Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan heb je ook nog het geweldige Metal Dreams, waar je heerlijk mee kan slapen, en das vooral powermetal. Oja, ik heb die Gothic Rock 1 trouwens, en het is best aardige muziek hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() (moest ik even kwijt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En BTW wat is mannelijker? Vol met een zwaard er op in hakken of een beetje schijterig van afstand met een geweer schieten? Schieten kan iedereen, bush is zo om te leggen. Arthur zou niet zo makkelijk zijn met een zwaard. (Dit is geen ge-up, ik was een tijdje afwezig) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar welke bands bejubelen dan 't Amerikaanse leger alsmede de Amerikaanse domheid? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Randy newman - Political science. het nummer is redelijk oud, maar nog steeds iets wat zou een hit zou worden in Amerika. Nog een leuke: Paar jaar Terug Britney Spears op festival in Rio(meen me te herrineren Rock in Rio, maar wat moet Slutney op een plek waar IM ook speelde??) Tijdens een nummer kwamen er opeens Amerikaanse vlaggen naar beneden en riep zij USA! USA! Nou zoiets moet je niet doen in Brazilië. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je maakt nogal een onverwachte offtopic move ineens joh :> Maar goed. Nationalistische muziek, en kijk, dát is dan weer niet vreemd in de BM-scene, heb je overal. |
![]() |
||
Citaat:
Zo ver als ik weet is My Dying Bride Doom Metal , niet echt Gothic ![]()
|
Ik heb de reclame gezien van die cd... Jammer dat ik hier die stem niet na kan doen.
![]() Waar ik me wel aan stoor is de consequentie van dit soort cd*s. Want nu lijkt het wel of alle discussies er alleen nog maar over kunnen gaan wie er nu wel echt gothic is en wie niet. Zelfs op feesten. Terwijl ik daar toch wel wat beters te doen heb. Er komt zo*n hypocriet waasje overheen te liggen en ik word er zo kriebelig van.. Want nu is het zo dat dit soort discussies de hele hype waar maken. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.. Ja, ik weet het wel. Want het hele punt van die discussie is dat Gothic ineens cool wordt. Best. Maar als je dan als 'echte' Goth meegaat in die discussie, van: Zij zijn nep en wij zijn echt, dus wij zijn cool, dan.. Dat is toch in wezen hetzelfde gedrag? Aargh, ik kom niet uit mijn woorden. Laat ook maar. ![]()
||
Citaat:
heb laatst eindelijk de cd gehaald... om on-topic te blijven: is er al een playlist ergens? en ik vind het GVD niet kunnen dat Moonspell en Trail of Tears er op staan.... en Nightwish.... TE loos... heeft niets met Gothic Rock te maken.. maar goed ![]() ik ben vast de enige die zich daaraan ergert
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja dat vind ik iig, weet nie of jij t zo bedoelde ![]() ![]() Ik vind dit soort cds wel leuk, omdat ik zo nieuwe bands zou kunnen ontdekken, en ik vind het wel cool om bijv een clip van Nightwish op tv te zien, ipv Nelly oid... ![]() Wel een beetje jammer dat gothic zo'n hype is, want het bijzondere en mysterieuze ervan gaat een klein beetje weg hierdoor denk ik toch wel...alhoewel het bij de echte gothic scene nog wel mee zou vallen... hmmjah wat is nou eigenlijk weer de echte gothic scene...*zucht* laat ik maar hiermee ophouden ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het heeft inderdaad weinig met pure gothic te maken, maar er wordt dan ook nauwelijks gothic-rock/metal gedraait op gothicparty's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar gaat dat heen met de wereld ![]() |
![]() |
|
Voor playlists: ga naar deze site !
|
Waar zeurt iedereen nou toch over? Als ze die cd nou "De weer-eens-wat-anders-dan-hip-hop-cd" genoemd hadden, was dan deze hele discussie loos geweest en had zelfs niet eens bestaan?
Kom op zeg... Ik vind het juist wel aardig dat dit soort cd's gemaakt worden. Het is zo voor de mensen die wat minder bekend zijn in de "gothic"-scene (tussen aanhalingstekens voordat ik weer mensen beledig) makkelijk om een klein btje iets van de sfeer te proeven, en het daarna wat verder uit te diepen! Net zoals Punk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|