Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 22:39
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ghehe.

"Ik ben niet arrogant. Ik ben gewoon de beste."
Masj, jij bent ook een voorbeeld van een arrogant, doch leuk persoon...
Ik mag jou wel...
Jij hebt het voorrecht met mij om te gaan
Oud 30-10-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Voornamelijk c: Een paar theelepeltjes arrogantie kunnen in jouw geval geen kwaad. Besef dat je niet alleen voor anderen leeft en probeer ook eens voor je eigen wensen en behoeftes op te komen. Gun jezelf wat plezier en realiseer je dat je het niet iedereen naar de zin hoeft te maken. Ook hoef je het niet met iedereen eens te zijn. Je zal er een nog beter mens door worden.
Hmmm, ik straal arrogantie uit volgens m'n omgeving. 'k loop er met een verwaand hoofd bij en het zou begrijpelijk zijn dat mensen me arrogant zouden vinden, (waarom weet ik bij god niet, 'k heb vrij weinig om arrogant over te doen) aldus m'n goede vrienden.

Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:29
maar
maar is offline
(Voornamelijk b)

Ik ben het met Esmee eens dat er een verschil is tussen arrogantie uitstralen en arrogant zijn. Ik krijg wel eens het idee dat bepaalde mensen hard hun best doen arrogantie uit te stralen, door kauwgom te smakken en je aan te kijken als een stuk vuil. Ik voel me dan overigens eerder meer dan zij dan het bedoelde minder. Hoe dan ook, mensen schijnen wel eens te denken dat ik arrogant ben, door bijv. mijn houding. Maar van binnen ben ik niet arrogant; misschien zelfverzekerd, maar niet neerbuigend, dat is ook echt een hoofdpunt in mijn opvoeding geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 12:38
Saraï_h
Saraï_h is offline
ik kom arrogant over vinden veel mensen, en soms ben ik dat ook wel een beetje, maar meestal voel ik mij minderwaardig ipv meerderwaardig en daarom blijf ik vaak uit de buurt van mensen (klasgenoten etc) en dan zien mensen me al helemaal als arrogant, maar als ik met iemand praat sta ik meestal wel open voor die persoon en kben ook best verlegen, dus dat beeld valt al gauw weg als mensen me kennen
als ik mezelf 'gewoon' voel dan kan het best zijn dat k een beetje arrogant kijk maar dan doe ik het denk ik omdat k niet met iedereen om wil gaan ofzo.. te druk ofzo?

ik vind heel veel mensen arrogant, en ik weet niet waarom ik het vind, meestal omdat ze niet vriendelijk willen zijn tegen iedereen.
Oud 04-11-2002, 13:33
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik ben niet arro en ik kom niet arro over.. Dit komt uit betrouwbare bron..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten