Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
well... voorlopig is het altijd nog een minderheid van de nederlands bevolking en dragen ze wel degelijk kleding die niet aan de mode-eisen voldoen (dat het hele alto-gebeuren bekender wordt is een ander verhaal) so please... edit; k geloof zelfs dat k t eens ben met maartje ![]() ![]() (beetje jammer trouwens dat na haar reactie er opeens wel serieus gepost wordt... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 13:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
een al wat?
oja en die hokjes ik hoor er heel veel over allerlei soorten enz? waar kun je dit kopen? ik wil beslist meedoen met de trend casper en tom gaan fikkie stook'n en appolonia gaf me gratis bier terwijl pascal gisteren vrij was maar dat maakte michael niet uit die danste wel weer net alsof ik die "nul tsjikkies" niet zag maar stiekum wel net alsof ik niet wegmoet repeteren maar dat wistn jullie toch niet net alsof emmers zeggen dat reigers moeten zeuren tegen de bouwvakkers die vaak in de vijfer vallen dikke ALTOoooooooooooh wat it schwas? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met een simpele som kun je uitrekenen of je alto ben. 1. kijk naar wat je aan hebt. 2. kijk hoeveel keer die zaak dat heeft verkocht. (B1) 3. kijk naar de totale aantal verkochte dingen van die zaak (B2) 4. kijk naar hoeveel keer jouw kleding is verkocht in heel nederland, dus niet alleen bij die zaak waar je het gekocht heb (C1) 5. kijk naar de totale aantal verkochte kleding in heel nederland, dus niet alleen bij die zaak waar je het gekocht heb. (C2) nu komt de formule: ( (B1)/ (B2) ) x 100% = D ( (C1)/ (C2) ) x 100% = E je bent alleen een gothic als E onder de 10% zit en D onder de 2,5 %. als dit niet zo is kan je beter je kleding weggooien.
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg niet dat ik een alto bén,ik zeg dat ik volgens de standaard tot de groepering alto's val,en niet omdat ik zo anders ben,zo diepzinnig of heel erg intelligent,maar vanwege mijn kleding. |
![]() |
||
Citaat:
oh zo... oke dan ![]()
|
Ja, voor mij wel althans. Zou jij het leuk vinden als iedereen jouw mening deelt, je overal gelijk in geeft, jouw smaak heeft enz..?Ik niet. Een mens heeft in bep. situaties nodig zich speciaal te voelen en dat is dan niet meer mogelijk, bijvoorbeeld in een relatie, die zouden dan ook niet meer bestaan. Het zou een veel te abstracte situatie worden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meeste mensen hier zijn slim genoeg om door te hebben dat ze zichzelf kunnen zijn in deze wereld en zich niet ongemakkelijk hoeven te voelen door andre mensen na -te apen die eigenlijk echt idiooten vinden. Jij bent een typisch voorbeeld van een HERSENLOZE SLAAF |
![]() |
|
Er is wel eens tegen me gezegt dat ik een skater ben (in een serieus gesprek, ik ben wel meer dingen genoemd, maar ik ben geen hoer..
![]() Dus dan zal dat wel?
||
Citaat:
maar jij ben hersenloos als je niet doorhebt dat ik een grapje maakte
||
![]() |
Citaat:
Iemand noemt je een hoer,maar je weet dat je het niet bent,dus je bent het niet. Iemand noemt je een skater,dus dan zal je het wel zijn. Dat snap ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat van dat skater/alto/what ever niet.. Dus dan kunnen ze nog wel gelijk hebben..
|
vaag topic zeg...
uhm mjah kgeloof dat ik officieel binnen het hokje skater of alto val...kweet het verschil niet echt? als iemand het me kan uitleggen graag ![]() ![]()
|
Zoals een 1 of ander iemand al zei: If there's anything a non-conformist hates more than a conformist, it's a non-conformist who isn't behaving to the leading standards of the non-conformism.
En denk dáár maar is over na ![]() (ik weet niet mer van wie i kdeze quote gehad heb en of ik m geod geschreven heb maar de boodschap klopt iig wel ![]()
|
![]() |
Ok, ik ga proberen hier serieus op te antwoorden.
Ik denk dat veel mensen me 'alto' zouden kunnen noemen. (Krijg vaak te horen 'hee alto' of 'hee gothic'). <<hiermee suggereer ik niet dat 'alto' en 'gothic' hetzelfde is. Dit komt alleen door de kleding die ik draag, voor de rest kent bijna niemand me. Ik weet iig dat ik geen alto ben. Maar ik kan er niet echt mee zitten dat mensen me bestempelen met iets, zolang ik zelf maar weet wie ik ben. Dit is trouwens toch niet te voorkomen.. En stop me maar in een hokje, ik klim er net zo hard weer uit. (Ok, beetje gelukt.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
'Extreme' kleding.. Verwijderd | 182 | 02-06-2004 21:13 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Psychologie |
Ik Durf Mezelf Niet Meer Te Zijn... [DFU]DutchGirllie | 27 | 11-08-2002 10:02 | |
Lifestyle |
hoezo 'ben' je zo? charly not | 78 | 01-08-2002 12:42 | |
Lifestyle |
Alto's: zijn er echt zo veel als dit forum je doet denken?? Ik ben de Walrus! | 76 | 19-05-2002 16:19 | |
Lifestyle |
tjah, hopelijk een discussie waard vals licht | 5 | 09-04-2002 11:51 |