Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Hahaha

Ooh ja, dames, ik heb ook nog een aantal lekkere broers hier in huis zitten (mijn 2ling broer en broer van 22).

Gladder als Craig David, dansend als Usher, smoothtalk als D'Angelo en zich kledend a la type P.C Hooftstraat.

Afkomst? Pure mocros. Ja ja, wees dus voorbereid want ze schijnen te kunnen playen als geen enkel ander ras (Samen met de turkoes, suris, antis, soma's, tunis, iraks de iranies en de latinos. Kortom elke persoon wiens afkomst niet Fries, Zeeuws of Volendams (?) is)

Zat op een school waar ik enige niet- mocro was , ben zelf geen nederlander, maar wel blank, maar heb veel shit van die jongens geleerd
Advertentie
Oud 12-10-2002, 17:33
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het ook allemaal een beetje vergezocht.
Heus niet alle donkere jongens kwetsen blanke meisjes en hebben losse handjes.
Ik vind dat je zo niet mag oordelen.
Er zijn namelijk zat blanke jongens die precies hetzelfde gedrag vertonen als die "donkere jongens van jou" .
Dus begin niet meteen met uitspraken dat alle donkere jongens niet te vertrouwen zijn...
Oud 12-10-2002, 18:29
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
******** schreef:
ra·´cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie

Ik vrees dat jij hier schuldig aan maakt. Wat ik echter paradoxaal vind, is dat jij niet voor racist uitgemaakt wilt worden. Waarom niet?

Je discrimineert op ras, geeft argumenten hiervoor, maar toch wil je niet voor racist worden uitgemaakt? Geef je hiermee niet al toe dat je je schaamt voor je eigen meningen?

Als je écht achter je mening staat, formuleer het dan anders. Zeg dan "ja, ik bén racist en ik heb daar ook mijn redenen voor". Dan kom je iets geloofwaardiger over
racist komt zo gemeen over

ik ben geen racist ik maak onderscheid

Citaat:
PardonMe schreef:
tja dit vind ik best wel een overdreven reactie eerlijk gezegd..
Ten eerste hoef je er niet eens naar te kijken, kijk een andere kant uit of loop weg..
Ten tweede wat is er nou smerig aan??!?!

Heb een beetje het idee zo dat je jaloers bent of ze ofzo...?
Het ziet er gewoon ranzig uit

(overigens alle mensen die elkaar lopen te bekken op openbare plaatsen)

Citaat:
love_forever schreef:
Twee jaar lang ben ik met een Antiliaan geweest!! Wat is daar nou erg aan?! We hebben het heel leuk gehad maar hij ging terug anar zijn geboorteland duzz de afstand werd te groot.. Het was niet zo dat hij mij playde ofzo! Sorry, dit is mijn mening maar ik vind niet dat je zo over hun kan praten.. hun hebben er toch ook niet voor gekozen om zwart te zijn?! Wrong baby!!! :@

Jammer dat er mensen zijn die zo over negers praten!! Als je er eenmaal eentje gehad hebt, wil je geen ander meer
Bytheway, Ik ben trouwens blank (engels)
Tuurlijk, als jij het naar je zin hebt met een antiliaan dan is dat toch goed, ik open dit topic alleen op een iets andere manier op te kunnen uiten dat ik een ******* aan die marokanen/antilianen (alles behalve echte negers) heb

Citaat:
Nomen-nescio schreef:
Een zwarte jongen heeft dus per definitie een foute uitstraling?
Niet per definitie een zwarte maar een kleurling, en niet per definitie iedere kleurling, maar het grootste gedeelte

Citaat:
Piccola schreef:
Als een blank iemand wat met een donker iemand heeft vind ik dat absoluut geen probleem! Waarom zou ik? Tis gewoon een kwestie van smaak. Ik weet van mezelf dat ik verliefd zou kunnen worden op een, bijvoorbeeld, Marokkaan. Een vriend van me is Marokkaans en ik kan me goed voorstellen dat meisjes op hem vallen! Hij is gewoon super lief en ook nog eens zeer aantrekkelijk! Ik vind dat negers ook heel mooi kunnen zijn.. Mjah, anyway, ik kan er dus wel op vallen... En dan heb je weer dat gezeik "Ja, maar het zijn players en hebben losse handjes!" Fuck it, kom hier maar eens de blanke players tellen! Zijn er ook meer als genoeg!
Ik krijg gewoon koude rillingen bij de woorden marokaan en aantrekkelijk in 1 zin

Citaat:
dmtdmt schreef:
LOL, ff voor de topicstarter,
Je kan er gewoon niet tegen dat al die mocros en negers meisjes voor je ogen wegpikken, misschien zijn het wel patsers etc, maar playen kunnen ze wel.

Als je het zo erg vind dat een meisje met een donkere kust, loop er dan naartoe EN ZEG HET DAN TEGEN ZE, kijken of je nog heel overblijft...

pfff, geen racist, je bent een klein zielig jongetje die gewoon jaloers is.

Mensen dit bedoel ik nou met je mening uiten ik mag niet voor mijn mening uit komen, en ze pikken ze niet voor me ogen weg, want ik heb alleen maar oog voor me vriendin, dus ik heb helemaal nix om jaloers op te zijn PLAYERS zijn zielig

Citaat:
nare man schreef:
Dat moeten ze zelf weten. Er zijn inderdaad veel patserige negertjes die meisjes zien als 'Hoez' uit rap-clips, maar er zijn ook veel stomme Nederlandse jongens die hun vriendin slecht behandelen.
tuurlijk dat ontken ik ook helemaal niet, maar je ziet hier meer van die patserige kleurlingen dan patserige blanke, en dat schept een mening

Citaat:
Zlatan tha man schreef:
alle gekleurde buitenlanders rijden op gestolen scooters??? en hebben ook geen toekomst? Waar basseer je dat op overigens vind ik dat het gewoon kan we leven nu in 2002 en als dat al niet meer kan in je bekrompen denk wereldje... en ja als je moet kokhalsen zal ik toch eens hulp gaan zoeken want dat s niet normaal oja kinderen van blanke+neger(in) zijn meestal heel mooi...
Dat van dat kokhalzen heb ik al uitgelegt, en zo duopennoti kind zal best wel mooi zijn maar niet mijn soort

Citaat:
GRRR schreef:
dat anonieme teddybeer verder moet kijken dan zijn neus lang is en jij overigens ook.
als ik verder kijk dan me neus lang is zie ik alleen nog maar meer ellende

Citaat:
Janicha schreef:
Nou sorry hoor!! maar ik vind Jou HEEL ERG kortzichtig, en ja, ik vind dat jij racist bent!! Tuurlijk heb jij recht op een eigen mening (met dank aan de grondwet)
Maar vind jij het niet een beetje errug lullig van jezelf dat je het zo opschrijft? Alleen de vraag: wat vind je ervan als een blank meisje wat met een donkere jongen heeft? was genoeg geweest hoor, aan die kwetstende meningen hebben we hier nix!

Mens, krijg respect voor anderen (ja, nu kun je zeggen dat ik dat ook niet voor jou heb, en je hebt gelijk! Van mensen zoals jij, die dus ten eerste een kortzichtige mening hebben en ten tweede er mee te koop lopen en anderen hiermee kwetsen, daar walg ik van!

Amen
Waarom zou ik voor hun (het overgroote deel er zijn ook goede/normale) respect moeten hebben, hun hebben het ook niet voor mij, en denken dat ze beter zijn, als ik in de stad loop en er komt er 1 aan op precies dezelfde lijn die ik loop, waarom zou ik aan de kant gaan???? hij loopt er heel patserig bij, laat hem maar aan de kant gaan

Citaat:
Dr HenDre schreef:
Sorry maar ik vindhet heel vaag
waarom zou een buitenlands jongen niet met een nederlands meisje uitgaan. K ben ook een buitenlander (geen turk of marokaan of maar een land dat volgens mij niemand kent) en ik heb al met genoeg Nederlandse meisjes gehad. Ik heb nog nooit iemand gekwetst, ben zelf wel een keer gekwets heel erg zelfs. Maar ik snap niet dat jij het RANZIG vind om iets met een buitenlands jonge te hebben. Gebruik op zn minste een wat normaler woord dan ranzig btw
ok ik zal het anders omschrijven:

Ik vindt het niet passelijk als een turk/marokaan met een nederlands meisje heeft omdat het overgrote deel alleen maar played

Citaat:
Evilqueen schreef:

Doel je in dit topic op donkere jongens in het algemeen of op een specifieke groep?
specifieke groep

Citaat:
dmtdmt schreef:
Zat op een school waar ik enige niet- mocro was , ben zelf geen nederlander, maar wel blank, maar heb veel shit van die jongens geleerd
veel shit geleerd?

is dit in ofoz iedereen gaat tegenwoordig gebrekkig nederlands praten, ze komen met woorden zoals: lauw,fawaka

ze dragen van die wannabee-a-rapper kleding, waar is dat goed voor?
Oud 12-10-2002, 18:51
Verwijderd
anonyme_teddybeer, je bent gewoon een sneue loser. En nou niet zeggen dat ik discrimineer, want ik kom gewoon voor mijn mening uit en 'discrimineren' komt zo gemeen over.
Oud 12-10-2002, 18:58
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef:
anonyme_teddybeer, je bent gewoon een sneue loser. En nou niet zeggen dat ik discrimineer, want ik kom gewoon voor mijn mening uit en 'discrimineren' komt zo gemeen over.
Als je hem een loser noemt is dat een belediging voor degenen die voor hem al als loser geclassificeerd werden. Hij is gewoon te triest voor woorden.

racisten zijn zielige, trieste en bekrompen bosmongolen
Oud 12-10-2002, 19:41
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Teddybeer,

Je bent zielig.

:zwaai:
Oud 12-10-2002, 20:54
anonieme_teddybeer
Citaat:
Morgan schreef:
Jouw mening

Citaat:
Mephisto schreef:
Als je hem een loser noemt is dat een belediging voor degenen die voor hem al als loser geclassificeerd werden. Hij is gewoon te triest voor woorden.

racisten zijn zielige, trieste en bekrompen bosmongolen
geen commentaar, kom eerst maar eens met een goed verhaal ofzo

Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Teddybeer,

Je bent zielig.

:zwaai:
Flame intended??

Wat boeit mij nou wat jij van mij vindt?

Je weet toch vroeger haalde Het nederlandse rijk allemaal gast arbeiders binnen?

er staat niet voor niets gast en gasten horen weer weg te gaan

die lui die wisten wat werken was, de tegenwoordige generatie is alleen maar lui en vervelend

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 21:02.
Oud 12-10-2002, 20:56
anonieme_teddybeer
Ik weet gewoon dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, het schijnt alleen dat ik het niet mag zeggen, omdat ik dan een racist zou zijn
Oud 12-10-2002, 20:59
anonieme_teddybeer
Het is niet dat ik een hekel heb aan alle buitenlanders/kleurlingen/gekleurde medelanders het is een selecte groep waar ik op doel en wat jullie niet schijnen te begrijpen
Oud 12-10-2002, 21:01
anonieme_teddybeer
Citaat:
dmtdmt schreef:
LOL, ff voor de topicstarter,
Je kan er gewoon niet tegen dat al die mocros en negers meisjes voor je ogen wegpikken, misschien zijn het wel patsers etc, maar playen kunnen ze wel.

Als je het zo erg vind dat een meisje met een donkere kust, loop er dan naartoe EN ZEG HET DAN TEGEN ZE, kijken of je nog heel overblijft...

pfff, geen racist, je bent een klein zielig jongetje die gewoon jaloers is.

dat is nou precies de groep waar ik op doel, de agresieve kleurling die denkt dat nederland van hem is

Gastarbeiders en gekleurde medelanders mogen van mij best blijven onder de voorwaarden:
1.) Geen gezinshereniging
2.) Kloten=land uit
3.) Geen verblijfsvergunning alleen 3 maanden visum

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 21:03.
Oud 12-10-2002, 21:12
Obi Wan
Obi Wan is offline
ff voor de meeste doordenkers hier (lees: allemaal)

Het is slechts een vraag

Ookal zou hij een racist zijn (wat hij naar mijn wete niet is)

Dan is het nog steeds geen antwoord op zijn vraag naar alle antwoorden die ik hier lees

Moeielijk om een simpele vraag te beantwoorden ofzo?

Zielig dat er dan nog mensen zeggen dat Onzin een laag IQ heeft

Ontopic:

Ik vind het niet ranzig..
Ik val zelf niet echt op negerinnen
Maar het gaat meestal toch om het innerlijk en niet om het uiterlijk?

Uiterlijk is slechts een bijzaak
Oud 12-10-2002, 21:13
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Gastarbeiders en gekleurde medelanders mogen van mij best blijven onder de voorwaarden:
1.) Geen gezinshereniging
2.) Kloten=land uit
3.) Geen verblijfsvergunning alleen 3 maanden visum
Is dit niet meer iets voor politieke fora?

Aggressieve kleurling? Wie doet hier nou aanvallend? Duitsers die hier wonen zijn ook "buitenlanders", alleen DAAR hoor ik jou niet over...

Als jij naar de VS emigreerd als je al getrouwd ben, wil je toch ook je vrouw (en evt kinderen) meenemen? OF wil je die dan hier achterlaten?

Wat doen we dan met die duizenden AUTOCHTONE Nederlanders?

Oh, dus stel jij wilt naar de VS dan vind jij dat jij daar ook maar 3 maanden mag blijven?

Conclusie: ik vind je een belachelijke idioot die totaal niet weet waar hij over praat.
Oud 12-10-2002, 21:14
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Dan is het nog steeds geen antwoord op zijn vraag naar alle antwoorden die ik hier lees
Dat kan je beter zien als dat het die mensen (waaronder mij dus) totaal niet uitmaakt.
Oud 12-10-2002, 21:16
MQ
MQ is offline
ik hoop zo dat je er geen idee van heb van wat je zelf schrijft.... want erg snugger is het niet.... meer ga ik er nieteens over zeggen....
Oud 12-10-2002, 21:16
anonieme_teddybeer
Citaat:
Mephisto schreef:
Is dit niet meer iets voor politieke fora?

Aggressieve kleurling? Wie doet hier nou aanvallend? Duitsers die hier wonen zijn ook "buitenlanders", alleen DAAR hoor ik jou niet over...

Als jij naar de VS emigreerd als je al getrouwd ben, wil je toch ook je vrouw (en evt kinderen) meenemen? OF wil je die dan hier achterlaten?

Wat doen we dan met die duizenden AUTOCHTONE Nederlanders?

Oh, dus stel jij wilt naar de VS dan vind jij dat jij daar ook maar 3 maanden mag blijven?

Conclusie: ik vind je een belachelijke idioot die totaal niet weet waar hij over praat.
stel ik wil naar de VS, ik krijg een visum voor 3 maanden, heb ik binnen die 3 maanden een vaste baan + huis dan mag ik blijven, net als ze het hier in NL zouden moeten gaan doen.

en ik heb het niet meer over buitenlanders maar over gekleurde medelanders
Oud 12-10-2002, 21:20
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Dat kan je beter zien als dat het die mensen (waaronder mij dus) totaal niet uitmaakt.
Dan zie de regels dat het zielig is dat mensen zeggen dat Onzin een laag IQ heeft
Oud 12-10-2002, 21:33
`CrazY G
`CrazY G is offline
wat een onzin topic is dit zeg. who cares op wat je valt! Als iemand op blanke negers chinezen turken markanen of wat dan ook valt. wie ben jij dan om daar bezwaar tegen te hebben. VAn mij part neuk je een schaap, ik ga heus geen commentaar geven, ik laat je gewoon in je waarden het is maar waar je van houd. En waarvoor moet je je stomme mening uiten, want het slaat gewoon nergens op. Ik begrijp echt niet waar je naar toe wilt met deze topic, ook al heb ik wel een vermoeden. Als je nou gelijk zegt dat je er niet tegen kan dat een buitenlander met een nederlander heeft dan zijn we klaar, maar ga het niet verpakkigen in een zogenaamde mening.
Oud 12-10-2002, 21:40
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Dan zie de regels dat het zielig is dat mensen zeggen dat Onzin een laag IQ heeft
Is dat nou niet hetgeen dat Onzin zo leuk maakt? Discussiëren over dingen waarvoor je je hersens niet hoeft te gebruiken?
Oud 12-10-2002, 21:40
anonieme_teddybeer
Citaat:
`CrazY G schreef:
En waarvoor moet je je stomme mening uiten, want het slaat gewoon nergens op.

Zie je nou wel, ik mag mijn mening niet uiten omdat ik daar waarschijnlijk anderen mee kwets of omdat het bepaalde reacties uitlokt, als jouw mijn mening niets boeit waarom ga je er dan op in?
Oud 12-10-2002, 21:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
stel ik wil naar de VS, ik krijg een visum voor 3 maanden, heb ik binnen die 3 maanden een vaste baan + huis dan mag ik blijven, net als ze het hier in NL zouden moeten gaan doen.

en ik heb het niet meer over buitenlanders maar over gekleurde medelanders
Gekleurde medelanders zijn vaak net zo "autochtoon" als jij; iedere surinamer die hier vóór 1975 heen is gekomen is net zo Nederlands als Beatrix.
Oud 12-10-2002, 21:42
anonieme_teddybeer
Citaat:
Mephisto schreef:
Is dat nou niet hetgeen dat Onzin zo leuk maakt? Discussiëren over dingen waarvoor je je hersens niet hoeft te gebruiken?

Onzin maakt onzin leuk omdat je onzinnige dingen kunt posten, maar daar gaat dit topic niet over, dit topic gaat officiel over wat ik er van vindt dat een marokaan enz met een nederlands meisje iets heeft, ok het is uit gelopen op een discussie of ik mijn mening wel of niet mag uiten maar dat maakt niets uit dat is juist interesant omdat ik niet snap waarom ik mijn mening niet zou mogen uiten
Oud 12-10-2002, 21:44
anonieme_teddybeer
Citaat:
Mephisto schreef:
Gekleurde medelanders zijn vaak net zo "autochtoon" als jij; iedere surinamer die hier vóór 1975 heen is gekomen is net zo Nederlands als Beatrix.
Ik heb het hier toch ook over de nieuwe generatie (ze mogen dan wel autochtoon zijn of niet) het zijn ook nederlanders ja, maar met een kleurtje wat het voor mij dus kleurlingen maakt, en het gaat niet over surinamers maar over de grootste groep die het verziekt voor de goede
Oud 12-10-2002, 21:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb het hier toch ook over de nieuwe generatie (ze mogen dan wel autochtoon zijn of niet) het zijn ook nederlanders ja, maar met een kleurtje wat het voor mij dus kleurlingen maakt, en het gaat niet over surinamers maar over de grootste groep die het verziekt voor de goede
Wat heeft kleur er nou mee te maken? Als ik een groepje bosmongolide BLANKE nazi-skinheads een bushokje zie vernielen betekent dat toch ook niet dat ALLE blanke Nederlanders slecht zijn? Je hele uitgangspunt slaat totaal nergens op
Oud 12-10-2002, 21:50
anonieme_teddybeer
Citaat:
Mephisto schreef:
Wat heeft kleur er nou mee te maken? Als ik een groepje bosmongolide BLANKE nazi-skinheads een bushokje zie vernielen betekent dat toch ook niet dat ALLE blanke Nederlanders slecht zijn? Je hele uitgangspunt slaat totaal nergens op

ik heb het hier over een GROEP niet over ALLE, en het gaat hier niet over vernielen het gaat over gedrag en niet over vandalisme, ik ben van mening dat de bekende groep kleurlingen het verziekt voor de rest
Oud 12-10-2002, 21:50
Piccola
Piccola is offline
Wat een stom gezeik zeg. Laat iedereen ff lekker in z'n waarde! Wie ben jij om er iets op tegen te hebben dat een Marokkaan iets met een Nederlander heeft?

Citaat:
Ik krijg gewoon koude rillingen bij de woorden marokaan en aantrekkelijk in 1 zin
Dan ben jij zwaar triest. Waarom zou een Marokkaan geen mooie jongen kunnen zijn? Het is een kwestie van smaak, maar om nou te zeggen dat je er koude rillingen van krijgt... Kom op zeg!
Oud 12-10-2002, 21:54
anonieme_teddybeer
Citaat:
Piccola schreef:
Wat een stom gezeik zeg. Laat iedereen ff lekker in z'n waarde! Wie ben jij om er iets op tegen te hebben dat een Marokkaan iets met een Nederlander heeft?

Dan ben jij zwaar triest. Waarom zou een Marokkaan geen mooie jongen kunnen zijn? Het is een kwestie van smaak, maar om nou te zeggen dat je er koude rillingen van krijgt... Kom op zeg!
Als ik met het uiten van mijn mening mensen niet in hun waarde laat is dat niet mijn probleem maar dat van hun.

En als jouw mening is dat ik triest ben dan is dat dus jouw mening en heb ik daar nix over te zeggen, maar als je me triest vindt omdat ik me mening durft te uiten over een onderwerp waar vele mensen nix over durven te zeggen dan ben jij dus triest
Oud 12-10-2002, 21:55
Verwijderd
okee, dit is qua sfeer en onderwerp geen L&R topic.
Hij gaat nu dicht, totdat ik bedacht heb waar ie heen kan en of die daar niet al ongeveer staat ofzo...
Houd je topic op feedback maar in de gaten

kuzzies,

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten