![]() |
||
Citaat:
![]() Voel me om een of andere reden beetje aangesproken, maar ben te vrolijk om er tegen in te gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
zovaak denk ik er niet aan. kheb niet zo iets van als ik me vriendin buiten tegenkom van GVD was ik mah binnen dan konk neuken etc bullshit DUZ --->VOOROORDEEL! |
![]() |
|
Dat ze hevig bloedde en veel pijn had alhoewel ze allang geen maagd meer was;
dat ze me super opgeilde en dan stopte en in slaap viel, uit douche stapte of soortgelijke (blauwe ballen, lekkerrrr); dat zij 8x na mekaar kwam en mij bijna niets gunde; dat ze vooruitstekende tanden had (auwwwwwwwwwwww ![]() een keer toen ze op mij zat te rijden en verkeerd neerplofte, hij plooide dubbel (niet letterlijk dus, wel sereius auw voor beiden); en nog paar vage gevallen. (niet met dezelfde partner, al het bovenstaande... gelukkig ^_^) |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
master actie ![]() Citaat:
je moet het ook nooit perfect doen dan vind ze het lekker om wat anders te geven ![]() Citaat:
AJ AJ AJ ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
daar kan je toch gewoon iverhebben van doe eens zo en zo en je kan beter zo en zo doen altijd dat geluk 8eraf.,, jah sorry hoor amard an vink het je eigen schuld dat je slechte sex hebt gehad |
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik ook gezegd...ik heb commentaar gegeven tot ik een ons woog (bij wijze van spreke) maar het lukte haar gewoon niet... Ik bedoel je moet toch wel gruwelijk slecht zijn wil je een jongen niet kunnen laten klaarkomen???? ![]()
|
|