Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 15:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Een bh zit ook kut en elk meisje draagt dat ook..

Bh's zitten niet per definitie kut,het is gewoon moeilijk om de 'perfecte' bh te vinden.

Daarbij komt dat ik amper een bh draag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Graag gedaan jongeman..
*aanbidt Aaaaaaart*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:53
~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
strings lijken vet hoerug.. lijken me oowk nie lekker zitten... probeer het zelf eens...
Het is met een string toch meestal de bedoeling dat je hem niet ziet dus dan lijkt het ook niet hoerug... Als je hem er bovenuit trekt is het anders..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:06
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind het best lekker zitten. soms zelfs beter dan een onderbroek. Onder een rok vind ik het eigenlijk gewoon mooier staan.
Oud 08-11-2002, 16:07
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
Waarom dragen meisjes een string, niet dat ik er iets op tegen heb. K vind het zelfs mooi, maar het zit voglens mij heel kut of niet?????
Zit mooier, heb er geen last van..
Vind randjes gewoon niet mooi..
Oud 08-11-2002, 16:29
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Nou, boxershorts kruipen omhoog en gaan ook tussen kinderen hun billetjes zitten. Dus dat kan ook onprettig zijn. Ik draag echt geen strimgs zodat je mijn onderbroekrandjes niet ziet, dat gaat echt niet voor iedereen op, ik vind ze heerlijk zitten en ik vind slipjes vervelender. Een kind van onder de 9 kiest meestal zelf nog niet, dus kiest mamma, en als mamma dan strings fijn vind zitten koopt ze ze ws ook voor haar kindje. Of ze koopt beiden en vraagt wat het kind lekkerder vind zitten.
ach ja dat is eigenlijk ook wel weer zo, naja ik bekeek t vanuit mijn kant, ik vint t rotdingen dus ik zou zoiets nooit kopen....ik kan me niet echt voorstellen dat een kind dat lekker vind zitten eerlijk gezegd, gaan ze de hele dag lopen zeuren dat er iets in hun 'naad' zit
Oud 08-11-2002, 20:11
iebke*
iebke* is offline
je ziet die lelyke eindes niet door je broek ! (die randen zo)
Oud 08-11-2002, 21:02
Verwijderd
Ik vind onderbroekrandjes echt helemaal niet lelijk.. iedereen draagt ondergoed, dus is het dan ook erg dat je een randje van je ondergoed of zo ziet als je strakke kleding draagt?
Bovendien vind ik strings niet prettig zitten.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:30
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik draag alle soorten ondergoed wel eigenlijk, ligt eraan waar ik het onder doe. En soms kan ik geen strings meer zien en dan trek ik leuk onderbroek gewoon aan of boxer, het ligt eraan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ze zitten lekker (je moet dan wel goeie kopen die je past he? ), je ziet geen randjes, en over dat gezeik in die naad; dan koop je waarschijnlijk de verxde, de mijne voel k amper zitten! ma goe, en bh's zitten ook niet kut, mot gewoon de goeie maat hebben! En wat betreft hoerig; wat maakt het nou uit als iemand un string draagt, je wordt er heus niet hoeriger van hoor!
Oud 09-11-2002, 13:48
Secreet
Secreet is offline
't zit perfect
Oud 09-11-2002, 15:04
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Een bh zit ook kut en elk meisje draagt dat ook..

En strings zitten niet zo rot, dat vergeet je gewoon..
Ok, nu ben ik misschien weer vreemd, een BH zit niet lekker dus die draag ik ook bijna nooit. In ieder geval nooit door de weeks.

Een string daarentegen zit helemaal niet vervelend en die heb ik dus bijna altijd aan. En van die broekjes zoals CS van de Hema want die zitten t lekkerst.
Oud 09-11-2002, 18:49
shanli
shanli is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Normale onderbroeken kruipen nooit in mijn naad! Misschien koop je ze te klein ofzo. En een string zit klote.
vind ik ook

alhoewel,soms heb ik van die dagen dat mijn onderbroek altijd string zit heeeel irritant
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 19:22
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
nee valt heel erg mee hoor, ik voel het niet. waarom? idd, die randjes vinnik niet mooi bij een strakke broek (al heb ik die niet vaak aan, dus ook niet vaak strings aan)
Oud 09-11-2002, 20:09
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
GRRR schreef:
niets is meer sexy dan een mooie vrouw in een string. naakt is geiler, maar met string is sexy. snappie snappie?
Sluit ik me ook bij aan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 20:49
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Secreet schreef:
't zit perfect
Oud 10-11-2002, 10:11
Toscane
Toscane is offline
nou dat t klote zit, als je ze vaker draagt wen je er vanzelf aan volges mij hoor. Had op t begin echt zoiets hoe kunnen mensen elke dag een string dragen, zit voor geen meter, maar nu voel ik t nie eens meer. Tis idd mooier, vind ik dan.

Vraag me af, erger je je als jongen nie vreselijk aan van die randjes bij n meisje. Ik loop me altijd super te ergeren, kan je denken waar maak je je druk om, is ook zo, maar erger me toch. Net zoals strings die n kilometen boven n broek uitkomen. (oh en ff, voor de grap die string dan n nog verder omhoog trekken, das echt zwaar pijnlijk (leuke actie van n hell's angel in de dicotheek hier ))
Oud 10-11-2002, 10:18
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
ik vind een string helemaal niet lekker zitten, en ik maak me echt niet druk om de randjes van een onderbroek die iemand kan zien. kom op zeg, je moet toch íéts om je kont heen hebben?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Jetteke schreef:
ik vind een string helemaal niet lekker zitten, en ik maak me echt niet druk om de randjes van een onderbroek die iemand kan zien. kom op zeg, je moet toch íéts om je kont heen hebben?
nee hoor, daar hoef je helemaal niets omheen te hebben

ik draag meestal gewoon slips, soms knickers, als ik daar meer zin in heb, ik bezit 1 string, nu bezit ik ook 1 extreem strakke broek die zo strak is dat de broek zelf al nja, er tussen zit, zeg maar, dus daar draag ik dan die string onder, want dan maakt t toch niets uit... vind t niet rampzalig zitten, maar geef toch voorkeur aan slips of knickers...
vind t trouwens wél erg lelijk staan, een string zónder broek of rokje erover
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 15:32
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
Rhea schreef:
Ik vind onderbroekrandjes echt helemaal niet lelijk.. iedereen draagt ondergoed, dus is het dan ook erg dat je een randje van je ondergoed of zo ziet als je strakke kleding draagt?
Bovendien vind ik strings niet prettig zitten.
ben ik best wel met je eens, tenslotte zijn bh's meestal ook niet onzichtbaar! maar echt mooi kan ik het niet noemen. het hangt er erg vanaf hoe erg het opvalt. onder sommige broeken bij sommige meisjes kan je hun string alleen ooook erg goed zien, en dan vind ik een boxer weer mooier. maar je hebt wel gelijk, iedereen draagt ondergoed, dus imho hoef je er niet altijd zo spastisch over te doen..
Oud 10-11-2002, 15:45
Galia
Galia is offline
kdraag meestal knickers, gewoon omdat ik het toch lekkerder vind zitten....maar onder sommige broeken draag ik dan wel weer strings omdat het mooier staat. want van die lijntjes kan ik toch nie echt waarderen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 17:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik draag er soms 1.. Maar ik snap nog steeds niet dat sommige meisjes dat lekker vinden zitten op de fiets
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:17
Verwijderd
nee doe ik ech nie. ik heb hekel aan strings! gadver.. zit ech klote...

ik hou het lekker op boxershortjes.. die zie je ook niet in een strakke broek en die zitte tenminste lekker

en voor de mense die een bh kut vinde zitte.. nouja ben ik het met me d cupje toch nie mee eens.. dat zit van geen meter.. en pijn dat dat doet als je hard loopt..

Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 21:59
Verwijderd
Zie ook: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=231171

Ontopic:

een string zit helemaal niet kut..
ik heb vandaag toevallig een onderbroek aan en ik heb al zeker 6x dat ding recht moeten trekken, erg irritant..
nee, geef mij maar een string..

oh ja, nog even dit..ik irriteer me altijd mateloos als iemand een strak rokje of een strakke broek aanheeft en loopt en dat je dan precies die 2 naden van de onderbroek ziet zitten..
en kom nu niet aan met; ja, maar een string komt er bovenuit..
dat is helemaal niet zo als men loopt...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 13:32
blacky
blacky is offline
Citaat:
Li schreef:
Een normale onderbroek kruipt in je "naad" een string zit er al in.

Je hebt het probleem niet van lelijke randen die je door je broek heen ziet
Prima uitvinding
Oud 13-11-2002, 15:47
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Li schreef:
Een normale onderbroek kruipt in je "naad" een string zit er al in.

Je hebt het probleem niet van lelijke randen die je door je broek heen ziet
Prima uitvinding
i agree

(maar ik vind ze eig helemaaal niet mooi)
Oud 14-11-2002, 20:06
bloemetje
bloemetje is offline
hey! ik weet niet wat voor onderbroeken jij koopt, maar als je ze maybe idd een maatje groter koopt ( je vriendje tjekt je maat vast niet, en als je daarop afgaat..tss) kruipen ze niet meer in je naad. Ik heb er tenminste nooit last van.

en ik ga ook geen strings kopen, want dat werkt niet.
Gruffels, Bloemetje.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:36
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
bloemetje schreef:
hey! ik weet niet wat voor onderbroeken jij koopt, maar als je ze maybe idd een maatje groter koopt ( je vriendje tjekt je maat vast niet, en als je daarop afgaat..tss) kruipen ze niet meer in je naad. Ik heb er tenminste nooit last van.

en ik ga ook geen strings kopen, want dat werkt niet.
Gruffels, Bloemetje.
ik heb alle soorten maten onderbroeken, ook grotere kruipen omhoog. het ligt niet aan de maat maar aan het model, ik heb eindelijk een model gevonden dat zalig zit en die nooit omhooggaan, ze zijn bovendien ook nog mooi . maar ik blijf ook wel strings dragen en boxershorts, gewoon eenbeetje afwisseling, is ook beter voor je huid trouwens.
Oud 16-11-2002, 16:14
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik draag er soms 1.. Maar ik snap nog steeds niet dat sommige meisjes dat lekker vinden zitten op de fiets
sorry, maar hoe zit jij op je fiets??????????? kben trouwens geen grote fan van de string, maar tis toch wel handig
tziet er alleen een btje erg debiel uit als je alleen in je ondergoed staat, maja dat ziet toch (bijna) niemand he...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten