Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2 Praat niet over vooroordelen als je zelf het stomste vooroordeel hier neerzet. (scooterinfantielen, ofzo) 3 Praat ook maar niet over mijn vader, als hij timmerman zou zijn zou het me nog niks uitmaken. 4 En als je iets minder intelligent bent ben je niet genoodzaakt iets met je handen te doen. Ik wil wedden dat de meeste timmermannen mij een intelligenter antwoord zouden kunnen geven als dat jij nu doet. Ik vind het behoorlijk intelligent werk, ik kan het niet, ik zaag scheef, sla op mijn vingers, enz. Iedereen moet doen waar hij/zij goed in is.
|
En knul mag je alleen gebruiken als je een liefdesrelatie hebt met een twinttig jaar jongere man.
Zoals voor jou knul klinkt, klinkt voor mij moppie en schatje. ![]() En strafcorner, ga vooral door, ben benieuwd welke nieuwe woorden en uitdrukkingen ik nog van jou kan leren, het getuigt in ieder geval ook niet van een al te hoog IQ.
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind't wel lief eigenlijk ![]() Hahaha en neem die slappe strafpush niet zo serieus, hij probeerd je op de kast te krijgen, en het lukt hem best goed, moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() In het begin vond ik het ook wel lief van hem dat hij wist van mijn gehandicate zusje en mijn pedofiele vader maar toen hij dacht slimmer te zijn en met rare argumenten te kunnen koemn moest er toch het een en ander worden rechtgezet. En ach, eigenlijk ben ik ook een meisje dat op het moment even niks beters te doen heeft en graag streepjes tussen woorden zet, maar dat terzijde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja ik herkende je nickname al van pedoslachtoffers.nl ![]() en ik geef je gelijk, bij die boom in je reet en dat schaapie werd het ongeloofwaardig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En nu weet ik weer wie je bent! Heej stuur je me een mailtje wanneer je broertje weer hersteld is? Mijn vader heeft genoeg van mijn zusje... ![]() ok, en nu kappen met die onzin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hmja, ik heb ook een scooter... een aprilia sr 50 zelfs (als iemand dat wat zegt)... kvinnet gwoon wel leuk om een btje op zo'n ding rond te crossen, en het is gwoon handig, ook al woon ik niet ver van school af...
maar mag dat niet ofzo? of ben ik nu ook meteen een "scootertypje"? (btw. ik ben dan toevallig wel iemand die zn scooter goed bijhoudt, nog nooit op zn plaat is gegaan (in ruim anderhalf jaar), geen 20.000 verschillende veranderingen heeft gedaan aan zn scooter, niet roekeloos en met verstand op 0 rijdt, en een helm opzet...) |
![]() |
|
veel vooroordelen over mensen hier met scooters...er zijn toch ouderen met scooters... het is een vervoermiddel dus wat de fok erger je eraan als je iemand er mee ziet en wat maakt het uit hoe die eruit ziet of hoe diegen zich gedraagt,als die persoon er zo 'gelukkig' mee is laat die persoon dan in zijn waarde en kom niet gelijk met vooroordelen over diegen zijn opleiding/gedrag/naam etc
doe ik ook niet bij gasten met polos en bootschoenen Rat
|
Euhm mijn mening over scoortypetjes :
In een mooie droom spring ik op het hoofd van zo'n irr scooter figuur, die je eindeloos aan blijft staren omdat je toevallig geen nikes ofzo aan hebt maar kisten, net zo plat als die minder aardige persoon in Irreversible na zijn metamorfose met een brandblusser . . . maar ja dromen he Ff serieus, 9 van de 10 scooter berijders zijn in mijn ogen zo dom als het acher eind van een varken. Hebben geen eigen mening en lopen mee met alles wat in is, en wat hun "leidertje" zegt. In een groep zijn ze allemaal stoer. Maar als ze eenmaal alleen zijn, zijn het zielige jongetjes, die te verlegen zijn, en waar je eigenlijk medelijden mee krijgt.
|
aan de mensen die mij ervan beschuldigen vooroordelen te hebben over mensen met scooters... het gaat niet over mensen die toevallig een scooter hebben het gaat over scootertypjes.....!!!! en dat is iets heel anders....
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 07:16. |
![]() |
||
scooter tiepjes zijn ongelooflijk sneu!
ff iets aangepast: (hehe) Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 09:22. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
(Ik schat het op zo'n 99%) |
![]() |
|
ach , bliksem je bent gwn een stumper ....
als iemand scooters super mooi vind om er op te rijden te sleutelen enzo en het is makkelijk als vervoersmiddel en timmerman zal jij nooit kunnen worden met je 2 linkerhanden ik zie jou nog geen huis bouwen pak een bouwtekening we zulle zien hoever je komt nurd... , en ik ben dan timmerman ja klopt en ga dan ervaring opdoen en neem daarna het bouwbedrijf van me vader of laat me rade je stempt groen links
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() -- Ik probeerde je helemaal niet aan te vallen, en het ging er ook niet om dat je scooter reed, ik probeerde alleen even een stereotype scooterrijder te beschrijven met jou als voorbeeld, no offense dude ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tip: voordat je een bedrijf gaat runnen, neem eerst nog ff wat lesjes nederlands....
||
Citaat:
niedz aaan ud hantjuh ![]()
|
hier waar ik woon is het vry normaal een scooter te hebben... ik woon in Belgie, dicht by brussel... Er zyn wel groepen van die loze gabbertjes dat lopen te stoeffen met hun scootertje, maar er zyn ook leuke mensen by dat helemaal niet stoeffen!
|
Verwijderd
|
Ergens in een dorpje zijn er 10 scooterreinde jongens die op een bankje zitten en een joint roken en het volgende zeggen : Corrie : Ik haat die smerige kutalto's Barrie : Ja, altijd die kutmuziek en die kutkleding, ze willen echt aandacht trekken door anders te zijn. Sjakie : Ja, altijd bullshit blaten over dat ze open staan voor alles en iedereen respecteren zolang zij hun maar respecteren, maar ze zijn zo hypocriet als de pest. Dave : Altijd roddelen op forums over ons als 'slechte scootermensen' Corrie : Kutalto's Barrie : Dat wou ik ook zeggen jullie zijn net zo erg als hun. |
![]() |
|
Ik zit ook wel eens op me scooter te praten.. Lekker boeiend, ik zit even lief op de grond (hoewel.. soms is het wel errug koud.. maar ja je bent alto of je bent het niet he
![]() ![]() Maar ja misschien ben ik ook geen echte "scootertiep"...
|
Ik heb eigenlijk altijd wat tegen scooters gehad en vooral tegen de mensen die er zo patserig mee doen, maar zo denken de meeste mensen erover.
Toch kan zo'n ding enorm handig zijn, als ik bij m'n ouders ben ga ik weleens met mn broertje naar de stad, met de auto kost je dat een half uur en dan moet je je nog scheel betalen aan parkeermeters. Met de scooter ben je er in 20 minuten en voor 70 cent kun je dat ding de hele dag in een bewaakste stalling zetten, op de coolsingel.. ideaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
HAHA!! nou een paar weken geleden heb ik een hele middag doorgebracht met van die scooter-jongens en dat doe ik NOOIT meer. stonden de hele dag stoned te wezen en de enige dingen waar ze over konden praten waren:
1: hun scooter (hoe hard ie wel niet kon oow stooeeer!) 2:geile wijven (??) (wie ze nou weer gepakt hadden) 3: wiet (hoe ont-zet-tend veel ze NOU weer ophadden!) en dat was het, en die meisjes die dr constant omheen hingen vond ik ook maar een stel sletjes hoor, van die over the top geplamuurde gezichtjes.......djeeez........... maar dat zijn dan echt die typjes waar ik aan denk bij het woord scooterrrr......................BLUUGH!!
|
k vinnut nooit 'fijn' im langs die typjes te lopen want ik weet dat ze gaan schelden ofsoww... meestal weet ik wel precies waar die hangplekken zijn en vaak hoor ik er nog wel wat over... ( klein dorp he ) maar er zijn oowk wel 'scootertypjes' die ik wel mag en waar ik wel mee optrek... maar die zitten vaak niet in zown groep en dat is wel beter denkik
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|