| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Uhhm, ik had vandaag op school even een zeer onverwacht tussenuur (docent kwam niet naar het juiste lokaal toe), dus ik heb nog een experimentje kunnen doen, ik heb even een pen genomen, deze statisch gemaakt en het zo eens geprobeerd. Nu moet ik zeggen dat deze methode VEEEL beter gaat dan TK ![]() Dus ik denk nu ongeveer wel zeker te weten dat TK niet te maken heeft met statische elektriciteit...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Hmm, das dan wel vreemd, iets anders wat ik nog op school had gedaan, samen met een vriend TK doen... Ging goed... Dus dan laden we ons collectief statisch dus Dus altijd TK bij mij of die vriend van mij is dus statisch geladenheid... Hmm, dan denk ik dat iedereen zichzelf door er maar aan te denken statisch kan laden.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() je neemt dus waar dat veel statische electriciteit het verschijnsel zeer duidelijk maakt; dan lijkt het mij gezond om te suggereren dat er wellicht ook een verband bestaat tussen een verminderde hoeveelheid statische electriciteit en een verminderd resultaat in plaats van te concluderen dat er vrijwel zeker geen verband is! |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat jij er nou in gelooft is voor jou misschien het ultieme bewijs, maar dat zou ook betekenen dat er een god is, omdat er mensen in geloven... Das de omgekeerde wereld, ik geloof pas in iets als bewezen is dat het er is... ps. Laten we nou niet met termen als 'kinderachtig' gaan gooien, als je daarmee begint wordt het écht een wélles / nietus "discussie".
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als je met je hand langs je arm wrijft of over een tafel of weet ik veel wat kun je al gewoon statisch geladen worden. Ze hebben zelfs schoenen gemaakt die dmv de wrijving over de grond je walkman spelende kunnen houden. En dat gaat via statische electriciteit die je dus al gewoon opwekt tijdens het lopen...
| Advertentie |
|
|
|
|