Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 22:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Nate schreef:
Ik snappum
Gelukkig
Oud 28-10-2002, 03:23
AuForm
AuForm is offline
Het is mijn theorie dat de molligheid van Rubens dames niet met aantrekkelijkheid te maken had, maar status. Ik ben geen expert, maar ik geloof dat in die tijd vet zijn, alsook ongebruind zijn, een status symbool was. Het toonde dat je genoeg geld had om op dagelijkse basis geen fysiekelijk werk te doen.

Rubens was een schilder die vooral op commissie schilderde. Dus de opdrachtgever, die van status was (bv. de Spaanse royalty), wilde zijn status weerspiegeld zien in de prent. Dus de personen in zijn schilderijen waren mollig en lijkwit.

Op dezelfde manier is het tel-eens-mijn-ribben model een blijk van status, maar je gaat me niet wijsmaken dat dit het schoonheidsideaal van deze tijd is.

Een aantrekkelijk figuur is IMO een meisje dat er gezond uit ziet. Dat is iets dat naar alle waarschijnlijkheid voorgeprogrameerd is in de grijse massa. Te dik is niet gezond (groter risico op vroegtijdige dood dan roken), te mager is niet gezond (verminderde weerstand, en wegkweinende spiermassa). Notin' wrong with a little baby phat, zolang er maar niets loshangt.

PJ
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:17
Beyoned
Beyoned is offline
doe mij mah meisjes van cubmaat 70 tot 85/85 dan vind ik alles goed

als kan een c cubje
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
doe mij mah meisjes van cubmaat 70 tot 85/85 dan vind ik alles goed

als kan een c cubje
Ik denk niet helemaal dat dit bedoel werd . (alleen vind ik te grote ook weer niet goed want dan weet ik niet waar ik mijn mond moet laten )
Oud 28-10-2002, 12:29
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik denk niet helemaal dat dit bedoel werd . (alleen vind ik te grote ook weer niet goed want dan weet ik niet waar ik mijn mond moet laten )
mah dan ken je wel je pik er tussen stoppen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:48
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Evito schreef:
Haha ik ken dit plaatje
eigenlijk vind ik hetg wel geil

Wil je wat voor me doen? Heb je een mobiel?
4 knopjes indrukken:
1 - 1 - 2 - *bellen*
Oud 28-10-2002, 17:58
Evito
Evito is offline
Citaat:
emperor crono schreef:

Wil je wat voor me doen? Heb je een mobiel?
4 knopjes indrukken:
1 - 1 - 2 - *bellen*

Sorry
als ik geil ben
doe ik het met iedereen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Evito schreef:
Sorry
als ik geil ben
Hmm, lekker dan!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:04
Evito
Evito is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hmm, lekker dan!
Niet als-in vreemdgaan ofzo
gewoon
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:32
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
beetje mollig maakt mij niet uit maar ik vind het WEL mooier als een meisje ongeveer overeenkomende lichaams delen heeft....eh ik bedoel niet slank met een dikke reet ofzo ik val ook op niet te lang denk ik trouwens
Oud 28-10-2002, 19:14
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Sorry
als ik geil ben
Kijk bij schapen zie je dat niet gelijk, maar zodra je je handen door de wol haalt dan weet je of je een stevige te pakken.
Still, je kan beter een mollig schaap hebben anders rag je gelijk de voering eruit.

Voor meer informatie lees het boek Lief Dier van Midas Dekkers, dit is geen grap, het boek bestaat, het geeft alle ins en outs over animalsex weer.
Errug leuk voor als er iemand binnenkort 16 of 18 wordt.
Oud 28-10-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
AuForm schreef:
Het is mijn theorie dat de molligheid van Rubens dames niet met aantrekkelijkheid te maken had, maar status. Ik ben geen expert, maar ik geloof dat in die tijd vet zijn, alsook ongebruind zijn, een status symbool was. Het toonde dat je genoeg geld had om op dagelijkse basis geen fysiekelijk werk te doen.

Rubens was een schilder die vooral op commissie schilderde. Dus de opdrachtgever, die van status was (bv. de Spaanse royalty), wilde zijn status weerspiegeld zien in de prent. Dus de personen in zijn schilderijen waren mollig en lijkwit.
ja, dat is ook zo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
AuForm schreef:

Op dezelfde manier is het tel-eens-mijn-ribben model een blijk van status, maar je gaat me niet wijsmaken dat dit het schoonheidsideaal van deze tijd is.

Een aantrekkelijk figuur is IMO een meisje dat er gezond uit ziet. Dat is iets dat naar alle waarschijnlijkheid voorgeprogrameerd is in de grijse massa. Te dik is niet gezond (groter risico op vroegtijdige dood dan roken), te mager is niet gezond (verminderde weerstand, en wegkweinende spiermassa). Notin' wrong with a little baby phat, zolang er maar niets loshangt.

PJ
Jawel hoor, dikke mensen werden als heel aantrekkelijk beschouwd. Niet alleen statussymbool, maar ook gewoon lekker. Er zijn nu nog mensen die dat vinden, maar gewoon veel meer. Opvallend is dat dieper in Afrika bijvoorbeeld waar weinig contact met het westen is, dit nog steeds het schoonheidsideaal is. Het opvallende is trouwens dat, hoewel dik en dun allebei aantrekkelijk zijn/werden bevonden, de verhouding tussen de taille en de heupen altijd ongeveer 7 op 10 is. Vond het wel een geinig feitje
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:13
Verwijderd
Jullie hebben beiden gelijk

Voluptueuze vrouwtjes waren een teken van welzijn, gezondheid en sterkte .. en daarmee ook aantrekkelijk. Dat is niet voorgeprogrammeerd in de hersenen, maar wordt bepaald door het sociale kader (= maatschappij / groep waarin je je bevindt)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:21
Verwijderd
Oke, ik vind slanke meisjes zelf vaak het mooist, maar er zijn ook vollere vrouwen die ik mooi vind (ik zelf ben redelijk stevig, zou graag wat slanker zijn, maar bij sommigen staat het wél mooi )

Ik hoop dat deze plaatjes lukken, dat is sophie dahl, model met 'n maatje meer:

en

(oke let niet op de outfit, maar tgaat om de vormen )

Nou das toch alles behalve huiveringwekkend??
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:23
Destrøyer
Destrøyer is offline
die is best wel lekker
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 23:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Lief gezichtje dat zeker.
En zeker niet lelijk vet. (zoals op die andere foto's uit dit topic....)
Oud 29-10-2002, 01:18
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Men ex was "kloek", ze had een lief slank gezichtje, maar ik pas 2x in haar achterste, en ze heeft gigantische borsten.
Wat niet wegneemt dat ik ze graag zag en dat ze me kon opwinden (wees maar gerust), maar ik dnek dat ik niet representatief ben op dit gebied. Ik kijk niet echt zo naar uiterlijk zoals andere mensen, heb beetje andere opvattingen op dat gebied.

T enige wat ik wil is dat ze zichzelf graag ziet, en dat te merken is (zich dus beetje verzorgen - nee geen make-up ofzo, alleen haar beetje mooi doen enzo...)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:55
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
feline schreef:

Tsja, het klinkt een beetje afgezaagd, maar ik vind het afhangen van het meisje in kwestie. Bij het ene meisje vind ik een beetje mollig mooi staan bij haar bouw, bij een ander staat slank beter.
Oud 29-10-2002, 13:33
Nate
Nate is offline
Als met 'mollig' dat meisje van een paar posts hierboven wordt bedoeld, dan ga ik toch voor slank, spijt me.
Oud 29-10-2002, 14:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
saffie schreef:

Sorry, maar ik vind haar dus echt een lelijk figuur hebben.
Geef mij dan Tarja maar;

En dat is dus de linkse mevrouw ja.

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
saffie schreef:
Nou gadverdamme... ze ziet er echt niet uit in dat korte pakje in mijn ogen.
Oud 29-10-2002, 15:08
stout!
stout! is offline
Ik vind Sophie Dahl voor een meisje met een grote maat wel heel mooi geproportioneerd.
Oud 29-10-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Nou gadverdamme... ze ziet er echt niet uit in dat korte pakje in mijn ogen.
ik zeg toch let niet op de outfit, daar moet je even doorheen kijken of iets anders overheen denken, heeft ze vast ook niet zelf gekozen

sorry dat ik geen naaktfoto's van der kon vinden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:31
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
saffie schreef:
ik zeg toch let niet op de outfit, daar moet je even doorheen kijken of iets anders overheen denken, heeft ze vast ook niet zelf gekozen

is niet erg (K) wouden we toch niuet zien
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:46
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
is niet erg (K) wouden we toch niuet zien
nee daar zig ik eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten...
ik wil niet super slank dan heb je zo'n gevoel van pas op want ze breekt door (wat ook zo is want ze kunnen veel minder hebben
Doe mij maar zoals mijn vriendin is dies perfect!!
Oud 01-11-2002, 13:58
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
corduroy schreef:
ja wat vinden jullie van meisjes met rubensachtige vormen? mooi of juist niet? ik ben er zelf zo een, en niet dat ik nou zo graag bevestiging wil ofzo, maar het is allicht interessant.
Met een WAT-vorm?
Oud 01-11-2002, 14:02
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Met een WAT-vorm?
eeen rubens vorm = beetje mollig..
Oud 01-11-2002, 14:03
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
eeen rubens vorm = beetje mollig..
Ow owke... zoiets als ikke zeg maar
Oud 01-11-2002, 14:04
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ow owke... zoiets als ikke zeg maar
jij bent precies goed
Oud 01-11-2002, 14:15
KiMZz
KiMZz is offline
Wel rubens-achtig nie mooi magoed als jij t zegt...
Oud 01-11-2002, 14:16
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Wel rubens-achtig nie mooi magoed als jij t zegt...
jij bent zeker wel mooi
Oud 02-11-2002, 18:18
KiMZz
KiMZz is offline
Slijmbal
Oud 02-11-2002, 19:09
corduroy
corduroy is offline
Vrouwen houden trouwens zelf die achterlijke 'slank is het best' tendens in stand. Ik keek gister even de Beau Monde in, staan er dus foto's in van filmsterren als Liv Tyler en nog een heleboel die op een iets minder flatterende manier zijn gefotografeerd dan normaal (lees: winkelend op straat in relaxte kleren ipv in mooie oscarjurk) met grote kop: DE KILOOTJES VLIEGEN ERAAN BIJ LIV en dergelijke dingen. belachelijk dat soort dingen.

en dit is dus een echte rubens.
Oud 02-11-2002, 19:12
corduroy
corduroy is offline
Sophie Dahl vind ik trouwens wel mooi, maar wist je dat ze inmiddels al een paar maten is afgevallen?
en dat strakke pakje is niet zo mooi nee, maar dat zou ik het bij iemand met maat 36 ook niet echt vinden hoor. ik hou wel van dat voluptueuze en ze straalt wel iets cools en zelfverzekerds uit wat ik wel mag.

misschien is het stom dat ik dit zeg, maar ik kan er niets aan doen dat ik me toch afvraag bij meisjes als Rosi die zeggen 'gatver wat een ranzige foto' (bij sophie dahl dus) hoe ze zich voelen wanneer ze straks veertig zijn en ook wat minder strak en maat36 dan nu? vind je jezelf dan ook per definitie lelijk?
Oud 02-11-2002, 20:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
saffie schreef:

Je hoeft niet te rologen, ik vind slank gewoon veel mooier, wat de outfit ook is.
Oud 03-11-2002, 00:18
Severus
Severus is offline
Dit topic bewijst maar weer eens hoeveel men op het uiterlijk let.

Ripper
Oud 03-11-2002, 00:39
Nate
Nate is offline
Nogal logisch, alles is gebaseerd op uiterlijk. Niets is puur functioneel.
Oud 03-11-2002, 14:20
KiMZz
KiMZz is offline
Een beetje representatief owke, maar t gaat toch echt om t karakter??

Zou een van jullie de rest van je leven met een meisje kunnen doorbrengen wat bloedmooi is, maar ondertussen een arrogant verwaand verwend nest??
Oud 03-11-2002, 14:46
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Een beetje representatief owke, maar t gaat toch echt om t karakter??

Zou een van jullie de rest van je leven met een meisje kunnen doorbrengen wat bloedmooi is, maar ondertussen een arrogant verwaand verwend nest??
nee; die zijn alleen voor 1nightstands
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
saffie schreef:

foto's sophie dahl
Ja zij is echt mooi vind ik...en sexy (zoals Kate Winslet bijvoorbeeld) maar ik ken genoeg andere niet-bekende meisjes die wat 'voluptueuzere' vormen hebben die ik echt mooi vind en die geen tekort hebben aan mannelijke aandacht...
Er bestaat een verschil tussen echt papperig, jezelf niet verzorgen en mooi stevig (en goed geproportioneerd: bv. geen gigantische kont en platte borsten)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:22
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
corduroy schreef:
misschien is het stom dat ik dit zeg, maar ik kan er niets aan doen dat ik me toch afvraag bij meisjes als Rosi die zeggen 'gatver wat een ranzige foto' (bij sophie dahl dus) hoe ze zich voelen wanneer ze straks veertig zijn en ook wat minder strak en maat36 dan nu? vind je jezelf dan ook per definitie lelijk?
Denk het wel. Vind mezelf nu wel dik genoeg, en ik snap best dat ik na mn 30e automatisch nog wel dikker zal worden zonder dat ik teveel eet, maar dat ga ik denk ik echt niet toelaten. Niet iedere vrouw van 40 is dik, toch? Dus ik hoop er niet zo eentje te worden..
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ronde vormen heel mooi en ik ben best blij met mijn borsten (75b/c) en heupen (die in verhouding redelijk breed zijn), maar heb een anorectische achtergrond en ben als de dood voor teveel vet.. en vind mezelf al snel veel te dik, en wijs dikkere meisjes aan als 'slanker als ik'..
Oud 05-11-2002, 14:25
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Denk het wel. Vind mezelf nu wel dik genoeg, en ik snap best dat ik na mn 30e automatisch nog wel dikker zal worden zonder dat ik teveel eet, maar dat ga ik denk ik echt niet toelaten. Niet iedere vrouw van 40 is dik, toch? Dus ik hoop er niet zo eentje te worden..
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ronde vormen heel mooi en ik ben best blij met mijn borsten (75b/c) en heupen (die in verhouding redelijk breed zijn), maar heb een anorectische achtergrond en ben als de dood voor teveel vet.. en vind mezelf al snel veel te dik, en wijs dikkere meisjes aan als 'slanker als ik'..
75 is toch netjes??
vink niet dik hoor vink juist beters
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:03
El Kim
El Kim is offline
[QUOTE]AtHell schreef:
[B]*word af en toe dr ook mee dood gegooit .. ik haat soaps.. de nutteloosheid en overdrevenheid ervan, k bedoel wie gaat er nou in zn leven 5 keer dood, trouwt 4 keer binnen zn vrienden kring, en heeft minstens 2 keer in een afkick kliniek gezeten of word zo nu en dan ontvoerd of verkracht ??*

LOL

kan me hier goed mee indentificeren......

tja, mager is lelijk en te dik is lelijk. Dus......
Oud 08-11-2002, 17:34
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hangt heel erg van het meisje af. Maar als grove regel kan ik geven: beter te stevig dan te mager.

Hoewel er natuurlijk ook meisjes zijn die heel slank zijn, en bij wie dát erg mooi staat...er valt gewoon geen peil op te trekken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
corduroy schreef:
Misschien is het stom dat ik dit zeg, maar ik kan er niets aan doen dat ik me toch afvraag bij meisjes als Rosi die zeggen 'gatver wat een ranzige foto' (bij sophie dahl dus) hoe ze zich voelen wanneer ze straks veertig zijn en ook wat minder strak en maat36 dan nu? vind je jezelf dan ook per definitie lelijk?
Is absoluut niet stom dat je dat zegt hoor

Ik zie mollig gewoon absoluut niet als schoonheidsideaal. Slank vind ik persoonlijk veel mooier. Wil niet zeggen dat ik alle mollige meisjes lelijk vind, absoluut niet. Ik ken heel veel mooie mollige meisjes. Wat ik dan wel altijd denk, is 'die mensen zouden er mooier uit zien als ze slank waren'.
Je kunt me bekrompen noemen maar dat ben ik absoluut niet. Mollige mensen kunnen ook mooi zijn door hun kapsel, gezicht, uitstraling en kleding, maar ik zou ze altijd mooier vinden als ze slank waren.

Hoe ik eruit zie als ik 40 ben is nog even afwachten, ik heb absoluut geen aanleg om dik te worden (moeder ook niet, oma ook niet) dus ik denk dat het wel zal meevallen.

Oud 08-11-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ik zie mollig gewoon absoluut niet als schoonheidsideaal. Slank vind ik persoonlijk veel mooier. Wil niet zeggen dat ik alle mollige meisjes lelijk vind, absoluut niet. Ik ken heel veel mooie mollige meisjes. Wat ik dan wel altijd denk, is 'die mensen zouden er mooier uit zien als ze slank waren'.
Je kunt me bekrompen noemen maar dat ben ik absoluut niet. Mollige mensen kunnen ook mooi zijn door hun kapsel, gezicht, uitstraling en kleding, maar ik zou ze altijd mooier vinden als ze slank waren.
Éigenlijk is dat ook wel zo, binnen redelijk objectief te bepalen grenzen. Maar dat is voornamelijk sociaal bepaald.

Kijk, als er op straat twee vrouwen lopen met (ff voorstellen) identieke gezichten, haardracht en kledingstijl, maar één is mooi slank en de ander is vrij stevig. Wat gebeurt er dan? Men kijkt naar de slanke, en denkt 'wat een mooi gezicht, leuke uitstraling' en men vindt de slanke vrouw mooi. Bij de stevige denkt met 'hm, daar is ook geen pond te weinig aan' (of iets dergelijks). De aandacht wordt dus éérst op haar 'stevig-zijn' gevestigd, en daarná pas op haar gezicht en de rest. Dat is denk ik de reden dat men over het algemeen slanke vrouwen tóch mooier vindt dan mollige.

Waarmee natuurlijk niets is gezegd over het feit dat een beetje spek aan een vrouwenlichaam wel ontzettend géil kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 15:32
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hmm volgens mij ben ik dat ook.. wete nie zeker maar denk het wel.. want ik vind me nie slank maar heel dik valt ook wel weer mee.... oordeel zelf maar... (supers zijn avatar)

ik vind superdun niet mooi. ribben kunnen zien enzo.. tegen dik heb ik eigenlijk ook niets hoor.. het gaat me meer om innerlijk
Oud 10-11-2002, 18:35
Jia-Zi
Jia-Zi is offline
Weet je dat hier al heeel veel onderzoek naar gedaan is door wetenschappers?? (jawel, we gaan interressant doen...) Daaruit is gebleken dat er een soort "ideale maat" bestaat. Dat wil zeggen een maat die door de meeste mannen uit alle werelddelen aantrekkelijk wordt gevonden. Blijkbaar gaan ze instinctief op zoek naar deze maten bij de keuze van hun vrouw, overblijfseltje uit de oertijd...

Nou meiden; pak de rolmaat er maar bij!!

Eerst moet je de omtrek van de borsten meten, niet eronder dus maar op het breedste punt. De ideale maat hiervoor is 90 cm. *SCHRIK* ja ik kan er ook niks aan doen...

Volgende onderdeel; de taille. Het smalste punt van je middel dus. Deze omtrek "moet" 60 cm zijn. (moet? moet??? nee, moet idd niks)

Als laatste meet je je heupen, of eigenlijk je kont, het breedste punt daar in ieder geval. Als je de "ideale maat" hebt, is de omtrek daarvan ook weer 90 cm...

De kombinatie van deze maten blijkt dus ON-WEER-STAAN-BAAAAR te zijn voor "de man" in het algemeen. Zou alleen jammer zijn als je gezicht niet ideaal was Maarja , je kan niet alles hebben...

Eeeeeeen, tweeee.... meten maarrrr!

groetjes Jia-Zi
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:37
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Dat wordt meten dan

Regels voor berichten