Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ehm hmm, maar als je 'away' bent dan ben je 'weg'. Dus dan zit je lijkt mij niet achter je PC? Ik vind het bestwel onvriendelijk hoe hier wordt gedaan over mensen die met jou willen praten. Je kunt toch gewoon zeggen dat je er geen behoefte aan hebt? Zoveel moeite? Zelfs ik met m'n geweldige social skillz snap dat nog.. niet lullig bedoeld ![]() Anders neem je MSNplus: http://www.patchou.com/msgplus/download.htm stel je autoawaymessage in. Stuurt ie om de zoveel tijd een automatisch berichtje. Wel handig als je altijd awaystaat en je gaat slapen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tsja, maar als je tegen iemand zegt dat je er ff geen behoefte aan hebt met diegene te praten, terwijl je eigenlijk wel tijd hebt, dan vinden ze dat niet zo leuk.
Ik vind het wel geregeld leuk om met mensen te praten, maar soms word ik er moe van als ze me voortdurend aanspreken ![]() Op 'away' zetten en negeren vind ik helemaal lullig, omdat mensen dan maar dan een beetje hoopvol vergeefs op jouw reactie staan te wachten (ze hebben ws. al met je gechat toen je op away stond namelijk). Dan zeg ik liever dat ik het druk heb met dingen en nu ff niet kan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik had eens op msn Verwijderd | 5 | 01-03-2011 16:05 | |
Software & Hardware |
Is mijn MSN gehacked? Hulp gevraagd! Vipor | 9 | 08-05-2010 23:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
MSN-terreur juno | 91 | 19-11-2005 20:40 | |
Software & Hardware |
niemand kan je meer blokkeren op msn! lolekke | 6 | 25-06-2005 09:26 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 |