Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
vandaag is de Brabantse Pijl, waar over het algemeen ook klimmers hun kans kunnen gaan zoals Michael Boogerd, omdat de aankomst (zo goed als) bergop is. Vorig jaar won Boogerd. Verwachten jullie vandaag andere mensen dan in de overige Vlaamse wedstrijden?
|
![]() |
|
Fabien de Waele heeft gewonnen. Hij was sterker in de sprint dan Erwin Thijs en Chris Peers. Michael Boogerd fietste de hele dag voorin, met behulp van de Raboploeg, maar miste de juiste ontsnapping in een spannende laatste slotronde van 16 km. Het was net als vorig jaar een schitterende wedstrijd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat dit hem net iets teveel gebeurt. Zodat ik hem niet als echte topper zie. Hij komt bijna altijd net te kort redelijk subtopper dus. Terwijl de media hem altijd ziet als DE topfavoriet ![]() DJ FLEM op jou hoef ik toch niet te reageren? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oke even een reactie toen hij 5de in de tour werd waren de favoriete afwezig. Zelfs een renner als Bobby Julich eindigde dacht ik in de top 3, terwijl die toch middelmaat is. De keer dat Boogerd 10de werd was hij al helemaal weggevallen in het klassement maar kreeg Boogerd samen met een hele grote kopgroep een half uur voorsprong, geluk dus. Parijs-nice en Amstel Gold race en catalaanse week is wel oke. Maar als je ziet dat bijvoorbeeld Knaven Parijs-Roubaix wint dan is Knaven nog niet voor elke rit favoritiet. En ondere andere de media ziet Boogerd elke keer als topfavoriet ook voor de tour. Maar het ergste is nog dat ik het gevoel heb dat Boogerd dat zelf ook denkt ![]() CONCLUSIE: IK VIND DAT BOOGERD DE VOLGENDE TOUR MOET WERKEN VOOR LEIPHEIMER, ZOALS DE RABOBANK ALTIJD GEWERKT HEEFT VOOR BOOGERD. EN DAT BOOGERD EEN SUBTOPPER IS. [Dit bericht is aangepast door vrezeleike vout (31-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Om over de wedstrijd van vandaag nog wat te zeggen: hij is daar de afgelopen 6 jaar 6x in de top 10 geweest, waarvan 2x 3e, 1x 2e en 1x een overwinning. Ik ben het met je eens dat hij in de Tour de France voor Leipheimer moet gaan werken, maar die afspraken liggen binnen de ploeg ook allang vast. Boogerd is vooral in eendagswedstrijden met veel cols een absolute topper. Vooral in de Waalse klassiekers is hij goed, daar gaan we hem nog zien.
||
![]() |
Citaat:
Die goede plaatsing in de tour ben ik het met je eens wat je zegt, maar je rijdt een koers met wie er zijn en niet met wie er niet zijn (mart smeets ![]() Het is idd zo dat de media hem vaak als de favoriet ziet, maar das vaak ook een grote dosis chauvinisme, dat is in italie (denk aan bartoli), belgie (vandebroucke), frankrijk (virenque) en ga zo maar door ook zo. En Boogerd voelt zich echt niet de man hoor, hij is altijd heel onzeker over zichzelf, dat trekt gelukkig nu wat weg. Maar hij moet idd de komende ronde voor leipheimer gaan werken, maar ik denk dat de ploeg in de eerste bergetappe van de tour gewoon gaat kijken wie van hun het sterkst is en diegene wordt dan de kopman ![]() Boogerd gaat zich dit jaar ook meer richten op de giro volgens mij ![]() |
![]() |
|
vandaag begint de Driedaagse de Panne-Koksijde met een rit door de Vlaamse Ardennen. Deze rit in combinatie met de tijdrit zorgt meestal voor de beslissing in het eindklassement. Vorig jaar won Nico Mattan.
Wie is er in staat om de Driedaagse te winnen?
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Vlaamse koersen als voorbereiding op De Ronde Boogie | 61 | 04-04-2003 02:34 |