Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
Ach, een mening is net een erectie, je hebt er zo één. Maar om hem dan staande te houden. Het wordt zo gauw slap gelul.

wahahjahahahahaha VETTE sig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 19:53
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik ben Rooms-Katholiek. Mijn ouders zijn beide ook Rooms-Katholiek en zo ben ik opgevoed. Ik kan me wel vinden in de leer van het Katholieke geloof.
Eigenlijk ga ik alleen met Pasen en Kerst naar de kerk. M'n ouders gaan ook niet elke week (lees: ze gaan eigenlijk nooit). Ik denk dat je ook wel in God kunt geloven en kunt bidden als je niet in een kerk bent...

Verder heeft het allemaal weinig invloed op m'n lifestyle. Behalve dan dat ik geen anti-christelijke of anderszins anti-godsdienstelijke muziek luister en geen kleding draag die deze anti-godsdienstige houding uitdraagt d.m.v. tekens/logo's/teksten.
Oud 18-10-2002, 14:43
MarilynManson
MarilynManson is offline
k geloof zelf niet en heb niets tegen mensen die wel geloven,al heb ik wel iets tegen de kerk.Ik vind het maar stom ,ook omdat ik denk dat het nooit de bedoeling is geweest als er ooit een bedoeling was that is
Oud 19-10-2002, 03:53
Verwijderd
Ik geloof niet (meer) omdat ik na veel filosoferen er toch achter kwam dat god gewoon gelul was, en dat geloof eigenlijk een uiting van zwakte is...
Verder heb ik in het bijzonder een hekel aan reformatorische mensen, omdat ze al van vierhonderd meter als zodanig te herkennen zijn...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 07:36
dystopia
dystopia is offline
Opensource
Oud 19-10-2002, 08:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik geloof niet in god, niet in satan, in geeneen van die christelijke verzinsels.. ik ben wel een tijdje satanist geweest en heb me dr heel veel in verdiept.. maar dan niet op de manier van : "satan 666, evil will take over *blahblah* maar het echte satanisme.. geloven in jezelf enzo Maar dat lag me niet echt. Ook heb ik me een hele tijd in wicca verdiept, met veel dingen ben ik het eens en kan ik me in vinden.. maar het past gewoon niet echt bij mij..
Momenteel hou ik me niet echt doelbewust bezig met een geloof.. ben wel veel bezig met astrologie en tarot, maar dat heb ik altijd al wel gedaan.. Ik heb niets tegen andere geloven, alleen vind ik christenen een btje dom.. ze geloven gelijk alles wat 1 persoon ze vertelt.. ze geloven niet in bijv. vampiers, wel in god. ik zie in beiden geen verschil, het zijn verzinsels om de mens bezig te houden..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 08:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
gentleman schreef:

Verder heb ik in het bijzonder een hekel aan reformatorische mensen, omdat ze al van vierhonderd meter als zodanig te herkennen zijn...
Jah, net alto's he..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten