Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gheghe dat air liedje is idd ook errug mooi enneuh silverchair openingsnummer ook jahw..radiohead bijna alles :-) en ik bedacht me er ook nog 1 als toevoeging van wat ik al eerder typte... massive attack - teardrop!!! |
![]() |
||
Citaat:
De pixies zijn ook één van m'n favoriete bands. Alleen vind ik de pixies gewoon superlekker rocken en de muziek = cool. Maar niet om te wenen. Beste nummers van de pixies zijn voor mij: *hey *crackity jones *mr. grieves *break my body
|
![]() |
ik krijg meestal kippenvel eigenlijk...
ook wel eens moeten huilen, dat zijn meestal wat depri nummers... levellers - the likes of you and I Creed - my own prison (meeste mensen zeggen dat de teksten van kreed nog al bagger zijn, nou goed deze vind ik dus geweldig) live - lighting crashes meester kippenvel nummer vind ik ook nog altijd black van pearl jam...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiabatta #1794 Noedelhap | 500 | 11-03-2013 08:29 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Games |
World of Warcraft deel VII Verwijderd | 500 | 09-03-2006 01:39 | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 83 | 25-05-2005 23:29 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
A story of love and fear (broken girl) - fictief | 8 | 25-07-2001 13:02 |