Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 08:50
rodina
rodina is offline
Ben jij gelovig? Zoja in wat geloof je? Zo nee waarom niet? Heeft dat geloof invloed op je lifestyle, en op wat voor manier? Ga jij iedere zondag naar de kerk? Mediteer je om tot een hoger doel te komen? Draag je een hoofddoek? Naja barst los
Oud 14-10-2002, 09:04
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Zo, in een topic- inspiratie bui?

Ik ben niet gelovig, en dat heeft eigenlijk ook geen invloed op m'n lifestyle, behalve dan dat ik niet naar de kerk ga enz.
Oud 14-10-2002, 09:17
Verwijderd
Ik ben niet gelovig..
eerst zien, dan geloven
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:46
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
heb vaak met mensen over gehad maar nog niemand heeft me kunnen overtuigen...dus op dit moment net als de meneer hierboven zegt, eerst zien dan geloven.
Oud 14-10-2002, 09:56
rodina
rodina is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Zo, in een topic- inspiratie bui?

ik wou er nog meer zetten, maar toen viel m'n inet uit

En ten opzichte van andere mensen, die wel gelovig zijn. Hoe ga je daar mee om?
Oud 14-10-2002, 09:58
mood indigow
mood indigow is offline
ik ben niet gelovig... en ik heb wel een paar vrienden die dat wel zijn.

ik ga gewoon normaal met hen om.. moeten ze tog zelf weten of zew geloven of niet?! zolang ze mij maar niet gaan bekeren
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:15
Evito
Evito is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ben jij gelovig? Zoja in wat geloof je?
Ja,
in mijzelf.

*spreekt met de woorden van een ex-leraar*
die woorden gelden nu ook voor mij ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:31
Roxy
Roxy is offline
neej ik heb niet echt een speciale religie ofzow... ik heb me een paar maanden in wicca verdiept maar kben eigenlijk gewoon te lui om me dr echt grondig in te verdiepen... sommige dingen daarvan staan me wel aan... dat de natuur centraal staat ed... maar ik zou het nooit actief echt beoefenen ofzow.. die rituelen hoeven voor mij ook niet zo... het heeft op het moment ook niet echt een grote invloed op mijn leven behalve dat ik zeker 2x per week door het bos fiets en eignelijk ook altijd even ergens blijf hangen en ga zitten enzow... maar jah dat heeft meer met natuurgek zijn te maken dan religie.. laat maar onzinpost
Oud 14-10-2002, 10:31
Esmée
Esmée is offline
Ik ben niet gelovig, althans ik beoefen geen geloof. Geloof wel dat er 'iets' bestaat, maar dat is iets van mezelf, daar heb ik geen Bijbel of iets dergelijks voor nodig, daar heb ik dan ook niks mee. M'n ouders zijn allebei van huis uit wel gelovig opgevoed (m'n moeder meer dan m'n vader), m'n moeder gelooft wel, m'n vader niet, maar we gaan nooit naar de kerk of zo, heeft ook niemand enige behoefte aan. Dus ja.. ik persoonlijk heb er gewoon niets mee, maar als anderen wel geloven heb ik daar geen problemen mee..
Oud 14-10-2002, 10:33
Stevill
Stevill is offline
ja dat doet elk mens er is altijd wel iets waar ze op terug kunnen vallen in moeilijke tijden en ik denk eerlijk gezegd dat deze door je manier van leven (lifestyle) gevormd word.
Oud 14-10-2002, 10:58
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik geloof in mezelf,ik hou mezelf verantwoordelijk voor de dingen die in mijn leven gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:04
Synonym
Synonym is offline
Ik geloof niet echt in iets 'bestaands' maar ik geloof wel dat er iets is... Ik geloof ook in mijzelf, ben redelijk nuchter, hoewel ik ook interesse heb in spiritualiteit. Heb mij een hele tijd in wicca verdiept. Maar ben uiteindelijk te lui om er ook echt iets mee te doen. Het is best veel werk enzo, hehehe.
Oud 14-10-2002, 11:12
Baxx
Baxx is offline
waar moet ik dan in geloven ?
Oud 14-10-2002, 12:06
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik geloof in de evolutie, en dat de mens gewoon zijn eigen god is, die alles zelf kan bepalen.Ik vind dat mensen die in God geloven hun hele leven vergooien met iets te dienen wat niet bestaat. Bovendien zijn door geloof de meeste oorlogen onstaan, en heeft het christendom tientallen miljoenen doden op zn kerfstok.
..... Maar ook positieve dingen; geloof kan mensen bijvoorbeeld troost of hoop bieden.

(En nee, ik ben geen voorstander van het christendom)
Oud 14-10-2002, 12:11
punkyfish
punkyfish is offline
Ik ben gedoopt, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar dat was omdat het 'moest', het 'hoorde'. Toen had ik er nog geen bezwaar tegen, nu vind ik het ook niet erg dat ik het heb gedaan, maar ik kan me echt niet vinden in religies. Het boeddhisme komt dan nog ongeveer het dichtst bij mijn gedachten in de buurt. Als ik in de kerk zit voor bijvoorbeeld een begrafenis, dan zit ik me echt af te vragen wat ik daar in hemelsnaam doe, omdat ik het echt onzin vind wat die man daar voor zit te vertellen. (Stiekem heb ik daar een nogal 'hard' verhaal over geschreven, maar dat doet er niet toe.) Eerst moest ik altijd mee naar de kerk met kerst, maar daar ben ik mee gestopt nadat die pasto(o)r zei dat de vijanden in de Eerste Wereldoorlog met kerst samen feest vierden om Jezus. Dat vond ik zo achterlijk .

Ik moet eerst iets zien voordat ik het geloof, bij alles, dus ook bij godsdienten. Ik weet niet echt waar ik nu in geloof, in de goedheid van de mens? Nah...
Oud 14-10-2002, 12:48
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik heb geen geloof, en geloof dus ook niet. Ben ook met geen geloof op gegroeid. Het heeft dus ook geen invloed op mijn leven, of mijn levensstijl.
Ik ben gewoon verantwoordelijk voor mijn eigen daden, en niet iemand anders. Zo simpel is het.
Oud 14-10-2002, 12:55
Roos
Roos is offline
Ik geloof wel in God, maar ik ga nooit naar de kerk (ik slaap op zondag liever uit ). Hoe uit ik het dan? Nou, niet eigenlijk Ik bid af en toe wel, maar niet regelmatig, alleen als ik er behoefte aan heb.
Oud 14-10-2002, 12:58
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik ben schijnheilig, telt dat ook mee?

Nee ff serieus.. Ik ben gelovig opgevoed, vroeger gingen we ook met enige regelmaat naar de kerk, maar sinds mn 10e gaan we alleen nog met kerst..
Ik geloof niet, maar ik bid wel af en toe
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:18
Hukkie
Hukkie is offline
Ik geloof in iets naamloos, het is meer een mengelmoes (Morgan had daar nog een leuke anekdote tussen goden van wereldgodsdiensten over ) en ik ben ook nergens actief in, hoewel ik vorig jaar ook in een vrij actieve wicca-periode zat (zoals zovelen). Ieme en ik hebben ongeveer dezelfde filosofie en we discussieren er af en toe over, verder niks bijzonders.
Ik heb wel bij een kerk gezeten samen met mn ouders, toen ik klein was maar op een gegeven moment zijn we daar uitgestapt. Beetje lang verhaal, maar het komt neer op niet welkom voelen in de 'gemeente'. Ik had dus op vroege leeftijd al een hekel aan de kerk. Sowieso, al die opgelegde truttigheid. Bah.
Oud 14-10-2002, 13:19
SuuS
SuuS is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ik ben niet gelovig..
eerst zien, dan geloven
.

Inderdaad!
Oud 14-10-2002, 13:23
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
(Stiekem heb ik daar een nogal 'hard' verhaal over geschreven, maar dat doet er niet toe.)
JAWEL!!!

Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen!
Oud 14-10-2002, 13:44
Blubje
Blubje is offline
ik ben niet gelovig, ben er ook totaal niet mee opgevoed. Ik ben er ook niet mee bezig ofso. Ik vind t geloof ook helemaal nix eigenlijk, alles staat geschreven in een boekje, hoe je zou moeten leven en bla bla, nee dat is nix voor mij, ik kan dat echt wel zelf bepalen. Ik heb eigenlijk best een redelijke afkeer voor de kerk, tenminste de katholieke dan. De Paus(lees: een man van 80 die niet eens kan praten) zal wel eventjes uitleggen hoe jij moet leven enzo en hoe dat God boven alles staat.
Dit heeft verder geen invloed op mijn lifestyle, ja alleen dat ik nooit naar de kerk ga.
Ik heb verder geen problemen met mensen die wel geloven, moeten ze helemaal zelf weten, maar ik heb er geen behoefte aan, dus ze moeten me er niet mee gaan lastig vallen.

er is natuurlijk wel een verschil in geloven; je kunt geloven in God en alles voor Hem en de kerk doen en alles volgens de bijbel doen zegmaar, maar je kunt natuurlijk ook geloven in God EN in jezelf, zonder dat de kerk en de bijbel daar een al te grote rol in spelen. dan vind ik dat laatste beter dan t eerste, maargoed dat moet ieder vor zich weten, zoals ik al zei
Oud 14-10-2002, 14:47
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
JAWEL!!!

Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen! Dat willen we lezen!
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=buurman

*duikt weg*
Oud 14-10-2002, 15:03
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ben jij gelovig? Zoja in wat geloof je? Zo nee waarom niet? Heeft dat geloof invloed op je lifestyle, en op wat voor manier? Ga jij iedere zondag naar de kerk? Mediteer je om tot een hoger doel te komen? Draag je een hoofddoek? Naja barst los
Nee, ben totaal niet gelovig. En dat heeft dus geen invloed op m'n lifestyle. Het omgekeerde ook niet. Ik loop niet rond met Bad Religion-logo's ofzo.
In tegenstelling tot veel mensen die met hun lifestyle laten zien hoe gelovig of ongelovig ze wel niet zijn, hou ik me er totaal niet mee bezig.
Oud 14-10-2002, 15:25
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=buurman

*duikt weg*
Lacht zich de pleures . . . wat is die goed . . . hij is gewoon super . . . hij is geweldig
Oud 14-10-2002, 15:28
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ik ben niet gelovig..
eerst zien, dan geloven
Oud 14-10-2002, 15:30
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Nee, ben totaal niet gelovig. En dat heeft dus geen invloed op m'n lifestyle. Het omgekeerde ook niet. Ik loop niet rond met Bad Religion-logo's ofzo.
In tegenstelling tot veel mensen die met hun lifestyle laten zien hoe gelovig of ongelovig ze wel niet zijn, hou ik me er totaal niet mee bezig.
bad religion is gewoon een goede band misschien daarom dat mensen het logo dragen
Oud 14-10-2002, 15:55
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ben jij gelovig?

Nee.

Zoja in wat geloof je?

Mwah in vrij weinig denk ik op laten we zeggen "goddelijk" gebied.

Zo nee waarom niet?

Ben tijdens mijn jeugd niet bestookt met gelovige propeganda.

Heeft dat geloof invloed op je lifestyle, en op wat voor manier?

Ik denk dat het niet geloven me het wel geloven op een beetje een rare manier laat vertalen en het eigenlijk tot dom besempelen maar lief als ik ben doe ik dat niet en sja.. mwah nee vast geen effect op me.

Ga jij iedere zondag naar de kerk?

Kan niet, dan slaap ik.

Mediteer je om tot een hoger doel te komen?

Nope, nouja ik doe geen dingen die als mediteren te beschrijven zijn om zo'n effect te berijken.

Draag je een hoofddoek?

Nee, ik zou dan een echte bad-ass wigger moeten worden, en sja.. mijn idee wat toffe kleding betreft werkt dat enigzins tegen.

Naja barst los

Heb ik gedaan en ja graag gedaan hoor k weet dat t word gewaardeert
Oud 14-10-2002, 16:02
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Lacht zich de pleures . . . wat is die goed . . . hij is gewoon super . . . hij is geweldig
Dank u!
Oud 14-10-2002, 16:05
Mysterons
Mysterons is offline
ik geloof niet in een god of in een schepper of in een een of ander persoon die ons lot bepaald. ik geloof in de natuur en in de wereld en in mezelf. en ik denk dat het de schuld van de mens is hoe het er nu aan toe gaat. veel oorlogen gaan om geloven en verschillen in cultuur en religie, en dat vind ik echt heel stom. de mens moet realiseren dat we met zn allen het zelfde soort wezen/dier zijn, en dat we elkaar moeten respecteren. we hoeven niet elkaars beste vrienden te zijn, maar als je een ander opvatting hebt over dingen dat je buurman, moet je er niet over gaan ruzien, maar er over gaan filoferen of gewoon je mond houden. jammer genoeg zijn die dingen niet mogelijk

wat een interessante praat
Oud 14-10-2002, 16:12
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
bad religion is gewoon een goede band misschien daarom dat mensen het logo dragen
Ja okay, das waar.... Maar er staat dan ook 'ofzo' achter...
Maar is misschien inderdaad een slecht voorbeeld.
Wat ik gewoon bedoel is anti-religieuze uitingen via kleding en lifestyle in het algemeen.
Oud 14-10-2002, 16:51
Verwijderd
Ik ben zelf atheist. Geloof absoluut niet in een hoger iets..

M'n ouders zijn daarentegen wel christelijk, ik ben ook christelijk opgevoed (kerk, pc basisschool, bidden voor het eten etc etc).

Ben opzich altijd al wel een denkertje geweest ofzo en ben behoorlijk lang bezig geweest om heel duidelijk voor mezelf te stellen hoe ik nou tegenover het geloof sta. negatief dus. Dat is opzich nog iets verder gegaan, ik ben fel anti religieus. (maar niet anti mensen die zelf religieus zijn (tot op zekere hoogte overigens)). Vooral anti-kerk... uiterlijk laat ik dat opzich niet merken.. (mjah, op een bad religion patch op m'n tas na misschien).

Ik vind het echt heerlijk om met mensen te discussieren over religie. Juist het denken over religie heeft me denk ik veel geleerd.. ik ben heel erg (soms te ?) krtitisch tov alles wat me verteld word...

[Eerst zien dan geloven, zei de blinde atheïst]
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:58
Quiana
Quiana is offline
Neuh.. ik geloof niet, omdat ik geen zin heb
om er tijd in te steken,
het maar een btje onlogisch vind..
Het heeft geen invloed op mn lifestyle,
k ga niet naar de kerk, draag geen hoofddoek oid.
Oud 14-10-2002, 23:03
maar
maar is offline
Mijn ouders zijn beide Rooms-Katholiek, en zo zijn wij ook opgevoed. Vroeger gingen we zelfs naar een katholieke basisschool; wij wisten niet beter, maar in plaats van kinderliedjes zongen wij vrolijk psalmen . Nouja, laatste paar jaar naar een 'gewone' basisschool, wat wij achteraf toch een stuk prettiger vonden. We gaan niet elke zondag naar de kerk, maar met kerst en pasen wel; en dan kun je zeggen dat je dat hypocriet vindt, maar zo zie ik dat niet. Verder bidden we/bid ik zelden, dus practisch gezien heeft het geen grote invloed op mijn leven. Ik geloof ook niet alles wat rooms-katholieken misschien zouden moeten geloven, maar wel dat er iets meer is ergens.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 23:07
Verwijderd
Ik ben zelf fanatiek antiklerikaal en atheïst. Mijn ouders zijn rooms-katholiek (pa) en Nederlands hervormd (ma).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 23:25
beuk
beuk is offline
Ik en niet gelovig, simpelweg omdat ik nooit aanleiding heb gehad om wel te gaan geloven.. geen gelovige ouders, openbare school, dan houdt het snel op
Oud 15-10-2002, 01:51
Verwijderd
Er is een verschil tussen een geloof volgen, en je eigen geloof maken.

Heel veel mensen geloven in god, maar kunnen door 'brainwashing' vanaf hun jeugd gewoon simpelweg niet meer om simpele dingen heen denken.

Het is gewoon : God bestaat en heeft alles gemaakt klaar.
Als je teveel doorvraagt word het gewoon : ZO IS HET GEWOON.

Je hebt ook mensen die de wereld om zich heen ontdekken, hun eigen geloof maken, avonturiers.

Ikzelf ben niet gelovig zoals geloven in een god of het volgen van een religie.

Maar ik ben allang overtuigd dat er een hogere 'kracht/dimensie/doel' is dan wat er hier op aarde gebeurd

(net geshroomd)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:31
Verwijderd
Ik ben wel gedoopt, en ik hem mijn eerste communie gedaan, maar ik ben verder helemaal niet zo gelovig. Ik kom eigenlijk nooit in de kerk.
Natuurlijk mag iedereen van mij geloven wat hij/zij wil, maar ik geloof eigenlijk helemaal niet zo. Mijn ouders zijn ook niet echt gelovig. Ze komen net als ik nooit ik de kerk. Volgens mij geloven ze wel in God, maar vinden ze het niet nodig om iedere zondag naar de kerk te gaan. We zijn er thuis verder helemaal niet mee bezig. Ik zit wel op een katholieke school, en daar heb ik ook levensbeschouwing gehad, maar dat ging ook over andere geloven, en dus niet alleen over het Christendom. Zodoende heeft het geloof verder ook weing invloed op mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:28
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Weer een topic over het geloof.

Het blijft ook een leuk onderwerp heh. Ik geloof half in de aardse godin die bij de oude kelten hoorde. Want zij was wel oprecht en komt op mij een stuk geloofwaardiger over dan de christengod. Was het maar toen.

Bytheway. Ik geloof er half in omdat ik haar nog nooit gezien heb ofzo. En als ik haar zou zien, dan denk ik dat ik waarschijnlijk te veel paddo's ofzo op heb. Dus half blijft voor mij half...
Oud 15-10-2002, 14:53
Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik geloof in God. Ga ook vrij regelmatig naar de kerk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:59
angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik geloof, maar niet precies in God..
Ik ga ook niet elke zondag naar de kerk, maar het trekt me wel aan. Kweet niet, vind het zelf ook moeilijk..
Oud 15-10-2002, 16:11
Verwijderd
Ik geloof dat ik straks moet eten...

[ontopic]
Mijn papa en mama zijn zeer rooms katholiek. Als god ze zou zeggen dat ze mij moesten wegdoen, zouden ze dat volgens mij zo doen . Enfin, 'k heb het hele katholieke pad af moeten struinen van doopsel (jaja, toen al tot DOPE verklaard ), communie naar vormsel. Allemaal super tof natuurlijk, 'k kreeg meer cadeau's dan op m'n verjaardag, voor mijn part was het elke dag communie/vormsel. Helaas ging dit ook gepaard met elke week naar de kerk gaan, wat ik tot op vandaag nog steeds doe, eerder voor mijn ouders dan voor mezelf. Hoe ervaar ik dat? Nog steeds hetzelfde als 17 geleden, een en al saaiheid. Pastor die maar blijft preken over hoe slecht de mensheid wel niet is, en die verdomd ophemelende liedjes zingen met 2 uur slaap (uitgaan de nachtdaarvoor) wordt je ook niet vrolijk van. Ik slaap dan ook meestal door de mis heen en als ik dan wakker word zijn m'n ribben blauw door de porren van m'n mama/papa.
Ik geloof wel in een 'deel 2' van je leven, of dit nou in de hemel/hel mag geschiedde of als reincarnatie (hopelijk dit keer wat beter gelukt ) dat zal me een worst wezen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:20
Type
Type is offline
Agnost, tot nu toe nog atheïst, en satanist.
Dat klinkt misschien vreemd, maar dat is het niet.
Eerst even uitleg van wat het is, voor de mensen die dat niet weten.
  • Agnost: Een persoon die zegt "eerst zien, dan geloven". Bewijs mij dat er een God bestaat, laat hem aan mij zien oid, horen, voelen, whatever, en ik ben bereid je te geloven.
  • Atheïst: Een persoon die niet gelooft in een hogere macht.
  • Satanist: Persoon die gelooft in de duivel als zijnde God, OF een persoon die gecontroleerd geloof weg wil hebben.

Aangezien ik Agnost en Atheïst ben, is het laatste begrip van Satanist op mij van toepassing.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen die geloven. Ieder zijn keus te geloven wat ze willen. Ik vind alleen dat de een de ander niet mag vertellen WAT of HOE te geloven, bijv. met de Bijbel, de Koran, of noem maar een sekte.
Helpen hun draai te vinden is goed, maar een persoon in een keurslijf wringen vind ik fout, en dat doen veel geloven, veel kerken, veel sektes.

Daarnaast ben ik tegen de hypocricie van kerken.
Katholieke kerk: "Wij zijn een vredelievende godsdienst"
Ja, zeker 700 Inquisitie tegen een waanbeeld, en met geweld mensen dwingen Christen te worden wijst dat wel weer uit. Vredelievend, laat me niet lachen...

En dat vind ik er van...
Oud 17-10-2002, 17:21
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ik ben niet gelovig..
eerst zien, dan geloven
je hebt toch ook een geest, bewijs dat dan ook maar ??????????????????
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 17:56
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik geloof in God, en natuurlijk in mezelf.

'Oorspronkelijk' ben ik joods.
Oud 17-10-2002, 18:04
boardbabe
boardbabe is offline
Ik geloof dat het geloof een gedachte is, sommige mensen hebben steun aan die gedachte maar mij op dit moment niet. Ik geloof meer dat het allemaal om de mensen gaat. Het gaat niet om dat je 3x per dag bidt en God bedankt, het gaat erom hoe sociaal je bent en aardig etc.
dat zou je niet-gelovig/humanistisch kunnen noemen.
Aangezien mijn ouders wel gelovig zijn, moet ik wel naar de kerk. Verder heeft het niet echt invloed op mn lifestyle, ik draag ook geen symbolen om mn (niet) geloof
Oud 17-10-2002, 18:05
strafcorner
strafcorner is offline
uit religie komt niets anders dan narigheid voort...
Oud 17-10-2002, 18:16
Verwijderd
ik ben agnost + atheïst..
ik geloof wel in reïncarnatie.. voor zover dat bij het geloof hoort..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:40
Verwijderd
Ouders beide Room Katholiek, mn vader zit elke zondag in de kerk, mn moeder wat minder, ik ga met kerst enzo wel mee. Bid ongeveer 6 keer per dag, voor en na elke maaltijd. Geloof niet zo in god maarja .
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Ben absoluut niet gelovig, uit het geloof komt alleen maar ellende.

Bin Laden uit naam van Allah en Bush uit naam van god, wie is de regisseur dan? Alle geloven komen uiteindelijk toch op hetzelfde neer? Conclusie: onzin.

En zo zijn er nog duizenden voorbeelden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten