Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop graag weer dat het gaat regenen net zoals vorig jaar
![]() Onverwacht opeens een stormbui, dat was zeker ![]() Dat mag van mij dan nog wel een keer gebeuren, en dan zie ik zelf toch wel eerder M Schumacher aan de top staan, aangezien die aardig kan rijden in de regen ![]() Voor de rest zie ik ook wel dat de Michelin banden beter in de regen is, zodat daarachter beide williamsen eindigen ![]() EN Massa valt natuurlijk uit ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hmm... mijn voorspelling / verwachting. 1) Schumacher 2) Ralf 3) Montoya 4) Räikkönen 5) Fisichella 6) Trulli Tis uiteraard een wilde gok, zonder al te veel onderbouwing. ![]() Wat ik denk en hoop: * geen massacrash ('t is een wijd circuit, geen erg problematische eerste bocht) * regen (met bakken uit de lucht) * een dominerende Schumacher ('t is Maleisië ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ga nu ook 's ochtends kijken
![]() quote: -------------------------------------------------------------------------------- jdiezrequejo schreef: Eccccccccccchhhtt niet Lekker weer s avonds Gp kijken ![]() ![]() -------------------------------------------------------------------------------- ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door DJ FLEM (08-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar wordt hier niet om gevraagd jongeman! ![]() ![]() ikke denk 1:M. Schumacher 2:Montoya 3:Barichello 4:R. Schumacher 5:Coulthard 6:trulli
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() *kijkt wel voetbal ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
terwijl dat veel vetter is dan formule een en daar gaat het echt puur om de kracht van de renners zelfs terwijl bij formule misschien wel jongens die soms zouden kunnen winnen gezien hun kwaliteiten(zoals bij wielrennen) maar dat niet kunnen omdat hun materiaal niet goed genoeg is (niet zoals bij wielrennen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIJ vind, let op JIJ vind dat er geen spanning in de Formule 1 zit en waarom? Omdat het jouw waarschijnlijk geen ene mallemoer interreseert, ok ik geef toe niet alle wedstrijden zijn spannend hoor, maar das bij voetbal ook niet zo maar er zitten wel degelijk spannende wedstrijden tussen... EN formule 1 wordt wel als tweede sport in de hele wereld bekeken en voetbal eerste maar goed in voetbal is meer aanbieding voetbal heb je iedere week en soms zelf twee keer in de week, formule 1 heb je maar 18 races dus dat zegt ook wel veel al, dat formule 2de staat, het zou mij zelf niks verbazen als er evenveel Formule 1 als voetbal was dat formule 1 meer bekeken zou worden als voetbal. En waarom? Simpel, omdat er gewoon veel meer dingen kunnen gebeuren, het kan zomaar uit het niets komen en je hebt weer iets waar drie dagen lang over gesproken wordt, en bij voetbal komt dat daar vaak voor? Nee, niet zoveel, jah misschien een keer over een doelpunt maar veel niet. Dus ik vind dat jij zeker fout zit, als jij zegt dat er in de formule 1 geen spanning zit.. [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (11-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met een paar pillen in je bek heb je wel wat meer kracht volgens mij, dat was toch wielrennen waar die dingen gevreten worden alsof het smarties zijn ??? ![]() Ik vind formule1 vet en wielrennen ook op zn tijd, waardeer beide sporten, alleen ga ajb niet zo'n onzin uitkramen
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Yes, aanstaande zondag ben ik in de studio in Hilversum. Ik ben uitgenodigd om de bij de live-uitzending aanwezig te zijn...
Moet er om half 6 zijn aangezien de race om 6 uur 's ochtends begint... Dat wordt lachen. Wie me wil herkennen: McLaren petje en zwarte blouse en zwarte broek (kleur van McLaren)... |
![]() |
||
Citaat:
1: beetje rondjes rijden met een auto. Jaja, nu snap ik waar de schoen wringt. Ze moeten dus een tour de france met de auto maken... dat heet Parijs - Dakard. Of moeten ze het op de schaats doen, dat bestaat ook al. Uytdehaaghe schijnt daar goed in te zijn. of fiets of brommer, bestaat allemaal al. 2: Er is verschil in de kwaliteit vd auto's. Dat komt omdat er een heel team bezig is om die 2 auto's zo snel mogelijk te maken. Dat is ook een onderdeel vd sport. Dat zie je niet tijdens de race zelf, maar is best leuk om te volgen. Dat het een geld kwestie is vind ik ook jammer, een salary of spending cap (een uitgaveplafond) zou de F1 goed doen. 3: het is saai om te kijken. Tsja, dat is met alle sporten die je niet begrijpt. Ik vind korfbal, hockey en dressuur ook niet echt spannend. Je hoeft het niet leuk te vinden, maar als je je ergens in verdiept kan je vaak een betere menign vormen. Ik snap best veel van voetbal, speel het zelf weleens, maar ik vind voetbal vaak gewoon een breiwedstrijd. lange reply zeg.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb me er begin dit jaar voor opgegeven op www.rtlgrandprix.nl Helaas zitten ze nu geheel volgeboekt voor dit seizoen. Wow, ook voor mij totaal overwacht, maar ben er wel blij mee. |
![]() |
|
![]() |
Kut DILEMMA
![]() Of uitgaan, tot uurtje of 6 en dan 2 uur wakker blijven (zonder doping) Of om 4uur bed in en dan hopen dat ik 8 uur wakker wordt...FUCK! Ik doe voor de zekerheid videoband erin, want grote kans dat plan A & B falen Aaaaaargh mensonvriendilijke tijden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP Maleisië Sandersss | 28 | 20-03-2006 17:43 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Bahrein PV | 29 | 04-04-2005 15:08 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Maleisië PV | 25 | 20-03-2005 21:17 | |
Vrije tijd |