Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De trendy mensen HOEVEN niet meer te kijken naar anderman's kledingstijl, die moeite heeft de kledingontwerper al voor ze genomen. Dus de enige manier waarop jij dit kan ontsnappen is door geen 'massaprodukten' aan te schaffen. Lees: custom made (autarkie voor mijn part), waarbij er sprake is van JOUW EIGEN visie. De vraag is dan of mensen je enige tijd later willen volgen (ik iig niet ![]() Citaat:
Voorbeeld: Een blouse, hoe funky die ook mag zijn, heeft altijd een zelfde soort anatomie. Doordat er extra's op aangebracht zijn blijft een blouse na 100+ jaren nog steeds een interessant kledingstuk. Je kan ze overal en altijd aanschaffen. Het design en de tijd (wanneer deze rijp is) waarin je het draagt bepaalt dan imho of je trendsetter bent. Natuurlijk kun je verwachten dat mensen de trend dan snel zullen volgen (vooral bij dit voorbeeld), en dat is voor de trendsetter een compliment. Die heeft dan zijn doel bereikt. Een trendsetter loopt dus altijd als laatste (zowat tegen vergetenheid aan) en daarmee ook als eerste met een trend. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Veel plezier met je one-man-parties en trend-ze! ![]() ruksok |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
De Kantine |
"Hij heeft witte sokken aan" "nee toch, meteen dumpen!!" Lorelei | 106 | 13-06-2005 16:35 | |
Psychologie |
Welke tics/fobieën/dwangen heb jij? phensicske | 109 | 23-05-2005 14:34 | |
De Kantine |
Ik ben een beetje raar. Jij ook? Rodion | 201 | 21-02-2005 17:24 |