Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Hehe *gaat een lijstje samenstellen*
Innerlijk - Droge en/of flauwe humor, zelfspot, sarcasme - Zelfverzekerd, initiatief-tonend, dominant - Fantasievol, creatief - Intelligent - Eerlijk Uiterlijk Bruin lang haar, lichtbruine, donkerblauwe of lichtgroene ogen, niet al te lang (ik ben 1,65 :/).. Wacht, ik had ergens nog een tekst opgeslagen die ik in zulksoortige topics op lifestyle altijd post, ik zal'm even opzoeken. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heb beetje te weinig psychologische contact met meiden van wat ik precies wil ofzo, ik heb wel wat uiterlijke doeleinden zal ik maar zeggen.
-donker haar bruin/zwart/rood zolang maar geen blond is ![]() -beetje slank niet te tja voor de rest moet beetje van punk troep houden natuurlijk hoef geen trancertje ofzo, uhm liev, eerlijk, aardig. Behoorlijk simpele omschrijving dacht ik zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maareh ik ben wel met je eens wat katten betreft.. niks is liever dan een mooie man met een klein katje.. ![]()
|
Verwijderd
|
Meisje
1.70 lang donker blond haar, iets over de schouders, het haar moet opgestoken zijn met zo'n knip. Verleidelijk blik, niet te veel make-up, beetje getint moet het zijn. Mooi truitje niet te veel bloot. Rok te haar knieen, slipperjes eronder en je hebt mijn droom uiterlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Innerlijk
- Lief (duh) - Spontaan - Impulsief - Ik moet goed met hem kunnen praten - Stevig in zn schoenen staan - Weten wat ie wil. - En hij moet mijn sarcasme kunnen waarderen ![]() Uiterlijk -In iedergeval niet kleiner dan mij (1.72) -Verzorgd - Niet te strakke broeken ![]() - OGEN! Ik kick echt op ogen! (helder blauw, of groen)
|
Innerlijk: Lief, grappig, spontaan, alle standaard dingen zeg maar
![]() Uiterlijk: Maakt niet superveel uit, al val ik natuurlijk niet op van die dikke zeugen (ik zeg uiterlijk, als je een "dikke zeug" beter kent, kun je alsnog verliefd op hem worden, al zou ik dat niet worden denk ik), hij moet er alleen verzorgd uitzien
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf overigens liever een dikke (als in: niet moddervette) jongen, dan een extreem magere/gespierde. |
![]() |
|
Innerlijk : Jong van geest, kameleon, slim, grappig (duh), genoeg visie op wereld, niet naief, artistiek, brede interesse, leergierig, verder mss beetje getekend door tijd (mensen die iets meegemakt hebben hebben me altijd aangetrokken, zijn meestal vroegrijp en stralen iets uit vind ik... Niet de zielige types dus), begrijpend, diepgang, openminded, interesse voor muziek, bebrijpt mij, kan zich verdedigen in discussie, niet op mondje gevallen, geen discotheek of model-type (kan nog lang doorgaan...)
Uiterlijk : mysterieus, soms dark, soms elfje, gracieus en integer - toch gek en dartel, niet teveel make - up, afgepoeierd uiterlijk, sletterig, hoerig, stereotiep. Verder, puur fysieke kenmerken doen er niet toe (dun dik haarkleur ogenkleur lengte gewicht .......), als ze maar van zichzelf houdt en dit uitstraalt Ik val niet op types, heb m'n droompartner dus maar gegeven. Als dit "type" bestaat, laat me ff op m'n mail weten waar die te vinden ![]() |
![]() |
|
Ik vind het altijd heel leuk als jongens zich van buiten heel stoer gedragen (ja niet te, maar een beetje is wel schattig
![]() Verder vind ik het belangrijk dat hij een beetje slim is in de vorm van algemene kennis...en humor is een must ![]() Tsja en verder een lieve uitstraling. Hij hoeft niet megaknap te zijn, maar hij moet er wel leuk uitzien, een uitstraling die je vlinders in je buik geeft als het ware ![]()
|
![]() |
Heb niet echt iets waar een meid aan moet voldoen, maar zoeits als hieronder is altijd wel prettig:
Uiterlijk: lang haar, blond of donker haar maakt niet zoveel uit, normale lengte, liefe lach, leuke uitstraling, mooie ogen, verzorgd, redelijk slank, niet alternatief Innerlijk: lief, sociaal, humor, houd wel van een feesie, maar ook sportief, eigen mening, vrolijk, beetje sociaal niveau, goed mee kunnen praten, mening, redelijk zelfstandig mensen die eraan voldoen? Mail me ![]() |
![]() |
|
![]() |
*ooh kee dan als ik me toch verveel
![]() uiterlijk: -niet al te lang -dreads dreads dreads *KWIJL* -mooie ogen -baggy kleren(daar versta ik onder laaghangend skatebroek , natuurlijk zie je dan een stukje boxershort ![]() -mooie schoenen ![]() innerlijk: -lief -verlegen -vriendelijk -sociaal -GEEn Slijmbal die met complimentjes gooit -iemand die me geen lieverd noemt ..of zo'n slijmerig troetel naam -iemand die goeie muziek smaak heeft *volgens mij dan* -iemand die dezelfde interesses heeft als mij -iemand waarmee ik over alles kan praten -eerlijk -intelligent -grappig -geen zeikerd -geen aansteller -GEEEN PLAYER -geen versierder hm dat was het zo;n beetje ![]() jaah veeleisend maar ik heb hem gevonden ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Innerlijk:
- Hij moet me respecteren om wie ik ben - Lief zijn voor me - Romantisch - Geen players!!! - Dingen die hij belooft nakomen - Geen slomerik - Eerlijk kunnen zijn en open. Dus niet dat ie dingen verborgen gaat houden ![]() - Niet te afhankelijk zijn van me - Geen klef gedoe en al die shit - En van uitgaan houden!!! Uiterlijk: - Blond of donker..maakt niet zoveel uit - Hij moet lang zijn!! Kheb echt iets met lange jongens - Leuke lach - Goed verzorgd en geen sportschoenen type - Moet spontaan overkomen - Vrolijkheid uitstralen De jongens die ik heb gehad zien er ook allemaal anders uit. Van blond tot zwart haar. Ik heb niet echt een beeld waar ik me aan hou. Maar als 1tje nou zo is als hierboven beschreven staat ![]() |
![]() |
|
uiterlijk
een eigen stijl Langer dan mij ![]() Lang haar/spikes of hanekam ofzo ![]() Hele mooie ogen, ![]() Innerlijk Lief Betrouwbaar Mag best wel een btje jaloers zijn Btje maf.. creatief eigen ideeën ben vast wel iets vergeten maargoed..... ![]()
|
Ik zal maar even m'n vriendje omschrijven
![]() Uiterlijk: Blond half lang haar (het standaard hockeykapsel) Blauwe ogen Lang (1.92m) Slank en gespierde buik Kleding mix van kak, sportief en soms beetje shabby ![]() Hoge jukbeenderen (mooooiii) Innerlijk: Lief Tikkeltje arrogant soms ![]() Eerlijk Hij is echt grappig ![]() Qua innerlijk val ik altijd op dezelfde soort, uiterlijk kan echt totaal verschillen.. |
![]() |
|
![]() |
intelligent, humor en sarcasme, eerlijkheid, betrouwbaarheid, dominant, initiatief nemend, niet te veel van me vragen en niet te weinig, aandacht gevend, knuffelig, lief en zorgzaam
aan uiterlijk vind ik verschillende dingen leuk.. wat langer haar/out of bed coupe [donker haar], groene ogen\blauwe ogen, ruw, mannelijk, ongeschoren, of juist lief en zacht babyfaceje ![]()
|
hehe nou bij mij dan
meisjes: klein even groot als mij zo liefst (1.60-1.65) dun tot beetje mollig maakt allemaal niet zoveel uit, zolang ze maar een mooi gezichtje hebben beetje donker vaak val ik op en qua persoonlijkheid beetje dominant en definately geen giechel meisje of roddelmeisje of kakker ( die zijn toch niet bi anyways) (eigenlijk omschrijf ik nu een paar meisje die ik ken dus) ![]() jongens: donker is leuk maar hoeft neit k denk groter dan mij knap!!! goed in bed goed in bed goed in bed ![]() en iemand waar ik me bij me op mijn gemak voel en mee kan lachen ![]() |
![]() |
|
uiterlijk: het typische beeld donker en mysterieus daarbij vooral zwart haar en lichtblauwe ogen ( ik val pertinent niet op bruine ogen)
innerlijk: dubbelzinnig gevoel voor humor, grote mate van intelligentie, moet passioneel zijn, en zeer ruimdenken/geintereseerd in alles. en ja, ik ben hier van afgeweken en iets gehad met een blond bekrompen burgelijk typ fouten maakt iedereen weleens
|
iemand met humor, die me weet op te vrolijken..
als ik bij dr ben of met dr spreek dat ik alleen daarvan al vrolijk word. iemand die me boeit.. niet iemand die met iedereen vriendjes is, en die dr hele levensverhaal aan jan en alleman verteld, maar alleen aan een aantal betrouwbare mensen, waarvan ik er dan 1 ben ![]() ze moet een lief karakter hebben.. het moet iemand zijn waar ik moeite voor moet doen, niet té veel natuurlijk, maar ook niet dat het vanzelfsprekend word. het moet niet iemand zijn die de hele dag met me op een bankje wil zitten en handje vasthouden.. dus geen geobsedeerd figuur (zoiets heb ik al gehad, en das niet prettig) ze moet niet dom zijn, ik wil er wel mee kunnen praten.. een beetje gek is ook een eis ![]() enz.. [edit] uiterlijk vergeten.. halflang tot lang haar.. lief gezichtje geen snor ![]() geen zwart haar [/edit] Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 22:34. |
![]() |
|
Innerlijk
- Intelligent - Zelfstandig - Niet aanhankelijk (zie zelfstandig) - Volwassen qua omgang - In ieder geval iemand die een relatie niet ziet als 'leuk voor een maandje - Ze moet (ook) van house muziek houden, niet iemand die het verafschuwd - En ze moet absoluut van uitgaan / dansen / discotheken houden Uiterlijk - Liefst wat langer, 1.80m of meer - Slank - Donkerkleurig haar - Halflang haar, of kort wild haar (plukken alle kanten op) - Mooie ogen - Verzorgd uiterlijk - Niet te veel make up (poederdoos idee) - Eigentijdse kleding - Niet sletterig, niet qua kleding en qua gedrag / uitstraling
|
Verwijderd
|
Heb de eisen (kenmerken
![]() - Erg intelligent - Ruimdenkend - Redelijk intellectueel - Grote interesse in de menselijke psyche - Spontaan - Absoluut niet op haar mondje gevallen - Sterke neiging tegendraads te zijn - Ontzettend kritisch in alles wat ze doet - Erg theoretisch ingesteld - echte 'denkster' - Prettig gestoord - Veel zelfkennis - Rossig haar, sterk krullend - Mooie lichte huid - Even lang als ikzelf ben - Krachtige houding - Heldere, alerte bruine ogen - Lieve zachte buik met 'n mooi naveltje - Goedgevulde ronde kont - Absoluut niet kak, meer in de richting alternatief-skate *is geloof ik beetje in love ![]() |
![]() |
|
uiterlijk
lang haar, dreads, ander wild kapsel ![]() Voorkeur aan wijde broek Leuke trui/longsleeve, t´shirt.... Of blouse met stropdas... Skateschoentjes, kiste.... Beetje besieraad, kralen kettinkjes ofzo.... Mooie ogen ![]() Innerlijk Lief, Eerlijk Eigen mening, en er vooruit durfen te komen Maf(humor) een btje slim ![]()
|
Verwijderd
|
Een eigenschap die ik erg zou waarderen in een meisje: eerlijkheid en directheid. Dus als ze vindt dat ik iets fout gedaan heb of iets kwetsends heb gezegd, dat ze mij daar direct mee confronteert en het niet opkropt. Daarbij het liefst ook zo dat ik het begrijp en nergens naar moet gaan raden.
Daarnaast zou het leuk zijn als ze me accepteert zoals ik ben, zowel mijn negatieve als positieve kanten. Ik verander niet en op bepaalde gebieden ben ik nou eenmaal best oppervlakkig en hou ik er gekke ideeën op na. Kortom: ik moet mezelf kunnen zijn zonder dat ze over haar toeren gaat. Anders wordt het echt een zooitje heb ik geleerd. Dan doe ik teveel mijn best om aardig gevonden te worden en zeg ik dingen die ik niet meen en ben ik mezelf niet meer. Alleen jammer dat het hart vaak andere meisjes kiest dan mijn verstand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit ga ik even overnieuw doen :/ innerlijk: - lief - zorgzaam - aandachtgevend, aandacht nodig ![]() - intelligent - sociaal - humor, sarcasme - avonduurlijk, intitiatief nemend, niet zon saai bankzit type - volwassen, niet te volwassen, maar niet zo verdemme kinderachtig bah :/ - niet mij ineens minder interessant vinden als zn vrienden erbij zijn - betrouwbaar uiterlijk: haar: wat langer. ploefhaar, in de war haar, [niet ranzige] dreadhaar, net-uit-bed-haar, emohaar. ogen: liefst groen/blauw. maar heeeel donkerbruin is ook wel mooi gezicht: mooie tanden, zacht lief gezichtje, of ruw mannelijk ongeschoren gezicht.. postuur: klein beetje gespierd, niet te lang [1.70-1.75] tenzij het niet anders kan ![]() kleding: OF ontzettend stylo, hippe spijkerbroeken, stylo blousjes, heupkettingen, blabla (jammer dat die vaak homo zijn :/) OF baggy broeken, wijde truien, vestjes, kakblousjes erop, wijde shirts, strakke shirts met van die andere kleur mouwen [ ![]() ![]() OF een combi ![]()
|
![]() |
|
|