Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
heeft Van Petegem nu juist voordeel of nadeel van de afwezigheid van Tchmil?
aan de ene kant is hij nu de enige kopman zodat hij de beschikking heeft tot iedereen, maar aan de andere kant kan hij zich niet achter Tchmil verschuilen. Daarmee bedoel ik dat hij bijvoorbeeld niet zou hoeven te werken in de achtervolging als Tchmil meewas in een ontsnapping. is het een voor- of een nadeel voor Van Petegem?
|
![]() |
Van Petegem mag van mij gerust De Ronde winnen hoor, maar ik hoop uit de grond van men hart dat De Leeuw (Museeuw) nog eens een laatste keer kan klauwen om dan uiteindelijk in Zolder voor een tweede keer wereldkampioen te worden, waarna hij dan na een emotionele speech zijn fiets aan de haak hangt.
|
![]() |
Ik heb ook het liefst dat Museeuw nog eens wint, maar kdenk niet als hij wereldkampioen zou worden dat hij zijn fiets aan de wilgen zou hangen.
Van Petegem gun ik het wel, maar ik vrees dat de concurrentie het hem veel te lastig zal maken. Vraagje: zijn er eigenlijk Nederlanders die kans maken op de overwinning, nu Dekker al 2 weken uitgeschakeld is?
|
Mwah ik vond het vanaf de Muur heel spannend. Daarvoor was het saai, was omdat Thijs en die andere drie veel minuten hadden gekregen, daarom vond ik het een slaapverwekkende wedstrijd op een gegeven moment. Maar de Muur was spannend. Op het juiste moment demarreerde Tafi in de laatste kilometers, hehehe zijn die twee Belgen bezeikt
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dit was de mooiste Ronde Van Vlaanderen van de laatste jaren. De sterkste renners bleven nog over op het einde. Iedereen is tot het uiterste gegaan? Bartoli is schandalig diep door het ijs gezakt en Tafi, tja, beetje anticlimax voor mij. (niet dat ik het hem niet gun, maar ik had zo graag Museeuw als eerste over de streep zien komen) |
![]() |
|
![]() |
Toch heeft ie niet gewonnen. En ik gebruikte de uitdrukking niet in de vorm van zijn leven alleen maar om aan te geven dat hij eigenlijk niet meer in zijn grote doen is maar het staat een beetje dom om dan te zeggen dat hij niet in vorm is, want dat was natuurlijk ook niet waar en voor alle duidelijkheid natuurlijk kun je wel een paar jaar in de vorm van je leven zijn. Ik bedoelde daar niet mee de beste van zijn leven op een dag maar gewoon al die jaren dat hij zo supergoed was. Je kan toch ook wel zeggen dat Dekker in de vorm van zijn leven was de laatste anderhalf jaar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij iedere dag in dat jaar in vorm is maar als hij dat wel was dan was hij moeilijk te verslaan. Als hij voor die tijd in vorm was dan hoefde dat nog niet te betekenen dat hij klassiekers kon winnen toen was hij dus niet in de vorm van zijn leven. En museeuw beste jaren zijn misschien wel voorbij ook is hij nog wel goed genoeg om 2e te worden. Hij maakte wel zeker een sterke indruk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Vlaamse koersen als voorbereiding op De Ronde Boogie | 61 | 04-04-2003 02:34 |