Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
punk en soms metal.
"oh beetje sum 41 en rammstein en zo he" "nee" "wat dan" "sex pistols, ramones, pogues, bad religion" "ken ik niet" laatst met leraar engels die van punk houdt over muziek. "ik en greg houden ook van powermetal" "van WAT?!?!" "powermetal" "wat is dat?" "ehr...klassieke muziek met gitaren" ![]()
|
"veel soorten metal en af en toe wat punk, maar ik kan ook goed luisteren naar Radiohead, RCHP enzo"
- "ja RHCP is wel stoer ja" dus tegenwoordig is 't "metal en sommige punk"
|
ik zeg meestal maar gewoon dat ik vanalles luister, dan laten de mensen die toch nergens iets van afweten het toch al vallen.. en mensen die wel willen weten wat ik dan precies luister vertel ik het wel; metal, hardcore maar geen gabber, drum 'n' bass, industrial, wave, electronic.. als ze dat niet snappen hebben ze pech gehad
![]() |
![]() |
|
Garage(spreek het aub op de engelse manier uit, het is geen garaazje).
2step, UK, Speed. M'n neef draait soulful/funky house, dat vind ik ook lekker. Ouwere hiphop(tot ongeveer 2 jaar geleden, wat daarna kwam wordt steeds minder), R&B, Soul, Black Music dus eigenlijk. En voorderest vind ik niet zo snel iets slecht, maar dit is toch wel wat ik het meeste luister. |
![]() |
|
het probleem bij mij is eigenlijk dat ik het al niet eens duidelijk kan maken voor mezelf... laat staan dat ik het anderen duidelijk kan maken.
ik heb geen verstand van genres en alles loopt bij mij door elkaar dus, tja... waar hou ik eigenlijk van??? >crisis< ![]() ![]() ![]() neem voortaan maar een cdlijst mee, kan ik die voorlezen als antwoord ![]() |
![]() |
|
|