Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 15:04
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
hokjes zijn vooroordelen... per defenitie....
niet perse, je kunt mensen ook in hokjes indelen vanwege hun kledingstijl of muziekkeuze
en daarmee hoef je niet per se te zeggen dat iemand met een rl polo, die je vast in t hokje kakkers indeelt ook per defenitie arrogant is...
het is maar net hoeveel je jezelf er mee bezig houdt en je er door laat leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 15:08
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
niet perse, je kunt mensen ook in hokjes indelen vanwege hun kledingstijl of muziekkeuze
en daarmee hoef je niet per se te zeggen dat iemand met een rl polo, die je vast in t hokje kakkers indeelt ook per defenitie arrogant is...
het is maar net hoeveel je jezelf er mee bezig houdt en je er door laat leiden
je propt iemand in een hokje vanwege kenmkerken die bepaalde hokjes typeren puur vooroordeel...
Oud 11-10-2002, 15:15
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
je propt iemand in een hokje vanwege kenmkerken die bepaalde hokjes typeren puur vooroordeel...
hmz dus iemand die een attitude van hier tot aan mexico heeft zou gelijk een kakker zijn en iemand die chronish depressief een gothic... ach het is natuurlijk maar hoe je t bekijkt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:08
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
hmz dus iemand die een attitude van hier tot aan mexico heeft zou gelijk een kakker zijn en iemand die chronish depressief een gothic... ach het is natuurlijk maar hoe je t bekijkt
ja volkomen mee eens....
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:13
strafcorner
strafcorner is offline
mijn god is het nou zo moeilijk.... hokjes bestaan bij de gratie van kortzichtigheid en generalisatie en natuurlijk zijn de criteria om iemand in een hokje te stoppen voor iedereen anders maar dat veranderd niets aan het feit dat de hokjes via vooroordelen worden ingedeeld ik bedoel je ziet een hanekam DUS is het een punker je ziet iemand in het zwart DUs is het een goffik zo gaat het nou eenmaal in het algemeen.. een hokje is niets meer en niets minder dan een verzameling van mensen die grove karakter eigenschappen en uiterijke kenmerken gemeenhebben. en je kan zo kakker als ik weet niet wat zijn en er gottic bij lopen, en dan word je geplaat in het hokje gottic puur vooroordeel.
Oud 11-10-2002, 17:38
nps
nps is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
het leven is hard, jij bent zielig pleeg zelfmoord of zeik niet

(en dat is alles wat ik hierover wil zeggen )
Oud 11-10-2002, 18:06
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Als ik me niet vergis, draag je een bepaalde soort kleding om je onder een bepaalde groep mensen te scharen, dan wil je dus graag in een hokje komen.. Is gewoon zo, iedereen wil ergens bij horen / zich ergens mee relativeren...
Dit is niet perse slecht, maar je kunt dan wel weer beoordeeld worden op de groep waarbij je wilt horen.. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:32
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
ja volkomen mee eens....
eh, ik niet
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:36
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
mijn god is het nou zo moeilijk.... hokjes bestaan bij de gratie van kortzichtigheid en generalisatie en natuurlijk zijn de criteria om iemand in een hokje te stoppen voor iedereen anders maar dat veranderd niets aan het feit dat de hokjes via vooroordelen worden ingedeeld ik bedoel je ziet een hanekam DUS is het een punker je ziet iemand in het zwart DUs is het een goffik zo gaat het nou eenmaal in het algemeen.. een hokje is niets meer en niets minder dan een verzameling van mensen die grove karakter eigenschappen en uiterijke kenmerken gemeenhebben. en je kan zo kakker als ik weet niet wat zijn en er gottic bij lopen, en dan word je geplaat in het hokje gottic puur vooroordeel.
aha, en als je goed had gelezen is dat precies wat k zei... je propt iemand in een hokje vanwege uiterlijke kenmerken (hanekam, polo's, zwarte kleding etc.) als je dat vooroordelen wilt noemen... tsja; ik denk persoonlijk meer aan een bepaald gedrag dat iemand uit een hokje zou moeten vertonen (een kakker zal wel arrogant zijn en een punker een achterlijke vandaal) wanneer je t over "vooroordelen" hebt..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:00
mood indigow
mood indigow is offline
ksnap echt niet wat iedereen nou moeilijkdoet..

wat boeit ut..

get a life
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:05
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
ksnap echt niet wat iedereen nou moeilijkdoet..

wat boeit ut..

get a life
AMEN PREES DE LORD!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
littleprincess schreef:
, dat ik als ik kak draag,

[/B]
wat doe je hier zelf dan?
Oud 11-10-2002, 20:39
italianboy
italianboy is offline
het is heerlijk om in een hokje te worden gedrukt..

heb je tenminste iets waar je je druk om kan maken
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Als ik me niet vergis, draag je een bepaalde soort kleding om je onder een bepaalde groep mensen te scharen, dan wil je dus graag in een hokje komen.. Is gewoon zo, iedereen wil ergens bij horen / zich ergens mee relativeren...
Dit is niet perse slecht, maar je kunt dan wel weer beoordeeld worden op de groep waarbij je wilt horen.. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen..
volgens mij draag je nog altijd kleding, omdat je die mooi vind
Oud 11-10-2002, 23:55
BendeBen
BendeBen is offline
ik snap eigenlijk niet wat er nou zo ontzettend slecht is aan "hokjes"
Oud 12-10-2002, 01:04
Type
Type is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
tsk, roloog me niet *kijkt arrogant en stuurt whatever handje je richting uit*
Ik roloogde spelling en generale... Soms heb ik het idee dat ik een beetje disorthografisch ben... hmmz...
Oud 12-10-2002, 01:12
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Type schreef:
Ik roloogde spelling en generale... Soms heb ik het idee dat ik een beetje disorthografisch ben... hmmz...
somehow i think you're not the only one
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten