Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 17:25
scara
scara is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
een hoop belgen kunnen gaan winnen, misschien zberg?
is dat tegenwoordig ook al een belg?

Myster Nygaard, eventjes een kleine opmerking: je hoeft niet in de vorm van je leven te zijn om de ronde te winnen (anders zou museeuw die nooit 3 x gewonnen hebben), en museeuw heeft ervaring zat en zal het zeker slim spelen om een 4e keer te winnen.
Oud 05-04-2002, 19:05
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
scara schreef:

Myster Nygaard, eventjes een kleine opmerking: je hoeft niet in de vorm van je leven te zijn om de ronde te winnen (anders zou museeuw die nooit 3 x gewonnen hebben), en museeuw heeft ervaring zat en zal het zeker slim spelen om een 4e keer te winnen.
ben ik het helemaal mee eens. Hij zou best eens gebruik kunnen maken van de massale aandacht voor Van Petegem. Alleen kan het ook hetzelfde koersverloop zijn als vorig jaar, dat er een kopgroep met mindere goden (Dekker werdtoen nog niet echt gezien als een topper) en dat het peloton dan aarzelt om ze terug te halen zodat ze tot in Meerbeke vooruit blijven
Oud 05-04-2002, 19:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
scara schreef:

hahaha, grappig!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:28
Boogie
Boogie is offline
heeft Van Petegem nu juist voordeel of nadeel van de afwezigheid van Tchmil?

aan de ene kant is hij nu de enige kopman zodat hij de beschikking heeft tot iedereen, maar aan de andere kant kan hij zich niet achter Tchmil verschuilen. Daarmee bedoel ik dat hij bijvoorbeeld niet zou hoeven te werken in de achtervolging als Tchmil meewas in een ontsnapping.

is het een voor- of een nadeel voor Van Petegem?
Oud 06-04-2002, 14:08
mobie
mobie is offline
Van Petegem mag van mij gerust De Ronde winnen hoor, maar ik hoop uit de grond van men hart dat De Leeuw (Museeuw) nog eens een laatste keer kan klauwen om dan uiteindelijk in Zolder voor een tweede keer wereldkampioen te worden, waarna hij dan na een emotionele speech zijn fiets aan de haak hangt.
Oud 06-04-2002, 22:09
scara
scara is offline
Ik heb ook het liefst dat Museeuw nog eens wint, maar kdenk niet als hij wereldkampioen zou worden dat hij zijn fiets aan de wilgen zou hangen.
Van Petegem gun ik het wel, maar ik vrees dat de concurrentie het hem veel te lastig zal maken.

Vraagje: zijn er eigenlijk Nederlanders die kans maken op de overwinning, nu Dekker al 2 weken uitgeschakeld is?
Oud 07-04-2002, 01:06
DJ Incompetent
heeeeel misschien knaven...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:56
Boogie
Boogie is offline
of Hoffman, die was 2 jaar geleden 5e en won toen Dwars door Vlaanderen. Maar het zijn outsiders, beide zijn niet in vorm...
Oud 07-04-2002, 16:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
tafi dus
Oud 07-04-2002, 16:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah ik vond het vanaf de Muur heel spannend. Daarvoor was het saai, was omdat Thijs en die andere drie veel minuten hadden gekregen, daarom vond ik het een slaapverwekkende wedstrijd op een gegeven moment. Maar de Muur was spannend. Op het juiste moment demarreerde Tafi in de laatste kilometers, hehehe zijn die twee Belgen bezeikt Nardello = ploeggenoot, hoefde nix te doen en Hincapie wilde nie rijden, omdat hij zich wilde sparen voor de sprint. Dus moesten de Belgkes het doen, maar Museeuw en Van Petergem hebben de hele wedstrijd lang elkaar meer in de gaten gehouden dan rekening te houden met anderen. Ze kwamen er niet meer bij. Er MOEST natuurlijk vanwege de traditie een Belg winnen maar uiteindelijk gaat een Italiaan er met de overwinning er vandoor
Oud 07-04-2002, 17:26
Boogie
Boogie is offline
ik vond het eigenlijk van het begin tot het eind een leuke koers. De Koppenberg is best een leuke toevoeging. Ik had alleen gehoopt dat Museeuw had gewonnen, maar het werd dus Andrea Tafi (en das ook geen slechte winnaar)
Oud 07-04-2002, 19:10
DJ Incompetent
de koers werd pas 25 km voor de streep ofsow echt leuk, toen zag je ook een mooie strijd tussen de 2 belgen. Leuk dat tafi heeft gewonnen, had ik niet echt verwacht...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:22
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
de koers werd pas 25 km voor de streep ofsow echt leuk, toen zag je ook een mooie strijd tussen de 2 belgen. Leuk dat tafi heeft gewonnen, had ik niet echt verwacht...
ik vond 'm vanaf de Molenberg leuk eigenlijk
Oud 07-04-2002, 22:14
mobie
mobie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
Ben je blind of ken je niks van koers????
Dit was de mooiste Ronde Van Vlaanderen van de laatste jaren.

De sterkste renners bleven nog over op het einde. Iedereen is tot het uiterste gegaan? Bartoli is schandalig diep door het ijs gezakt en Tafi, tja, beetje anticlimax voor mij. (niet dat ik het hem niet gun, maar ik had zo graag Museeuw als eerste over de streep zien komen)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 00:05
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Toch heeft ie niet gewonnen. En ik gebruikte de uitdrukking niet in de vorm van zijn leven alleen maar om aan te geven dat hij eigenlijk niet meer in zijn grote doen is maar het staat een beetje dom om dan te zeggen dat hij niet in vorm is, want dat was natuurlijk ook niet waar en voor alle duidelijkheid natuurlijk kun je wel een paar jaar in de vorm van je leven zijn. Ik bedoelde daar niet mee de beste van zijn leven op een dag maar gewoon al die jaren dat hij zo supergoed was. Je kan toch ook wel zeggen dat Dekker in de vorm van zijn leven was de laatste anderhalf jaar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij iedere dag in dat jaar in vorm is maar als hij dat wel was dan was hij moeilijk te verslaan. Als hij voor die tijd in vorm was dan hoefde dat nog niet te betekenen dat hij klassiekers kon winnen toen was hij dus niet in de vorm van zijn leven. En museeuw beste jaren zijn misschien wel voorbij ook is hij nog wel goed genoeg om 2e te worden. Hij maakte wel zeker een sterke indruk
Oud 08-04-2002, 06:29
DJ Incompetent
Citaat:
mobie schreef:

Ben je blind of ken je niks van koers????
Dit was de mooiste Ronde Van Vlaanderen van de laatste jaren.

t is mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:22
mobie
mobie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
t is mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn
ok
Reageren

Regels voor berichten