Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 21:15
TheDragon
TheDragon is offline
Oke ik heb net weer een tijd tk zitten proberen. En voor het eerst gebeurde er iets. Niet zozeer dat er iets bewoog maar de plek waar hetgene stond dat ik wou bewegen (een papiersnipper) werd helemaal koud. Is dat mogelijk of zou het een andere oorzaak hebben?
Advertentie
Oud 01-11-2002, 13:29
LISM
LISM is offline
Telekinesse,, daar dacht ik gisteravond nog aan hoe het mogelijk was om een object te laten bewegen op energie vanjezelf...

Stond je verwarming niet uit toevallig ?

Ik heb het wel een geoefend erop maar nog nooit gelukt om die verrekte koelkastdeur te openen en het bier te pakken , nee joh, het zou wel leuk / handig zijn als je het kan maar mij niet gezien.
Oud 01-11-2002, 13:44
TheDragon
TheDragon is offline
Nee de verwarming was aan. En de rest van de kamer was warm alleen die plek was koud (paar vierkante cm). Ik denk dat het mogelijk is. Ik zou alleen niet weten of het mij lukt.
Oud 03-11-2002, 23:02
Yule
Yule is offline
eindelijk nog un telekinese topic, ik zoek al tijden telekinese, das nou iets waar ik egt in geinteresseerd ben, maar duh info er ovur is nogal weinig....paar stukkies over wat oefeningen en wat stukjuhs over 4de dimensie (tijd en ruimte) diej gebogen is en stuff, en un hoop BS.... waar haal jij juh info vandaan, TheDragon ??? en heb juh MSN ?
Oud 04-11-2002, 08:32
Just Johan
Just Johan is offline
als je het verschil met een thermometer kunt meten dan is er wel iets aan de hand; je handen zijn in dit opzicht niet echt een goed instrument want omdat sommige voorwerpen de warmte van je hand beter geleiden dan anderen zul je daarin verschillen meten. ook zul je als je erop let bij beweging een temperatuurverschil voelen (door de luchtstroom langs je hand die de warmte afvoert) en kun je met je gedachten in elk geval je eigen meting beinvloeden (hoe dat precies werkt weet ik niet maar als je aan een lichaamsdeel denkt wordt het meestal warmer of kouder).
Oud 05-11-2002, 10:15
Verwijderd
het zou best kunnen dat het daaraan lag...
magie kan voolgens mij best temperatuurverschillen veroorzaken

ik woon op twee kamertjes, met een schuifdeur ertussen, maar die staat eigenlijk altijd open, zodat het 1 grote kamer is. de ramen waren allebei open, verwarming stond uit, en ik ging in de ene kamer, de grootste, mijn cirkel trekken.
halverwege mijn ritueel kreeg ik het heel warm, maar ik dacht dat het aan mij lag. na het ritueel was het dus nog steeds warm, in die kamer, in het kleine kamertje was het koel, en ik kan niet verklaren waarom, behalve dat ik mijn cirkel precies op de grnezen van de grote kamer heb getrokken, en de warmte daar is blijven hangen ofzow... i dunno
Oud 05-11-2002, 13:51
JediJoel
JediJoel is offline
Ik zou maar gewoon doorgaan met proberen om telekinese te doen. Er kan altijd een keertje iets raars gebeuren. Ik kan ook niet altijd Ki voelen hoor. (mar ik heb nooit gehad dat ik het opeens koud kreeg.)

2 Yule: Er was wel een topic, maar dat was voor beginners. En my Master Ki Fighter die zegt nix meer.
Oud 05-11-2002, 14:26
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
het zou best kunnen dat het daaraan lag...
magie kan voolgens mij best temperatuurverschillen veroorzaken
Als het bestaat is telekinese dus geen magie. Als het bestaat dan heeft het dus geen fuck te maken met magie en/of ki...

als het bestaat is het gewoon normale biologie.
Oud 05-11-2002, 14:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
Tenzij het tart met de natuurwetten...
Oud 05-11-2002, 15:00
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik was in thailand en erg boos, ik schreeuwde tegen mn broertje

"DOE DIE FUCKING DEUR NOU ES DICHT"

gevolg: de deur sloeg met een enorme klap dicht.

Er stonden geen ramen of deuren open behalve die deur.
Geen wind en geen tocht.

Hhehe toch wel grappig dat soort dingen, zet je aan het twijfelen.
Oud 05-11-2002, 15:11
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Als het bestaat is telekinese dus geen magie. Als het bestaat dan heeft het dus geen fuck te maken met magie en/of ki...

Als telekinese bestaat heeft het wel degelijk met ki te maken. Maar jah als je ki niet snapt (zoals jij) dan snap je de rest ook niet.
Oud 05-11-2002, 16:01
TheDragon
TheDragon is offline
Ik zal is kijken wat ik vanavond/strats ofzo voor elkaar kan krijgen. Ik zal is een thermometer gebruiken. En me richten om die te verplaatsen. Ik zal zien...
Oud 05-11-2002, 19:16
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
TheDragon schreef:
Ik zal is kijken wat ik vanavond/strats ofzo voor elkaar kan krijgen. Ik zal is een thermometer gebruiken. En me richten om die te verplaatsen. Ik zal zien...
Als je er niet in gelooft en dit de eerste keer is weet ik 100% zeker dat het je niet lukt.
Oud 05-11-2002, 20:19
Rerisen Phoenix
Citaat:
legatus schreef:
Tenzij het tart met de natuurwetten...
telekinese zou op zich kunnen bestaan denk ik in de zin van speciaal weefsel (dat we nu nog nergens vinden) kan het.

Ik denk aan 2 mogelijkheden
1) EM straling, er worden vanaf meerdere punten sterke EM-pulsen afgevuurd ergens op het object waar water zit waardoor dit verdampt en zo beweegt (niet gezond voor object - en zwak)
2) magnetisme. dan werkt het dus niet op niet-metalen objecten en kan je alleen toetrekken of afstoten.

(alles wat ik denk zoekt altijd contact met de natuurwetten omdat ik ander onzin bedenkt)
Oud 05-11-2002, 20:22
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Als telekinese bestaat heeft het wel degelijk met ki te maken. Maar jah als je ki niet snapt (zoals jij) dan snap je de rest ook niet.
ik snap er meer van dan jij er van WILT snappen
Oud 06-11-2002, 12:28
legatus
legatus is offline
Citaat:
telekinese zou op zich kunnen bestaan denk ik in de zin van speciaal weefsel (dat we nu nog nergens vinden) kan het.
The brain normally consumes about 20% of the body’s energy production. In order for the brain to increase it’s power output to 100 watts, blood flow to the brain would have to increase by a factor of 4, and the body would have to increase its total energy production by 60%. This is equivalent to a moderately vigorous exercise. This is all assuming that the brain is capable of producing and focusing a coherent beam of energy with a high degree of efficiency (a completely separate and non-trivial problem). Therefore, a telekinetic engaged in the activity of moving even an object as small as a pen should experience an increased heart rate and breathing as if they were engaged in moderate exercise. Lifting two pens would require athletic conditioning, and anything heavier than that would be beyond the means of normal human physiology.

http://www.theness.com/articles/phys...-nejs0104.html

Erg meetbaar dus.
Oud 06-11-2002, 16:13
Rerisen Phoenix
Oeps, ik zie een zéér storende fout in de volgende tekst

Maak daarvan:
telekinese zou op zich kunnen bestaan denk ik in de zin van speciaal weefsel (dat we nu nog nergens in de natuur vinden) kan het.

Ff duidelijk. Ik bedoel dus dat dat weefsel nog niet bestaat en nog niet is ontwikkeld maar dat het natuurwetenschappelijk mogelijk is dat er zich een weefsel ontwikkeld dat dit kan. (maar die ontwikkeling duurt minstens honderduizenden jaren en die energiebehoefte uiteraard ook)
Oud 06-11-2002, 17:41
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik geloof erin jij niet dus ik weet er meer van, jij bent hier degene die niks snapt.
Oud 06-11-2002, 19:48
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik geloof erin jij niet dus ik weet er meer van, jij bent hier degene die niks snapt.
Als ik het niet zou snappen dan had ik geen 25 posts van 2 kantjes kunnen posten waarin ik uitlegde hoe het zat. Als je iets niet snapt dan heb je geen begrip van het geheel en kan je het dus overduidelijk ook niet uitleggen.

Kom nou niet met onzin dat ik er niks van snap. Als je het wel doet zeg het dan, en dan mail ik je mijn beste posts en dan mag je die argument per argument gaan bestrijden.

NB met ZINNIGE argumenten
Oud 06-11-2002, 23:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
En op één of andere manier teleporteer je je ook altijd langs mijn bronnen, misschien wat moeilijk vanwege de termen en de engelse taal, maar toch:

(en ik heb deze link al zovaak geplaatst....)
Oud 07-11-2002, 22:39
erhen
erhen is offline
Citaat:
legatus schreef:
En op één of andere manier teleporteer je je ook altijd langs mijn bronnen, misschien wat moeilijk vanwege de termen en de engelse taal, maar toch:

(en ik heb deze link al zovaak geplaatst....)
Hmm, das een lap tekst...
Misschien morgen eens lezen op school...

Citaat:
Als ik het niet zou snappen dan had ik geen 25 posts van 2 kantjes kunnen posten waarin ik uitlegde hoe het zat. Als je iets niet snapt dan heb je geen begrip van het geheel en kan je het dus overduidelijk ook niet uitleggen.
(ik ben gestopt met het alleen quoten van 1 zin omdat ik daar veel commentaar op kreeg)

Je doelt hier natuurlijk wel op de wetenschappelijke verklaringen tot zover deze bestaan. Aangezien ik niet exact weet wat voor objectief onderzoek er naar telekinese is gedaan kan ik hier zelf weinig over zeggen, maar ik denk dat de meesten het hier hebben met 'er vanaf weten' dat het gaat om de niet wetenschappelijke kennis zelf.

Citaat:
Ah, nice, alweer haast oorlog hier...
Zullen we proberen het een beetje vriendelijk te houden, als nu voor de verandering de niet wetenschappelijke kant en de wel wetenschappelijke kant nou niet gaan bekvechten met elkaar en het gewoon beperken tot het rustig uitwisselen van meningen en kennis zou dit forum denk ik voor veel mensen veel overzichtelijker worden en zou het aantal flames wel aardig afnemen denk ik.
Citaat:
Dan zou zoiets hier bijvoorbeeld ook niet staan...

ff back ontopic :

Citaat:

Ik denk aan 2 mogelijkheden
1) EM straling, er worden vanaf meerdere punten sterke EM-pulsen afgevuurd ergens op het object waar water zit waardoor dit verdampt en zo beweegt (niet gezond voor object - en zwak)
2) magnetisme. dan werkt het dus niet op niet-metalen objecten en kan je alleen toetrekken of afstoten.

(alles wat ik denk zoekt altijd contact met de natuurwetten omdat ik ander onzin bedenkt)
Magnetisme lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien telekinese (ik kort vanaf nu af met TK) ook mogelijk is op niet metalen objecten, zoals bijvoorbeeld op www.psipog.net te zien is (ok, vergeet die afbeelding van dat mes, die kan idd fake zijn).
EM straling; het zou misschien kunnen maar ook dit lijkt mij om een of andere reden onlogisch, bijvoorbeeld, nu neem ik weer zo'n methode als www.psipog.net/paper.gif als voorbeeld, hoe zou je dan zo'n papiertje kunnen bewegen ?
Ok, vocht is er altijd, maar dan moet dat wel zoveel zijn dat het mogelijk wordt dat het papiertje uit 'zichzelf' kan bewegen.

Citaat:
He, een quote die ik net al plaatste...
Ik heb het hier gister eens met mijn natuurkunde en scheikunde leraar over gehad (ja, ik heb daar 1 persoon voor), en toen we het daar over hadden waren we het voor het eerst in ongeveer een jaar gelijk eens met elkaar, niet alle natuurwetten zijn op dit moment al uit het theoretische stadia (al zou niemand denk ik een formule als W=F*s gaan betwijfelen), maar zou het dan niet kunnen zijn dat door het weinige aantal ervaring dat de mensheid ermee heeft het gewoon iets is waarvoor tot op heden nog geen natuurwet is, of na onderzoek iets uitkomt waar je niet eenvoudig een standaard wet uit kan halen ? (dit zijn gewoon even 2 voorbeelden, ik zeg niet dat het zo moet zijn)...

Citaat:

Als dit inderdaad zo is dan zou toch minimaal ongeveer 10% van de volledige wereldbevolking dit moeten kunnen ?
Dan zou het toch als volkomen normaal worden gezien ?
Of bedoel je hiermee te zeggen dat het een nieuw stadia in de evolutie zou kunnen zijn waardoor bepaalde mensen het in de huidige generatie wel kunnen en andere niet.
Maar zelf denk ik niet dat dit zo is, of je moet er idd een aanleg voor hebben, maar tot nu toe heeft haast iedereen die het echt wou (die ik ken) en er ook echt in geloofde dat het ging het gelukt een psiwheel te laten bewegen...
Dit wilt niet zeggen dat ik het nu aan x mensen ga uitleggen, dit diende gewoon even als weerlegging voor iets wat nog niet weerlegt hoefde te worden

Citaat:
Ik zou maar gewoon doorgaan met proberen om telekinese te doen. Er kan altijd een keertje iets raars gebeuren. Ik kan ook niet altijd Ki voelen hoor. (mar ik heb nooit gehad dat ik het opeens koud kreeg.)
Het gebeurt soms idd wel eens als je met bijvoorbeeld PSI/KI balls bezig bent (en ik bedoel niet dat neppe DBZ gez**r) dat de plek waar je het ding vasthoud warmer of kouder gaat aanvoelen, het is niet dat ik hier ooit op een wetenschappelijke wijze experimenten over heb kunnen doen, maar meer met gewone ervaringen tijdens experimenten...
Bijvoorbeeld ik heb het wel eens gehad dat mij werd gevraagd om een PSI/KI ball aan te raken dat ik het ding ook kon voelen, door een (in verschillende gevallen) kou of warmte sensatie in combinatie met een tinteling op de locatie van je plek waar je het ding aanraakte...

Citaat:
Oke ik heb net weer een tijd tk zitten proberen. En voor het eerst gebeurde er iets. Niet zozeer dat er iets bewoog maar de plek waar hetgene stond dat ik wou bewegen (een papiersnipper) werd helemaal koud. Is dat mogelijk of zou het een andere oorzaak hebben?
Kan je dan niet beter met iets anders beginnen ?
Zo'n constructie beschreven als op www.psipog.net/paper.gif werkt wel goed...

En dit brengt me aan het einde van mijn reacties op het volledige topic tot nu toe
Oud 08-11-2002, 11:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
de niet wetenschappelijke kant en de wel wetenschappelijke kant
Helaas is dat wat moeilijk. De wetenschap bewijst dat het onmogelijk is (moet ik bij zeggen dat dat met de huidige kennis is van de natuurwetten), en de begaafden of overtuigden zeggen van wel, maar laten niets zien.

Citaat:
(ok, vergeet die afbeelding van dat mes, die kan idd fake zijn).
En de rest niet? Als ze één afbeelding gefaked hebben kan de rest ook nep zijn. Op een andere pagina geven ze nog aan welke echt is en welke nep. De camerastandpunten zijn ook pienter uitgekozen.
Oud 08-11-2002, 15:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Kom nou niet met onzin dat ik er niks van snap. Als je het wel doet zeg het dan, en dan mail ik je mijn beste posts en dan mag je die argument per argument gaan bestrijden.

NB met ZINNIGE argumenten
Je weet helemaal geen zak van ki, als je iets van ki weet dan weet je dat het bestaat, jij weet alleen wat je zelf gelooft maar je bent te kinderachting om dat zelf toe te geven.
Oud 08-11-2002, 16:14
erhen
erhen is offline
Citaat:
legatus schreef:
Helaas is dat wat moeilijk. De wetenschap bewijst dat het onmogelijk is (moet ik bij zeggen dat dat met de huidige kennis is van de natuurwetten), en de begaafden of overtuigden zeggen van wel, maar laten niets zien.

En de rest niet? Als ze één afbeelding gefaked hebben kan de rest ook nep zijn. Op een andere pagina geven ze nog aan welke echt is en welke nep. De camerastandpunten zijn ook pienter uitgekozen.
Even een voorbeeld van het eerste stuk, waarom zouden mensen die het kunnen het laten zien als zij zichzelf daarmee tot middelpunt van iedereen in de wetenschap bombarderen en de volledige wereldmedia daar ook van wil weten...
Dan is het toch beter dat niemand/haast niemand er iets over weet ?

Ik moet zeggen dat het opnemen van bepaalde filmpjes vanuit standpunten die geaccepteerd worden aardig wat verbouwing vergt...
Dit heb ik zelf al gemerkt bij enkele experimenten op momenten dat de webcam weer eens verkeerd stond, meestal probeer ik hem dan opnieuw te positioneren maar het gebeurt dan nogal eens dat de USB verlengkabel het niet goed houdt en losraakt...
Ook moet ik zeggen dat de kwaliteit van de filmpjes idd vaak zeer slecht zijn, maar zou jij E1500 willen uitgeven aan een digitale videocamera om alleen een theorie te bewijzen tegenover anderen ?

(ik heb atm weinig tijd, ik ga vanavond wel weer wat groots schrijven)
Oud 08-11-2002, 17:11
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
erhen schreef:
Even een voorbeeld van het eerste stuk, waarom zouden mensen die het kunnen het laten zien als zij zichzelf daarmee tot middelpunt van iedereen in de wetenschap bombarderen en de volledige wereldmedia daar ook van wil weten...

heel veel mensen willen maar wat graag aandacht; vast en zeker ook onder de mensen die ki beheersen als het bestaat lijkt me; of is dat per definitie een ander slag mensen? je moet toegeven dat nul goede waarnemingen een beetje weinig is om heel wat geloof op te baseren

Ik moet zeggen dat het opnemen van bepaalde filmpjes vanuit standpunten die geaccepteerd worden aardig wat verbouwing vergt...
Dit heb ik zelf al gemerkt bij enkele experimenten op momenten dat de webcam weer eens verkeerd stond, meestal probeer ik hem dan opnieuw te positioneren maar het gebeurt dan nogal eens dat de USB verlengkabel het niet goed houdt en losraakt...
Ook moet ik zeggen dat de kwaliteit van de filmpjes idd vaak zeer slecht zijn, maar zou jij E1500 willen uitgeven aan een digitale videocamera om alleen een theorie te bewijzen tegenover anderen ?

ben je er nu zelf van overtuigd het te kunnen? of weet je nog niet zeker of er andere factoren in het spel zijn?

(ik heb atm weinig tijd, ik ga vanavond wel weer wat groots schrijven)
Advertentie
Oud 08-11-2002, 17:16
erhen
erhen is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
<een heel verhaal waar ik later nog op terugkom>
Check je mail ff...
Oud 08-11-2002, 20:07
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Je weet helemaal geen zak van ki, als je iets van ki weet dan weet je dat het bestaat, jij weet alleen wat je zelf gelooft maar je bent te kinderachting om dat zelf toe te geven.
Dit is laatste keer dat ik op onbeargumenteerde post van je inga.

Ik weet wat ik geloof en ik weet wat jij gelooft. Dat kan jij niet zeggen, jij weet wat jij gelooft en stoot alles met een pneumatische hamer af wat ik geloof.
Oud 08-11-2002, 20:49
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Dit is laatste keer dat ik op onbeargumenteerde post van je inga.

Ik weet wat ik geloof en ik weet wat jij gelooft. Dat kan jij niet zeggen, jij weet wat jij gelooft en stoot alles met een pneumatische hamer af wat ik geloof.
Ik laat iedereen in z'n waarde (kwam ook uit mijn testresultaten ) Maar jij wilt iemand iets ontnemen waar hij voor staat, en dat is niet goed.
Oud 10-11-2002, 12:43
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
erhen schreef:
maar wat is het verschil tussen jezelf via tijdschriften, boeken of internet bekend maken (zoals veel mensen, waaronder jij, bereikt zijn!) of de wetenschap een keer laten zien dat het geen bedrog is?

als je Idols kijkt zie je hoeveel mensen staan te dringen om beroemd te worden; zou er dan echt geen enkele van de zoveel tk-beheersers zijn die dat ook wel zou willen of een die denkt "wel sodemieter! die wetenschappers nemen me/het gewoon niet serieus, ik zal ze eens wat laten zien!"? Dat kan ik me bijna niet voorstellen.

ik heb ook nog een slecht argument: m'n instinct zegt:"het is iets waar je niet in hoeft te geloven om het te kunnen waarnemen + het grote publiek is voor een deel overtuigd + de wetenschap (die ook uit mensen bestaat die onder het grote publiek vallen!) is helemaal niet overtuigd ==> hier klopt iets niet"

btw, er valt vast wel met James Randi af te spreken dat ie je anoniem laat maar wel het geld overmaakt en het officieel bekend maakt dát tk bestaat als je hem kunt overtuigen!

Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 12:47.
Oud 10-11-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

pardon?

als iets bestaat is het geen magie

dus magie bestaat niet???

hmmmmmm
Oud 11-11-2002, 13:55
JediJoel
JediJoel is offline
Wach my sig... Ik ben gestopt met Ki en telekinese...
God is much better!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 11-11-2002, 16:06
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Ik wist wel dat je vroeg of laat je zou laten leiden door het Christendom, heb je er zelf voor gekozen of moest het van je ouders?
Oud 11-11-2002, 19:07
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
ik kan geen ki, en ik kan geen telekinese, maar die god van jou kan er ook geen ruk van volgens mij. anders moet ie maar een keer bij me langskomen dan doen we eens wat leuke experimentjes.
Oud 12-11-2002, 21:27
lordgandalf
lordgandalf is offline
[off-topic] Ik was christen maar ik vond dat de kerk je de vrijheid ontneemt
Dus toen ben wicca gaan doen en daar ben tot op de dag van vandaag nog zeer tevreden mee[/off-topic]

Ik geloof dat dit soort dingen wel kunnen
Oud 13-11-2002, 09:42
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik wist wel dat je vroeg of laat je zou laten leiden door het Christendom, heb je er zelf voor gekozen of moest het van je ouders?
Zelf. Ik wil je wel bedanken voor je lessen, maar ik denk toch dat Ki en God niet samengaan.
Ik zal ook de laatste zijn om jou of iemand af te kraken of te beschuldigen
Oud 13-11-2002, 10:48
Guardacielo
Guardacielo is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Zelf. Ik wil je wel bedanken voor je lessen, maar ik denk toch dat Ki en God niet samengaan.
Ik zal ook de laatste zijn om jou of iemand af te kraken of te beschuldigen
mmmz.. oke, ik ben dus nieuw hier...

ik denk dat Ki en God een dezelfde zijn. Bijde de universele kracht die het leven creeeren. God, Allah, alle goden, en Ki zijn in wezen hetzelfde. Het zijn geen gepersonificeerde goden, maar 't zijn wegen naar innerlijke rust...
Oud 13-11-2002, 20:53
erhen
erhen is offline
Hmm, ik ga hier geen nieuw topic over openen...

Het huidige email adres dat ik heb ga ik vanavond uitschakelen, dit omdat ik in de afgelopen paar dagen een groot aantal emailtjes heb ontvangen over telekinese, experimenten en de dingen die ik claim.
Op dit moment tel ik er totaal een stuk of 30 (dus van verschillende mensen).
Ik begrijp niet waar het vandaan komt, al die mailtjes.
Dit account blijf ik nog wel gebruiken, maar ik ga mij hier niet langer bezig houden met telekinese (behalve dan als ik dingen zie die echt niet kloppen).

So i am not going to do more experiments...
Oud 13-11-2002, 20:55
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
erhen schreef:

Het huidige email adres dat ik heb ga ik vanavond uitschakelen, dit omdat ik in de afgelopen paar dagen een groot aantal emailtjes heb ontvangen over telekinese, experimenten en de dingen die ik claim.
Dit account blijf ik nog wel gebruiken, maar ik ga mij hier niet langer bezig houden met telekinese (behalve dan als ik dingen zie die echt niet kloppen).

heeft het dus niets opgeleverd? of hoe heeft dit je beinvloed?
Oud 13-11-2002, 21:05
Rerisen Phoenix
Citaat:
erhen schreef:

Zou ik nog een laatste conclusie van jouw kant mogen ontvangen?
Oud 13-11-2002, 22:22
Squall Is Back
Squall Is Back is offline
DAAR GAAN WE WEER!!!!!!! Weer zo'n topic van mensen die in sprookjes geloven. Als mensen lepels konden ombuigen of dingen verplaatsen was dat allang bewezen en dat is het nooit. Wat zitten jullie dan allemaal te bazelen en te testen of het jullie lukt. Zoiets lukken alleen goochelaars met hun domme trucs die naaien waar je bij staat. Telekinese is nooit bewezen en wat nooit is bewezen bestaat verlopig dus niet en waarschijnlijk wel nooit
Oud 13-11-2002, 22:24
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Squall Is Back schreef:
DAAR GAAN WE WEER!!!!!!! Weer zo'n topic van mensen die in sprookjes geloven. Als mensen lepels konden ombuigen of dingen verplaatsen was dat allang bewezen en dat is het nooit. Wat zitten jullie dan allemaal te bazelen en te testen of het jullie lukt. Zoiets lukken alleen goochelaars met hun domme trucs die naaien waar je bij staat. Telekinese is nooit bewezen en wat nooit is bewezen bestaat verlopig dus niet en waarschijnlijk wel nooit
tssssssssss en wat zit jij nou weer te bazelene? zeker nooit harry potter gezien zeker !?
Oud 13-11-2002, 22:28
Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
tssssssssss en wat zit jij nou weer te bazelene? zeker nooit harry potter gezien zeker !?
Zeg wat zit je mij steeds af te zeiken. Weet je die avatar van jou lijkt verschrikkelijk veel op mijn ochtend rochels die uit me keel komen als ik verschrikkelijk moet kwatte. Dan komt er namelijk ook zo'n groene gribbel uit me mond die behoorlijk op jou avatar lijkt
Oud 13-11-2002, 22:32
Innocent_goblin
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Zeg wat zit je mij steeds af te zeiken. Weet je die avatar van jou lijkt verschrikkelijk veel op mijn ochtend rochels die uit me keel komen als ik verschrikkelijk moet kwatte. Dan komt er namelijk ook zo'n groene gribbel uit me mond die behoorlijk op jou avatar lijkt

waar bemoei jij je me?! die atavar is toevallig mijnnn keuze en niet die van jou dat jij zo'n zonnebril opdoet omdat je zo stoned bent als een garnaal kan ik ook nix aan doen
dat je s'morgens net zo stoned op je fiets zit als harry potter op z'n bezemsteel kan ik ook n ix aan doen
dat mij opoe mij kaarsjes uitblaast is mijn zaak
en dat jij niet in sprookjes gelooft is JOU zaak!
en dat jij zoveel zuipt dat je smorgens wel moet kwatten is ook JOU zaak
en mijn ATAVAR IS COOL en dat is een FEIT!
Oud 14-11-2002, 21:25
erhen
erhen is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
heeft het dus niets opgeleverd? of hoe heeft dit je beinvloed?
Ik wil niet zeggen dat het niets heeft opgeleverd... (zie mijn verhaal hieronder)

Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Zou ik nog een laatste conclusie van jouw kant mogen ontvangen?
Dat is goed...

Ik ben dus zoals men hier ongetwijfeld inmiddels al weet al een tijd met telekinese (vanaf nu afgekort als TK) bezig, hierin boekte ik enkele resultaten, zoals mensen welke ik het webcamfilmpje heb gestuurd ongetwijfeld weten.
Daarna begon ik nieuwsgierig te worden hoe het precies werkt, dit ben ik gaan onderzoeken, omdat ik een beetje out of ideas was heb ik met iemand op het forum contact opgenomen en ook wat meer posts erover gemaakt, dit laatste is denk ik het stomste wat ik had kunnen doen aangezien ik hierna (binnen 2 weken) van 30 man ongeveer mailtjes heb ontvangen met diverse vragen...
Na een paar dagen werd ik het een beetje zat en heb na nog een paar laatste aantekeningen aan iemand hier te mailen (samen met een filmpje) besloten weer ff te kappen met experimenten hierover, hierna heb ik het email adres wat ik eerst had afgesloten, waarna er daar nog een paar mailtjes binnenkwamen. Dit is inmiddels gelukkig weer wat gestopt.

Dus, ik heb er nog steeds positieve resultaten bij...
Voor bepaalde personen :
Ik denk niet dat het iets met statische elektriciteit te maken heeft, als je het verder wilt onderzoeken kan je me nog mailen, dan kijk ik wel ff of ik er nog zin in heb (heb ook behoorlijk op school op me kop gekregen , dus ik zit nu wat meer aan huiswerk vast als eerder)...

At er nog vragen of onduidelijkheden zijn ?
zet ze maar neer in dit topic (handig zo'n forum)
Oud 14-11-2002, 21:36
erhen
erhen is offline
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Dit verdient een aparte reply.

Citaat:
Weer zo'n topic van mensen die in sprookjes geloven.
Wat is je bron om tot deze conclusie te komen ?

Citaat:
Als mensen lepels konden ombuigen of dingen verplaatsen was dat allang bewezen en dat is het nooit.
Hoe weet je dit zo zeker ?
Granted, het is misschien niet al te makkelijk om te doen, maar het kan wel, hiervoor kan ik je verschillende filmpjes geven, die al dan niet in theorie idd fake kunnen zijn, maar dan is men (waaronder ikzelf ook) wel heel erg aan het faken geslagen...
Lijkt me klotewerk om dat beeldje voor beeldje te moeten renderen ofzo om effecten toe te voegen...

Citaat:
Wat zitten jullie dan allemaal te bazelen en te testen of het jullie lukt.

Citaat:
Telekinese is nooit bewezen en wat nooit is bewezen bestaat verlopig dus niet en waarschijnlijk wel nooit
Dit is ongetwijfeld een van de dommere opmerkingen die ik ooit heb gehoord...
Dus je bedoelt dus te zeggen dat alle technologie en wetenschap nu al bestaat; en men nooit iets nieuws zou kunnen uitvinden... Ik vind dit een beetje 16e eeuws van je klinken...
Maargoed, sommige mensen vandaag zou je ook nog van denken dat ze denken dat de aarde plat is...
Oud 14-11-2002, 23:32
legatus
legatus is offline
Citaat:
Maargoed, sommige mensen vandaag zou je ook nog van denken dat ze denken dat de aarde plat is...
Mensen die beweren dat telekinese bestaat mogen in de rij gaan staan met de mensen die beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.

Maar jij trekt z'n uitspraak uit z'n context. Hij doelt op mystieke zaken, en daar heeft hij grotendeels gelijk in. Er zullen altijd mensen geloven in zaken die niet bewezen kunnen worden, puur omdat ze niet bewezen kunnen worden. Als er geen bewijs is, dan zou het heel-misschien-wel-eens-kunnen bestaan. Ja, en omdat ik met mijn telepatische krachten elke keer de lotto zou kunnen winnen, betekent het nog niet dat ik het hoef te doen.

(ik had het geld aan goede doelen kunnen geven, maar toch zegt mijn beschermengel dat ik het niet moet doen. Die mensen moeten maar op een eerlijke manier geholpen worden.)
Oud 15-11-2002, 07:21
Black Sugar
Black Sugar is offline
Een lepeltje buigen is trouwens ook te verklaren met ki. Heb het wel eens geprobeerd en het lukt, maar moet wel met een zilveren lepeltje. Als zilver warm word word het slapen en buigt het.

Maar om even verder op tilikinese in te gaan, ik geloof wel degelijk dat het bestaat en kan. *bla bla uitleg die hier al gegeven is*

En trouwens, hoe kan het anders dat mensen het kunnen dan dat het kan.
Oud 15-11-2002, 10:01
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
En trouwens, hoe kan het anders dat mensen het kunnen dan dat het kan.
het ontbreken van dat bewijs is juist waar deze discussie uit voortkomt!!!
Oud 15-11-2002, 11:50
legatus
legatus is offline
Citaat:
Als zilver warm word word het slapen en buigt het.
Ik hoef niet eens ki te gebruiken om een lepel te buigen.
Oud 15-11-2002, 13:28
Innocent_goblin
Citaat:
legatus schreef:
Ik hoef niet eens ki te gebruiken om een lepel te buigen.
ik ook niet
Advertentie

Regels voor berichten