Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Zijn er eigelijk ook PowerMetal CD's?
Powermetal heeft geen kans op enige populariteit.

Die WT die een of andere idioot Gothic noemde was goed te verteren doordat de eerste hitsingle niet echt hard of snel was.
Op die manier willen mensen soms wel eens naar andere bands kijken die hetzelfde label opgeplakt krijgen.

Power Metal is te snel, te hard(als je de keyboards weglaat is het volgens mij redelijk snoeihard,bij sommige bands althans), de zang zullen ze al helemaal vreselijk vinden.

Die wordt namelijk met echt gevoel gedaan en ze zijn alleen die kneuzen van popartiesten gewend die slechts emotie veinzen .(goh door metal te luisteren kan ik opeens best goed horen of er met echt gevoel wordt gezongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Power Metal is te snel, te hard(als je de keyboards weglaat is het volgens mij redelijk snoeihard,bij sommige bands althans), de zang zullen ze al helemaal vreselijk vinden.

Powermetal vind ik verschrikkelijk. Alleen het imago van een band als Manowar al; da's toch al genoeg om te schouderschokken, schuddebuiken en dijenkletsen van 't lachen? Muzikaal gezien stelt 't ook geen reet voor. I.m.o., of course.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 10:48
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Ironie is U niet bekend?
ik ben niet achterlijk, m'n beste. Ik speelde enkel mee met je... maar sorry. Ik kruip weer terug...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:
ik ben niet achterlijk, m'n beste. Ik speelde enkel mee met je... maar sorry. Ik kruip weer terug...
Also also aalsooo.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Powermetal vind ik verschrikkelijk. Alleen het imago van een band als Manowar al; da's toch al genoeg om te schouderschokken, schuddebuiken en dijenkletsen van 't lachen? Muzikaal gezien stelt 't ook geen reet voor. I.m.o., of course.
Ken van Manowar geen reet, heb 1 keer een clip gezien maar ze leken qua presentatie totaal op de lui vna Rhapsody of dragonland en btw ik lig ook in een deuk als ik weer eens zo´n black metal bandje zie . Schitterend die armbanden met punten van een meter lang enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Ken van Manowar geen reet, heb 1 keer een clip gezien maar ze leken qua presentatie totaal op de lui vna Rhapsody of dragonland en btw ik lig ook in een deuk als ik weer eens zo´n black metal bandje zie . Schitterend die armbanden met punten van een meter lang enzo.
Ware het niet dat 't in de BM niet draait om prinsesjes redden en evil draken doden
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:22
The Undertaker
The Undertaker is offline
volgens mij bestaat er niet eens een deel 1....
die eerste heette toch: Into Temptation??
Oud 03-11-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
The Undertaker schreef:
volgens mij bestaat er niet eens een deel 1....
die eerste heette toch: Into Temptation??
Volgens mij heet ie idd Into Temptastion, maar er staat in kleine letters die andere text onder...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:53
Xeboth
Xeboth is offline
Haha, blijft grappig die zielige gothic dingen
Oud 04-11-2002, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Xeboth schreef:
Wieee! Daar is de überblackmetaldude weer!

Allemaal even buigen, dames en heren. Maar niet té diep heren, anders kon van uw sterretje wel eens een rondje gemaakt worden door dhr. Xeboth.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 12:03
Carn
Carn is offline
Oud 04-11-2002, 16:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
Carn schreef:
Oud 04-11-2002, 16:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Mja, er zijn wel verzamelaars, maar die zijn minder bekend. Bij veel metal winkels verkopen ze die wel.

En dan heb je ook nog het geweldige Metal Dreams, waar je heerlijk mee kan slapen, en das vooral powermetal.

Oja, ik heb die Gothic Rock 1 trouwens, en het is best aardige muziek hoor.
Oud 04-11-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Ware het niet dat 't in de BM niet draait om prinsesjes redden en evil draken doden
Neej, maar BM draait wel om Satan en moorden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:07
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Wieee! Daar is de überblackmetaldude weer!

Allemaal even buigen, dames en heren. Maar niet té diep heren, anders kon van uw sterretje wel eens een rondje gemaakt worden door dhr. Xeboth.
*toeterdetoet-toedoeeeet*

In de aanval Dobermann! Shred 'em!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Xeboth schreef:
Pff... ik vind gothic rock echt wel 10 keer minder zielig dan black metal. Maar dat is natuurlijk mijn mening he.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Neej, maar BM draait wel om Satan en moorden
Is toch een stuk mannelijker dan dat bitchass gejammer van de doorsnee powermetalband, nietwaar? :>
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:52
Verwijderd
we zitten die foto hier nou al 2 dagen lang te bekijken...

Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Ufke schreef:
we zitten die foto hier nou al 2 dagen lang te bekijken...

En ik blijf er naar kijken
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:59
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Powermetal heeft geen kans op enige populariteit.

Die WT die een of andere idioot Gothic noemde was goed te verteren doordat de eerste hitsingle niet echt hard of snel was.
Op die manier willen mensen soms wel eens naar andere bands kijken die hetzelfde label opgeplakt krijgen.

Die wordt namelijk met echt gevoel gedaan en ze zijn alleen die kneuzen van popartiesten gewend die slechts emotie veinzen .(goh door metal te luisteren kan ik opeens best goed horen of er met echt gevoel wordt gezongen
mee eens

(moest ik even kwijt)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Is toch een stuk mannelijker dan dat bitchass gejammer van de doorsnee powermetalband, nietwaar? :>
Och ik moet zeggen dat ik ridders een heel stuk cooler vindt met huun zwaarden en bijlen dan een of andere kneuzige amerikaan die zich zo stoer en superieur vindt omdat z´n land grote wapens heeft

En BTW wat is mannelijker? Vol met een zwaard er op in hakken of een beetje schijterig van afstand met een geweer schieten? Schieten kan iedereen, bush is zo om te leggen. Arthur zou niet zo makkelijk zijn met een zwaard.
(Dit is geen ge-up, ik was een tijdje afwezig)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Och ik moet zeggen dat ik ridders een heel stuk cooler vindt met huun zwaarden en bijlen dan een of andere kneuzige amerikaan die zich zo stoer en superieur vindt omdat z´n land grote wapens heeft

En BTW wat is mannelijker? Vol met een zwaard er op in hakken of een beetje schijterig van afstand met een geweer schieten? Schieten kan iedereen, bush is zo om te leggen. Arthur zou niet zo makkelijk zijn met een zwaard.
(Dit is geen ge-up, ik was een tijdje afwezig)
BM is niet echt Amerikaans, hoor. Roots van BM liggen in de Scandinavische landen. Ik weet niet waarom je dat denkt?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
BM is niet echt Amerikaans, hoor. Roots van BM liggen in de Scandinavische landen. Ik weet niet waarom je dat denkt?
Was niet bedoeld voor BM maar over het verschil van strijders toen(ridders) en nu(militairen). BM heeft verder niks met die post hoor. No offence meant voor als je het verkeerd begreep.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Was niet bedoeld voor BM maar over het verschil van strijders toen(ridders) en nu(militairen). BM heeft verder niks met die post hoor. No offence meant voor als je het verkeerd begreep.
None taken hoor.

Maar welke bands bejubelen dan 't Amerikaanse leger alsmede de Amerikaanse domheid?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
None taken hoor.

Maar welke bands bejubelen dan 't Amerikaanse leger alsmede de Amerikaanse domheid?
Ik had het gewoon over Amerikanen in het algemeen hoor(okey, erg veel Amerikanen dan), muziek had er niks mee te maken, maar als je Amerika verheerlijking wilt moet je deze eens downloaden(hadden we bij engels les )
Randy newman - Political science.
het nummer is redelijk oud, maar nog steeds iets wat zou een hit zou worden in Amerika.

Nog een leuke:
Paar jaar Terug Britney Spears op festival in Rio(meen me te herrineren Rock in Rio, maar wat moet Slutney op een plek waar IM ook speelde??) Tijdens een nummer kwamen er opeens Amerikaanse vlaggen naar beneden en riep zij USA! USA! Nou zoiets moet je niet doen in Brazilië.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Ik had het gewoon over Amerikanen in het algemeen hoor(okey, erg veel Amerikanen dan), muziek had er niks mee te maken, maar als je Amerika verheerlijking wilt moet je deze eens downloaden(hadden we bij engels les )
Randy newman - Political science.
het nummer is redelijk oud, maar nog steeds iets wat zou een hit zou worden in Amerika.

Nog een leuke:
Paar jaar Terug Britney Spears op festival in Rio(meen me te herrineren Rock in Rio, maar wat moet Slutney op een plek waar IM ook speelde??) Tijdens een nummer kwamen er opeens Amerikaanse vlaggen naar beneden en riep zij USA! USA! Nou zoiets moet je niet doen in Brazilië.
*LOL*

Je maakt nogal een onverwachte offtopic move ineens joh :>

Maar goed. Nationalistische muziek, en kijk, dát is dan weer niet vreemd in de BM-scene, heb je overal.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:21
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Morridin schreef:
En btw kan iemand mij in de goede richting helpen?
Bij Gothic denk ik meestal aan een beetje zwaarmoedige, doom achtige muziek(My dying Bride soms, Type O negative ook wel eens, voor zover ik deze twee ken).

Zo ver als ik weet is My Dying Bride Doom Metal , niet echt Gothic
Oud 14-11-2002, 18:25
Vice
Vice is offline
geen idee
Oud 14-11-2002, 20:55
Morphia
Morphia is offline
Ik heb de reclame gezien van die cd... Jammer dat ik hier die stem niet na kan doen. Meesterlijk. Maar goed. Ik weet niet precies welke nummers erop staan eigenlijk. Als iemand zin heeft om naar GoTHTHic RRRock TWEE te luisteren, moet hij dat zelf weten.

Waar ik me wel aan stoor is de consequentie van dit soort cd*s. Want nu lijkt het wel of alle discussies er alleen nog maar over kunnen gaan wie er nu wel echt gothic is en wie niet. Zelfs op feesten. Terwijl ik daar toch wel wat beters te doen heb. Er komt zo*n hypocriet waasje overheen te liggen en ik word er zo kriebelig van.. Want nu is het zo dat dit soort discussies de hele hype waar maken. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.. Ja, ik weet het wel.

Want het hele punt van die discussie is dat Gothic ineens cool wordt. Best. Maar als je dan als 'echte' Goth meegaat in die discussie, van: Zij zijn nep en wij zijn echt, dus wij zijn cool, dan.. Dat is toch in wezen hetzelfde gedrag?

Aargh, ik kom niet uit mijn woorden. Laat ook maar.

Oud 14-11-2002, 21:11
The Undertaker
The Undertaker is offline
Citaat:
Morphia schreef:

*nickname*
gave band is dat
heb laatst eindelijk de cd gehaald...

om on-topic te blijven:
is er al een playlist ergens?

en ik vind het GVD niet kunnen dat Moonspell en Trail of Tears er op staan.... en Nightwish.... TE loos... heeft niets met Gothic Rock te maken.. maar goed

ik ben vast de enige die zich daaraan ergert
Oud 14-11-2002, 22:17
Vice
Vice is offline
Citaat:
The Undertaker schreef:
en ik vind het GVD niet kunnen dat Moonspell en Trail of Tears er op staan.... en Nightwish.... TE loos... heeft niets met Gothic Rock te maken.. maar goed

ik denk dat er heel veel goths zich hier aan ergeren
Oud 14-11-2002, 22:22
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
kutmuziek
Oud 14-11-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Morphia schreef:
Ik heb de reclame gezien van die cd... Jammer dat ik hier die stem niet na kan doen. Meesterlijk. Maar goed. Ik weet niet precies welke nummers erop staan eigenlijk. Als iemand zin heeft om naar GoTHTHic RRRock TWEE te luisteren, moet hij dat zelf weten.

Waar ik me wel aan stoor is de consequentie van dit soort cd*s. Want nu lijkt het wel of alle discussies er alleen nog maar over kunnen gaan wie er nu wel echt gothic is en wie niet. Zelfs op feesten. Terwijl ik daar toch wel wat beters te doen heb. Er komt zo*n hypocriet waasje overheen te liggen en ik word er zo kriebelig van.. Want nu is het zo dat dit soort discussies de hele hype waar maken. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.. Ja, ik weet het wel.

Want het hele punt van die discussie is dat Gothic ineens cool wordt. Best. Maar als je dan als 'echte' Goth meegaat in die discussie, van: Zij zijn nep en wij zijn echt, dus wij zijn cool, dan.. Dat is toch in wezen hetzelfde gedrag?

Aargh, ik kom niet uit mijn woorden. Laat ook maar.

Hmmjah ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, dat iedereen gaat doen van: die is wannabe, ik ben true blabla, dan krijg je allemaal gezeur wie er nou wel en niet echt is...en niemand kan eigenlijk bepalen wie er wel en niet wannabe is, je weet niet hoe mensen zich voelen oid...
Naja dat vind ik iig, weet nie of jij t zo bedoelde

Ik vind dit soort cds wel leuk, omdat ik zo nieuwe bands zou kunnen ontdekken, en ik vind het wel cool om bijv een clip van Nightwish op tv te zien, ipv Nelly oid...
Wel een beetje jammer dat gothic zo'n hype is, want het bijzondere en mysterieuze ervan gaat een klein beetje weg hierdoor denk ik toch wel...alhoewel het bij de echte gothic scene nog wel mee zou vallen...
hmmjah wat is nou eigenlijk weer de echte gothic scene...*zucht* laat ik maar hiermee ophouden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 10:17
Yeahroen
Yeahroen is offline
Citaat:
The Undertaker schreef:
[/B]
Dat lijken me precies de juiste bands om op zo'n verzamelaar te zetten. Dat zijn toch door gothic beïnvloede en met gothic flirtende rockbands? Die hebben juist alles met 'gothicrock' te maken.
Het heeft inderdaad weinig met pure gothic te maken, maar er wordt dan ook nauwelijks gothic-rock/metal gedraait op gothicparty's.
Oud 15-11-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
The Undertaker schreef:
gave band is dat
heb laatst eindelijk de cd gehaald...

om on-topic te blijven:
is er al een playlist ergens?

Moonspell erop? Trail of Tears erop?
waar gaat dat heen met de wereld
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
[IMG]BreezerGoths.jpg[IMG]
WOAAAAAAAAAAH!! VRE_SE_LIJK!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:54
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Avantasia is een leuke band offeh... Thy Majestie, das epic power metal
Oud 15-11-2002, 11:55
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Voor playlists: ga naar deze site !
Oud 15-11-2002, 11:57
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Citaat:
McLaren schreef:

[IMG]http://picture.**********.nl/BreezerGoths.jpg[/IMG]
Doosachtig?
Hoewel die 3e van rechts wel es langs mag komen

Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:07
Verwijderd
diej combinatie deugt nie helemaal ofzow
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:09
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Citaat:
Disasterpiece schreef:
diej combinatie deugt nie helemaal ofzow
Welke combinatie?
Oud 15-11-2002, 12:34
Passenger
Passenger is offline
Waar zeurt iedereen nou toch over? Als ze die cd nou "De weer-eens-wat-anders-dan-hip-hop-cd" genoemd hadden, was dan deze hele discussie loos geweest en had zelfs niet eens bestaan?

Kom op zeg... Ik vind het juist wel aardig dat dit soort cd's gemaakt worden. Het is zo voor de mensen die wat minder bekend zijn in de "gothic"-scene (tussen aanhalingstekens voordat ik weer mensen beledig) makkelijk om een klein btje iets van de sfeer te proeven, en het daarna wat verder uit te diepen!

Net zoals PunkRama (ok, er wordt geen reclame voor gemaakt), maar dat zijn echt geweldige cd's om in de punk-scene binnen te rollen... zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:55
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Het probleem is dat gothic-rock geen gothic muziek is... Echt gothic muziek, dat is industrial...

Within Temptation is ook geen gothic... Das fantasy metal
Oud 15-11-2002, 13:04
Q
Q is offline
Dimmu Borgir
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Q schreef:
Dimmu Borgir
wie of wat is dat
Oud 15-11-2002, 13:46
Carn
Carn is offline
een puike band
Oud 15-11-2002, 13:47
Verwijderd
Dimmu Borgir:

Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:50
Undying_Angel
Undying_Angel is offline
Citaat:
Q schreef:
Dimmu Borgir
HEERLIJKE MUZIEK!
Oud 15-11-2002, 15:42
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Undying_Angel schreef:
Doosachtig?
Hoewel die 3e van rechts wel es langs mag komen
die vind ik juist het meest erg.. die staat er echt bij met zo'n kop van "vind je me nu niet gothic kijken?, ik eet je op hoor!" vreselijk... waar was dat? op een di-rect concert ofzo? (niet dat ik iets tegen di-rect heb)
Oud 15-11-2002, 16:01
Verwijderd
Mijn nieuwe aanwinsten:

[IMG]http://files.**********.nl/breezer_goth/SMiRNoFF.jpg[/IMG]
[IMG]http://files.**********.nl/breezer_goth/BReeeZZZaaaaHHHHH.jpg[/IMG]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten