Advertentie | |
|
![]() |
|
Jah, ik weet ook nooit wat ik moet zeggen eigenlijk.. hangt natuurlijk ook af van wie het vraagt, tegen iemand die er wel iets vanaf weet zeg ik wel wat voor stijl(en) en geef wat voorbeelden van bands natuurlijk.
Maar als ik met mensen praat die er niet zoveel vanaf weten dan heeft het niet zoveel zin om bands op te gaan noemen want dan kijken ze je schaapachtig aan alsof je van mars komt ![]() Iemand vroeg me of ik ook 'Slipkorn' luisterde, hihi ![]() ![]() ohw ik luister metal, punk, gewone rock, beetje ska, soms klein beetje industrial Sommigen weten ook niet wat 'metal' of 'punk' is. En als ze dan beginnen met 'oh Limp Bizkit', dan zeg ik wel gewoon 'ja, zoiets'.
|
hehe dat is inderdaad een onderwerp om te vermijden.. mjah meestal noem ik maar punk omdat ze bij ska en industrial enzow nog raarder kijken... maar jah dan krijg je wat is punk en dan zeg ik maar nah zowiets als blink182 maar dan koewler...
|
![]() |
Ik zeg dan PunkRock, PowerMetal & Rock.
Dan zeggen ze: "Wat?" En ik kan mijn muzieksmaak redelijk makkelijk beschrijven. Energieke muziek met een zanger. Een zanger die qua zingen net zo zingt als een top40 zanger of beter. De zang is niet 'eng' ofzo. En dan snappen ze 't meestal wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat werkt meestal ook niet. Pas als ik zeg dat ik goa leuk vind of naar drumnbass feestjes ga, DAN begint het een beetje te dagen bij die mensjes. |
![]() |
|
Ik zeg hardcore en Metal bijvoorbeeld
en dan zeggen ze: hardcore? Ik zeg ja, hardcore, core betekent een versnelde vorm van. en dan hard ![]() En metal snappen ze wel, zoniet, zeg ik: dat zijn die schreewlelijkerds en gitaristen die dissonant spelen en maar wat aan rommelen om vervolgens 3 meisjes te neuken in een te luxe hotelkamer en dan de hotelkamer smashen.
|
dan zeg ik 'ska'
en dan zeggen zij 'huh? wat is dat?' en dan zeg ik 'da's de voorloper van reggae, 't is niet zo heel bekend' en dan zeggen zij 'ow noem eens wat bands die ska maken dan?' en dan zeg ik 'nou bijvoorbeeld veel nummers van smashmouth, en een hoop oudere nummers van no doubt' en dan zeggen zij 'ken ik niet, dat is zeker underground of niet?' en dan zeg ik 'ja inderdaad' en dan loop ik weg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg gewoon altijd dat ik een brede muzieksmaak heb en dat klopt ook wel ![]() Soms heb ik ook wel zin in iets harders en dan kom ik uit op Staind, Rammstein, Godsmack, Disturbed en dergelijke. Daar krijg ik wel vreemde reacties op ![]() Anderzijds kan ik ook uren trance luisteren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En toen zei m'n zus dat ze ook wel mee wilde ![]() Komt vast omdat ik zo mooi zong. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zeg meestal: rock enzo...dat begrijpen ze tenminste.... En dan zeggen ze meestal: ooohh Kane en Nickelback? Euh jah zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|