| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
mja.. bands die groot zijn, maar ik die ik klote vindt. ehm ja. Dream theater (ik hoor het niet ofzo..) Manowar ( )ik weet het meeste wel te waarderen sowieso een vaag topic, hoe kan je ratm, tool of maiden nou klote vinden
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Slayer... op Undisputed Attitude na vind ik ze redelijk saai (oei dit wordt flamen
)Kane Within Temptation (ach de media hebben het leuk opgepakt )The Casualties Hatebreed (aardige muziek, maar veel te dik gehyped) Jimi Hendrix (aangezien in dit topic alle artiesten bands zijn) Reel Big Fish En die "new-punk" indie bands (Strokes, White Stripes) |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
het is niet jeff hanneman, maar kerry king die een solo inspeelt.
Verder: hatebreed commerciele kant op? Kom nou, dit album is nog extremer dan het eerste album. Ze maken knalharde muziek die enorm goed verkoopt. Omdat veel mensen het kopen is het natuurlijk commercieel, maar hun kunnen er niets aan doen dat hun knalharde hardcore goed wordt verkocht. De muziek is te extreem overigens om 'top 40' in te gaan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar iedereen heeft natuurlijk een eigen definitie van groots. Tis wel weer een geinige topic, iedereen weet dat over smaak niet te twisten valt en toch zijn dat iedere keer weer de langste topics
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
alle 'girl-power' groepjes als atomic kitten, spice girls ,all saints, solid harmonie o.a *
-simpele teksten over liefde en vriendjes -clips waarin ze mensen proberen te overtuigen tieten als huisdier te nemen.... -muziek, standaard pop 'beat' met af en toe ene keyboard geluidje.... * deze lijst is tot stand gekomen met hulp van m'n zus.
|
|
|
|
metallica ( voor load hadden ze naar mijn mening moeten stoppen, want nu teren ze alleen nog een beetje op hun vroeger gekweekte imago.)
system of a down nickelzak Alle top 40 'bands' waar schaarsgeklede negroide dames in voorkomen. Alle rap. (crap) Alle nu-metal. Ik schijt dus eigenlijk op alles wat op tmf, mtv en do boks komt!
|
|
|
Verwijderd
|
slipknot
the casualties hmm... puur alleen om muziek kan ik een band niet klote vinden, als de muziek zuigt luister ik er gewoon niet naar. deze bands vind ik ook kut om hun "kijk-ons-eens-het-meest-true-zijn"-houding. alleen die titels van casualtiesnummer al... ![]() voorbeelden: Punx & Skinz For The Punx Chaos Punx Punk Rock Love Rejected & Unwanted (We're The Punks) Punx Unite dat zijn ook alleen nog maar de titels met punk/x erin.... maar ach ja, ze hebben vast een goede reden om zich zo te gedragen
|
|
|
|
|
Bad Religion
Op zich soms nog wel om aan te horen, maar het zijn in het echt zulke arrogante rukker! Tenminste, zo speelde ze op Groezrock ook, sindsdien vinnik ze klote (als ze drang hekken eisen omdat ze anders neit willen optreden hoeven ze wat mij betreft niet op te treden, wel leuk trouwens dat Kill Your Idols hun toen lekker zat af te zeiken )
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 23:37 | |
| Verhalen & Gedichten |