Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook allemaal een beetje vergezocht.
Heus niet alle donkere jongens kwetsen blanke meisjes en hebben losse handjes. Ik vind dat je zo niet mag oordelen. Er zijn namelijk zat blanke jongens die precies hetzelfde gedrag vertonen als die "donkere jongens van jou" . Dus begin niet meteen met uitspraken dat alle donkere jongens niet te vertrouwen zijn...
||||||||||||||
Citaat:
ik ben geen racist ik maak onderscheid Citaat:
(overigens alle mensen die elkaar lopen te bekken op openbare plaatsen) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vindt het niet passelijk als een turk/marokaan met een nederlands meisje heeft omdat het overgrote deel alleen maar played Citaat:
Citaat:
is dit in ofoz iedereen gaat tegenwoordig gebrekkig nederlands praten, ze komen met woorden zoals: lauw,fawaka ze dragen van die wannabee-a-rapper kleding, waar is dat goed voor?
||
Citaat:
racisten zijn zielige, trieste en bekrompen bosmongolen
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat boeit mij nou wat jij van mij vindt? Je weet toch vroeger haalde Het nederlandse rijk allemaal gast arbeiders binnen? er staat niet voor niets gast en gasten horen weer weg te gaan die lui die wisten wat werken was, de tegenwoordige generatie is alleen maar lui en vervelend
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
Gastarbeiders en gekleurde medelanders mogen van mij best blijven onder de voorwaarden: 1.) Geen gezinshereniging 2.) Kloten=land uit 3.) Geen verblijfsvergunning alleen 3 maanden visum
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 21:03. |
![]() |
|
ff voor de meeste doordenkers hier (lees: allemaal)
Het is slechts een vraag Ookal zou hij een racist zijn (wat hij naar mijn wete niet is) Dan is het nog steeds geen antwoord op zijn vraag naar alle antwoorden die ik hier lees Moeielijk om een simpele vraag te beantwoorden ofzo? Zielig dat er dan nog mensen zeggen dat Onzin een laag IQ heeft Ontopic: Ik vind het niet ranzig.. Ik val zelf niet echt op negerinnen Maar het gaat meestal toch om het innerlijk en niet om het uiterlijk? Uiterlijk is slechts een bijzaak |
![]() |
||
Citaat:
Aggressieve kleurling? Wie doet hier nou aanvallend? Duitsers die hier wonen zijn ook "buitenlanders", alleen DAAR hoor ik jou niet over... Als jij naar de VS emigreerd als je al getrouwd ben, wil je toch ook je vrouw (en evt kinderen) meenemen? OF wil je die dan hier achterlaten? Wat doen we dan met die duizenden AUTOCHTONE Nederlanders? Oh, dus stel jij wilt naar de VS dan vind jij dat jij daar ook maar 3 maanden mag blijven? ___________________________________ Conclusie: ik vind je een belachelijke idioot die totaal niet weet waar hij over praat.
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik heb het niet meer over buitenlanders maar over gekleurde medelanders
|
wat een onzin topic is dit zeg. who cares op wat je valt! Als iemand op blanke negers chinezen turken markanen of wat dan ook valt. wie ben jij dan om daar bezwaar tegen te hebben. VAn mij part neuk je een schaap, ik ga heus geen commentaar geven, ik laat je gewoon in je waarden het is maar waar je van houd. En waarvoor moet je je stomme mening uiten, want het slaat gewoon nergens op. Ik begrijp echt niet waar je naar toe wilt met deze topic, ook al heb ik wel een vermoeden. Als je nou gelijk zegt dat je er niet tegen kan dat een buitenlander met een nederlander heeft dan zijn we klaar, maar ga het niet verpakkigen in een zogenaamde mening.
||
Citaat:
||
Citaat:
Zie je nou wel, ik mag mijn mening niet uiten omdat ik daar waarschijnlijk anderen mee kwets of omdat het bepaalde reacties uitlokt, als jouw mijn mening niets boeit waarom ga je er dan op in?
||
Citaat:
||
Citaat:
Onzin maakt onzin leuk omdat je onzinnige dingen kunt posten, maar daar gaat dit topic niet over, dit topic gaat officiel over wat ik er van vindt dat een marokaan enz met een nederlands meisje iets heeft, ok het is uit gelopen op een discussie of ik mijn mening wel of niet mag uiten maar dat maakt niets uit dat is juist interesant omdat ik niet snap waarom ik mijn mening niet zou mogen uiten
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb het hier over een GROEP niet over ALLE, en het gaat hier niet over vernielen het gaat over gedrag en niet over vandalisme, ik ben van mening dat de bekende groep kleurlingen het verziekt voor de rest
||
![]() |
Wat een stom gezeik zeg. Laat iedereen ff lekker in z'n waarde! Wie ben jij om er iets op tegen te hebben dat een Marokkaan iets met een Nederlander heeft?
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als jouw mening is dat ik triest ben dan is dat dus jouw mening en heb ik daar nix over te zeggen, maar als je me triest vindt omdat ik me mening durft te uiten over een onderwerp waar vele mensen nix over durven te zeggen dan ben jij dus triest
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 |