Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 21:13
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Zo te zien kijk jij er ook zo tegen aan.

My point was:
Zo kan je voor iedereen wel een naam of tiepje bedenken.

En schat en moppie vind ik toch iets te denigrerend over komen, knul.
nee typje komt respectabel over en fit is nou eenmaal dat er een grote herkenbare groep is die op scootahs rondrijden... dus is het neit gek als je zo een grote groep stereotypeerd....

dus haal die boom uit je reet en mekker niet schaap
Oud 10-10-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
ja neuken?

*stoer he van mij ik zeg neuken euthasie en gehandicapt*
wahahaha sinds je je nieuwe nick hebt vind ik je nog grappiger
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:17
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
een heleboel
1 Had ik het tegen jou?.. juist dacht ik ook

2 Praat niet over vooroordelen als je zelf het stomste vooroordeel hier neerzet. (scooterinfantielen, ofzo)

3 Praat ook maar niet over mijn vader, als hij timmerman zou zijn zou het me nog niks uitmaken.

4 En als je iets minder intelligent bent ben je niet genoodzaakt iets met je handen te doen. Ik wil wedden dat de meeste timmermannen mij een intelligenter antwoord zouden kunnen geven als dat jij nu doet.
Ik vind het behoorlijk intelligent werk, ik kan het niet, ik zaag scheef, sla op mijn vingers, enz. Iedereen moet doen waar hij/zij goed in is.
Oud 10-10-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef:
1 Had ik het tegen jou?.. juist dacht ik ook

JA

Citaat:
She-Devil schreef:
Jij bent zeker zo'n ik-zal-ook-even-iets-stoms-zeggen-aangezien-iedereen-dat-doet-tiepje

ga je gang..

pompiedom
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:21
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
En knul mag je alleen gebruiken als je een liefdesrelatie hebt met een twinttig jaar jongere man.

Zoals voor jou knul klinkt, klinkt voor mij moppie en schatje.

En strafcorner, ga vooral door, ben benieuwd welke nieuwe woorden en uitdrukkingen ik nog van jou kan leren, het getuigt in ieder geval ook niet van een al te hoog IQ.
Oud 10-10-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef:
En knul mag je alleen gebruiken als je een liefdesrelatie hebt met een twinttig jaar jongere man.

En strafcorner, ga vooral door, ben benieuwd welke nieuwe woorden en uitdrukkingen ik nog van jou kan leren, het getuigt in ieder geval ook niet van een al te hoog IQ.

vind't wel lief eigenlijk

Hahaha en neem die slappe strafpush niet zo serieus, hij probeerd je op de kast te krijgen, en het lukt hem best goed, moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:35
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
vind't wel lief eigenlijk

Hahaha en neem die slappe strafpush niet zo serieus, hij probeerd je op de kast te krijgen, en het lukt hem best goed, moet ik zeggen.
Heej jij, stupido, hou je erbuiten wil je!

In het begin vond ik het ook wel lief van hem dat hij wist van mijn gehandicate zusje en mijn pedofiele vader maar toen hij dacht slimmer te zijn en met rare argumenten te kunnen koemn moest er toch het een en ander worden rechtgezet.

En ach, eigenlijk ben ik ook een meisje dat op het moment even niks beters te doen heeft en graag streepjes tussen woorden zet, maar dat terzijde.
Oud 10-10-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef:

In het begin vond ik het ook wel lief van hem dat hij wist van mijn gehandicate zusje en mijn pedofiele vader maar toen hij dacht slimmer te zijn en met rare argumenten te kunnen koemn moest er toch het een en ander worden rechtgezet.

En ach, eigenlijk ben ik ook een meisje dat op het moment even niks beters te doen heeft en graag streepjes tussen woorden zet, maar dat terzijde.
ik ben géén stupido

ja ik herkende je nickname al van pedoslachtoffers.nl

en ik geef je gelijk, bij die boom in je reet en dat schaapie werd het ongeloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:43
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
ik ben géén stupido

en ik geef je gelijk, bij die boom in je reet en dat schaapie werd het ongeloofwaardig.
HEEJ! Wilde jij soms zeggen dat er in mijn reet geen boom past?

En nu weet ik weer wie je bent! Heej stuur je me een mailtje wanneer je broertje weer hersteld is? Mijn vader heeft genoeg van mijn zusje...

ok, en nu kappen met die onzin.
Oud 10-10-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef:
HEEJ! Wilde jij soms zeggen dat er in mijn reet geen boom past?

En nu weet ik weer wie je bent! Heej stuur je me een mailtje wanneer je broertje weer hersteld is? Mijn vader heeft genoeg van mijn zusje...

ok, en nu kappen met die onzin.
Mevrouw wil altijd het laatste woord hebben hé? Het is je gegunt schatje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:56
Passenger
Passenger is offline
hmja, ik heb ook een scooter... een aprilia sr 50 zelfs (als iemand dat wat zegt)... kvinnet gwoon wel leuk om een btje op zo'n ding rond te crossen, en het is gwoon handig, ook al woon ik niet ver van school af...

maar mag dat niet ofzo? of ben ik nu ook meteen een "scootertypje"?

(btw. ik ben dan toevallig wel iemand die zn scooter goed bijhoudt, nog nooit op zn plaat is gegaan (in ruim anderhalf jaar), geen 20.000 verschillende veranderingen heeft gedaan aan zn scooter, niet roekeloos en met verstand op 0 rijdt, en een helm opzet...)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 23:33
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
veel vooroordelen over mensen hier met scooters...er zijn toch ouderen met scooters... het is een vervoermiddel dus wat de fok erger je eraan als je iemand er mee ziet en wat maakt het uit hoe die eruit ziet of hoe diegen zich gedraagt,als die persoon er zo 'gelukkig' mee is laat die persoon dan in zijn waarde en kom niet gelijk met vooroordelen over diegen zijn opleiding/gedrag/naam etc

doe ik ook niet bij gasten met polos en bootschoenen

Rat
Oud 10-10-2002, 23:34
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Euhm mijn mening over scoortypetjes :

In een mooie droom spring ik op het hoofd van zo'n irr scooter figuur, die je eindeloos aan blijft staren omdat je toevallig geen nikes ofzo aan hebt maar kisten, net zo plat als die minder aardige persoon in Irreversible na zijn metamorfose met een brandblusser . . . maar ja dromen he

Ff serieus, 9 van de 10 scooter berijders zijn in mijn ogen zo dom als het acher eind van een varken. Hebben geen eigen mening en lopen mee met alles wat in is, en wat hun "leidertje" zegt. In een groep zijn ze allemaal stoer. Maar als ze eenmaal alleen zijn, zijn het zielige jongetjes, die te verlegen zijn, en waar je eigenlijk medelijden mee krijgt.
Oud 11-10-2002, 07:01
strafcorner
strafcorner is offline
aan de mensen die mij ervan beschuldigen vooroordelen te hebben over mensen met scooters... het gaat niet over mensen die toevallig een scooter hebben het gaat over scootertypjes.....!!!! en dat is iets heel anders....
Oud 11-10-2002, 07:03
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
She-Devil schreef:

En strafcorner, ga vooral door, ben benieuwd welke nieuwe woorden en uitdrukkingen ik nog van jou kan leren,

---> een hele hoop

het getuigt in ieder geval ook niet van een al te hoog IQ.

---> gemm. uit verschillende tests : 182 valt wel mee dus

Oud 11-10-2002, 07:07
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
She-Devil schreef:

--->

In het begin vond ik het ook wel lief van hem dat hij wist van mijn gehandicate zusje en mijn pedofiele vader

---> goed van mij he, maar ja dat heb je als je de stiefzoon van jezus bent...

maar toen hij dacht slimmer te zijn en met rare argumenten te kunnen koemn moest er toch het een en ander worden rechtgezet.

---> rare opmerkingen!!!!, argumenten zijn er om iemand van jouw gelijk te overtuigen hetgeen ik niet probeer.... zie je alweer iets wat je van mij kan leren... ik wil je overigens best wat lesjes geven tegen een kleine financiele vergoeding natuurlijk en nee ik doe niet aan aflossing in natura...

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 07:16.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:14
Vinzz
Vinzz is offline
scooter tiepjes zijn ongelooflijk sneu!

ff iets aangepast: (hehe)

Citaat:

1. Je email is trance86@msn.com,supahgeil@msn.com of iets in die richting

2. Je bent "over zo,n 1 jaar Timmerman ", of "je weet het gewoon nog niet, boeiend" of "moet je dat nu al weten dan? eerst feestuuuuuuh".

3. Je hobby's zijn "Uitgaan Feeeeeeesten Zuipuhh rondhangen met vrienden, lekkere wijfen met mooie kontjes en mooie tieten (of lekkere boys) "

4. Obsessie voor bepaalde drankjes en zogenaamde stoere merken (bijv. lonsdale, puma, diesel )

5. Muziek smaak altijd trance,house soms drum and bass, of "top 40" maar weinig aparts

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
meissie-->yeah schreef:
Wat vinden jullie van scooters en vooral van scootertiepjes.
Scooters: Irritante, lelijke dingen. Scootertypjes: Over het algemeen ook irritante, lelijke dingen.

Citaat:
Zijn ze nou allemaal zo arrogant of kom ik gewoon de verkeerde tegen?
Er zijn idd veel patsertjes bij ja, maar natuurlijk niet allemaal.
(Ik schat het op zo'n 99%)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:46
Gwen.
Gwen. is offline
Het is dat ik me verveel anders zou ik hier nooit op reageren.

Mijn reactie is: Wat een onzintopic. Slechts 1 van de 1000 op dit forum.
Oud 11-10-2002, 13:34
DutchTerror
DutchTerror is offline
ach , bliksem je bent gwn een stumper ....

als iemand scooters super mooi vind om er op te rijden te sleutelen enzo en het is makkelijk als vervoersmiddel

en timmerman zal jij nooit kunnen worden met je 2 linkerhanden ik zie jou nog geen huis bouwen

pak een bouwtekening we zulle zien hoever je komt nurd... , en ik ben dan timmerman ja klopt en ga dan ervaring opdoen en neem daarna het bouwbedrijf van me vader of

laat me rade je stempt groen links
Oud 11-10-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
veel vooroordelen over mensen hier met scooters...er zijn toch ouderen met scooters... het is een vervoermiddel dus wat de fok erger je eraan als je iemand er mee ziet en wat maakt het uit hoe die eruit ziet of hoe diegen zich gedraagt,als die persoon er zo 'gelukkig' mee is laat die persoon dan in zijn waarde en kom niet gelijk met vooroordelen over diegen zijn opleiding/gedrag/naam etc

doe ik ook niet bij gasten met polos en bootschoenen

Rat
chill dude, het gaat niet om mensen die een scooter bezitten, het gaat om het type dat met zn scooter patst enzo

Citaat:
DutchTerror schreef:
een beetje, ja

Citaat:
DutchTerror schreef:

als iemand scooters super mooi vind om er op te rijden te sleutelen enzo en het is makkelijk als vervoersmiddel
Heb je gelijk in.

Citaat:
DutchTerror schreef:

en timmerman zal jij nooit kunnen worden met je 2 linkerhanden ik zie jou nog geen huis bouwen
Een timmerman zal ik nooit worden, nee. Of dat iets met mijn (vermeende) twee linkerhanden te maken heeft, valt te bediscussieren.

Citaat:
DutchTerror schreef:

pak een bouwtekening we zulle zien hoever je komt nurd... , en ik ben dan timmerman ja klopt en ga dan ervaring opdoen en neem daarna het bouwbedrijf van me vader of
En een bouwtekening lezen dat kan ik nog wel. Maar klasse, serieus, je moet doen waar je goed in bent, en het is fijn dat je vader het zelfde doet, dan kan je het goed van hem leren

Citaat:
DutchTerror schreef:

Ik ben 16 dus ik stem nog niet Maar wat ik bij de volgende verkiezingen stem, dat weet ik nog niet.

--

Ik probeerde je helemaal niet aan te vallen, en het ging er ook niet om dat je scooter reed, ik probeerde alleen even een stereotype scooterrijder te beschrijven met jou als voorbeeld, no offense dude
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 13:55
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:

ten eerste 'stempt' men niet en ten 2e denk ik ook niet dat het groenlinks gaat worden maar dat terzijde
Oud 11-10-2002, 13:56
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:

keer op keer weet je me weer te verbazen met je totale onwetenheid.

tip: voordat je een bedrijf gaat runnen, neem eerst nog ff wat lesjes nederlands....
Oud 11-10-2002, 13:57
Esmée
Esmée is offline
Btw even ontopic ik heb er geen problemen mee als mensen een scooter hebben.. kan soms gewoon handig zijn, maar van die scooterhanggroep-figuren vind ik wel vrij triest
Oud 11-10-2002, 14:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
tip: voordat je een bedrijf gaat runnen, neem eerst nog ff wat lesjes nederlands.... onwetenheid.

Ahum...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:07
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ahum...
tiepvauten zein wad andurz dan spel/gramatica/taal-fauten

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
tiepvauten zein wad andurz dan spel/gramatica/taal-fauten
Liefurt, ik kan niet aan mijn compjoetter zien dat dat een tiepvaut waz! Was maar een grapje wa.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:44
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Liefurt, ik kan niet aan mijn compjoetter zien dat dat een tiepvaut waz! Was maar een grapje wa.
weed ick tog!
niedz aaan ud hantjuh
Oud 11-10-2002, 15:12
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
rofl, altijd humor dit forum :]
Oud 11-10-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
rofl, altijd humor dit forum :]
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 18:06
shanli
shanli is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
motor's zijn leuker
mobiletjes

denkt aan jongen van bij haar op school *zwijmol*
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:51
iebke*
iebke* is offline
hier waar ik woon is het vry normaal een scooter te hebben... ik woon in Belgie, dicht by brussel... Er zyn wel groepen van die loze gabbertjes dat lopen te stoeffen met hun scootertje, maar er zyn ook leuke mensen by dat helemaal niet stoeffen!
Oud 11-10-2002, 20:25
Hotboy15
Hotboy15 is offline
waar in godsnaam ligt Belgie ergens??? ik heb nog nooit van die naam gehoord.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:28
Stevill
Stevill is offline
watters?
Oud 11-10-2002, 22:34
maudje
maudje is offline
Ja het zal allemaal best wel met alle vooroordelen over patsertjes e.d. maar ik zou toch maar wat graag zo'n ding hebben...

Misschien koop ik wel gewoon een oud vespa'tje ofzo...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 02:25
Verwijderd

Ergens in een dorpje zijn er 10 scooterreinde jongens die op een bankje zitten en een joint roken en het volgende zeggen :

Corrie : Ik haat die smerige kutalto's

Barrie : Ja, altijd die kutmuziek en die kutkleding, ze willen echt aandacht trekken door anders te zijn.

Sjakie : Ja, altijd bullshit blaten over dat ze open staan voor alles en iedereen respecteren zolang zij hun maar respecteren, maar ze zijn zo hypocriet als de pest.

Dave : Altijd roddelen op forums over ons als 'slechte scootermensen'

Corrie : Kutalto's

Barrie : Dat wou ik ook zeggen

jullie zijn net zo erg als hun.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 08:39
Qamra
Qamra is offline
Ik zit ook wel eens op me scooter te praten.. Lekker boeiend, ik zit even lief op de grond (hoewel.. soms is het wel errug koud.. maar ja je bent alto of je bent het niet he )..

Maar ja misschien ben ik ook geen echte "scootertiep"...
Oud 12-10-2002, 14:15
beuk
beuk is offline
Ik heb eigenlijk altijd wat tegen scooters gehad en vooral tegen de mensen die er zo patserig mee doen, maar zo denken de meeste mensen erover.
Toch kan zo'n ding enorm handig zijn, als ik bij m'n ouders ben ga ik weleens met mn broertje naar de stad, met de auto kost je dat een half uur en dan moet je je nog scheel betalen aan parkeermeters. Met de scooter ben je er in 20 minuten en voor 70 cent kun je dat ding de hele dag in een bewaakste stalling zetten, op de coolsingel.. ideaal
Oud 13-10-2002, 21:58
cin-D
cin-D is offline
Ja iedereen op een scooter is arrogant
Alleen die "citahoertjes"...... !
Oud 13-10-2002, 23:49
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:

Ergens in een dorpje zijn er 10 scooterreinde jongens die op een bankje zitten en een joint roken en het volgende zeggen :

Corrie : Ik haat die smerige kutalto's

Barrie : Ja, altijd die kutmuziek en die kutkleding, ze willen echt aandacht trekken door anders te zijn.

Sjakie : Ja, altijd bullshit blaten over dat ze open staan voor alles en iedereen respecteren zolang zij hun maar respecteren, maar ze zijn zo hypocriet als de pest.

Dave : Altijd roddelen op forums over ons als 'slechte scootermensen'

Corrie : Kutalto's

Barrie : Dat wou ik ook zeggen

jullie zijn net zo erg als hun.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 23:04
yvonnaah
yvonnaah is offline
dus het komt er op neer dat als ik iemand met een scooter zie dat ie dan ook arrogant is omdat ie op een scooter rijd??
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 13:44
Laven
Laven is offline
Er zitten anders best wel lekkere jongens op die scooters!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 16:34
Vinzz
Vinzz is offline
pfffff... nee het gaat om het "type" .. vaak zijn dat soort gasten gek van scooters of hebben er 1.. soms ook helemaal niet en gedragen ze zich nog zo .. zo.. zoals eerder in dit topic is beschreven.

oh en op de fiets en in de trein zitten net zulke lekkere jongens lol

w0ef
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 16:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
beuk schreef:
Ik heb eigenlijk altijd wat tegen scooters gehad en vooral tegen de mensen die er zo patserig mee doen, maar zo denken de meeste mensen erover.
Toch kan zo'n ding enorm handig zijn, als ik bij m'n ouders ben ga ik weleens met mn broertje naar de stad, met de auto kost je dat een half uur en dan moet je je nog scheel betalen aan parkeermeters. Met de scooter ben je er in 20 minuten en voor 70 cent kun je dat ding de hele dag in een bewaakste stalling zetten, op de coolsingel.. ideaal
Ja die dingen zijn harddtikke handig natuurlijk, maar er kleven nogal wat vooroordelen aan vast.
Oud 20-10-2002, 17:33
Verwijderd
*heeft ook een scooter*

Maar... ik ben het wel een beetje met je eens, maar je moet je wel bedenken dat niet iedereen zo is. Het is waar dat er jongens zijn die een scooter hebben om op te vallen (lees: aandacht van girls) maar arrogant zou ik ze niet willen noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:55
kleine wicca
kleine wicca is offline
HAHA!! nou een paar weken geleden heb ik een hele middag doorgebracht met van die scooter-jongens en dat doe ik NOOIT meer. stonden de hele dag stoned te wezen en de enige dingen waar ze over konden praten waren:
1: hun scooter (hoe hard ie wel niet kon oow stooeeer!)
2:geile wijven (??) (wie ze nou weer gepakt hadden)
3: wiet (hoe ont-zet-tend veel ze NOU weer ophadden!)

en dat was het, en die meisjes die dr constant omheen hingen vond ik ook maar een stel sletjes hoor, van die over the top geplamuurde gezichtjes.......djeeez...........

maar dat zijn dan echt die typjes waar ik aan denk bij het woord scooterrrr......................BLUUGH!!
Oud 22-10-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:
*heeft ook een scooter*
En zie jouw avatar en sig
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:16
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
k vinnut nooit 'fijn' im langs die typjes te lopen want ik weet dat ze gaan schelden ofsoww... meestal weet ik wel precies waar die hangplekken zijn en vaak hoor ik er nog wel wat over... ( klein dorp he ) maar er zijn oowk wel 'scootertypjes' die ik wel mag en waar ik wel mee optrek... maar die zitten vaak niet in zown groep en dat is wel beter denkik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten