Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2002, 20:31
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Rodajc schreef:
hij begint om 6 uur, das gedaan om het voor ons christelijker te maken. Lokale tijd is het dan niet 2 uur..
hij is om 8 uur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2002, 21:24
PV
PV is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
hij is om 8 uur...
zeker weten?
*checkt zometeen gids nog wel ff*

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 22:34
DJ Incompetent
Citaat:
PV schreef:
zeker weten?
*checkt zometeen gids nog wel ff*

jah

iets beter voor mn darmen ofsow
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 08:59
Verwijderd
Jeej, BMW 1 en 2 Dit is goed voor me team
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 09:16
Verwijderd
Geen regen, jammer

Tsja, valt weinig over te zeggen behalve dat Williams gewoon sterk was M Schumacher ook nog net de laaste ronde op plaats 3 beland Jammer van barichello dat hij moest uitvallen en zo vaak zie je de Ferrari niet uitvallen met een motor probleem

OOk goed gedaan van button, enigzins saaie race.

Maar wel tervreden want M Schumacher staat nog eerste in het WK
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 09:19
PV
PV is offline
Nou van mijn voorspelling is ook niks terecht gekomen Miste ik de start ook nog, *pokkewekker*.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 09:20
M-King
M-King is offline
Schumi rulez.... Nouja Ralf natuurlijk knap gedaan en voor Montoya

En Michael heeeel goed van 21 terug op 3... Met een beetje mazzel met Button natuurlijk wat ik ook wel een beetje jammer vind.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
R.Schumi gewonnen, terwijl M.Schumi op pole stond... Montoys tweede, Williams dus grote winnaar... kheb het nie gezien kijk wel vanavond ff een samenvatting. En die kut-Massa 6e!
Oud 17-03-2002, 20:18
DJ Incompetent
van mijn voorspelling klopte ook geen reet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:05
Athlon
Athlon is offline
Ik was afgelopen nacht bij de live-uitzending aanwezig van RTL GP op RTL5, en dat was echt enorm gaaf om mee te maken.

Geen reclame-onderbrekingen tijdens de race, en op het 2e supergrote scherm zag je alle statistieken van de race. Rondetijden, GAP, of de rijder in de pit was ja of nee en nog veel meer.
Ruud ter Weide maakte leuke grapjes naar het publiek toe en hield ons bezig byv. tijdens de voorbeschouwing en maakte soms praatjes met gasten. Kortom, enorm gezellig.

En tijdens de race de spanning op het grote scherm en de emoties van anderen die om je heen zitten in die studio. Byv. toen de motor van Raikonnen en Barichello ploften. Sommigen juichten, anderen zaten flink te balen. Ik baalde bij Raikonnen en juichte bij Barichello.
Ook kwade reacties van sommigen byv. toen Montoya gestraft werd met zijn Drive Through Penalty, en dat Schumacher geen straf kreeg terwijl het toch echt zijn fout was. Kijk ook nog eens naar de start, dat de rode mof gelijk naar rechts schoot voor Montoya. Lullige actie van hem hoor. Kan volgens mij niet tegen zijn verlies. Hij wil en moet winnen...

Maar zo'n studio ziet er veel kleiner uit dan dat het op TV lijkt hoor.

Dus als je de kans krijgt om er ook eens te komen: DOEN!!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Ook kwade reacties van sommigen byv. toen Montoya gestraft werd met zijn Drive Through Penalty, en dat Schumacher geen straf kreeg terwijl het toch echt zijn fout was. Kijk ook nog eens naar de start, dat de rode mof gelijk naar rechts schoot voor Montoya. Lullige actie van hem hoor. Kan volgens mij niet tegen zijn verlies. Hij wil en moet winnen...
FOUT!, Montoya gaf schumacher zo wienig ruimte dat schumacher uit MNOEST wijken op de curs en tjsa, curbs is nou eenmaal geen asfalt en dus ook minder grip. Daardoor kreeg hij DUIDELIJk overstuur en knalde hij tegen Montoya aan!

ALs montoya gewoon ruimte had gegeven was fdit niet gebeurt, en dan had hij gewoon bij de volgende bocht SSchumacher voorbij kunnen gaan, aangezien de bocht voor hem was...

Maar goed zo slim was hij ook weer niet, en ok die straf tjsa vond ik zelf ook niet nodig was niet echt nodig geweest montoya gaf Schumacher wel te wienig truimte maar ok kan gebeuren zoiets. Race-incident gewoon...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten