Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn god is het nou zo moeilijk.... hokjes bestaan bij de gratie van kortzichtigheid en generalisatie en natuurlijk zijn de criteria om iemand in een hokje te stoppen voor iedereen anders maar dat veranderd niets aan het feit dat de hokjes via vooroordelen worden ingedeeld ik bedoel je ziet een hanekam DUS is het een punker je ziet iemand in het zwart DUs is het een goffik zo gaat het nou eenmaal in het algemeen.. een hokje is niets meer en niets minder dan een verzameling van mensen die grove karakter eigenschappen en uiterijke kenmerken gemeenhebben. en je kan zo kakker als ik weet niet wat zijn en er gottic bij lopen, en dan word je geplaat in het hokje gottic puur vooroordeel.
|
![]() |
Als ik me niet vergis, draag je een bepaalde soort kleding om je onder een bepaalde groep mensen te scharen, dan wil je dus graag in een hokje komen.. Is gewoon zo, iedereen wil ergens bij horen / zich ergens mee relativeren...
Dit is niet perse slecht, maar je kunt dan wel weer beoordeeld worden op de groep waarbij je wilt horen.. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |