Advertentie | |
|
![]() |
|
(Voornamelijk b)
Ik ben het met Esmee eens dat er een verschil is tussen arrogantie uitstralen en arrogant zijn. Ik krijg wel eens het idee dat bepaalde mensen hard hun best doen arrogantie uit te stralen, door kauwgom te smakken en je aan te kijken als een stuk vuil. Ik voel me dan overigens eerder meer dan zij dan het bedoelde minder. Hoe dan ook, mensen schijnen wel eens te denken dat ik arrogant ben, door bijv. mijn houding. Maar van binnen ben ik niet arrogant; misschien zelfverzekerd, maar niet neerbuigend, dat is ook echt een hoofdpunt in mijn opvoeding geweest. |
![]() |
|
![]() |
ik kom arrogant over vinden veel mensen, en soms ben ik dat ook wel een beetje, maar meestal voel ik mij minderwaardig ipv meerderwaardig en daarom blijf ik vaak uit de buurt van mensen (klasgenoten etc) en dan zien mensen me al helemaal als arrogant, maar als ik met iemand praat sta ik meestal wel open voor die persoon en kben ook best verlegen, dus dat beeld valt al gauw weg als mensen me kennen
als ik mezelf 'gewoon' voel dan kan het best zijn dat k een beetje arrogant kijk ![]() ik vind heel veel mensen arrogant, en ik weet niet waarom ik het vind, meestal omdat ze niet vriendelijk willen zijn tegen iedereen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Seksualiteit |
Preutsheid ginno2 | 72 | 12-06-2004 19:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat ziet God? zuurstokjuh | 52 | 06-12-2003 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
De merkwaardige man die de dood bereikte Tisch | 36 | 28-07-2003 19:12 | |
Psychologie |
Stelling: jezelf beter voelen dan anderen is net zo erg als arrogant zijn McMotion | 25 | 04-03-2003 08:13 | |
Seksualiteit |
arrogantie Verwijderd | 26 | 16-04-2002 19:43 |