Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wil jij in je eentje een zeef van tupac maken of probeer je gewoon stoer te doen. het maakt helemaal geen ene moer uit of je blank of zwart bent. een mens zul je blyven gangster of geen gangster. en je zukt ook altyd respect van je vrienden en vriendinnen krijge. en je zult nooit geen mens kunne neerhalen of je het wilt of niet... hierbij beeindig ik dit stukje hopelijk begrijp je het. ik bedoel het goed dus....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() de vacature om mijn 'Elmer Fudd' te zijn staat nog open overigens dames dus... ![]() LOL @ Aangenaam btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je antwoord is goed overgekomen. en me IQ is hier nu nog steeds dus die is nergens heen gegaan....
|
ROFL
![]() dit is zeker weten een van de beste topics sinds tijden zeg! ![]() ![]() ok sorry voor deze nutteloze reply ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar anyway jongetje denk je nou echt werkelijk dat je ook maar 1 serieuze reply hebt? nou ik zal je ff uit de droom helpen ![]() *of verpest ik nu alles?* ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sjonge jonge, met z'n alleen een 15jarige jongen aanvallen omdat hij zijn foto neerzet en vraagt hoe anderen er hier uitzien en of je een fotootje kan neerzetten.
Zeg nix en plaats geen foto, maar om dan met z'n allen over hem heen te zeiken, zwakjes. Luckyleo pakt het nog enigzins normaal aan. Dan lees ik topics over dat alto's(ja voor het gemak onder 1 naam) worden uitgescholden omdat ze er anders uitzien als ze over straat lopen en dat ze het zo bar en boos hebben in deze slechte wereld en dan gebeurt hier precies het omgekeerde. Hoe oppervlakkig zijn jullie dan zelf? Kom op zeg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die revuwigger, kijk dat je die uitlacht, dat spatte ervanaf. Ik vind dit maar een beetje puberaal, semi-grappig gewauwel en leuk doen over andermans rug terwijl hij nix misdaan heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Shit sorry maar wat zijn jullie zielig,hem belachelijk maken terwijl jullie degene zijn die zich moeten schamen, en alleen omdat hij kleding heeft die iets van een neger uitstraald,nou ik weet niet hoor maar volgens mij lopen de meeste negers er niet eens zo bij dus update jullie vooroordelen nog maar even.
hoe kan je in godsnaam iemand beoordelen aan de hand van zijn kleding, ik dacht dat jullie alto's en goths zooi ook zo vervelend vonden als je wordt nagekeken en beoordeeld(wat ik niet raar vind met maskers van make-up maar dat ter zijde) Rat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Lifestyle |
dure kleding of goedkope kleding nielsje111 | 52 | 03-12-2012 12:00 | |
Lichaam & Gezondheid |