Advertentie | |
|
![]() |
|
ze zitten lekker (je moet dan wel goeie kopen die je past he?
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Een string daarentegen zit helemaal niet vervelend en die heb ik dus bijna altijd aan. En van die broekjes ![]() ![]()
|
![]() |
nou dat t klote zit, als je ze vaker draagt wen je er vanzelf aan volges mij hoor. Had op t begin echt zoiets hoe kunnen mensen elke dag een string dragen, zit voor geen meter, maar nu voel ik t nie eens meer. Tis idd mooier, vind ik dan.
Vraag me af, erger je je als jongen nie vreselijk aan van die randjes bij n meisje. Ik loop me altijd super te ergeren, kan je denken waar maak je je druk om, is ook zo, maar erger me toch. Net zoals strings die n kilometen boven n broek uitkomen. (oh en ff, voor de grap die string dan n nog verder omhoog trekken, das echt zwaar pijnlijk (leuke actie van n hell's angel in de dicotheek hier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik draag meestal gewoon slips, soms knickers, als ik daar meer zin in heb, ik bezit 1 string, nu bezit ik ook 1 extreem strakke broek die zo strak is dat de broek zelf al nja, er tussen zit, zeg maar, dus daar draag ik dan die string onder, want dan maakt t toch niets uit... vind t niet rampzalig zitten, maar geef toch voorkeur aan slips of knickers... vind t trouwens wél erg lelijk staan, een string zónder broek of rokje erover ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() ik hou het lekker op boxershortjes.. die zie je ook niet in een strakke broek en die zitte tenminste lekker ![]() en voor de mense die een bh kut vinde zitte.. nouja ben ik het met me d cupje toch nie mee eens.. dat zit van geen meter.. en pijn dat dat doet als je hard loopt.. ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 20:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie ook: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=231171
![]() Ontopic: een string zit helemaal niet kut.. ik heb vandaag toevallig een onderbroek aan en ik heb al zeker 6x dat ding recht moeten trekken, erg irritant.. nee, geef mij maar een string.. oh ja, nog even dit..ik irriteer me altijd mateloos als iemand een strak rokje of een strakke broek aanheeft en loopt en dat je dan precies die 2 naden van de onderbroek ziet zitten.. en kom nu niet aan met; ja, maar een string komt er bovenuit.. dat is helemaal niet zo als men loopt... |
![]() |
|
![]() |
hey! ik weet niet wat voor onderbroeken jij koopt, maar als je ze maybe idd een maatje groter koopt ( je vriendje tjekt je maat vast niet, en als je daarop afgaat..tss) kruipen ze niet meer in je naad. Ik heb er tenminste nooit last van.
en ik ga ook geen strings kopen, want dat werkt niet. Gruffels, Bloemetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() tziet er alleen een btje erg debiel uit als je alleen in je ondergoed staat, maja dat ziet toch (bijna) niemand he... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagjes voor de dames :) Michel01 | 16 | 25-05-2017 08:46 | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |