je kinderen? Als zij wil, dan ik ook wel ![]() 7.ben je...hetero/bi/homo Hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Vreemd, waarom zou je niet met elkaar naar bed gaan? Als je nou zoveel van elkaar houd? 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, heel weinig (als ik vergelijk met sommige replys hier op dit forum), misschien 1 keer in de 2 weken ofzo 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? NEEEE!!!!, dingen die ik uitspook tijdens de sex en of ik sex heb gehad zal ik ze dus NOOOIT vertellen. Dat is toch prive, of heb ik dat zo fout? |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd? ****Nope
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? ****15 3.gebruik je anticonceptimiddelen?**** ja 4.heb je voorlichting gehad? **** nee 5.denk je vaak aan sex? ****ja 6.wil je kinderen? ****ja 7.ben je...hetero/bi/homo **** hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? ****moet iedereen zelf weten 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ****ja elke dag 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? ****ja |
![]() |
|
1.Nee
2.Te jong 3.Soms 4.Wie niet? 5.Aagezien me bandleden hier zitten kan ik geen nee zeggen zonder gezeik te krijgen,Dikke ja dus 6.Huw??? 7.Yot nu toe hetero 8.Afschaffen en bestraffen 9.Ja kweenie hoevaak 10.Geloof je me als ik nee zeg?
||
![]() |
Citaat:
2. 3. nee 4. ja 5. ja 6. ja 7. hetero 8. goed,zolang je elkaar al echt goed kent/vertrouwd en het veilig is 9. ja, elke dag ofzo 10. nee
|
![]() |
1.ben je maagd?
Nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 19 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Ja 4.heb je voorlichting gehad? thuis, en op school 5.denk je vaak aan sex? redelijk vaak 6.wil je kinderen? Ja 7.ben je...hetero/bi/homo Hetro 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? op aich knap als je dat vol kunt houden, maar ik ben niet overtuigd van het nut. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Ja, als ik er zin in heb, eaantal keer per week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? soms |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd? NEEJ
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? NET PAAR DAAGJES 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? EHH CONDOOM DIE SCHEURDE 4.heb je voorlichting gehad? NEEJ NIE EGT 5.denk je vaak aan sex? MWAHH GAAT WEL 6.wil je kinderen? JAH ZEKUR 7.ben je...hetero/bi/homo HETRO 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? ZELF WETEN 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? 1 PER 2 WEKEN? 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? SEX WEL, MASTRUBEREN NIEJ
|
![]() |
[QUOTE]~*InDo SHorTy*~ schreef:
[B]1.ben je maagd? ja 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? niet van toepassing 3.gebruik je anticonceptimiddelen? nee, nog niet 4.heb je voorlichting gehad? ja hoor, genoeg 5.denk je vaak aan sex? soms 6.wil je kinderen? ja later, ik denk 2 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? dat is de keus van die persoon maar, mijn keus zal het niet zijn 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, best vaak 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? alleen met mijn beste vriendin |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd?
# Nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? # 15 jaar, en 9 maanden en 5 dagen 3.gebruik je anticonceptimiddelen? # ja de pil. 4.heb je voorlichting gehad? # ja verplicht via school 5.denk je vaak aan sex? # niet echt vaak, maar soms wel lijkt me logisch. 6.wil je kinderen? #later wel ja, maar nou nog niet hoor. 7.ben je...hetero/bi/homo # Hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? # als dat je standpunt is qua geloof ofzo vind ik dat je dat moet respecteren,maar zelf denk ik er niet zo over. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? # nope 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? # er word weleens over sex geluld ja,...
|
1.ben je maagd?
nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16, 1 maand 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ja, condooms binnekort de pil 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? wat is vaak?! ik denk normaal 6.wil je kinderen? ja, 2 het liefst een jonge en een meisje 7.ben je...hetero/bi/homo hetero voor 95% (5% bi) 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? moet je helemaal zelf weten, ik doe er niet aan 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? soms 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? nee, heel soms met 1 vriendin maar liever niet
|
1.ben je maagd? Neej 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 15 3.gebruik je anticonceptimiddelen? De pil 4.heb je voorlichting gehad? Van mn moeder 5.denk je vaak aan sex? Wat is vaak? Jongens denken iets van 20 keer per uur aan seks..Nou, dat haal ik niet hoor ![]() 6.wil je kinderen? Nu niet, ik denk over een paar lange jaren wel.Alleen wil ik eerst de tijd hebben voor mezelf, en dus niet zware verantwoordelijkheid voor anderen dragen 7.ben je...hetero/bi/homo Hetero, maar het is niet zo dat ik helemaal niets voor meisjes voel..Misschien seksueel bi ![]() 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Nergens op slaan...Je leert elkaar op een andere manier kennen, die heel belangrijk is voordat je trouwt. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Mmm, ik denk 5 keer per week ofzo 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Ja, met vrienden, maar ook met mijn vriendje ![]() Erg leuk onderwerp ![]() |
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd?
nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? Ruim 16 jaar 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Ja, ik heb vanaf het begin de pil gebruikt 4.heb je voorlichting gehad? Ja, van mijn ouders 5.denk je vaak aan sex? Ja, geloof dat het voor een meisje wel veel is ![]() 6.wil je kinderen? Ja!! 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Dat moet iedereen natuurlijk voor zich weten,maar ik denk niet dat het huwelijk een juiste grens is, denk dat het erom gaat dat je van iemand houdt. En dan bedoel ik wel écht houden van, voor mij zegt dat net zo veel. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Mwah, echt maar heel soms, misschien eens in de twee maanden. Niet zo'n behoefte meer aan. (alleen als ik mijn vriend héél erg mis) 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Met mijn eigen vriend natuurlijk wel en sommige dingen ook met een aantal vriendinnen, maar niet uitgebreid, het blijft toch iets voor mij en mn vriend.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1.ben je maagd?
-nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? -15 3.gebruik je anticonceptimiddelen? -ja 4.heb je voorlichting gehad? -ja 5.denk je vaak aan sex? -euhm.. wat is vaak.. kgeloof ut niet? 6.wil je kinderen? -ja 7.ben je...hetero/bi/homo -hetero, denk ik 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? -als dat je mening is, lekker zo doen.. maar ik vinnut onzin 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? -ja, weinig sinds mn vriend.. eens per maand denk ik.. echt weinig, tenzij met hem drbij meetelt.. 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? -met sommigen wel.. met bijna allemaal eigenlijk wel ja vaag idd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1.ben je maagd?
-nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? -16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? -vroeger wel, nu vriendin pil 4.heb je voorlichting gehad? -jep 5.denk je vaak aan sex? -ja 6.wil je kinderen? -ja, een stuk of 7 7.ben je...hetero/bi/homo -hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? -hoe meer hoe liever 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? -ja, genoeg 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? -tuurlijk
|
![]() |
1.ben je maagd?
Nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 3.gebruik je anticonceptimiddelen? mn vriendin gebruikt pil 4.heb je voorlichting gehad? niet echt, maar weet wel hoe alles in elkaar zit ![]() 5.denk je vaak aan sex? voordat ik nog maagd was wel, nu minder 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? normaal 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? kijk 5, minder=niet 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? masturberen...nee, sex met mn vriendin wel
|
1.ben je maagd? nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 15 3.gebruik je anticonceptimiddelen? de pil 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? verschilt, de ene keer meer dan de andere keer 6.wil je kinderen? tuurlijk 7.ben je...hetero/bi/homo? hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? moet iedereen voor zich bepalen 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? ja, heel soms 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? dit is ons belangrijkste onderwerp, iedereen is er heel open over, gelukkig |
![]() |
|
1.ben je maagd? Nee
2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 15 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Ja, de pil 4.heb je voorlichting gehad? Ja, in Groep 8 en de tweede klas op de middelbare school 5.denk je vaak aan sex? Valt mee 6.wil je kinderen? Ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Bullshit 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Nog nooit gedaan, echt waar! 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Soms |
![]() |
||
Citaat:
2.15 3.toen we het voor het eerst deden gebruikten we condooms, toen ben ik aan de pil gegaan, en nu heb ik implanon in mun arm laten zetten. 4.ja, van ouders en op school 5.gemiddeld 5 keer per dag 6.ja, 2 7.hetero 8.als die mensen daar in geloven moeten ze dat vooral doen, maar persoonlijk vind ik het nergens op slaan, ik vind sex een uiting van liefde. en het is ook niet leuk als je er pas na je huwelijk achter komt dat je partner een grote sexblunder is. 9.ja, gemiddeld 1 keer per 2 weken 10.nee. we praten wel veel over sex, maar niet over masturberen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1.ben je maagd?
nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16 jaar 3.gebruik je anticonceptimiddelen? ben aan de pil.. 4.heb je voorlichting gehad? ja 5.denk je vaak aan sex? ja 6.wil je kinderen? ja 7.ben je...hetero/bi/homo hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? vink eigenlijk.. wel goed ![]() 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? soms onder de douche.. 1x per week 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? alleen met me vriendje
|
![]() |
1.ben je maagd?
*nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? *16 jaar 3.gebruik je anticonceptimiddelen? *zij was aan de pil, maar ik zou de condoom wel gebruiken als ze dat niet zou zijn. 4.heb je voorlichting gehad? *ja op school, ouders, vrienden. 5.denk je vaak aan sex? *ja, waarom niet? 6.wil je kinderen? *ja 7.ben je...hetero/bi/homo *hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? *moet iedereen voor zichzelf weten, maar het zou voor mij een reden zijn om het uit te maken. 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? *ja, keer of 5 per week. 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? *ja hoor vaak zat.
|
![]() |
1.ben je maagd?
Nee 2.zo nee,hoe oud was je voor het eerst? 16,5 zoiets 3.gebruik je anticonceptimiddelen? Ja, de Pil. 4.heb je voorlichting gehad? Ja, van mijn moeder en op school. 5.denk je vaak aan sex? Iedere dag toch zeker wel, maar ja wat is vaak? 6.wil je kinderen? Weet ik nog niet, waarschijnlijk wel... 7.ben je...hetero/bi/homo Hetero 8.wat vind je van geen sex voor ut huwelijk? Nix voor mij, maar als iemand daar voor staat vind ik dat heel knap... 9.mastrubeer je wel es en ja hoe vaak? Gemiddeld denk ik eens per 2 dagen soms vaker, soms dus ook minder... 10.bespreek je dit onderwerp met je vrienden? Mijn reputatie op school was altijd dat ik veel van sex wist en dat ik er altijd veel over zei. Nu is dat wel minder, maar ik vind het nog steeds wel leuk om het er met vrienden over te hebben. Voor vriendinnen ben ik denk ik wel een soort ervaringsdeskundige geweest... (ze vroegen vaak van: he, hoe zit dat nou...) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Enquete over sex Kay's Choice | 40 | 08-05-2007 10:46 | |
Seksualiteit |
[enquête] Jouw seksleven Verwijderd | 47 | 24-04-2005 15:47 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete voor meisjes! Yos | 42 | 12-05-2004 10:27 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
sex enquete Miss_McCartney | 11 | 03-04-2002 14:25 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 |