|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kanttekening: Mijn reactie afgelopen zondag was emotioneel en niet goed doordacht. Inmiddels ben ik al weer heel wat rustiger en bekijk ik dingen anders. Het is dus niet uitgesloten dat ik kom. Als ik kom, staat gezelligheid iig centraal en laat ik mijn 'problemen' - voor zover die dan nog bestaan - thuis. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hum, Roelof loopt me redelijk te overtuigen dus er is een goede kans dat ik kom, ALS ik dus nog genoeg kleedgeld heb dan (hoezo ik heb te weinig kleren? Niet mijn schuld
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan toch naar Utrecht
![]() Ik moet wat spullen terugbrengen naar mensen voor school, dus, kan ik mn ouders vast wel zo ver krijgen om het voor me te betalen!! Ik moet die spullen namelijk zonder meeting ook terugbrengen! Dusss... Maar euh, ik kan niet posten in de meetingmanager? Maar goed, ik wil op misschien, want iedereen staat op misschien, en ik wil wel zekerheid hebben van aanwezigen!! kom op mensen, make up your mind! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal je net zien dat er daar een gast op zn date staat te wachten met een roos.. Voortdurend mensen die op hem afstappen, heeej.. jij hoort erbij! Ik ben die en die, en jij? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |