Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 16:47
Verwijderd
mag een panty ook??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 17:16
Type
Type is offline
Ik draag gewoon altijd skatebroeken... En dan heb je zoveel broek aan dat het onmogelijk is kou te lijden
Oud 28-10-2002, 18:54
S
S is offline
Citaat:
Prins schreef:
Daar hebben ze ook gastenlijst, drol!

Met die feesten bedoel ik meer feesten van o.a. M-Bar en de kleinere feesten van Extrema. -op je andere post reageer ik nog, heb er nu te weinig tijd voor.
Wat bedoel je, daar hebben ze ook een gastenlijst?!

Eerst zeg je dat ze uitsluitend naar feesten gaan waar ze gastenlijsten hebben, als reactie op de post van RuffThugg, waarin deze feesten/tenten stonden.

Nu post ik ze nogmaals en kom je met dit argument.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Prins schreef:
Jij bent dus duidelijk NIET trendy,
En jij hebt een banaan in je kont.

Citaat:
maar meer iemand die de mode een beetje volgt.
Op het moment dat jouw impotente aars een aankoop doet in een zichzelf respecterende mode zaak volg jij als ruksok zijnde de mode. Ook al ben jij de enige ruksok die er in loopt, er heeft een ander persoon zich over jouw kledingstuk ontfermd, bedacht, gemaakt en verkocht. Jij volgt ZIJN/HAAR visie en dat maakt jou de designer's bitch.

Citaat:
Trendy is toch wel degelijk iets anders. Mensen die echt trendy zijn of trendsettend zijn zul je er bijv. nooit op kunnen betrappen dat zij naar anderen kijken
Dat heet een oogafwijking, daar hebben we tegenwoordig brillen voor (wc-brillen in jouw geval). Zo kunnen ook trendy mensen eens naar mensen kijken.
De trendy mensen HOEVEN niet meer te kijken naar anderman's kledingstijl, die moeite heeft de kledingontwerper al voor ze genomen. Dus de enige manier waarop jij dit kan ontsnappen is door geen 'massaprodukten' aan te schaffen. Lees: custom made (autarkie voor mijn part), waarbij er sprake is van JOUW EIGEN visie. De vraag is dan of mensen je enige tijd later willen volgen (ik iig niet ), immers hoor jij de trend te 'setten' als trendsetter zijnde.

Citaat:
wat betreft hun kleding of kleding aanschaffen dat in meer dan één winkel te krijgen is, of uberhaupt in een winkel te krijgen is.
Zie boven. Maar weet je wat de echte kunst is? Om van een bekend massaprodukt een trend te maken. Deze hebben vaak ook de grootste impact, omdat ze zo leverbaar zijn. Vaak kwestie van combineren. Tuurlijk vergaat de status als 'trend' in dit geval snel, maar hey je moet toch bezig blijven he?

Voorbeeld: Een blouse, hoe funky die ook mag zijn, heeft altijd een zelfde soort anatomie. Doordat er extra's op aangebracht zijn blijft een blouse na 100+ jaren nog steeds een interessant kledingstuk. Je kan ze overal en altijd aanschaffen. Het design en de tijd (wanneer deze rijp is) waarin je het draagt bepaalt dan imho of je trendsetter bent. Natuurlijk kun je verwachten dat mensen de trend dan snel zullen volgen (vooral bij dit voorbeeld), en dat is voor de trendsetter een compliment. Die heeft dan zijn doel bereikt.
Een trendsetter loopt dus altijd als laatste (zowat tegen vergetenheid aan) en daarmee ook als eerste met een trend.
Citaat:

Echt trendy mensen die gaan ook niet naar N&W, dat is echt alweer geweest jongen!
Aldus Prins en zijn onzichtbare vriendjes.

Citaat:
Zij lopen op feestjes waar jij nog nooit gehoord van hebt, waar bijv. alleen maar gastenlijst voor is en die bij niemand die niet 'leuk' is bekend zijn. Kortom pas op met teveel fouten in één post te maken!
Oeh, ben je dan nog wel trendy tussen die andere trendsetters? De kans dat je hetzelfde draagt of beinvloed wordt door elkaar is vrij groot. Daarom zou een doorgewinterde trendsetter imho zulk soort feesten eerder vermijden en zich eerder mengen met mensen die nog niet bekend zijn met hetgeen dat je draagt. Contrastvorming laten we maar zeggen. En wie wil er nou op een feestje hangen waar bijna niemand over heeft gehoord. Kan je lekker trendy in je eentje gaan doen, maar dat hoef ik jou als trendykluizenaar waarschijnlijk niet meer te vertellen.

Citaat:
Prins schreef:
Daar hebben ze ook gastenlijst, drol!

Met die feesten bedoel ik meer feesten van o.a. M-Bar en de kleinere feesten van Extrema. -op je andere post reageer ik nog, heb er nu te weinig tijd voor.
Prins, de enige drol die jij zult zien is degene die ik in je bek ga schijten en dan pak ik die gastenlijst en veeg m'n kont ermee af.

Veel plezier met je one-man-parties en trend-ze!
ruksok
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:03
GRRR
GRRR is offline
wicky wicky. itchie itchie ya ya da da. mocca chocolata be my lady mamma oooh jaaaaa!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:30
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
wicky wicky. itchie itchie ya ya da da. mocca chocolata be my lady mamma oooh jaaaaa!
assereje ha ah hee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten