Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn favoriet blijft Pim. He's always in my memory.
Onder de levenden Boris Dittrich. Zeer intelligente man, slimme ideeen, sympathiek, homoseskueel etc. Ik vind eerlijk gezegd Balkenende de ergste politicus in NL. Gereformeerd, saai, stijf, niet capabel op tijd in te springen in vervelende situaties, niet homoseksueel ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 03:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Een van mijn favoriete politici is Marcel van Dam
De man is welliswaar geen actief politicus meer , maar ja. Ik ga een hele gekke uitspraak doen maar ik denk dat de oude man de persoon is die de PVDA uit het dal kan halen en Nederland weer kan opbouwen. De man heeft ervaring, kennis, talent ,is humoristisch en straalt leiderschap en vertrouwen uit.
|
![]() |
Mijn absolute nummer 1 is WIM KOK, hij is dan wel afgetreden maar hem vond ik echt GEWELDIG.
2 Marijnissen 3 van Nieuwenhove 4 Rosenmoller 5 Kant xx het valt wel op dat iedereen die pim fortuyn een goede politicus vond nu Heinsbroek goed vind. Terwijl Fortuyn toch meer 'charisma' heeft, maja dat is mijn persoonlijke mening. |
![]() |
|
Niemand Math Herben? Ik ben het totaal niet eens met zijn ideeën, maar die man is zo slim. Hebben jullie hem gezien op de dag dat het kabinet viel, tijdens die bespreking in de Tweede Kamer? Hij is heel erg alert, jammer dat hij weggaat.
Ik vond Dijkstal altijd zo leuk! Femke Halsema heeft ook wel wat. Zij komt er wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Paul Rosenmöller - inhoudelijk sterk, laat zich niet omver lullen, en kan af en toe heel fel uit de hoek komen. Geboren opposant.
2. Jan Marijnissen - een heel aardige, beschaafde man die nooit z'n boekje te buiten zal gaan. Kundig politicus. 3. Gerrit Zalm - ben 't niet eens met de ideeën van de VVD, maar Zalm is een sterke en vooral geslepen politicus. |
![]() |
|
sorry hoor maar die balkenende is een dikke eikel. ten eerste moet die toch echt is nodig effe de gel uitvinden om van ze bloempotte kapsel iets blitz te maken want zo ziet het er echt niet uit. Die bril mag blijven maar lenzen zouden toch wel beter zijn. Maar dit zijn kleine kritiekjes de grote komen nu. Hij is fokking slecht!! Om dit effe te beargumenteren bijvoorbeeld dat ie alles van een velletje zat af te lezen toen claus was overleden . Die sukkel kon niet eens wat recht uit het hart zegge. Echt zo´n lompe domme politicus met een nerd gehalte van een javaanse wokschotel.
Running Spirit out!
|
1 Wim Kok; ondanks zijn twijfelachtige verleden bij de vakbonden heeft hij zich ontwikkeld tot verreweg de beste, meest integere en verantwoordelijke politicus van Nederland in decennia. Echt jammer dat hij niet langer actief is.
2 Rosenmöller; Goed spreker, heeft gevoel voor timing en voor politieke strategie en is sterk in de oppositie. Ook heeft hij meer verstand van de zaken die besproken worden dan de meeste kamerleden. 3 Dittrich; onderschat politicus, zou eigenlijk de D'66 moeten leiden. Dient sterke moties in en lijkt de enige te zijn die zich nog houdt aan de originele principes van de D'66. 4 van Nieuwenhoven; dankzij haar raspende stem altijd weer effectief in de interrupties. Is vlot, sterk in het debat en weet zich goed te presenteren. Lijkt zich ook te beseffen dat ze als kamerlid het volk moet vertegenwoordigen, iets wat betrekkelijk zeldzaam is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast is het vinden van oplossingen veel moeilijker en ingewikkelder dan dat bv. de LPF deed willen voorkomen. Helaas misschien. Maar als de wereld simpel in elkaar stak, hadden we geen wetenschappers nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb bij deze 'politici' vaak het gevoel dat ze alleen maar een grote bek hebben en maar weinig verstand van 'het land regeren'. (Dit is trouwens een meer voorkomend probleem tegenwoordig in onze regering)
||
Citaat:
![]() Uiterst zielig dat het nu zo slecht gaat met de D66, de enige partij die de aflopen tijd zo eerlijk is geweest herhaaldelijk te benadrukken dat de meeste grote problemen niet simpel en eenduidig zijn en zeker niet in 2 maandjes zijn op te lossen. [edit: rolleyes toegevoegd, ik wil liever niet verkeerd worden begrepen door mensen die wellicht geen sarcastische ondertoon bemerken. het tweede stukje meen ik hoor.]
Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 19:06. |
![]() |
|||
Citaat:
[sarcasm-mode on] Jee.. ben ik mijn hele leven tot nu toe op zoek naar de waarheid en dan weet een zo'n partij te zeggen dat het de allochtonen zijn en dat daarom het asielbeleid strenger moet worden. Had ik dat eerder geweten zeg! ![]() ![]() [sarcasm-mode off] Citaat:
![]() Maar ik ben het wel eens met wat je zei dat ze wel eerlijk zijn. (niet de enige partij overigens. Er zijn wel meer partijen die problemen niet luchtig aanpakken) |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ding ik nu mee naar een lange-zinnen award?) En om een beetje on-topic te blijven: Jan Marijnissen (je weet wel, mijn favoriete politicus ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie is jouw politieke held van 2010? Stem! Lisette | 31 | 19-12-2010 16:49 | |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Bas van der Vlies 25 jaar kamerlid WärteR | 24 | 27-06-2006 22:10 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 |